Auteur Topic: Droom topic  (gelezen 239609 keer)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #500 Gepost op: 16-12-2013, 11:20:43 »
Een serie ongerelateerde, weinig opzienbarende, dromen.

Bij eerste was er aanzienlijk veel water op Maan/Mars gevonden. Plassen vol.
Tweede was een live standupcomedyshow van Sarah Millican gekeken via.. tv/internet. Maar vreemd genoeg zag je ook wie er verder keek, en onderdeel van de show was dat ze soms even bij iemand binnen stapte.
Derde was een concert. Maar de dirigent sprak nogal op luide toon zijn musici en het koor toe, zodat hij boven het stuk uitkwam - dus dat was wat Gouldiaans.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #501 Gepost op: 1-02-2014, 11:42:48 »
uhmmmja..


Lucy had een nieuw forumspel geopend: ballroomdansen. En in navolging van het eerste IHVH-spel had ze zelf al enkele kandidaten opgegeven, te weten 1. ik 2. fabiann 3. ldh.
En ik las die eerste post opnieuw en opnieuw, want ik snapte niet hoe je als forumspel kon gaan dansen.
Maar verder was iedereen enorm enthousiast voor dit leuke creatieve idee, en zag er erg naar uit. Dus ik dacht, nou, dan zien we het wel.
Dus ik liet mn inschrijving maar gedwee staan, immers, het eerste IHVH-spel was ook hilarisch.


En toen dreef ik weer naar een iets wakkerder stadium en ging de wekker af met iets nieuwsigs dat ik sindsdien ben vergeten.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Droom topic
« Reactie #502 Gepost op: 1-02-2014, 12:16:05 »
 ::rofl::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Droom topic
« Reactie #503 Gepost op: 1-02-2014, 12:25:11 »
 ::rofl:: Nu wil ik jullie zien dansen ::hypocriet::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Droom topic
« Reactie #504 Gepost op: 1-02-2014, 12:29:15 »
🜃

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #505 Gepost op: 3-02-2014, 13:33:12 »
Ohja, ik had dus weer iets waar forummers in voor kwamen.
Het probleem was alleen dat ik na die droom een andere droom had waarin ik de eerste droom aan iemand vertelde. En toen was me al een deel ontschoten.
En toen ik vanochtend wakker werd wist ik alleen nog maar het laatste stuk van de eerste droom :(



Enfin, we hadden dus weereens een gezellig forummeeting - ditmaal in Paraguay.
Daar waren enorme, tientallen meters hoge, praktisch verticale modderheuvels. Een soort bergketen van modderheuvels.
En blijkbaar waren die er al heel lang, want er was een gammel houten pad op halve hoogte aan opgehangen.
Dat was alleen uitstekend in de ruimtelijke vorm, en niet met betrekking tot kwaliteit.
Dus, aanvontuurlijk als ik ineens was, ging daar overheen rijden met een barrel van een auto.
Het was allemaal zo verrot, dat er ineens een stuk was waar over zo'n 20 meter de weg was weggevallen. En door het gewicht van de auto viel ook met stuk waar ik net over was gekomen naar beneden.

Om het vege lijf te redden besloot ik naar beneden te klimmen, maar omdat het vrijwel verticaal was waren er geen plaatsen om voeten of handen te planten.
Gelukkig was het modder - en niet de uitgeharde soort. Een goede dikke plakkerige drap.
Dus ik stak mijn linkerarm tot voorbij de elleboog in de berg, daarna mn linkerbeen, gevolgd door mn rechterarm.
En zo loszuigend/lostrekkend en weer.. uhm, hoe zeg je dat netjes.. instekend van uitstekende ledematen, klom ik de 25-30 meter naar beneden.

Dus toen was ik gered, en had ik een bad nodig ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #506 Gepost op: 23-03-2014, 04:10:29 »
Ik moest heeeel goed het wachtwoord onthouden, nl.: PHWH  Jaja, de P en de H van Pharell en de W van Williams en de H van Happy. Pfff, dat bleef maar doorgaan ::)
...maar soms even niet :)

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Droom topic
« Reactie #507 Gepost op: 12-04-2014, 10:59:12 »
Had vandaag weer eens van mijn rampzalige krantenwijkdromen, waarin ik besluit opnieuw de ochtendbladen te verspreiden en álles misgaat.
Ik besloot rond 2 uur s'nachts gewoon naar het krantendepot te gaan en te vragen of ik mijn ouwe wijk van 3 jaar geleden terug kon hebben. Blijkbaar hadden ze toevallig net iemand daarvoor nodig, dus de race tegen de klok (voor 7 uur alles bezorgd) kon beginnen. 5 uur de tijd, vandaag kon het niet misgaan dacht ik. Alleen besefte ik te laat, ik was al een paar straten afgegaan, dat alles na 3 jaar wel eens veranderd kon zijn en ik beter het papiertje erbij kon pakken met alle adressen erop. Het bleek nu ook dat ik veel meer dan 2 kranten moest bezorgen; behalve zo'n beetje alle kranten van Nederland ook diverse tijdschriften. Het papiertje met adressen bleek geschreven door de vorige bezorger van mijn wijk, niemand minder dan HDD. Alleen kon ik er absoluut geen wijs uit worden. 2 papieren met allerlei verwijzingen, tabellen en kleurtjes  ??? En tot overmaat van ramp begon het te stormen en vlogen die papiertjes weg, waarna er allerlei omstaanders kwamen die me hielpen te zoeken. Uiteindelijk kwam ik de depotbaas tegen, die gelukkig het ingenieuze overzicht van HDD in het systeem had staan en het dus wel even kon uitprinten voor me.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Droom topic
« Reactie #508 Gepost op: 13-04-2014, 00:59:39 »
die omstanders nog mensen waar we van moeten weten wie het was?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Droom topic
« Reactie #509 Gepost op: 27-05-2014, 06:57:36 »
Ik had een hele discussie met de bedrijfsarts. Ik schonk om 10.00uur een glaasje wijn in. Zij begon toen meteen allemaal semi intelligente vragen te stellen van een lijst. Ik gaf keurig mijn antwoorden en begon me toen af te vragen waarom toch die vragen. Toen ik haar dat vroeg kreeg ik allerlei ontwijkende antwoorden. Daar word ik een beetje irritant van en toen kwamen we ineen discussie terecht. Tis maar goed dat ik wakker werd anders waren we nu nog bezig.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #510 Gepost op: 27-05-2014, 09:00:57 »
Achosie  ::hug::

Ik weet niet meer wat ik vannacht droomde, maar gisteren moest ik opnieuw eindexamen doen en wel in het Pools.  ??? Maar daar was ik natuurlijk niet zo goed in en daarom belande ik op de kermis, want daar lagen alle antwoorden in de zweefmolen.  ??? Maar die was constant aan draaien, dus ik moest echt m'n best doen om niet geraakt te worden.  ???

Wat kan dit betekenen?

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Droom topic
« Reactie #511 Gepost op: 27-05-2014, 10:04:30 »
In ieder geval dat je meeleeft met de examenkandidaten!
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Droom topic
« Reactie #512 Gepost op: 27-05-2014, 10:28:30 »
Geniale droom Daisy
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Droom topic
« Reactie #513 Gepost op: 27-05-2014, 11:38:39 »
In ieder geval dat je meeleeft met de examenkandidaten!

:D ::hug::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Droom topic
« Reactie #514 Gepost op: 14-06-2014, 13:33:30 »
Ik droomde vannacht dat we met 5-1 van Spanje hadden gewonnen  ::oink::
You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Droom topic
« Reactie #515 Gepost op: 14-06-2014, 13:45:42 »
Ik droomde vannacht dat we met 5-1 van Spanje hadden gewonnen  ::oink::
Jij ook al? Eng dat we dezelfde droom hadden!
Ich bin ein Bärliner!

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Droom topic
« Reactie #516 Gepost op: 20-06-2014, 10:29:08 »
Ik had iets heel raars gedroomd vannacht! Ik weet de precieze details niet meer, alleen nog stukjes en die zorgen voor een heel erg samenhangend verhaal xD
Maar het kwam er op neer dat Daisy mij wilde vermoorden :o
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Droom topic
« Reactie #517 Gepost op: 20-06-2014, 10:35:03 »
Heb je de zomersoap van vorig jaar terug gelezen?
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Droom topic
« Reactie #518 Gepost op: 20-06-2014, 11:03:12 »
Nee niet eens!

Wel een goed idee ^^! Dit weekend maar eens doen ;D
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Droom topic
« Reactie #519 Gepost op: 20-06-2014, 11:53:57 »
Iets met Victoria Koblenko
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)