Auteur Topic: Boer Aad  (gelezen 198631 keer)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Aad
« Reactie #20 Gepost op: 30-09-2012, 21:19:08 »
Is dat die vrouw met het donkere haar? Echt onhebbelijk type   ::niet-ok::

 ::jaja::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Aad
« Reactie #21 Gepost op: 1-10-2012, 07:40:55 »
Dat zag je goed Mieke
Keep calm and eat chocolates!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Boer Aad
« Reactie #22 Gepost op: 1-10-2012, 18:23:22 »
Ach ach, wat liet hij zich als een stout kind bestraffen door jeannet. Die mag van mij wel gaan wieberen. En wat een ijskoude, nare sfeer in dat huis van Aad.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Boer Aad
« Reactie #23 Gepost op: 1-10-2012, 21:45:58 »
Ik vond dat die donkere eigenlijk wel gelijk had. ::schaam::

Was toch niet erg attent dat hij niet even meeliep om een pleister te p(l)akken. ::jaja::
Geniet nooit met mate...

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Aad
« Reactie #24 Gepost op: 1-10-2012, 22:41:16 »
Ze had wel gelijk, maar de manier waarop het ging was nogal van ehh ik wil m'n gelijk halen.
Aad man, een gemiste kans om een kusje te geven bij zo'n verwonding ::)
...maar soms even niet :)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Aad
« Reactie #25 Gepost op: 14-10-2012, 21:27:07 »
We kunnen over Aad denken wat we willen, het is natuurlijk een eigenheimer maar als ik al die andere boeren constant stront zie ruimen en met die dieren zie sollen dan denk ik toch dat hij het qua bedrijfskeuze het beste heeft gedaan.  ::jaja::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Boer Aad
« Reactie #26 Gepost op: 14-10-2012, 21:37:36 »
Wat zei hij nou? Qua verjaardag stel ik mij neutraal op? ??? Oftewel we vieren het niet of nauwelijks?

Ondaks wat hij tegen Linda zei (dat hij nog geen keuze gemaakt had) geloof ik dat hij dat allang gedaan heeft en dat het Jeannet wordt. ::jaja::
Geniet nooit met mate...

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Aad
« Reactie #27 Gepost op: 14-10-2012, 21:44:13 »
Wat zei hij nou? Qua verjaardag stel ik mij neutraal op? ??? Oftewel we vieren het niet of nauwelijks?

Ondaks wat hij tegen Linda zei (dat hij nog geen keuze gemaakt had) geloof ik dat hij dat allang gedaan heeft en dat het Jeannet wordt. ::jaja::

Hij had haar toch op z'n minst een bossie zelfgeplukte bloemen kunnen geven!  ::rofl::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Boer Aad
« Reactie #28 Gepost op: 14-10-2012, 21:50:09 »
Hij had haar toch op z'n minst een bossie zelfgeplukte bloemen kunnen geven!  ::rofl::

Van die mooie distels, die zijn gevoel haar prima verwoorden? ;D
Geniet nooit met mate...

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Aad
« Reactie #29 Gepost op: 14-10-2012, 22:02:37 »
Van die mooie distels, die zijn gevoel haar prima verwoorden? ;D

:-D

Ja en ze zich eraan prikt pakt ze zelf maar een pleister!   ::tandpastasmiley::

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Aad
« Reactie #30 Gepost op: 14-10-2012, 23:05:08 »
Deze keer had ik de tip van Dolfie gebruikt en ondertiteling van teletekst erbij aangezet, maar die schreef bij de omhelsing of wat was het dat voorstukje: Aad praat onverstaanbaar  ::rofl::
...maar soms even niet :)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Aad
« Reactie #31 Gepost op: 14-10-2012, 23:14:29 »
Deze keer had ik de tip van Dolfie gebruikt en ondertiteling van teletekst erbij aangezet, maar die schreef bij de omhelsing of wat was het dat voorstukje: Aad praat onverstaanbaar  ::rofl::

LOL!  ::rofl::

Wel een goeie tip overigens van Dolfie want de 5 woorden die er zijn gesproken tijdens de BBQ van Henrieke heb ik niet kunnen verstaan.  ::rofl::

Boer Aad heeft trouwens wel een heel eenzijdig dieet is het niet, volgens mij zitten ze daar dag en dag uit sate te eten!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Aad
« Reactie #32 Gepost op: 14-10-2012, 23:27:51 »
 ::rofl:: ja, dat is waarschijnlijk nog steeds dezelfde saté als de eerste dag, gehaald bij de chinees :-X nu hoeft hij de saus er niet meer af te schrapen voor die blonde die nu weg is, maar hij moet voorproeven, en terecht!

O, en Aad toen ie een hap van de kwarktaart had genomen: ja, het is weer eens iets anders dan een gekochte slagroomtaart en hij ziet er leuk uit  :-X
...maar soms even niet :)

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Aad
« Reactie #33 Gepost op: 15-10-2012, 11:40:46 »
Wat zei hij nou? Qua verjaardag stel ik mij neutraal op? ??? Oftewel we vieren het niet of nauwelijks?

Ondaks wat hij tegen Linda zei (dat hij nog geen keuze gemaakt had) geloof ik dat hij dat allang gedaan heeft en dat het Jeannet wordt. ::jaja::

Ik vond dat ook echt enorm grof. Linda kan er niets aan doen dat ze toevallig tijdens deze week jarig is. Een verjaardag geheel negeren (ik heb geen felicitatie gehoord en het gesprek bij de taart ging over slagroom in de koffie in plaats van over het jarig zijn) vind ik echt heel onaardig. En daarbij Aad heeft een bloemenbedrijf, hij had toch gemakkelijk een leuk boeket kunnen samenstellen van zijn eigen bloemen?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Aad
« Reactie #34 Gepost op: 15-10-2012, 12:16:36 »
Linda hangt er echt bij, dat voelde ze goed aan, hoop echt dat hij zo eerlijk is om het haar te vertellen. Vond het heel sneu dat ze haar verjaardag zo moest vieren...

Ik vraag me wel af of Aad dit werkt normaal allemaal alleen doet? Lijkt me teveel eerlijk gezegd, er zou normaal toch wel personeel moeten zijn?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Aad
« Reactie #35 Gepost op: 21-10-2012, 21:38:20 »
lijkt me geen lang leven beschoren, deze relatie...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Aad
« Reactie #36 Gepost op: 21-10-2012, 21:53:27 »
Wie weet, er schijnen zat mannen te zijn die daar op kicken op een kenau in huis!  ::rofl::

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Aad
« Reactie #37 Gepost op: 22-10-2012, 11:58:01 »
Ik heb Aad altijd al een beetje eng gevonden, maar zijn schiethobby maakt het niet veel beter. Aad is geen persoon met wie ik graag mijn leven zou willen delen, maar hij lijkt best gelukkig te worden met Jeannette. Ik denk niet dat Linda nog een serieuze kans maakt, als je kijkt hoe Aad haar en haar verjaardag negeerde.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Aad
« Reactie #38 Gepost op: 22-10-2012, 16:08:06 »
Ik heb Aad altijd al een beetje eng gevonden, maar zijn schiethobby maakt het niet veel beter. Aad is geen persoon met wie ik graag mijn leven zou willen delen, maar hij lijkt best gelukkig te worden met Jeannette. Ik denk niet dat Linda nog een serieuze kans maakt, als je kijkt hoe Aad haar en haar verjaardag negeerde.

Sterker nog, Linda maakt geen enkele kans meer, hij koos gisteren voor Jeanette alleen stuurde hij daarop niet meteen Linda weg, wat Henrieke wel deed na haar keuze gemaakt te hebben, iets wat wel zo eerlijk is natuurlijk en waar Linda ook nadrukkelijk om had gevraagd in de afl. van vorige week, vandaar dat Jeanette zo pissig reageerde in de preview.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Boer Aad
« Reactie #39 Gepost op: 29-10-2012, 02:47:48 »
gelukkig is Linda ontsnapt!
En Aad zit voorlopig onder de plak. Met Jeanet in de buurt begint hij spontaan te stotteren en te mompelen.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw