Auteur Topic: Droom topic  (gelezen 239613 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Droom topic
« Reactie #120 Gepost op: 16-05-2005, 11:13:51 »
Hahaha, ik droomde dat ik Rink in de supermarkt tegenkwam. Hij keek me aan, ik keek hem aan en zei hoi en toen vroeg hij "Ken je mij niet ergens van?"

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Droom topic
« Reactie #121 Gepost op: 16-05-2005, 11:38:07 »
Hahaha, ik droomde dat ik Rink in de supermarkt tegenkwam. Hij keek me aan, ik keek hem aan en zei hoi en toen vroeg hij "Ken je mij niet ergens van?"

Dat moet echt een nachtmerrie geweest zijn ::oink::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Droom topic
« Reactie #122 Gepost op: 16-05-2005, 13:17:03 »
Ik droomde van het enge...ahum....beest in The Village
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #123 Gepost op: 16-05-2005, 22:07:52 »
ik droomde eerst dat ik een zware onvoldoende had voor muziek, en toen dat ik in een soort bordspel zat

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Droom topic
« Reactie #124 Gepost op: 18-05-2005, 11:11:33 »
::zwaai:: Goedemorgen, ik weet hem nog (nou ja eigenlijk 2)

Ik was op mijn oude middelbare school. Op de eerst verdieping kwam ik op de gang een lerares van mijn hogeschool tegen. Ze zag er heel slecht uit, als of ze ziek was geweest, en met heel raar haar. Ze was vastbesloten om me alles van bouwfysica uit te leggen in een half uurtje tijd, zodat ik een diploma zou krijgen.
Voordat ik les kreeg, ging ik eerst naar de wc. Die waren heel ouderwets, met hele lage deurtjes (net als op de kleuterschool) en ook 2 deuren achter elkaar. Maar voor ik ook maar een deur had aan geraakt gingen de sprinklers sproeien (echt maar een seconde), waardoor ik een nat pak had (oh ja, ik was dus in pak!).
Die lerares legden vanalles uit dat ik al lang wist. Sterker ik moest haar steeds verbeteren. En ik kreeg heel erg veel medelijden met haar  :( (meer weet ik niet)

Die andere droom hou ik maar even voor mezelf  :-X  :-[
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #125 Gepost op: 19-05-2005, 11:54:48 »
Die andere droom hou ik maar even voor mezelf  :-X  :-[
;)  >:D

Ik droom tegenwoordig niet meer  ???

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Droom topic
« Reactie #126 Gepost op: 29-05-2005, 11:36:35 »
Linda's Nachtmerrie
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Droom topic
« Reactie #127 Gepost op: 29-05-2005, 11:37:15 »
dat ik op mn werk werd gebeten door iemand die boos was omdat t was gaan sneeuwen en toen moest ik in de nachtdienst voor 4 nachen en toen werd ik op mn rechtervoet gestoken door een wesp en de angel bleef zitten en toen werd ik sjacherijnig wakker
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #128 Gepost op: 29-05-2005, 12:01:54 »
Ik droomde vanacht dat ik naar m'n middelbare school moest en het eindexamen Natuurkunde moest doen ::oink::

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Droom topic
« Reactie #129 Gepost op: 29-05-2005, 12:54:27 »
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Droom topic
« Reactie #130 Gepost op: 9-06-2005, 07:46:36 »
Ik droom zulke rare dingen nu, vanmorgen om half 6 werd ik spartelend en draaiend wakker uit mijn droom.
Ik zat in een lege kamer met een glazen bak met zand. Daar zat een mier in.. ik vond die mier niet prettig in mijn buurt dus zette de bak zo ver mogelijk weg, toen kwamen er uit de onderkant heel veel kleintjes. de hele vloer werd zwart en ze kwamen op mij af.. toen ik ingesloten tegen de muur stond schrok ik wakker.. nou ja ruud maakte me wakker, die vervolgens een klap kreeg :-[
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Droom topic
« Reactie #131 Gepost op: 10-06-2005, 18:30:33 »
Vannacht gedroomd dat ik in de studio een Firewire kabeltje oppakte en naar de plug keek, die vervolgens heftig begon te vonken. Ik schrok er bijna wakker van :o
The British are not impressed.

Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #132 Gepost op: 10-06-2005, 19:40:47 »
Ik had vannacht zo'n vage droom :S er was een lijst met mensen die dan met iemand moesten gaan eten, maar ik werd overgeslagen ofzo en toen voelde ik me verdrietig...

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #133 Gepost op: 11-06-2005, 13:03:54 »
Iemand die ik ken van zien was samen met zijn beste maat de tuin bij mijn moeder aan het omspitten. Hij droeg een ouderwets zwart verschoten Beastie Boys shirt met gele, rode en blauwe opdruk. Heel erg 80's. Ik ging muziek opzetten en draaide uiteraard de Beastie Boys.

 :-\\
That's all

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Droom topic
« Reactie #134 Gepost op: 19-06-2005, 13:10:21 »
::zwaai:: Ik wist ze vanochtend weer  8) volgens mij spoor ik niet helemaal
Ik weet er nog 2 dus ik vertel ze even apart, maar op volgorde.

1) in een flat vol oude bejaarde mensen moest ik een verdieping naar beneden. Normaal gesproken zou ik de trap nemen. Maar nee, deze keer niet. Naast de trap was een lift. Het aller gammelste liftje dat ik ooit heb gezien. Het was meer een kooi, maar dan ook nog zonder wanden lekker veilig dus Ik moest een soort traliewandjes uitschuiven zodat ik er niet uit zou vallen. Een bord van wel een meter of 3 lang naar beneden trekken met aanwijzingen. Ik vond het een ramp.
Al die bezorgd kijkende oudjes vonden dat ik het moest proberen. Ik moest maar even bonbons gaan halen, dan zouden zij ook wel met de lift durven.
Daarna stond ik in een bonbonzaak. Overal heerlijke chocolade en bonbons. Ik wilde slagroombonbons. Terwijl een man die voor me afwoog, stond ik gefascineerd te kijken naar alle suikerbeeldjes waar de winkel ineens gevuld mee leek Allemaal religieuze taferelen in suiker. Ik heb met me vingers aan kameel met 3 heiligen gezeten en werd de winkel uitgezet.
Ik denk dat dat het was...

2) helemaal iets anders. Ik was bij een soort van festival. Weer een duidelijke locatie; bij de Katterug in Tilburg. Het was heel gezellig en al, maar ik wilde even zitten. Dat deed ik, maar het waren de merkwaardigste bankjes ooit. Soort betonblokken met wankele houten platen erop, als je daar op ging zitten, kwam de achterkant los, en viel er dus iemand van het bankje :( Nog iets stoms, ik bestelde Cola wat ik dus echt niet lus en kreeg SpaRood wat ik dus vrijwel nooit bestel, maar ineens erg lekker vond
Tijdens het drinken zat ik ineens binnen, waar iedereen cocktailworstjes uit een wokpan zat te eten.


 :-\\ Zit er weer een zenuwinzinking aan te komen? Vertel m'n onderbewustzijn dat ik eigenlijk een vreetmachine ben? Moet ik de komende dagen alle bejaarden ontwijken?? Of is het eigenlijk iets heel positiefs?  ::trots::

 ::zwaai::

Het is toch overduidelijk, je wordt lui Eric en daar moet je voor oppassen. De lift, het wankelede bankje, alles wijst erop. Daarnaast voel je enorme groepsdruk, zelfs door een groep bejaarden laat je je intimideren. Kijk je uit met drugs enzo? Waarschijnlijk heb je een oogje op de maagd Maria, de paus of de plaatselijke pastoor. Je ziet het als een uitdaging om heiligen te dwingen tot stoute dingen, ook al weet je dat er risico's aanzitten. De cocktailworstjes in de wokpan staan voor de chaos in je leven. Er is iets wat niet helemaal klopt. Misschien gaat er iemand in je naaste omgeving vreemd of heb je een vermoeden, want cocktailworstjes horen niet in een wokpan. Je geest is toe aan verandering. Je gaat het zoeken in nieuwe uitdagingen, daarom bestel je 'cola' maar dat lijkt niet de juiste uitdaging. De 'Spa Rood' is de nieuwe uitdaging.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Droom topic
« Reactie #135 Gepost op: 19-06-2005, 13:12:16 »
Ik heb gedroomd dat er een buitenaardse invasie gaande was. En dat telkens wanneer ik met mijn vrienden (die ik eigenlijk ook niet ken) ergens kwam, lag daar het hoofd van een andere vriend van ons. Op een moment merkte ik dat al mijn spullen veranderden. Het werden allemaal onzinproducten waarvan een kind van een kilometer afstand kan zien dat het nep is. Ik werd bang, denkend dat ik de volgende zou zijn, dus uit wanhoop begon ik al die dingen te verbranden.

Je vrienden zijn aan het veranderen en jij bent bang dat het ook met jou gaat gebeuren, want met de veranderingen gaan grote veranderingen mee.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Droom topic
« Reactie #136 Gepost op: 19-06-2005, 13:13:44 »
Ik heb gedroomd dat ik meedeed met de farm.
Ik werd in de 7e aflevering als 2e duellist aangekozen, door een klasgenootje.
Ik moest gaan zagen(net zoals in aflevering6), maar net toen ik de laatste paal bijna had doorgezaagd, viel ik.
Dus ik viel als 7e af, maar iedereen was voor mij, dus het was wel een leuk afscheid :)

Je hebt geen hoge verwachtingen van jezelf, terwijl dat eigenlijk best mag. Maar je maakt je er niet meer zo druk om, als je maar geaccepteerd wordt

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Droom topic
« Reactie #137 Gepost op: 19-06-2005, 13:15:49 »
Hahaha, ik droomde dat ik Rink in de supermarkt tegenkwam. Hij keek me aan, ik keek hem aan en zei hoi en toen vroeg hij "Ken je mij niet ergens van?"


Je zoekt naar acceptatie van je idolen en bent bang afgewezen te worden. next.  :P

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Droom topic
« Reactie #138 Gepost op: 19-06-2005, 13:19:40 »
Ik droom zulke rare dingen nu, vanmorgen om half 6 werd ik spartelend en draaiend wakker uit mijn droom.
Ik zat in een lege kamer met een glazen bak met zand. Daar zat een mier in.. ik vond die mier niet prettig in mijn buurt dus zette de bak zo ver mogelijk weg, toen kwamen er uit de onderkant heel veel kleintjes. de hele vloer werd zwart en ze kwamen op mij af.. toen ik ingesloten tegen de muur stond schrok ik wakker.. nou ja ruud maakte me wakker, die vervolgens een klap kreeg :-[

De mier staat voor iemand die je haat. Een klein, vervelend mannetje die je liever niet ziet. Je bent bang dat dat persoon je leven gaat controleren en dat je juist van hem aanhankelijk gaat worden. De klap was dan ook een logische reactie.  ;)

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Droom topic
« Reactie #139 Gepost op: 9-07-2005, 23:52:44 »
Dit heb ik afgelopen nacht gedroomd:
Heel raar want ik kwam er zelf niet in voor.

Hans Teeuwen zat in een zwembad. Zo een om zelf op te zetten waar je languit in kan liggen met zo'n harde hoge rand met een trapje. En hij was verkleed al vis. had iig iets oranje aan en op zijn hoofd had hij een grote kap met vinnen (zo'n sier goudvis) naast hem zat die vent van Sesamstraat (t ging ook over Sesamstraat en hoe vissen onder water eten) en die andere zat dus steeds te zeggen dat hij onder moest gaan, maar t was was troebel en groen en Hans wilde dat niet, dus hij zat steeds te happen naar lucht en ging dan toch niet onder. tot dat die andere hem ineens onder duwde.

Op dat moment maakt Ruud mij dus wakker want toen was ik rare geluiden aan het maken en daarvoor ademde ik steeds diep in en hield vervolgens mijn adem in  ::tandpastasmiley::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand