Auteur Topic: Droom topic  (gelezen 239554 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Droom topic
« Reactie #380 Gepost op: 17-02-2013, 19:08:12 »
::) Ik zie het Lukie anders ook wel doen ;D.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Droom topic
« Reactie #381 Gepost op: 17-02-2013, 19:08:55 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Droom topic
« Reactie #382 Gepost op: 17-02-2013, 19:13:32 »
 ::rofl:: Nee, het waren een lange man, een vrouw met lang zwart haar en een kindje  :P

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Droom topic
« Reactie #383 Gepost op: 17-02-2013, 19:16:01 »
::rofl:: Nee, het waren een lange man, een vrouw met lang zwart haar en een kindje  :P
Zie je, Lukie4 is de lange man. Mijdrechtse mol is het kindje. Alleen de vrouw kan ik nog niet plaatsen ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Droom topic
« Reactie #384 Gepost op: 17-02-2013, 19:16:43 »
is drag zeg maar echt jouw ding ? #dtv
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Droom topic
« Reactie #385 Gepost op: 17-02-2013, 19:21:52 »
is drag zeg maar echt jouw ding ? #dtv


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Droom topic
« Reactie #386 Gepost op: 17-02-2013, 21:04:17 »
Zie je, Lukie4 is de lange man. Mijdrechtse mol is het kindje. Alleen de vrouw kan ik nog niet plaatsen ;D.
Ik ben lukie's kind?  ::oink::

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Droom topic
« Reactie #387 Gepost op: 22-02-2013, 07:41:59 »
Ik droomde vannacht dat ik een vrijstelling won...

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Droom topic
« Reactie #388 Gepost op: 22-02-2013, 15:17:14 »
Ik droomde dat wij 1189 likes hadden... Moet je zien waar je over gaat droen als je intensief ergens mee bezig bent.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Droom topic
« Reactie #389 Gepost op: 22-02-2013, 22:05:53 »
Ik droomde dat ik op een hond moest passen in een oud, krakkemikkig huis waar allerlei uit de klauwen gewassen dieren waren opgesloten, waaronder een reuzespin. Er was ook een beer van een beer en die brak natuurlijk uit. Eerst vond ik het allemaal niet zo indrukwekkend, maar uiteindelijk besefte ik toch dat ik niet per se opgegeten wilde worden en rende ik met mijn oppashond de deur uit. Buiten renden we allebei een andere kant op want die hond kon me gestolen worden. Toen ik me weer veilig waande, begon ik toch spijt te krijgen dat ik die hond uit het oog was verloren, want wat zouden de eigenaren wel niet denken? Wat volgde was een hopeloze zoektocht langs veldjes en grachten, maar ik weet nog steeds niet of ik hem terug gevonden heb :(
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Droom topic
« Reactie #390 Gepost op: 22-02-2013, 22:09:46 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Droom topic
« Reactie #391 Gepost op: 22-02-2013, 22:17:29 »

dit is de leukste gif die ik tot nu toe heb gezien :P
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Droom topic
« Reactie #392 Gepost op: 22-02-2013, 23:41:32 »
Daar is ie, dankje Lukie  ::bravo::
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Droom topic
« Reactie #393 Gepost op: 23-02-2013, 09:39:30 »
welterusten Jann
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Droom topic
« Reactie #394 Gepost op: 28-02-2013, 10:20:06 »
Ik had gedroomd dat de Art waar we gister mee gechat hebben, niet de echte Art was maar gewoon iemand van hier op het forum die grappig wilde doen!
Toen kwamen er dus ook hele standaard antwoorden uit die iedereen had kunnen geven! Maar niemand had het door  ::)
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #395 Gepost op: 4-03-2013, 14:24:10 »
Oh herinner me ineens dat ik vanochtend nog een droom had die ik moest posten.
Toen was mn geheugen nog verser, maar so be it.


Zat in een ruimte met 3 anderen die ik kende, maar inmiddels geen idee meer heb wie het waren. Ruimte was ongeveer 2 meter hoog, 2.5-3 breed en 3-4m diep. Aan de muren hingen tafels [van ongeveer een halve meter diep], en er stonden 10 of 12 lage krukken aan.

Op ongeveer 1.5 hoogte was rondom een strook raam van ongeveer 30cm hoog, waar goed de aanstormende Aarde te zien was.
Ohja, want het was een cabine die tot voor kort nog in een baan rond de aarde zweefde, maar heimwee had gekregen.
Dat lijkt me duidelijk.

Wij 4 waren hier echt van op de hoogte, want het was een spel. De bedoeling was dat je zo lang mogelijk staande moest blijven. Punt. Echt, hoeveel spelregels heb je nodig?
Dit werd enigszins bemoeilijkt doordat
a) het ding naar beneden stortte, en
b) tijdens deze afdaling at random tafels en stoelen terug in de muur/vloer vouwden, zodat je geen steunpunt had.

Enfin, iets van 100m boven London klapte mijn kruk in, en bij de touchdown verloor ik mijn evenwicht. Ik werd 3de.
Natuurlijk bleek iedereen het te hebben overleefd - want het was volkomen veilig op een aanzienlijke adrenaline-rush na.

Er was nog enige verwarring wat de kosten waren hiervan - maar dit werd overeen gekomen op 20.000 euro per persoon per keer, net voordat ik wakker werd. Gelukkig, anders had ik jullie de prijs niet kunnen vertellen.



Zodoende. Maar dat was ik dus even vergeten te posten vanochtend.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Droom topic
« Reactie #396 Gepost op: 4-03-2013, 15:41:45 »
 ::rofl:: Wat won de winnaar eigenlijk? Toch wel meer dan 20.000 euro mag ik hopen.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #397 Gepost op: 4-03-2013, 16:12:30 »
Ik kreeg de indruk dat het een soort nieuwe extreme sport was. Dus in dat geval alleen de eer. :-\\

Je moet er wat voor over hebben :P
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Droom topic
« Reactie #398 Gepost op: 29-03-2013, 12:08:54 »
Vanochtend over een soort Realitynetuitje gedroomd. Gezellig een film kijken in een gevangeniscel. Niet alleen RN'ers waren trouwens uitgenodigd, de cast van Lost ook. Ik zat naast de man die John Locke speelt en hij bleek toevallig ook in de film te zitten die we aan het kijken waren. Hij had voor de film uitkwam al aangeven het zelf een slechte film te vinden, en als dank had de regisseur aan het einde van de film allerlei misvormingen aan zijn gezicht toegevoegd. Ibung vond de film trouwens ook niets, wat zij in felle bewoordingen kenbaar maakte.

Het feest verplaatst zich naar een ruim appartement (of ziekenhuiskamer) met balkon, waar nu alleen nog maar Losties zijn. En ik natuurlijk, die dit allemaal geweldig vindt. De sfeer wordt iets daarna wat grimmiger, want bepaalde duistere figuren willen ons vermoorden. Er volgt een spannende scène in het trappenhuis en door hallen in het ziekenhuis, maar daar weet ik het fijne niet meer van.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #399 Gepost op: 29-03-2013, 13:30:33 »
 ::rofl::

--

Ik weet mijn droom niet meer - maar hij kan nooit veel soeps zijn geweest want ik schrok wakker met de gedachte dat ik vergeten was mijn ov-kaart uit te checken na de treinreis.
Kort later zag ik dat het 2:33 in de nacht was, en dat uitchecken dus toch al geen zin meer had.

En nog iets later besefte ik me dat ik gister überhaupt niet met de trein ben geweest.



Ik ben niet op m'n snelst 's nachts.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.