Auteur Topic: Droom topic  (gelezen 239564 keer)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #320 Gepost op: 29-03-2012, 23:02:03 »
Droomde paar dagen geleden dat AZ van valencia zou winnen met 2-1.
Nu droom ik nooit over voetbal - waarom zou je? Laat staan AZ.

Dus dat leek me een beetje vreemd om te posten.

Winnen ze vervolgens met 2-1 :o ::oink::



Eindelijk de kans om me te vestigen in de markt van voorspellers en waarzeggers - en dan post ik het niet ::ohno::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #321 Gepost op: 29-03-2012, 23:37:19 »
Jammer voor jou dat die wedstrijd niet in de voetbalpoule stond, dan had je vast goed gescoord. :P

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #322 Gepost op: 29-03-2012, 23:44:01 »
Ik heb ook weleens voorspellende dromen.Heel handig soms,maar het kan ook gebeuren dat ik ze niet snap en pas achteraf begrijp dat het een voorspelling was.Net als bij jou dus hdd, als je het had geweten was je nu rijk geweest en ik je beste vriendin ;D
...maar soms even niet :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Droom topic
« Reactie #323 Gepost op: 29-03-2012, 23:49:14 »
Ik had laatst een hele enge droom. Ik deed aan één of andere wedstrijd mee en toen zat ik in de kantine na de wedstrijd. Ik had verloren zoals altijd ::). En toen kwam er iemand naar me toe met een hele enge zwarte slang die zich om me heen ging wikkelen en hele enge rode ogen had. En net toen ik bijna niets meer zag schreeuwde mn vader naar boven dat ik wakker moest worden omdat het alweer 13 uur was ofso ;D.

De volgende dag moest ik die nare droom goed maken met een erotische droom ::hypocriet::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #324 Gepost op: 29-03-2012, 23:54:28 »
Was het misschien die zwarte van mijn foto? :o
« Laatst bewerkt op: 29-03-2012, 23:59:35 door grasisgroen »
...maar soms even niet :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Droom topic
« Reactie #325 Gepost op: 29-03-2012, 23:59:58 »
Was het misschien die zwarte van mijn foto? :o
de slang of de erotische droom? ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Droom topic
« Reactie #326 Gepost op: 30-03-2012, 00:12:56 »
Was het misschien die zwarte van mijn foto? :o


eeeen foto ?????????  in een droom  :D
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #327 Gepost op: 30-03-2012, 11:33:56 »
Jammer voor jou dat die wedstrijd niet in de voetbalpoule stond, dan had je vast goed gescoord. :P

helaas helaas vanacht niet over utrecht - excelsior gedroomd, dus dat wordt maar gokken ;)

Ik heb ook weleens voorspellende dromen.Heel handig soms,maar het kan ook gebeuren dat ik ze niet snap en pas achteraf begrijp dat het een voorspelling was.Net als bij jou dus hdd, als je het had geweten was je nu rijk geweest en ik je beste vriendin ;D

Oh, ik hoef alleen rijk en wellicht beroemd te zijn? Als dat alles is.. ::)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Droom topic
« Reactie #328 Gepost op: 3-04-2012, 11:58:37 »
Ik droomde vanmorgen dat ik met Goede Vrijdag thuis was, maar ik was vergeten dat ik in Maastricht gewoon moest werken. Toen kwamen we op het idee dat ik die dag dan maar in een Albert Heijn in Den Helder moest werken, zou vast ook wel goed zijn. Met m'n jas stond ik al bij de deur, toen dat idee toch maar werd afgeblazen. Nouja, dan maar niet werken en tevreden werd ik wakker, tot ik besefte dat ik bijna moest opstaan om wel te gaan werken.

Al snel viel ik weer in slaap en nu zat ik in de Helderse schouwburg met mijn beste vriend naar Hans Teeuwen te kijken (in het echt zou ik daar niet heen gaan, dus Joost mag weten wat mijn droom-ik daar deed). Ik bedacht me plotseling weer dat ik moest werken en fluisterde dat tegen m`n vriend. Toen ik op de trap onderweg naar beneden was, schoot me te binnen dat ik nog in Den Helder was en dus helemaal niet kón werken. Buiten belde ik naar de AH om me af te melden. Tussen deze 2 scènes speelde zich nog een tafereel af met, volgens mij, een kleine hijskraan waarin een man zat die met zijn vrouw zat te bekvechten. Toen ik belde en een bepaalde man aan de lijn kreeg waarvan ik een uitbrander verwachtte, bleek het geen probleem te zijn. Hij meldde me nog wel dat ik nu net niet aan de 400 euro kom, nu ik die dag niet zou werken. Opgelucht liep ik weer naar de schouwburg, waar buiten nu allemaal mensen stonden te roken. Het moest dus pauze zijn, en ja, daar stond ook m'n vriend aan een tafeltje. Helaas werd ik toen weer wakker en moest ik toch m'n bed uit om te gaan werken  >:(

En oja, die show van Hans Teeuwen moest dus voor 7 uur 's morgens al begonnen zijn  :o
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Droom topic
« Reactie #329 Gepost op: 4-04-2012, 15:40:45 »
Ik was broodjes aan het bakken...meer weet ik er niet meer van
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Droom topic
« Reactie #330 Gepost op: 5-04-2012, 07:58:44 »
Ik was broodjes aan het bakken...meer weet ik er niet meer van
Ook al dement in je dromen?  ;D

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Droom topic
« Reactie #331 Gepost op: 5-04-2012, 18:24:01 »
Yup!
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #332 Gepost op: 7-04-2012, 09:00:35 »
ik was Donald Duck en voer als kaptein op een schip - en klaagde als zodanig dat er op deze route niets te beleven was. Hier was nog niet eens 'grindgruis' in tegenstelling tot de 2 bergen aan de horizon.
mijn nieuw-verworven neefjes wierpen tege dat dat eigenlijk wel te verwachten was als pendeldienst tussen 2 gepensioneerden-huizen - waar ze eigenlijk wel een punt hadden. [ja, blijkbaar stoppen ze gepensioneerden ineens in speciale tehuizen..]
gelukkig voor de spanning kwamen er al vrij snel piraten in zo'n driemaster, dus we moesten overleggen op een uitstekende berg. De zee bleek inmidddels gemaakt van gepelde uien, en de uitstekende berg van miljoenen tonijnen ???

er was ook nog iets met papegaaiduikers..

ik werd redelijk verbijsterd, en licht trots vanwege de creativiteit, wakker :P
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #333 Gepost op: 7-04-2012, 10:23:18 »
hdd, had je soms ook 'de schat van de Oranje' gekeken? ;)
...maar soms even niet :)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #334 Gepost op: 7-04-2012, 11:20:25 »
niet eens! dat zou het misschien nog verklaard hebben :P
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Droom topic
« Reactie #335 Gepost op: 8-04-2012, 00:20:16 »
Hmm, als ik het zo lees lijkt het alsof je snakt naar spanning in je leven en die ook daadwerkelijk is gekomen. Dit zo te zien in de vorm van tonijn met uitjes (want normaal eet je altijd kibbeling met knoflooksaus).
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #336 Gepost op: 8-04-2012, 09:31:09 »
ik zat ook even in de culinaire hoek te denken - maar tonijn met uitjes heeft bij mij juist een ouderwetsere tradionele keuken-connectie. Jaren 70 en vroeger, met keukens bol van de roux's, waar elke soep werd aangemaakt met maizena en een takje krulpeterselie gelijkstond aan bordversiering.

Ik denk dat het er inderdaad juist meer om gaat om het gepensioneerden-schip achter me te laten - en te vertrekken in de richting van de piraten. De uien, en bovenal de tonijn!, zijn daarin factoren die moeten worden overwonnen. Achter dienen te worden gelaten. Verleden tijd.

Misschien is het piratenschip wel de vliegende hollander. Vrij van alle ui'ige zeeen en aanverwante vissen.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #337 Gepost op: 8-04-2012, 10:21:11 »
 ::cheerleader:: Go, hdd, Go !  ::cheerleader::
...maar soms even niet :)

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Droom topic
« Reactie #338 Gepost op: 8-04-2012, 23:10:25 »
Een paar nachten geleden droomde ik dat ik in Amerika op college zat en een pep-rally bezocht waar ik verder niemand kende.... ik zat aan de zijkant in mijn eentje te kijken, maar voelde me absoluut niet alleen.

Afgelopen nacht was ik weer in Amerika, nu op campus om mijn nieuwe kamer te bekijken. Die overigerns geweldig mooi en groot was.

Zeg het maar: ik heb nooit de wens gehad om naar de USA te gaan en de leeftijd van studeren ben ik echt voorbij.
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Droom topic
« Reactie #339 Gepost op: 8-04-2012, 23:34:48 »
typisch geval van the american dream lijkt mij.
Maar ja wie ben ik ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.