Auteur Topic: Het verhaal: Survivor, the wise man  (gelezen 26878 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #40 Gepost op: 18-12-2012, 04:36:01 »
Aflevering 8: ‘Het galgenmaal’

D*N:’ Vorige week in survivor was het tijd voor de samensmelting. Met een geschiedenisquiz behaalden Lukie4, Nextgp, hillo, Molcrazy, Jann en op het laatst Robbieazerty de samensmelting. Miek37 gaf onverwacht op. Op Kelapa Island nam KD afscheid en speelden de bewoners de ultieme race. Nieky, Bjorrn, Ycaris en Vieffan wonnen een ticket naar de battle, waar ook de verliezers van de geschiedenisquiz heen zouden gaan’. Schulz:’ Bij de battles won Ycaris de tactische battle, Nieky de puzzel battle en Vieffan de creatieve battle. Op de volgende eilandraad werd Pac-mol definitief weggestemd en werd Vieffan de samensmelting ontnomen. Nieky en Ycaris vertrokken naar de samensmelting en Vieffan, Swifty, Tdietz, Bjorrn namen allemaal het Devil Island aanbod aan. D*N:’ Het thema voor deze week is sport. Op Devil Island zullen ze kennis maken met hun mentor en het eiland. Daarnaast spelen ze een leuk spel’.

Pantai Island:

De boot komt aan op Pantai Island. Molcrazy:’ Jongens, de boot is er’. Lukie4:’ ETEN’! Ycaris en Nieky stappen van de boot. Nieky roept gelijk:’ Hillo’! Hillo roept gelijk sarcastisch terug:’ Wat ben ik blij jou te zien’! Molcrazy:’ Toch nog een dame op het eiland’. Ycaris:’ Dat is natuurlijk heel belangrijk en daarom moet ik ook niet direct weggestemd worden’. Lukie4:’Waar is dat eten nou’? Ycaris:’ Komt eraan, hoop ik’. Dan komen er wat obers uit de boot met schalen vol eten. Lukie4:’ Aanvallen’! Nieky propt al snel een hele hamburger in één keer naar binnen. Lukie4 weet niet wat hij moet kiezen en besluit een broodje met zoveel mogelijk beleg erop te maken. ‘Lukie4, patat hoort niet op brood’ zegt nextgp met volle mond. ‘ Boeit me niet’ smakt Lukie4. Jann:’ Deze ketchup is zo lekker’. Hij pakt de fles en zet hem zo aan zijn mond. Behalve vol schransen, hebben de kandidaten het ook gewoon heel erg gezellig. Alle stemmingen en vetes lijken even weg te zijn. Nieky heeft al goed bij de drank gezeten. Ycaris:’ Hoeveel vingers steek ik op’? Nieky:’ Twee’. Ycaris:’ Hij is echt dronken, het waren er maar 2’. Nieky:’ Nee hoor, de duim is geen vinger’. Lukie4:’ Bijdehandje’. Robbieazerty:’ Ugh, ik ben misselijk’. Molcrazy:’ Hup dooreten, alles moet op’.
 
Na een lange nacht vol gezelligheid, gaat het spel gewoon weer door. Lukie4 lijkt weer bij de les te zijn na het diner. Nieky heeft een kater en heeft het moeilijk met opstaan. Ycaris is daarentegen er helemaal klaar voor:’ Ik heb zolang op dat afvallerseiland gezeten met een paar luidruchtige pubers, nu ga ik ook echt knallen’. Hillo ziet dat Nieky een kater heeft en grijnst:’ Zo, dat gaat vast een zware proef worden jongen’. Nieky:’ De laatste die ik wil zien als ik wakker word ben jij, dus moven’. Hillo:’ Oei, hij heeft ook nog eens last van een ochtendhumeur’. Nieky:’ MOVEN’! hillo:’ Ik ga al, ik ga al’. De eerste immuniteitsproef komt er bijna aan en de kandidaten verzamelen zich. Ycaris heeft al een yell bedacht:’ Immuniteit  ja dat is mijn doel, de rest hier is een dooie boel. Ycaris Ycaris is de queen, ze heeft al deze slappelingen al gezien WOOH’! Lukie4:’ Nooit eraan gedacht om cheerleader te worden’?


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #41 Gepost op: 18-12-2012, 04:36:30 »
Devil Island:

De boot komt dichterbij. De mysterieuze vrouw helpt de kandidaten van de boot af:’ Zo, jullie zijn mijn gezellige kandidaten die ik moet begeleiden’? Tdietz:’ Daar komt het wel op neer’. Bjorrn:’ Uw bent toch niet zoals KD’? Mysterieuze vrouw:’ KD pff, die kan ik echt niet luchten hoor’. Swifty en Vieffan zijn ook eindelijk uit de boot. Swifty:’ Heey! Maudje’! Maud:’ Swifty schat, wat doe jij hier bij de afvallers’. Swifty:’ Lang verhaal’. Maud:’ Oh en Vieffan ook’. Vieffan:’ Ja, iets minder enthousiast hé’. Maud:’ Ach de nieuwe kandidaten zijn waarschijnlijk wel slim geweest, dat je nu hier zit’. Bjorrn:’ Uhm, wie is dit nou’? Maud:’ Ik ben Maud, finalist van het vorige seizoen. Ik werd uiteindelijk derde, achter KD en Vieffan’. Bjorrn:’ Weer zo’n goede speler’. Swifty:’ Nou, daar zitten we dan. Wat gaan we hier verder eigenlijk doen’? Maud:’ Ik zal jullie een rondleiding geven. Kom maar mee’.  De kandidaten lopen achter Maud aan. Maud:’ Dit is de grot, het is een goede schuilplek. De bedden zijn nogal hard’. Tdietz:’ Ik zie geen bedden hoor’. Maud:’ Dat is het punt ook. Wel kunnen we hier goed voedsel bewaren. We hebben een pot met rijst meegekregen van de productie omdat ze ons niet helemaal wouden uithongeren en ze niet willen dat er doden vallen’. Vieffan moet wel even slikken na het zien van de grot:’ Daar gaan we dus een paar week in moeten overleven’. Maud:’ Op het strand zijn veel rotsen. Je moet wel uitkijken hier, want als je op een zee-egel gaat staan dan kan je een ontsteking oplopen en dan moet ik mijn zuster outfit gaan halen’. Tdietz:’ Ik denk dat ik op een zee-egel ga staan om sexy Maud te ontmoeten’. Vieffan geeft hem een por in zijn zij. Swifty:’ Hebben we hier ook proeven’? Maud:’ Oh dat zou ik ook nog gaan uitleggen schat. Elke week zijn er drie proeven. De eerste is de kijkers keuze. Jullie krijgen 10 minuten de tijd voor de camera om zoveel mogelijk kijkers op je te laten stemmen, deze worden op internet gezet en de winnaar zal punten krijgen. Daarnaast worden er nog twee kleine proeven gedaan die jullie van mij krijgen’. Bjorrn:’ En wat kunnen we met die punten’? Maud:’ Elke week moet er iemand Devil Island verlaten, degene met de minste punten. Maar let op, elke week worden de punten weer op nul gezet’. Vieffan:’ Jeez’. Swifty:’ Dat word echt spannend’. Maud:’ We gaan het vast gezellig hebben hier’!

Survivor Island:

Schulz:’ Welkom kandidaten. Genieten jullie van de samensmelting’? Hillo:’ Helemaal’! Schulz:’ De echte strijd gaat nu toch echt beginnen. Het is sportweek en we spelen vandaag het spel: dit was het sportnieuws’. Robbieazerty:’ Nee, geen sport’! Nieky:’ Eindelijk’! Schulz:’ Ook deze keer heb ik een gast uitgenodigd, komt er maar bij Angus Deayton’! De kandidaten klappen terwijl hillo naar Robbieazerty fluistert wie deze man in hemelsnaam is. Angus:’ Het bestaat uit drie rondes: In elke ronde zijn punten te verdienen. De punten worden bij elkaar opgeteld en degene met de meeste punten heeft immuniteit. Er kunnen punten gewonnen worden met de juiste antwoorden. Maar er kunnen ook punten gewonnen worden met creatieve antwoorden. Deze worden gejureerd op originaliteit en humor’. Schulz:’ Daarvoor hebben we een jurylid laten invliegen, kom maar tevoorschijn’. *flashback* Schulz:’ Pff hij is wel een heel eind verkeerd gevaren, dat richtingsgevoel van hem ook. Ah daar zie ik een schip… maar wat een vrouwen zeg, ouwe snoepkont. Laat ik hem er maar snel weghalen, voor hij het niet meer aankan’. Schulz gooit een touw uit richting het schip en de helikopter zakt. Hulpdakdekker:’ Hé broeder, sorry dat ik te laat ben voor de opdracht, het is allemaal de schuld van euhm… Jolanthe’! Schulz:’Pak nou maar dat touw vast’! Hulpdakdekker:’ Met alle plezier’. *flashback* Hulpdakdekker:’ Hallo kandidaten, eindelijk zie ik jullie in het echt. Op de foto’s zien jullie er allemaal wat euhm, minder mager uit’. Angus:’ We beginnen met ronde 1.The Odd one out: welke van de vier foto’s hoort er niet bij en waarom. 5 punten per goed opgeloste fotovraag. 1 bonuspunt per origineel, grappig antwoord. En begin’! Bij de eerste weet Nieky gelijk een leuke:’ Knettergek zijn, daar gaat het hier om. Dat Gascoigne van het padje af is weten we allemaal. Bij Fatima maken we even een uitstapje naar Expeditie Robinson. Je moet natuurlijk knettergek zijn om haar nog te vertrouwen, maar er blijven maar mensen dit doen…. Idioten. Wanneer je gaat zwemmen als sport ben je natuurlijk per definitie idioot. Dus Youri Djorkaeff hoort er niet bij’. De favoriete foto is de vierde foto. De survivors leven zich helemaal uit op deze:’ Ajax hoort niet thuis in het rijtje omdat het geen topclub is, 4e is geen voetbalploeg! Barcelona, Manchester United en Bayern Munchen hebben een mooi stadion. Ajax speelt in een snelkookpan’. Bij de vijfde aangekomen krijgt Robbieazerty een ingeving:’ De 1e is the odd one out, de rest heeft enkel hun onderbroek aan gedaan’. Schulz:’ Ronde 2 mensen’!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #42 Gepost op: 18-12-2012, 04:37:20 »
Monyet Island:

Al vroeg in de ochtend zijn Schulz en Dolfie vertrokken naar Survivor Island. D*N heeft een weekje vrij van het presenteren na de intensieve samensmelting:’ Zo, eens kijken of de afvallers al wakker zijn’. D*N klopt op de kamer van Ibung en Miek37:’ Zijn jullie wakker’? Ibung:’ Natuurlijk, ik wil niets missen van dit hotelleven’. Ook Bassteijns, Pac-mol, Ldhmolletje en Lemmyfan zijn al wakker. D*N:’ Ik heb hier een activiteitenprogramma van het hotel en daarnaast organiseren Schulz en ik af en toe iets om het eiland te verkennen. Het hotelpersoneel wenst jullie een fijn verblijf en er zullen vanzelf meer afvallers komen’. Ldhmolletje:’ Ah een pottenbakkers cursus’. Ibung:’ Ik zie een cocktail party wel zitten’. Lemmyfan:’ Mag ik ook naar de disco hier’? D*N:’ Nee, je moet je legitimeren. Maar geen zorgen, vanavond organiseer ik een feest waar iedereen welkom is. Je krijgt alleen geen alcohol’. Ldhmolletje:’ Nou ik ben weg, cultureel verantwoord bezig zijn’. Lemmyfan, Bassteijns en Pac-mol rennen naar het zwembad met glijbanen en Ibung en Miek37 willen naar een high tea. D*N:’ Oh jeej ze rennen allemaal weg, nu heb ik nog niets te doen. Oke, snel kiezen. Babysitten, ouwe wijven high tea of vieze vingers? Nou ja, de hapjes van een high tea zijn niet verkeerd en Ibung gaat toch niet zo snel’. D*N rent de dames achterna.

Survivor Island:

Terwijl de kandidaten achter elkaar delen van de opdracht inleveren, zit Hulpdakdekker al te jureren. Deze is geniaal:’ Hilbert van der Duim en Jan Smit praten in het café over dieptepunten in hun leven. Voor Jan Smit was dit het verlies van zijn geliefde Yolanthe. "Als ik nu degene te pakken krijg die ooit met haar heeft aangepapt, zal me die toch een draai om de oren krijgen." "Lijkt me sterk dat die nu komt binnenlopen. Als dat gebeurt geef ik iedereen hier een biertje op mijn kosten". En ja hoor, Sneijder komt even later binnen en Hilbert moet uitdelen. "Gelukkig was hij de enige die haar naar binnen heeft gehengeld" lacht Hilbert. Maar dan komt er plots een Achterhoekse man met een rood-witte hoed binnen. "Hilbert, je moet nog een rondje!" brult het hele café’. Schulz komt de resultaten halen bij Hulpdakdekker:’ Doen ze het een beetje goed’? Hulpdakdekker zegt met een glimlach:’ Mwah, wel redelijk’. Ycaris:’ Zeg, dit is niet mijn ronde hoor’. Lukie4:’ Vrouwen en sport, dat is ook geen combi’. Nieky kijkt naar hillo:’ Inderdaad’! Robbieazerty ziet het en valt gelijk uit tegen Nieky:’ Jij, jij moet eens je be..mond dicht houden’! Schulz:’ Jongens jongens, dit moeten jullie bewaren voor op het eiland, daar word de goede tv gemaakt’. Hulpdakdekker floept er uit:’ Het zijn net vrouwen’ en heeft opeens door dat het niet de juiste timing was voor dit grapje:’ Ik ga even snel een sok in mijn mond stoppen’ en hij sluipt stilletjes weg. Schulz:’ Kandidaten opgelet, de uitslag is er. Ycaris, jij hebt niet heel erg veel ingeleverd..’ Ycaris:’ Oftewel niets’. Schulz:’ Ik probeerde het nog subtiel te brengen, maar jij hebt geen immuniteit. Ook Molcrazy, Jann, Nextgp, en hillo hebben geen immuniteit’. Lukie4:’ Zeg nou gewoon wie wel grr’. Ycaris:’ Dat weinige eten doet hem geen goed’. Schulz:’ Op de derde plek is geëindigd, Robbieazerty’. Robbieazerty:’ Dat is nog best hoog’. Schulz:’ Op de tweede plek is geëindigd Lukie4! Dat betekend dat de winnaar van deze opdracht Nieky is, gefeliciteerd je hebt immuniteit gewonnen voor de volgende eilandraad’! Nieky is helemaal blij:’ Weg met hillo’! Schulz:’ Ik zie jullie weer bij de survivor proef’.


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #43 Gepost op: 18-12-2012, 04:38:17 »
Pantai Island:

Terug op Pantai Island is de spanning te voelen tussen de kandidaten. Hillo en Robbieazerty zijn duidelijk niet blij met de winst van Nieky in de opdracht. Hillo:’ Nu kunnen we hem niet wegstemmen en moeten we voor iemand anders gaan’. Robbieazerty:’ Ja, balen. Maar wie moeten we deze keer dan wegstemmen’? Aan de andere kant van het strand liggen de jongeren. Nieky:’ Ik ben zo blij met mijn immuniteit. Ik zou er anders echt geen goed gevoel bij hebben, voor de komende eilandraad’. Jann:’ Maar je plan is nu dus om elke week immuniteit te winnen’? Nieky:’ Ja natuurlijk. Of tot hillo eruit ligt, dan is het al een stuk veiliger hier op het eiland’. Nextgp moet er best wel om lachen:’ Jullie zijn eigenlijk best grappig met jullie ruzie’. Nieky:’ Ja maar nu gaat die Robbieazerty er zich ook nog eens mee bemoeien’. Jann:’ Je kan niet met iedereen vrienden blijven’. Ycaris is ondertussen alleen, een stukje het oerwoud in. Ze voelt zich alleen:’ Ik heb de hele rit tot nu toe op Kelapa gezeten en heb nog niet echt maatjes in het spel hier. Ik mis Kelapa toch wel een beetje, Ibung, KD, Lemmyfan …en zelfs Bjorrn mis ik een beetje. Ik ben ook nog de enige vrouw in het spel, wat ook niet bepaald helpt. Focus Ycaris, even afleiding zoeken en dan weer verder gaan’! Ycaris gooit haar zelfgemaakte kistje met schelpen leeg:’ Tijd om eens creatief bezig te gaan’. In het basiskamp zitten Lukie4 en Molcrazy met hun tweeën. Lukie4:’ Ze zijn allemaal aan het praten en het is frustrerend om niet te weten waarover’. Molcrazy:’ Inderdaad, daarnaast praten ze meer dan dat ze nuttig zijn’. Lukie4:’ Jij begrijpt me’! Molcrazy:’ Ik dacht, misschien kunnen we een varanenval maken? Ik heb er gisteren nog eentje zien rondkruipen’. Lukie4:’ Super idee’! De twee heren bouwen een val. Dan is het tijd voor de Survivor proef. Hillo:’ Een munt zou op dit moment van pas komen. Nieky is een soort van standaard stem tegen me, dus alle voordelen zijn welkom’.

Survivor Island:

Schulz:’ Daar zijn we weer survivors, deze keer met de survivor proef. Al wat afgekoeld’? Nieky lacht:’ Ik weet niet waar je het over hebt’.  Schulz:’ Laten we snel overgaan tot de opdracht dan. Jullie krijgen vijf foto’s te zien die met sport te maken hebben. Het is de bedoeling dat jullie een zo leuk mogelijk onderschrift verzinnen. Ook hier hebben we weer een jurylid voor’. Nextgp:’ Wie deze keer weer’? Schulz:’ Deze keer is het niemand minder dan, D*N’! D*N:’ Hoef ik toch niet de hele aflevering te missen. De high-tea met Ibung en Miek37 liep een beetje uit de hand dus ik heb de dames even opgesloten tot de wiet uitgewerkt is, daarna kunnen ze het slot ook zelf wel weer openen’. Schulz:’ Euhm oke, verontrustend maar welkom’. Ycaris:’ Die Ibung en Miek37 ook’. Schulz:’ Kandidaten, jullie mogen beginnen aan de opdracht’. D*N:’ En denk eraan, ik beoordeel het’. Schulz:’ En zijn humor is vrij flauw. D*N:’ Niet waar, mijn humor is leuk’. Schulz:’ Wat jij wil’. Nextgp moet al helemaal proesten om zijn eigen onderschriften. Nieky:’ Jij vind jezelf wel heel leuk’. Lukie4:’ Pff ik kan hier geen Ajax grappen bij verzinnen’. Ycaris is heel geconcentreerd bezig met de opdracht. Eén voor één worden de onderschriften ingeleverd en D*N begint te lezen.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #44 Gepost op: 18-12-2012, 04:38:39 »
Devil Island:

Swifty en Vieffan proberen de grot een beetje in te richten. Vieffan:’ Hier kunnen we slapen en hier ons voedsel opbergen’. Bjorrn en Tdietz zijn met Maud mee, die ze gaat uitleggen hoe je zee-egels klaarmaakt. Maud:’ Aangezien dit bijna het enige eten is wat we kunnen klaarmaken ga ik jullie uitleggen hoe het moet, daarna gaan jullie het uitleggen aan de dames om te kijken of jullie hebben opgelet’. Tdietz:’ Oke, als het maar niet pijnlijk is, die zee-egels’. Maud:’ Ik zou dan wel uitkijken voor je vingers, bij het klaarmaken’. ‘Auw’! gilt Bjorrn al:’ Mag ik een pleister’? Maud lacht:’ Ik heb alleen pleisters met dierenplaatjes erop’. Na een maaltijd van zelf klaargemaakt zee-egels staat Maud op:’ Het is tijd voor jullie eerste proef, jullie gaan het straks super doen’. Bjorrn:’ Yes, een proef’. De vier kandidaten lopen braaf achter Maud aan. Maud:’ Jullie eerste opdracht is de opdracht genaamd De galg. Jullie gaan straks staan op het plateau en gaan het spel galgje spelen. Wanneer je teveel foute antwoorden geeft, zal je euhm met je hoofd bij andere dingen zitten’. Swifty kijkt verschrikt op. Maud:’ Maar geen zorgen, jullie overleven het vast wel. Vieffan, het is cruciaal wie er in welke volgorde mag antwoorden. Omdat jij de battle hebt gewonnen tijdens de samensmelting, mag jij de volgorde bepalen’. Vieffan denkt even na:’ Wat fijn dat ik toch nog een extra voordeel heb. De volgorde word Tdietz, Bjorrn, Swifty, Vieffan’. Maud:’ Jullie mogen gaan staan en dan gaan we beginnen’. Bjorrn:’ Ik vind dit eng’. Vieffan:’ Anders ik wel’. Maud:’ Kom op, dit word dolletjes. Gewoon letters blijven roepen, dat weten we dat je nog ademt’. De kandidaten raden elk een letter. Allemaal een goede. Vieffan is de eerste die een foute gok doet. Er valt een plankje onder haar weg. Vieffan begint te gillen:’ Ahh ik wil nog niet dood’. Tdietz:’ Het is maar een plankje, aansteller’. Dan geeft ook Tdietz een fout antwoord en valt er een plankje weg bij hem. Tdietz:’ iew’! Vieffan lacht:’ Kijk wie het zegt’! Bjorrn:’ Ik weet het woord, mag ik hem zeggen’? Maud:’ Toe maar’. Bjorrn:’ Is het woord Jazzzanger’? Maud:’ ….. Dat is goed! Gefeliciteerd Bjorrn, je hebt de eerste proef gewonnen’! De andere balen, vooral Tdietz die nu slechts 1 punt krijgt. Maud:’ Nou, jullie mogen weer verder zee-egels zoeken’.

Survivor Island:

D*N:’ Ik zal jullie even de beste laten horen. Bij foto 1: "Eerste voice-control-voetbalwedstrijd loopt niet als gepland". Geweldig gevonden! Bij foto 2: motorduivel Swifty vliegend naar Devil Island. Bij foto 3: Vieffan boos om verliezen populariteitspoll. Bij foto 4: Massale zelfmoordpogingen na uitbrengen nieuwe single Nicki minaj. En bij foto 5: "Bovenkant poolstokhoogspringster haalde wel het wereldrecord". Schulz:’ We gaan over tot de uitslag. Op een gedeelde derde plaats staan Lukie4 en Robbieazerty’. Lukie4 baalt, weer op het podium zonder winst. Schulz:’ Op de tweede plek staat Nieky en de winnaar van deze opdracht is…Nextgp’! Nextgp:’ Echt? Heb ik een opdracht gewonnen’? Lukie4 is sportief en feliciteert hem. D*N:’ Ik moet snel weer terug naar Monyet, voor het uit de hand loopt’. De kandidaten zwaaien hem uit. Schulz overhandigd Nextgp de neutraliseermunt:’ Hiermee kan je een stem op jezelf neutraliseren bij een eilandraad’. Nextgp knikt. Schulz:’ Dan zie ik jullie weer bij de eilandraad’. 
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #45 Gepost op: 18-12-2012, 04:39:09 »
Pantai Island:

Lukie4 en Molcrazy rennen gelijk naar hun val toe. Molcrazy:’ Zit er al wat in’? Lukie4:’ Ik heb echt trek in een stukje varaan’. Ze zien dat er net een varaan langs loopt. Lukie4:’ Je gaat de verkeerde kant op’! Molcrazy:’ Pak hem’! De twee proberen de varaan bij zijn staart te pakken. Lukie4 pakt een grote steen en wil hem doden door hem te pletten. ‘Haya’! ‘ Mis, Lukie4’. De varaan kruipt snel weg in de jungle. Lukie4 snikt:’ Daar gaat ons perfecte avondeten’. Ycaris heeft zich weer even afgezonderd van de groep. Ze heeft al een ketting en twee armbandjes gemaakt van schelpen:’ Ik word de schelpenkoningin’. ‘Heb je ook een schelpkoning nodig’? komt er uit de bosjes. Ycaris:’ Wie is dat’? Jann is haar gevolgd het oerwoud in:’ Uhm zeg ik niet’. Ycaris:’ Wat kom je doen? Wou je ook even weg van het gepraat over de stemming’? Jann:’ Ja, ik had er even genoeg van. En je zit hier al een hele tijd alleen, ik maakte me zorgen’. Ycaris:’ Wat lief’. Jann:’ We moeten gewoon iets gezelligs verzinnen om het kamp weer wat op te leuken’. Ycaris:’ Of we moeten één van de ruziemakers wegstemmen’. Jann glimlacht:’ Dat is een idee’. De acht verzamelen zich voor de eilandraad en stappen op de boot. Nextgp:’ Munt wel inzetten, munt niet inzetten. Dit gaat echt elke eilandraad weer een breinbreker worden. Ik zou bijna die munt niet eens willen hebben’.

Eilandraad:

Schulz:’ Welkom bij de eerste eilandraad van de samensmelting. Er is vast veel gebeurt in de tussentijd. Daarnaast zijn er niet twee maar drie kampen samengevoegd. Nextgp, is er nog wat te merken van de voormalige kampen’? Nextgp: ‘ Ik denk dat je toch eerder toegaat naar iemand die je al kent’. Schulz:’ Dus de kampen spelen nog wel’? Nextgp:’ Ik denk het wel’. Schulz:’ Ycaris, nog gefeliciteerd met behalen van de samensmelting. Heb jij het gevoel ergens bij te horen’? Ycaris:’ Dankje, ik heb natuurlijk een hele weg moeten afleggen om hier te komen. Maar nu ik er ben voel ik me nogal alleen. Nieky komt ook van Kelapa Island, maar hij heeft ook in de andere kampen gezeten. Ik ken verder helemaal niemand, wat het moeilijk maakt’. Schulz:’ Vrees je voor deze eilandraad’? Ycaris:’ Zeer zeker wel’. Schulz:’ Nieky, gefeliciteerd met het winnen van immuniteit.  Na de ruzie met hillo en Robbieazerty, had je die wel nodig of niet’? Nieky:’ Zeker weten, anders had ik hier niet zo relaxed gezeten’. Schulz:’ Ik heb genoeg gehoord, laten we gaan stemmen’. Je mag op iedereen stemmen behalve Nieky en vergeet niet je munt in te zetten wanneer je dat wenst. Lukie4, jij bent eerst.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #46 Gepost op: 18-12-2012, 04:40:31 »
Devil Island:

Tdietz is aan het staren in het zeewater:’ Pff volgens mij ben ik wel heel wat afgevallen’. Maud:’ Kandidaten, tijd voor een leuk spel’. Bjorrn:’ Wat gaan we doen? Waar gaan we heen? Ben ik er goed in’? Vieffan wil Bjorrn een klap voor zijn hoofd geven maar Maud houd haar tegen:’ Dat zie je zo wel Bjorrnie’. Ze lopen naar de andere kant van het eiland en komen uit op een modderige vlakte. Maud:’ Dit spel heet goudzoeker. Jullie gaan straks lekker vies worden en door de modder naar goudstukken zoeken. Degene met de meeste goudstukken, wint de opdracht’. Tdietz:’ Maar je word zo vies van die modder’. Swifty lacht:’ ijdeltuit’. Maud:’ 3, 2, 2 en half’. Bjorrn:’ Kom op, hier kan ik niet tegen’! Maud:’ 2 driekwart,  Start’! De vier kandidaten duiken de modder in op zoek naar goudstukken. Swifty:’ Het is best moeilijk. Je vecht al een tijdje tegen de honger en dan zo’n fysieke opdracht. Ik kon het echt voelen’. Na een half uur word de tijd gestopt:’ Kom er maar uit’ roept Maud. ‘Laat de goudstukken achter, dan worden ze geteld’. Tdietz:’ Nu zijn we allemaal vies’. Vieffan zegt met een geniepige glimlach:’ Behalve Maud’. Maud:’ Waag het niet om, geen denken aan’. Vieffan gooit wat modder naar Maud. Maud:’ Dit ga ik je betaalt zetten’! De andere beginnen nu ook aan moddergevecht. Na het gevecht springen ze allemaal de zee in. Swifty:’ Dat was wel even lekker’.
 
Het word ondertussen avond. Maud:’ Kandidaten, het is tijd voor de verbanning’. Bjorrn:’ Verban-wat’? Vieffan sneert:’ Verbanning dove’. Maud:’ Spijtig genoeg zullen we van iemand afscheid moeten nemen’. De kandidaten verplaatsen zich naar hun kampvuur. Maud:’ Eerst de uitslag van het goudzoeken. Tdietz, jij hebt de meeste goudstukken gevonden gefeliciteerd. Bjorrn is tweede geworden, Swifty is derde geworden en Vieffan had de minste’. Bjorrn:’ Phiew, ik denk niet dat ik verbannen word nu nog’. Vieffan kijkt bedenkelijk, het hangt nu van de kijkers af. Maud:’ Eerder deze week hebben jullie allemaal een boodschap naar de kijkers gestuurd. Eens kijken wiens boodschap het beste overkwam. Tdietz, ook deze win je! Dat betekend dat je veilig bent’. Tdietz kan zijn geluk niet op:’ Ik mag nog even blijven’. Maud:’ Tweede is geworden Swifty. Het blijft nog even spannend. Derde is geworden Bjorrn’. Bjorrn:’ Maar derde’? Maud:’ Vierde is dus geworden Vieffan. Je ziet de bui al hangen. Vieffan, jij word helaas verbannen van Devil Island’. Vieffan is deze keer sportief en geeft de rest een knuffel. Vieffan:’ Ik kan niet boos zijn op jullie, jullie doen het gewoon geweldig. Nog veel succes in de volgende proeven’. Vieffan stapt op de boot en vertrekt naar Monyet Island. Maud:’ Swifty, tdietz en Bjorrn. Jullie blijven gezellig bij mij. Morgen komt er een nieuw kamp lid bij. Dus geniet van de avond met jullie drieën. Swifty loopt nog even langs het rots strand. Swifty:’ Huh wat is dat’? Een klein schildpadje ligt aan de kant van het strand. ‘ Aw wat schattig, kom jij maar mee’.

Eilandraad:

Schulz:’ De stemmen zijn geteld, laten we kijken hoe ze zijn gevallen’. Nieky:’ Niet op mij in ieder geval’. Schulz:’ De eerste stem is voor Nextgp. Maar deze word geneutraliseerd’. *flashback* Nextgp:’ Ik zet mijn neutraliseermunt in’. *flashback*. Schulz:’ De tweede stem is wederom voor Nextgp. De derde stem is voor hillo’. Hillo:’ Wat een verrassing’. Schulz:’ De vierde stem is voor Nextgp. De vijfde stem is voor hillo, 2-2 is het’. Robbieazerty:’ Interessant’. Schulz:’ De zesde stem is voor Nextgp. De zevende stem is voor hillo. 3-3, de laatste stem is beslissend’. Nieky:’ Ik kan dit niet aanzien’. Schulz:’ De laatste stem is voor Nextgp. Dat betekend dat jij het eiland verlaat, neem afscheid’. Nextgp neemt afscheid van de groep en loopt triest weg. Nieky:’NEEEEE, waarom wil hillo nou niet weg’. De zeven stappen op de boot en vertrekken naar Pantai Island. Schulz:’ Nextgp, je hebt nog één kans. Je krijgt nu het aanbod van Devil Island, doe je het of niet’? Nextgp:’ Ik doe het’!

Volgende week in Survivor:
Het thema voor de week is natuur. Ycaris en Jann proberen een verzoeningsactie te starten, terwijl hillo en nieky door ruziën. Nextgp komt aan op Devil Island waar er discussie ontstaat over een schildpad. De proeven worden bepalend voor wie er weggestemd gaat worden. Daarnaast keert een oude bekende terug.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #47 Gepost op: 18-12-2012, 04:41:24 »
Aflevering 9: ‘Natuurlijke vijanden’

Schulz:’ Vorige week begon het samensmeltingsdiner. De groep leek elkaar even echt te mogen maar de volgende dag sloeg de sfeer al om. Tijdens de immuniteitsproef won Nieky immuniteit en werd de ruzie tussen hillo en nieky alleen maar heftiger met ook Robbieazerty die zich er mee bemoeit. Bij de survivor proef won Nextgp, wat hem uiteindelijk duur kwam te staan bij de eilandraad. Hij werd gezien als een bedreiging en werd verbannen naar Devil Island. D*N:’ Op Devil Island werden Swifty, Vieffan, Tdietz en Bjorrn met open armen ontvangen door mentor Maud. Na een winst van Bjorrn bij de galg en een winst van Tdietz bij het goudzoeken, werd duidelijk dat Vieffan te weinig kijkersstemmen kreeg om nog verder te gaan. Ze werd verbannen van Devil Island’. Schulz:’ Deze week is het thema natuur. Nu de verhoudingen op scherp staan wil iedereen immuniteit winnen’.

Devil Island:

‘heei, lief ben je hé, lief’ fluistert Swifty tegen haar kleine schildpadje. Bjorrn ziet opeens het schildpadje en juicht:’ Voedsel’! Swifty slaat haar armen om het beestje heen:’ Jij raakt haar met geen vinger aan’! Tdietz komt erbij:’ Haar? Het is een vrouwtje’? Swifty:’ Ik denk het, ze heeft een hartvormig symbool op haar schildje staan’. Bjorrn:’ Laat eens zien’. Swifty houd het schildpadje omhoog, bjorrn ziet zijn kans en grist het beestje uit haar handen. ‘ Geef terug schoft’! gilt Swifty. Bjorrn probeert weg te rennen maar Swifty tackelt hem tegen de grond en pakt haar schildpadje terug:’ Jij staat op mijn lijst jongen’ en boos loopt ze richting het strand. Op dat moment is de boot net aangekomen met Nextgp erop. ‘Hallo’? roept hij over het eiland. Maud komt snel tevoorschijn en geeft Nextgp een knuffel. ‘ Wow, wie is dit’ zegt Nextgp verschrikt. Maud:’ Ik ben Maud, jullie mentor. Wat leuk dat je er bent’. Nextgp:’  Ik ben weggestemd, daar is niets leuks aan’. Maud:’ Hmm hij is een beetje chaggie’. Nextgp vraagt:’ Wat is daar aan de hand’? terwijl hij wijst naar een getackelde Bjorrn en een boze Swifty. Tdietz:’ Hé nextgp’! Swifty en Bjorrn kijken op en geven hem ook een welkomst knuffel. Nextgp wordt rondgeleid en het schildpad incident lijkt even vergeten. Maud:’ Het is weer tijd voor een proef. Jullie staan al een tijdje te gluren naar de constructie in het water, dat is de proef’. De kandidaten kijken naar de constructie. Maud:’ Jullie zien in het water een klimconstructie staan. Je moet jezelf met een touw omhoog trekken. Bovenaan staan allemaal pinnen. Je mag er drie per keer mee naar beneden nemen. Zwem terug naar het strand en dan mag je de pinnen verdelen over de bakken. Iedereen heeft een eigen bak. Wie het eerste 10 pinnen in zijn bak heeft ligt uit het spel etc. Snappie’? Tdietz:’ Ja, helemaal begrepen’. Bjorrn:’ Maar wat nou als..’? Maud:’ 3,2,1, GO’!

Pantai Island:

 Er word nog even nagepraat over de eilandraad. Nieky praat met Ycaris:’ Ik baal er echt van de hillo niet weg is, nu moet ik weer immuniteit halen’. Hillo lijkt ook verbaast over de drie stemmen op hem en praat erover met Robbieazerty. Terwijl iedereen druk aan het praten is, zit Jann verward in het midden:’  Ik heb geen idee meer wat hier allemaal gebeurt’. Hij loopt richting het strand en wil even alleen zijn. Dat duurt niet lang want hij zit nog maar net en merkt op dat er iets merkwaardigs voor hem ligt. Jann stormt het kamp weer binnen:’ Er ligt een rog op het strand, een hele grote’! Lukie4:’ Eten’! De mannen rennen snel naar het strand en in een mum van tijd ligt de rog in hun kamp. Ycaris en Jann maken de rog schoon en Hillo en Robbieazerty snijden hem open. Lukie4 werpt snel een blik in de wok:’ Hmm hier heb ik echt zin in’. Er word een klein beetje rijst toegevoegd aan de maaltijd en de survivors gaan heerlijk zitten eten. Nieky:’ Dit smaakt net als kip’. Jann:’ Alles smaakt naar kip’. Lukie4:’ Je smaakpapillen zijn gewoon aangetast’. Na de maaltijd is het tijd voor de proef. Ycaris heeft een nieuwe yell bedacht:’ Deze apen hier zijn niet oke, Ycaris mist heel erg de tv. Thuis kijkt ze dit terug en denkt, Ycaris wint dit van een vent. Woooh’! Nieky:’ Ik heb echt weer immuniteit nodig om het te overleven, het word dus erg spannend’.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #48 Gepost op: 18-12-2012, 04:41:53 »
Survivor Island:

Schulz:’ Welkom Survivors bij de immuniteitsproef. We gaan Jeopardy spelen vandaag. Het thema is natuur. Er zijn 5 categorieën: Dierenrijk, Plantenrijk, Klimaat, Natuurverschijnselen en Allerlei. Van elke categorie is er dus een vraag van 100, 200, 300, 400 en 500 punten. Probeer zoveel mogelijk punten te scoren, degene met de meeste op het eind wint. Er wordt een antwoord gegeven door Schulz. Het is aan jullie de taak om hier een goede vraag bij te geven. Wanneer iets discutabel is dan halen we opperleider erbij, D*N. Geef je een fout antwoord, dan gaat het gekozen puntenaantal van het totaal af’. Molcrazy:’ Ingewikkeld maar klinkt leuk’. Jann:’ Oh jeej een snelheidswedstrijd’. Schulz:’ We spelen ook nog een finale ronde. Hierin tellen de seconden die er over zijn voor het puntenaantal’. Lukie4:’ Laten we maar gewoon beginnen’. Schulz start het vragenvuur. De antwoorden vliegen hem om de oren. ‘Nou jullie snappen het in ieder geval wel’ lacht hij.

Devil Island:

Swifty en tdietz stuiven weg en ook Bjorrn maakt een goede start. Nextgp glijd al snel weg en ligt ondertussen al weer in het water terwijl de andere drie omhoog klimmen. Bjorrn:’ Ja kom op, de eerste’. Bjorrn springt van de constructie af en zwemt naar de kant. Tdietz volgt hem op de  voet en even daarna komt Swifty. Bjorrn plaatst de pin bij Tdietz. Tdietz reageert daarop en zet zijn in eerste pin bij Bjorrn neer. Swifty komt aangelopen en bedenkt even snel voor wie van de twee ze gaat:’ Het word Bjorrn’. Nextgp glijd ondertussen voor de derde keer van de constructie af:’ God ik ben hier echt niet goed in’! Ook Bjorrn glijd voor de eerste keer weg. Tdietz en Swifty halen hem beiden in en gaan voor hun volgende pin op Bjorrn. Zo loopt het een tijdje door. Maud:’ Bjorrn jij ligt uit het spel, je bak is vol’. Nu Bjorrn eruit ligt gaan Tdietz en Swifty over op Nextgp zijn bak. Nextgp komt ook uiteindelijk boven en begint pinnen in de bak van Tdietz te stoppen. Na een tijdje is het duidelijk. Maud:’ En stop de race. Bjorrn, jij viel als eerste af en krijgt 1 punt. Nextgp viel als tweede af en krijgt 2 punten, Tdietz viel als derde af en krijgt 3 punten. De winnaar van deze opdracht is Swifty en jij krijgt dus ook 4 punten’. Bjorrn gaat verslagen op de grond liggen. Swifty:’ Zo, die krijgt mijn schildpadje niet meer in zijn handen’.

Die nacht is Tdietz wanhopig op zoek naar iets dat weerspiegelt. ‘Ik mis mijn spiegel’ jankt hij. De maan weerspiegelt op zijn gezicht, maar de maan staat een beetje ver weg. Maud komt binnen gewandeld:’ Opstaan luie vrienden van me, we gaan een proef spelen’.  Bjorrn springt overeind:’ Deze ga ik winnen’! Swifty slaat met haar armen om zich heen:’ Ga weg, laat me slapen’. Maud steekt het kampvuur aan en vraagt de kandidaten om het vuur te gaan zitten. Bjorrn:’ Is dit weer zo’n vuur maak proef’? Maud:’ Wij gaan vannacht ieder een verhaal vertellen over een natuurramp. Je bent zelf de hoofdpersoon en de natuurramp moet hier plaatsvinden. Wie het leukste, origineelste, grappigste verhaal verteld wint. Ik ga het beoordelen’. Nextgp:’ Heeft iemand al gezegd hoe beeldig je eruit ziet Maud’? Maud bloost:’ Nou… nee dankje’. Bjorrn:’ Omkoping’! Swifty stoot bjorrn aan:’ Stil ik wil beginnen met vertellen’. Maud:’ Okee, Swifty is de eerste’. Ze vertelt een spannend verhaal over The Birds. Tdietz:’ Wat een goed verhaal, ik ben nu’. Tdietz heeft een verhaal over een epidemie. Maud:’ Dat is een originele ramp. Wie is de volgende’? Bjorrn verteld zijn verhaal. Hij heeft een verhaal over een natuurramp bedacht door de spelleiding. Als laatste is Nextgp zijn verhaal. Hij heeft de lachers op zijn hand, want zijn verhaal is hilarisch. Swifty:’ Ik kom niet meer bij van het lachen’. Tdietz:’ En mijn buik doet al zo’n pijn van de honger’. Maud:’ Jullie kunnen er een feestje van maken of gaan slapen, uitslag komt later’. Nextgp:’ Het is de laatste avond voor één van ons, dus ik stel een feestje voor nu we toch wakker zijn’. Maud doet de gangnam style en de anderen proberen het na te doen. Nextgp:’ Hier zijn we nog wel even mee bezig’.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #49 Gepost op: 18-12-2012, 04:43:05 »
Survivor Island:

Lukie4:’ PROTEST’! Schulz:’ D*N helpt’! Nieky:’ PROTEST’! Schulz:’ D*N’! D*N:’ Ik kan niet sneller’! D*N is druk bezig met de protesten terwijl de kandidaten al aan de volgende vraag beginnen. Ycaris:’ Dat zijn 2 spelfouten’. Lukie4:’ Nietus dat zijn tikfouten en daar mag je er 3 van hebben’. Ycaris:’ PROTEST’! Schulz lacht:’ Wat een leuk spel is dit toch. Volgende vraag’. Nieky, Lukie4, Ycaris en Molcrazy geven achter elkaar antwoord. Robbieazerty:’ Blablabla’. Jann:’ Olifant, Buffel en Van Gogh’. Ycaris kan haar lach niet inhouden. Nieky:’ Beetje laat hé’. Lukie4:’ Toch leuk die natuurvragen’. Nieky:’ En veel leuker dan Boer zoekt vrouw’. Na een uur aan antwoorden is het voorbij. Schulz:’ Stopt u maar, tijd is om. We gaan de eindstand bekijken. Lukie4: 700 punten, Ycaris en Robbieazerty 300 punten, rest: 0 punten. De laatste vraag is de finalevraag. Geef deze zo snel mogelijk want je seconden tellen als punten. We zijn best wel langzaam gegaan dus de vraag zou erg beslissend kunnen zijn’. Lukie4:’ Ik sta voor’. Molcrazy:’Jeej, we mogen nog meedoen’. Schulz:’  De natuur is de leermeesteres van de kunst’. De vragen komen binnen en de winnaar is bekend. Schulz:’ Een eervolle vermelding voor degene die tweede is geworden, Lukie4’! Er komt bijna stoom uit Lukie4 zijn oren. Schulz:’ En de winnaar, door middel van tijd, is geworden, Nieky’! Nieky:’ Aha wat een grap, alweer immuniteit’. Ook Robbieazerty en Molcrazy kijken raar op. Ycaris:’ Kan ik nog een protest indienen’? D*N:’ Nee, voor vandaag ben ik gesloten’. Ycaris loopt sip weg. Schulz:’ Gefeliciteerd Nieky, ik zie jullie weer op de eilandraad’.

Pantai Island:

Nieky komt trots met zijn immuniteitsketting op het eiland aan. ‘Ik ga lekker liggen en helemaal niets doen, want niemand kan me wat maken’. Lukie4 is nog steeds boos:’ Opstaan jij, er moet brood op de plank komen’. Ycaris grapt:’ Regel jij de brood dan regel ik een soort van plank’. Lukie4:’ Hup vissen kreng’. Ycaris:’ pff soms worden er geen bruinere broodjes gebakken hoor’. Nieky gaat eens contact nemen met hillo en Robbieazerty:’ Hé ik kan die Lukie4 nu echt niet meer uitstaan hoor’ fluistert hij. Robbieazerty:’ Inderdaad’. Hillo:’ Misschien moeten we onze vete opzij zetten en met ons allen op Lukie4 gaan’. Jann is ondertussen achter Ycaris aangerend, omdat ie ook bang was geworden van Lukie4:’ Kom, we gaan naar de schelpenplaats’. Ycaris:’ Ik heb al een ketting gemaakt, kijk’! Jann:’ Wauw, die is goed gelukt. Je zou een sieraden winkel hier moeten beginnen… als het niet onbewoond was’. Ycaris:’ Neuh mijn doelgroep is apen, zoals jij’. Jann:’ Zullen ook nog maar even wat vissen, voordat Lukie4 ons gaat villen’? Ycaris:’ Goed idee’. Tijd voor de survivor proef. Er valt een hele belangrijke munt te verdienen, die de volgende stemming wel eens zou kunnen bepalen.

[Verleden]30 jaar na schipbreuk:

Ik ben ondertussen 80 jaar oud. Ik heb nog steeds 2 blauwe stenen. Mijn avontuur naar Devil Island heb ik niet voort gezet. Het was te gevaarlijk. Ik heb geen idee hoe op ik de andere drie eilanden ga komen. De enige aanwijzing die ik heb zijn wat tekeningen op de grote boom langs het strand. Ik heb het stenen zoeken ondertussen opgegeven, ik ben er te oud voor. Ook het hopen dat iemand me hier weg zal halen is weg. Ik ga genieten van mijn leven hier en me richten op het bestuderen van de natuur hier. Kiki springt vrolijk om de wijze man heen. ‘Piiiep piiiep’ gaat het geluid. ‘Ja Kiki, we gaan zo wat eten’. De wijze strompelt verder de jungle in.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #50 Gepost op: 18-12-2012, 04:44:35 »
Devil Island:

Het is ondertussen alweer middag op de rots. De zon staat hoog en de kandidaten branden de grot uit. Tdietz:’ Ah wat een nacht’. Swifty:’ Het lijkt wel of je een kater hebt, maar dan zonder alcohol’. Nextgp:’ Ik heb vannacht een nachtmerrie gehad over Anneke’. Tdietz en Swifty lachen. Bjorrn is opvallend stil. Hij heeft zich even terug getrokken:’ Ik heb geen goed gevoel over deze week, het zou wel eens de laatste kunnen zijn. Ik heb ook echt heel erg honger’. Hij is niet de enige. Swifty:’ Oh ja een mars’. Tdietz:’ Nee nee nog beter, een snicker’! Nextgp:’ Ik heb toch liever een Twix’. Swifty:’ Doe mij ze maar alle drie’. Tdietz:’ Een hele kilo’. Nextgp:’ Wel tien kilo’. Maud:’ Kandidaten toch, ik wordt hier helemaal hongerig van. De middag spenderen de kandidaten appart door. Swifty is met haar schildpadje aan het rotsstrand:’ oeh jij cutie cutie. Zal ik je een naam geven? Euhm even denken. Shelly, dat is een leuke naam voor een schildpad’! Tdietz heeft de hele middag al een bad hair day en is rusteloos op zoek naar iets waarmee hij zijn haren kan temmen.

Maud:’ Kandidaten, het is tijd voor de verbanning. Iemand van jullie zal het spel verlaten’. Bjorrn:’ Maar we weten nog maar van één spel de punten’. Swifty:’ Dat maakt het toch extra spannend’. Maud:’ Ga zitten, ik ga eerst de punten bekend maken van de verhalen’. Nextgp:’ Oh die wil ik echt winnen’. Maud:’ De winnaar van de opdracht is… Tdietz’! Tdietz springt de lucht in:’ Oh dat had ik nooit verwacht’! Bjorrn is zichtbaar geirriteerd:’ Blablabla’. Maud:’ De tweede plek is voor… Nextgp’! Nextgp:’ Daar ben ik ook erg blij mee hoor’. Maud:’ De derde plek is voor Swifty en dat betekend dat de vierde plek voor Bjorrn is’. Bjorrn kijkt niet zo vrolijk meer. Swifty kan er wel mee leven. Maud:’ Dan is het tijd voor de uitslag van de kijkers keuze. De kandidaten hebben van alles gedaan om stemmen te trekken voor de camera. Swifty zette haar Schildpadje in en Tdietz deed een stripact. Maud:’ De meeste stemmen zijn gevallen op…. Swifty! Jij mag dus nog een tijdje blijven’. Swifty is helemaal vrolijk:’ Het is ons gelukt Shelly’. Maud:’ Tweede is geworden…. Tdietz! Ook jij mag nog een tijdje blijven. Tdietz valt in de armen van Swifty, die haar neus ophaalt door de stank de vrijkomt bij de knuffel. Maud:’ En dan, derde is geworden Nextgp. Jij blijft ook nog even. Helaas betekend dat Bjorrn, dat jij laatste bent geworden’. Nextgp slaat zijn arm om Bjorrn heen:’ Je hebt het goed gedaan hoor’. Bjorrn begint te huilen:’ Maar ik wou dit zo graag winnen’. Maud:’ Sorry Bjorrn, jij bent verbannen van Devil Island. Kom hier kind, dan geef ik je een knuffel’. Bjorrn verlaat met tranen Devil Island en de overige drie kandidaten wachten op de nieuwe bewoner.

Survivor Island:

D*N:’ Welkom bij de Survivor proef. Hier gaat een belangrijke munt in het spel komen, een stokermunt. En wie die krijgt gaan we vandaag bepalen met een spelletje natuurkwartet’. Ycaris:’ Hé Nieky, mag ik van jou in de caterorie natuurrampen, Lukie4’? Nieky:’ Natuurlijk Ycaris, vangen’! De twee komen niet bij van het lachen. Lukie4 kijkt alleen nog maar bozer. D*N:’ Er zijn 7 stelletjes en dus 7 categorieen. Je mag als je de categorie niet hebt hem wel vragen alleen niet als degene voor je die net heeft binnen gekregen. Ik ga de kaarten schudden’. Na een rondje mis vragen komen de kandidaten er een beetje achter hoe de kaarten geschud zijn. Daarnaast kunnen ze stiekem overleggen tussendoor. Nieky:’ Ycaris, heb jij de grove den van de naaldbomen’? Ycaris:’ Die heb ik’. Nieky:’ Kwartet’! D*N:’ Je mag nog een keer’. Nieky:’ Hoi tijgertje hillo, mag ik je jachtluipaard zien, raaaw’. Hillo:’ Euhm, ja denk ik’. Nieky:’ Ik wil Ycaris haar ocelot zien’. Ycaris:’ Ik ben 40 hoor Nieky. Maar ik heb hem wel’. Nieky:’ Kwartet’! Nieky:’ Lukie4 dan, heb jij nog iets voor me’? Lukie4:’ Ik heb helemaal niets voor jou’. Nieky:’ Pff ik heb ook altijd pech’. D*N:’ Nieky staat voor met 2 kwartetten’. Ycaris verzameld daarna de europese vogels en verzameld haar eerste kwartet. Lukie4:’ Kwartetten kunnen vrouwen dus wel. HAHA die vond ik dus grappig’! Nieky en Ycaris trekken zich er niets van aan.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #51 Gepost op: 18-12-2012, 04:46:48 »
Monyet Island:

Vroeg in de ochtend zijn de presentatoren en cameraploeg alweer weg. De afvallers hebben allemaal een brief gekregen:’ Verwelkom jullie nieuwe hotelbewoner en sta om 12 uur bij de ingang van het hotel om jullie mentor te ontmoeten’. Miek37:’ Ibung, opstaan ouwe slaapkop’. Ibung gooit haar kussen richting Miek37 haar gezicht. Pac-mol, Bassteijns en Lemmyfan komen binnen:’ Wat is er aan de hand’? Miek37:’ Kijk uit, ze is gevaarlijk’. Pac-mol:’ Ach laten we haar gewoon liggen, moet ze zelf weten’. Ldhmolletje komt erbij:’ Kom op, opschieten, ik heb honger en dat ontbijt blijft er niet de hele dag staan’. Bij de ontbijttafel valt hun gelijk wat op. Bassteijns:’ Vieffan’! Pac-mol:’ huh waar’? Ldhmolletje:' Die meid die daar zoveel broodjes op haar bord heeft dat ze er om de 2 stappen eentje verliest’. Vieffan ziet de groep kijken en met een broodje in haar mond begint ze te praten:’ Whaallo mense, ik heb nogal honger dus ik moet dit even naar binnen werken’. Miek37:’ Geen probleem Vieffan, als je ons daarna verteld waar je vandaan komt en wat er is gebeurd’. Vieffan:’ Jeez wat is dit lekker’. Onderweg naar de ingang van het hotel verteld Vieffan alles over Devil Island. Pac-mol:’ Pf daar had ik niet eens heen gewild. Gelukkig hebben jullie me weggestemd’. Bij de ingang aangekomen zien ze twee jeeps staan. De chauffeur informeert ze dat ze het eiland gaan ontdekken en ze zich moeten verdelen over de auto’s. Lemmyfan, Pac-mol en Bassteijns gaan in de eerste jeep en Miek37, Vieffan en Ldhmolletje verdwijnen in de tweede jeep. Met een rotgang scheuren de jeeps weg de jungle in. Ldhmolletje:’ urgh, ik word een beetje misselijk’. In de andere jeep hebben de jongens een boekje gevonden:’  Diersoorten op Monyet’ leest Pac-mol voor. Opeens springt er een spook uit de jungle:’ WOEHOE BOOOH’. Miek37 schrikt zo dat ze bij Vieffan op schoot zit. Lemmyfan:’ Welke soort is dat Pac-mol’? Ldhmolletje hangt nu helemaal uit het raam te kotsen. Spook:’ Hé bah, nu is m’n witte kleed vies’. Vieffan:’ Ik denk dat we hier maar eens uitstappen en dat spook molesteren’. Vieffan rent de jeep uit en tackelt het spook naar de grond om het laken van hem af te trekken. ‘ Hé rustig tijgertje, ik ben onweerstaanbaar maar dit gaat te ver’ kucht het spook. Ldhmolletje kijkt even op:’ Koebeest’? voordat hij weer begint te kotsen. Koekoe:’ Ik ben jullie mentor der relaxen. Als iemand weet hoe je belasting ontduikt, werk vermijd en lol maakt dan ben ik het wel’. Lemmyfan:’ En we gaan een spooktocht doen’? Koekoe:’ We zijn niet op een kindercamping. Maar zijn we eigenlijk compleet? Ik zie er maar zes en volgens mijn kaartje moeten er zeven zijn. Of heeft Vieffan er onderweg één verslonden’? Miek37:’Ibung wou niet uit bed, alweer een kater’. Koekoe:’ Oh die ouwe doos, niets verandert dus. Laten we verder gaan’.
Bassteijns heeft ondertussen kennis gemaakt met een aapje. De kandidaten maken een jeeptocht over het eiland met Koekoe. Bassteijns:’ Ah ik wordt achtervolgt door een aap’. Koekoe:’ Niet zo flauw doen tegen Lemmyfan’. Bassteijns:’ Nee een echte aap’. Koekoe:’ Oh dat is zo’n neusaap, die temde Ycaris altijd. Dit eiland heet Monyet wat staat voor aap. Dus je raad al waar dit eiland bekend omstaat. Bassteijns probeert de aap van zich af te schudden. De neusaap is daar niet blij mee en geeft hem een klap in zijn gezicht. Koekoe:’ Oh ja vergeten te zeggen, ze kunnen af en toe agressief worden’. Na een lange jeeptocht over het eiland keren de hotelbewoners terug. Ibung:’ Belg’. Koekoe:’ Ouwe doos’. Ibung:’ Janet’. Koekoe:’ Rollator kater’. Ibung:’ Wat ben ik blij dat ik de hele dag in bed lag’. Koekoe:’ Ik ook ‘. Ibung:’ Geef me een knuffel’. Koekoe begint te snikken:’ Ja, geef me een knuffel, ik heb je gemist’. ’s Avonds is er lopend buffet. Vrij letterlijk.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #52 Gepost op: 18-12-2012, 04:47:26 »
Survivor Island:

Diezelfde ronde krijgt hillo ook nog eens een kwartet. Nieky:’ Stop maar, als ik drie kwartetten heb dan ga ik winnen, ik voel het’. Maar Nieky gokt verkeerd en we spelen nog een rondje. Molcrazy:’ Ik wil graag van de kruiden de vogelmuur van Nieky’. D*N:’ Nieky heeft geen kaarten meer slimbo’. Robbieazerty:’ Ik wil graag de vogelmuur dan van Ycaris’. D*N lacht:’ Ycaris heeft ook geen kaarten meer’. Lukie4:’ Iets met Belgen en slimheid’. Dan is Jann die de kruiden foutloos verzameld. D*N:’ En wat zeggen we dan’? Jann:’ UNO’! Nieky en Ycaris lachen weer het hardst. D*N:’ Dit kwartet betekend wel dat de winnaar bekend is maar maak het nog maar even af’. Jann en Ycaris weten beiden niet waar de loofbomen zich bevinden maar hillo weet ze achter elkaar allemaal. D*N:’ De einduitslag is 1 kwartet voor Ycaris en Jann, 2 kwartetten voor hillo en 3 kwartetten voor Nieky. Nieky wint hiermee dus de stokermunt om lekker mee te kunnen stoken’. Nieky:’ Wat een geweldig spel is dit toch’. De kandidaten keren terug naar hun eiland.

Pantai Island:

Molcrazy:’ We moeten echt van die Nieky af hoor, hij wint echt alles’. Hillo:’ Alleen is ie nu immuun’. Robbieazerty:’ Ja, eerst moet iemand, gewoon iemand anders die proef winnen’. Hillo:’ Dus maar wie word het? Lukie4? Ycaris die ons de hele tijd uitlachte tijdens het spel’? Ook de anderen overleggen het stemmen. Nieky:’ Ik zou wel eens kunnen gaan stoken’. Ycaris:’ Als je maar de goeie kant op stookt want als je tegen de wind in stookt dan vliegt het eiland in de fik’. Jann:’ Inderdaad’. Er is niet veel tijd om te overleggen, want het is al middernacht en de eilandraad komt eraan. Jann op de boot:’ Dit kan een hele belangrijke eilandraad worden, misschien nog wel belangrijker dan de vorige’.

Eilandraad:

Schulz:’ Welkom kandidaten bij de eilandraad. Jullie zien er goed uit, voor eilandbewoners hé’. Lukie4 is nog steeds knorrig:’ Doe je stomme verhaaltje nou maar’. Schulz:’ Oke ja, ik ga Lukie4 niets vragen. Nieky, alweer immuniteit. Stopt het ergens nog een keer’? Nieky:’ Als het aan mij ligt niet natuurlijk. Ik ben nu natuurlijk wel een target met al die winsten’. Schulz:’ Inderdaad. Hillo, de vete tussen jou en nieky lijkt een beetje verdwenen te zijn. Is dat zo of slechts schijn’? Hillo:’ Nee, de vete is er nog. Maar we kunnen er beter mee leven. Als we non stop ruzie maken dan word de sfeer er voor de anderen ook niet beter op’. Schulz:’ Over sfeer gesproken Lukie4, nee ik zeg het niet. We gaan stemmen. Je mag op iedereen stemmen behalve op Nieky die immuniteit geniet’.
Schulz:’ De stemmen zijn geteld. De eerste stem is voor… Ycaris. De tweede stem is voor Robbieazerty. Voor beide van jullie de eerste stem in de expeditie’. Robbieazerty:’ Oh my gold, een stem’. Schulz:’ De derde stem is voor.. Ycaris’. Ycaris:’ Mannencomplot! Zie je wel’! Jann begint te lachen:’ Ja, we willen álle vrouwen weg hebben’. Schulz:’ De vierde stem is voor Robbieazerty. 2 voor Ycaris, 2 voor Robbieazerty. De vijfde stem is voor Ycaris. De zesde stem is voor Robbieazerty’. Molcrazy luistert met open mond naar de stemmen. *flashback* Nieky:’ Ik zet mijn stokermunt in op… ‘*flashback*. Schulz:’ De laatste en beslissende stem is voor… Robbieazerty. Jij moet het eiland verlaten’. Robbieazerty:’ Ugh waarom nou’. Hij neemt afscheid van de andere kandidaten en vertrekt. D*N:’ Je krijgt nu het aanbod van Devil Island, doe je het of niet’? Robbieazerty:’ Natuurlijk doe ik het’! Robbieazerty vertrekt naar Devil Island en de overige kandidaten terug naar Pantai Island.

Volgende week in Survivor:
Het thema is cultuur. We zullen ons verdiepen in literatuur en tv, wat weer zal bepalen wie de immuniteit wint. Zal het Nieky deze keer weer lukken? Op Devil Island is de honger onverdraagelijk. En deze keer niet alleen de honger, in de proef hebben alles behalve last van honger. Tijdens de eilandraad schrikken de kandidaten wanneer er weer een twist opduikt.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #53 Gepost op: 18-12-2012, 04:49:37 »
Aflevering 10: ‘Pemenang’

D*N:’ Vorige week zagen we hoe de survivors een lekkere maaltijd klaarmaakte door een aangestrandde rog. Nieky won voor de tweede keer op een rij de immuniteitsproef en later ook de stokermunt met het kwartetten. Robbieazerty moest uiteindelijk, mede dankzij de munt, het eiland verlaten’. Schulz:’ Op Monyet kwam Vieffan aan in het hotel en ontmoette de bewoners hun nieuwe mentor Koekoe. Op Devil Island werd zowel het verhaal, als het pinnenspel, als de kijkers keuze verloren door Bjorrn waarna hij werd verbannen. De honger slaat wel toe’. D*N:’ Deze week is het thema cultuur. Literatuur en tv gaan we ons in verdiepen. Daarnaast zal een nieuwe twist de eilandraad opnieuw spannend doen maken. Dit is Survivor’.

Pantai Island:

De eilandraad hakt erin. Hillo is zijn maatje kwijt en er is maar één iemand die dat mogelijk heeft gemaakt:’ NIEKY’! Met zijn handen over elkaar kijkt hillo boos naar Nieky. Nieky geeft hem uitdagend een knipoog. Hillo:’ Jij bent de meest onbetrouwbare persoon die ik ken’. Nieky:’ Hoezo zo boos, je zit er nog in hoor’. Ycaris:’ Ja als iemand hier een reden heeft om boos te zijn dan is het wel deze vrouw hier’. Hillo:’ Ach jij zit de hele tijd in de jungle je stomme schelpen te tellen ofzo’. Ycaris:’ Pardon’?! Hillo:’ Net of je daar vrienden mee maakt, we zien je de helft van de tijd niet eens’. Ycaris:’ Omdat ik jullie zat ben, BASTA’. Molcrazy:’ Hé ik wil me er niet mee bemoeien maar hij heeft een punt. En ik vraag me af of Nieky niet gewoon iets tegen Belgen heeft dat hij Robbieazerty heeft weggestemd over hillo’. Nieky:’ Wat is dat nou voor een onzin. Ik heb nog één keer op een Belg gestemd tot vorige eilandraad’. Molcrazy:’ Maar er deden ook maar twee Belgen mee’! Jann:’ Hé Lukie4’. Lukie4:’ Ja Jann’. Jann:’ Zullen we een complotje maken’? Lukie4:’ Klinkt goed, hoe noemen we het’? Jann:’ Het vredelievend complot lijkt me wel wat’. Lukie4:’ De kansloze tweeling vind ik wel een goeie naam’. Jann:’ Maar wij zijn geen tweeling’. Lukie4 lacht:’ Dat is de grap’.

Ycaris heeft zich terug getrokken in de jungle:’ Als ik daar nog langer zou doorpraten dan had ik iemands ogen uitgestoken’. Ook de andere ruziemakers zijn op zichzelf ergens gaan zitten. Lukie4:’ Wat een gezellig kamp hebben we hé Jann’. Jann:’ Maak jij het vuur aan, dan ga ik vissen omsingelen in de zee’. Lukie4:’ Ik zou voor krabben gaan’. Molcrazy zit op een rots bij het strand. Hij is heel onopvallend al tot zo ver geraakt. ‘ Ik had er even geen zin meer in stil te zijn. Nu hoop ik dat ik hiermee niet mijn kansen heb verspeeld. Ik ben hier gekomen om me opnieuw te bewijzen. De mensen zijn nu eindelijk een beetje vergeten dat ik in 2005 al een Survivor editie heb gewonnen’. Hij piekert nog een tijdje door op de rots terwijl het water van de zee blijft omhoog spetteren. Nieky zit aan de andere kant van het strand:’ Voor de eilandraad heb ik nog even gedacht, wat doe ik hier eigenlijk? Waarom doe ik al deze domme dingen hier? En heb nagedacht over opgeven. Maar na deze eilandraad heb ik nieuwe energie gekregen. Ik wil dit gewoon winnen en niemand gaat me daarvan weerhouden, ook hillo niet’.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #54 Gepost op: 18-12-2012, 04:52:17 »
Survivor Island:

Schulz:’ Tijd voor de immuniteitsproef. We spelen vandaag de literatuur quiz. Ook hier gaan we op zoek naar paren: duo's, maar ook trio’s of kwartet. Misschien zelfs nog meer. Er kunnen allerelei combinaties inzitten. Voornaam hoofdpersonen bij elkaar. Maar ook voornaam hoofdpersoon met schrijver, of plaats met achternaam, of ambacht met voor- of achternaam.  Schulz heeft er zelf voor 112 punten ingestopt. Een duo is 1 punt, Trio: 2 punten, Kwartet 3 punten enzovoort. De boeken moet staan in één van de 24 bibliotheken van Schulz en bij afkeuren mag je een protest bij Schulz indienen’. Jann:’ Je praat wel veel in de derde persoon nu’. Schulz:’ Ohja, protesten worden niet gewaardeert’. Ycaris:’ Kunnen we beginnen’? Schulz:’ …..NU’! De kandidaten rennen naar een tafeltje en beginnen te bladeren door de woorden. Nieky:’ hé ik ken er nog meer dan ik had gedacht’. Lukie4:’ Kop dicht, je gaat dit niet weer winnen’. Nieky:’ Het lijkt wel of hij steeds chagrijniger word’. Ycaris is rustig de dingen aan het sorteren en Molcrazy kijkt nu al scheel van alle letters. Schulz:’ Houd het binnen de gegeven tijd kandidaten’. Ycaris:’ Jaag me niet zo op ja’!

Ergens op zee:

Ondertussen staat Hulpdakdekker weer achter het stuur. Maikemeisje komt binnen:’ We hebben u gemist kapitein. Het was abrupt toen u weg ging’. Hulpdakdekker:’ Mijn richtingsgevoel liet me in de steek en ik moest jureren, sorry daarvoor’. Daisy stormt binnen:’ Kapitein, Elise heeft iets ontdekt’. Hulpdakdekker en Maikemeisje rennen naar het dek. Elise:’ Kijk eens door deze verrekijker’. Hulpdakdekker kijkt rustig door de kijker heen en ziet het dan ook:’ LAND IN ZICHT’! Jolanthe schrikt wakker:’ Huh heb je een bank opgelicht’? Maikemeisje:’ Land in zicht mevrouw Sneijder Cabau’. Jolanthe:’ Van Kasbergen’. Maikemeisje:’ Maar nu is het de vraag, weten we ook welk eiland we in zicht hebben’? Hulpdakdekker:’ Dat is een best goede vraag’. Hij pakt snel de kaart erbij en rolt hem uit. Daisy:’ Weet je nog hoe we zijn gevaren’? Hulpdakdekker maakt allemaal verschillende gebaren:’ Die kant op en toen een beetje links, beetje rechts en euhm… iemand zin in een tosti’? Maikemeisje:’ Je weet het niet hé’? Hulpdakdekker:’ Met pindakaas dan’? Elise kijkt eens goed op de kaart en dan weet ze het:’ Pemenang’. Hulpdakdekker:’ Sorry, maar die tosti’s heb ik niet’. Elise:’ Nee dat is het eiland waar we op af varen’. Maikemeisje:’ Je bent super Elise’! Hulpdakdekker:’ Had ik daar geen mythe over gelezen? Hmm… ach dat zien we dan wel weer’. Jolanthe:’  Wat moet ik zien. Wacht even mijn lenzen halen hoor’. De anderen slaken een diepe zucht.

Wie op dit moment ergens anders op zee zit is Grasisgroen. ‘Volgens mij moet het hier ongeveer zijn’. Ze zoeft met haar grasgroene vliegtuigje rustig iets naar beneden. ‘De beschrijving zegt: Een kale rots waar niets te eten is en vier kandidaten zitten met een mentor genaamd Maud. Ah daar lopen wat mensen. Ik zie vanaf hier niet of ze Maud heten, maar op de gok dan maar hé’. Ze ziet de mensen gebaren maken. Het vliegtuigje word op automatische piloot gezet en blijft even zweven boven het eiland. Grasisgroen klimt uit haar stoel van het kleine vliegtuigje en zoekt tussen haar bagage. Een voedselpakket. De laadklep wordt geopend en het pakket vliegt uit het vliegtuigje:’ Dat jullie er iets aan hebben’ probeert ze te roepen. ‘Zo, waar zou die malle kapitein uithangen op dit moment’. 
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #55 Gepost op: 18-12-2012, 04:53:26 »
Devil Island:

Swifty:’ Kijk kijk’! Maud:’ Wat is er Swifty’? Tdietz:’ Ja nu zie ik het ook’. Swifty:’ Een grasgroen vliegtuigje dat boven ons eiland hangt’. Nextgp:’ Gaat nou de laadklep open’? Tdietz:’ Kom op laat het eten zijn’. Maud:’ Een pakketje’! Een pakketje vliegt uit het vliegtuig naar beneden. Tdietz:’ Iemand moet het vangen, straks zit er een glazen pot jam in ofzo’. Maud:’ Wie gooit er nou een pakket met glazen potjes erin naar beneden’? Swifty:’ Als het maar eten is’. Tdietz vangt het pakket uit de lucht en valt op de grond neer. Nextgp:’ Maak open, maak open’! Tdietz scheurt snel het pakket open. Swifty:’ BROOD’! Nextgp:’ Koekjes’! De kandidaten zwaaien naar het vliegtuigje en het vliegtuigje verdwijnt. Maud:’ We moeten wel wat bewaren hé, niet alles gelijk opeten’. Nextgp:’ Maar ik heb honger’. Tdietz:’ We mochten die stomme schildpad ook al niet eten’. Op dat moment komt de boot aan. Maud:’ De nieuwe afvaller is er’. Robbieazerty:’ Hallo, mensen’. Nextgp:’ Wat doe jij hier Robbieazerty’! Robbieazerty:’  Wat denk je…die verdomde Nieky’. Nextgp moet stiekem even lachen. Swifty geeft Robbieazerty een knuffel en wijst naar het eten:’ We hebben een welkomstmaal voorbereid’. De kandidaten en Maud gaan eten.

Maud:’ Tijd voor de eerste proef. Jullie gaan het spel kamertje verhuren spelen. Jullie weten vast wel hoe het werkt. Als je het vakje kan dicht maken dan krijg je wat er in het kamertje zit. Degene met de meeste punten wint. Daarnaast zijn er drie cadeaus in het spel. De inhoud daarvan is een neutraliseermunt, 2 extra punten voor deze aflevering en 2 extra punten voor de finale van Devil island. We gaan beginnen. Door loting is bepaald dat Tdietz begint, daarna nextgp, Robbieazerty, Swifty’. Het begin is makkelijk. Iedereen legt streepjes en er worden nog geen kamertjes dichtgemaakt. Pas later maakt Tdietz als eerste een fout. Nextgp:’ Ja 25 punten voor mij’! Even later is het weer zover en maakt Robbie een fout. Swifty:’ Dankje Robbie’. Na een tijdje staat Nextgp voor een dilemma:’ Wie geef ik de punten’.

Survivor Island:

Schulz:’ Stop de tijd’! Ycaris:’ Nee ik ben nog niet klaar’. Lukie4:’ Moet je maar sneller zijn’. Schulz:’ Inleveren iedereen, dan kan ik gaan nakijken’. Schulz trekt zich terug in zijn hut. De kandidaten blijven achter in onwettendheid. Nieky:’ Dit ging nog best wel goed’. Lukie4:’Ik ben vast weer tweede’. Een uur later komt Schulz zijn hut weer uit. ‘En’? roept Ycaris nieuwsgierig. Schulz:’ Zesde is geworden hillo. Vijfde is geworden Ycaris. Vierde is geworden Molcrazy. Derde is geworden Lukie4’. Lukie4:’ Een keer iets anders hoezee’. Schulz:’ Deze twee heren zaten erg dicht bij elkaar. Nieky had 91 punten gescoord, Jann had er…. 92! Jann wint dus immuniteit voor de eerste keer’! Jann springt op:’ Ikke? Immuniteit? Wow’! Schulz:’ Jullie mogen terug naar jullie eiland. Ik zie jullie weer bij de eilandraad’. De kandidaten zwaaien Schulz uit.
 
Pantai Island:

Molcrazy:’ Het lijkt wel alsof iedereen hier zo fanatiek is, dat je elkaar bijna zou vermoorden’. Nieky:’ En Lukie4 is al sinds de samensmelting knorrig’. Lukie4:’ BEN IK NIET’! Hillo is een beetje stil geworden. Hij heeft zich even afgezondert en begint na te denken:’ Was Vief hier nog maar. Of Robbie. Dan had ik in ieder geval een maatje op het eiland. Oh en ik heb zo’n honger! Een week op slop in het Big Brother huis is erg, maar dit slaat alles. Ik moet de munt winnen, ik ben niet veilig met Nieky op dit eiland. Die verdomde Nieky ook, zit me nu al voor de tweede keer in de weg. Vorige keer won ik het, dus nu moet het ook lukken’. Dan komt Ycaris aangelopen:’ Hillo! Kom je naar het kamp, ik moet jullie iets laten zien’. Iedereen heeft zich in het kamp verzameld. Ycaris:’ Ik ben al een tijdje met mijn stomme schelpen bezig. Maar nu presenteer ik jullie, mijn eigen schelpenshow’! Lukie4:’ Dat klinkt best wel lame’. Hillo:’ We hebben toch niets anders te doen’. Ycaris:’ Hé ik probeer het nog een beetje gezellig te maken’. De heren kijken elkaar aan en knikken. De laatste tijd is de sfeer zo grimmig, een beetje gezelligheid kunnen ze wel gebruiken. Ycaris:’ Let the show begin’!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #56 Gepost op: 18-12-2012, 04:54:21 »
Monyet Island:

‘Pff ik wordt wel een beetje moe van dat lopend buffet hoor elke dag’ puft Pac-mol. Miek37:’ Die rare Maleisiërs denken dat als je de bordjes op een lopende band zet dat het langer goed blijft, ze meer verkopen door de geurverspreiding en je beter in conditie blijft’. Ldhmolletje:’ Ik blijf gewoon lekker op één plek staan en wacht tot er iets lekkers langs komt’. Pac-mol:’ Maar die band is zo lang, dan wacht je best lang op je eten, dat vind ik geen service’. Koekoe is naar de ingang gelopen:’ We verwachten dat de nieuwe bewoner ieder moment kan komen’. Magere Bjorrn loopt stilletjes richting het hotel. Koekoe:’ Kan niet missen, dit stuk verdriet moet het zijn. Hallo kandidaat, fijne boottocht gehad’? Bjorrn:’ Huh wie ben jij, ga weg engerd’. Koekoe:’ Ho wacht, ik ben je mentor’. Bjorrn:’ Oh weer een mentor, ik ben Bjorrn, net van Devil island verbannen’. Koekoe:’ Dat weet ik, kom ik zal je naar de anderen brengen’. De twee lopen naar de lunchzaal. Lemmyfan:’ Bjorrn’! Bjorrn:’ Lemmyfan’! De twee maatjes zijn weer herenigd. Ze gaan verder met lunchen en rennen. Koekoe neemt plaats naast Ibung. Ibung:’ Waarom hebben ze jou eigenlijk als mentor gevraagd’? Koekoe:’ Nou dat is heel simpel. Ik heb vorig seizoen meegedaan, ik ben een bekend gezicht. Daarnaast heb ik het grootste gedeelte doorgebracht in het hotel en D*n vroeg het me gewoon’. Ibung:’ Had die jou niet weggestemd vorig seizoen dan’? Koekoe:’ Verdikkeme, ik zou nog wraak nemen’.

Bjorrn, Lemmyfan, Pac-mol en Bassteijns liggen ondertussen aan het strand om meisjes te checken. Vieffan zit een eindje verderop en is een andere Nederlandse meid tegen gekomen en raakt er mee in gesprek:’ Wat doe jij hier in Maleisië dan’? Lola:’ Mijn ouders hebben een groot bedrijf hier in Maleisië, dus ik moet met ze mee omdat ze me niet thuis kunnen laten’. Vieffan:’ En wie wil er nou niet op vakantie naar Maleisië haha’. Lola:’ Nou, er zijn hier niet vaak Nederlanders. Maar ik denk dat het nu wel gezellig word’ lacht ze. Vieffan begint te vertellen over waarom ze hier is en de meiden zonnen en roddelen nog wel een tijdje door. Bjorrn:’ Hey, wat vinden jullie van die daar’? Bassteijns:’ Dat is Vieffan’. Bjorrn:’ Nee, die naast Vieffan. Vieffan heeft een te gemeen karakter’. Pac-mol:’ En is een beetje oud voor jou’. Lemmyfan:’ Ja, die is wel knap’. Bjorrn:’ Vieffan praat nu met haar, dus misschien kunnen we later wat aan Vieffan vragen over haar’. Pac-mol:’ Top tactiek’. Koekoe komt het strand opgelopen. ‘Jongens, vanavond geef ik een Koekoe-feest’. Bassteijns:’ Wat is een Koekoe-feest’? Lemmyfan:’ Een steakfeest, allemaal vlees gemaakt van koe’? Koekoe lacht:’ Nee, dat is een feest wat van de zotte is, gewoon gek’. Bjorrn:’ Te gek, we zullen op tijd terug zijn’.

Survivor Island:

D*N:’ Welkom bij de survivor proef. Hier kunnen jullie weer een munt verdienen. We spelen vandaag om een verdubbelmunt’. Hij houd de munt even omhoog. D*N:’ We spelen wie ben ik? Alleen moeten jullie raden wie ik ben’. Lukie4:’ Okee dan, kom maar op’. D*N:’ Ik heb 10 namen. Het spel is afgelopen wanneer de namen op zijn of de tijd voorbij is. Je mag pas opnieuw vragen wanneer er twee anderen zijn geweest. Klaar? Begin maar met vragen’. Lukie4:’ Ben je een man’? Jann:’ Ben je Nederlands’? Ycaris:’ Ben je een actrice’? De kandidaten stellen een serie aan vragen. Nieky:’ Jessie J’? Molcrazy:’ Christina Aguilera’? Lukie4:’ Even een vraagje. Heb jij deze lijst gemaakt of samen met Schulz’? D*N:’ Ik heb hem alleen gemaakt’. Nieky:’ Victoria Beckham’! D*N:’ Juist. Één punt voor Nieky, volgende’. Jann:’ Shit daar heb ik nog aan gedacht’. Lukie4:’ Dat doe ik elke dag’. Een hele serie vragen komt weer langs. Lukie4:’ Ben ik een voetballer’? D*N:’ Ja’. Lukie4:’ Robin van Persie’! D*N:’ Dat klopt helemaal.Volgende’. Lukie4:’ Kom je uit Europa’? D*N:’ Ja… Nee bedoel ik’. Jann:’ Vaag’.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #57 Gepost op: 18-12-2012, 04:54:47 »
Devil Island:

Nextgp:’ Ik heb even zitten rekenen en ik denk dat dit het beste is’. Hij zet een streepje en Robbie maakt wat kamertjes dicht gevolgd door Swifty die een hele rits dicht maakt. Maud:’ De winnaar van de opdracht is hier duidelijk Swifty met 425 punten, 2de is Robbieazerty met 250 punten, 3de is Tdietz met 225 punten en laatste is Nextgp met 50 punten. Daarnaast mogen jullie de cadeaus open maken’. Swifty maakt haar groene cadeau open:’ Twee extra punten voor deze aflevering’. Swifty is al helemaal vrolijk, wat kan haar nu nog gebeuren? Robbieazerty maakt zijn rode cadeau open:’ Een neutraliseermunt’. Hij bijt er even op:’ Hij is echt’. Swifty maakt haar tweede cadeau, het blauwe cadeau open:’ Twee extra punten voor de finale van Devil Island’. Nu kan haar dag al helemaal niet meer stuk. Maud:’ In Nederland is het sinterklaas tijd, dus de cadeaus komen vast van de goedheiligman’. Robbieazerty:’ Ik geloof er weer helemaal in’. Nextgp:’ Alleen jammer dat hij er een spelletje van maakt’. Maud probeert Nextgp en tdietz te troosten:’ Misschien krijgen jullie later wel een cadeautje’.
Swifty zit bij het strand:’ Zie je Shelly, we zijn vast tot het einde bij elkaar. Deze ronde kom ik wel door en in de finale heb ik ook al een voorsprong’. Shelly kijkt Swifty met een onnozele blik aan. Swifty:’ Ja daar snap jij natuurlijk niets van’en ze geeft het schildpadje een knuffel. Nextgp heeft nog steeds zijn dobbelsteen bij zich:’ Zullen we een spelletje doen’? Robbieazerty:’ Ik heb het gemist’. Tdietz:’ Ik ook, gezellig. Haalt iemand Swifty en haar stomme schildpad’? Maud:’ Ik haal haar wel’. Na een spelletje staat Maud weer op. ‘We gaan een woordzoeker doen’. Tdietz:’ Oeh, leuk leuk’. Maud:’ Dat zullen we nog wel zien’.

Survivor Island:

Ycaris:’ Kom ik uit Azië’? D*N:’ Ja’. Lukie4 noemt alle leden van de band Pussy riot op. D*N:’ Dat is niet goed Lukie4. Jann:’ Ben je zangeres’? D*N:’ Ja’. Jann:’ Charice’? D*N:’ Alweer niet’. Lukie4:’ Ben je Chinees’? Jann:’ Heb je onlangs een hit gehad’? D*N:’ Nee en nee’. Hillo:’ Woon je nu in Nederland’? D*N:’ Ja’. Ycaris:’ Ben je ook presentractrice’? D*N:’ Ja’. Ycaris:’ Ben je Patty Brard’? D*N:’ Helemaal goed, next’. Jann:’ Die is er niet meer’. Molcrazy:’ weggestemd enz’. D*N:’ Flauw’. Lukie4:’ Ben je een acteur’? D*N:’ Ja’. Nieky:’ Johnny Depp’. D*N:’ Nee’. Al vrij snel daarna raad Lukie4 Daniel Craig en dat is goed. D*N:’ Lukie4 staat voor met twee punten en let op de tijd’. Jann:’ M-Maar die wou ik ook zeggen’. Lukie4:’ Ik was lekker sneller’. Ycaris:’ Ben je een policitus’? D*N:’ Ja’. Deze blijkt moeilijk te zijn. Er worden allerlei kamerleden, presidenten en andere belangrijke politieke figuren genoemd. Uiteindelijk raad Jann dat het Shimon Peres, de president van Israël is. De tijd is bijna op. Lukie4:’ Nou ik ga lekker even een powernap doen hoor succes nog’. Ycaris:’ Nee Lukie4, dat is niet eerlijk’. D*N:’ Het is niet tegen de regels en best slim’. Er worden nog een serie vragen gesteld maar de tijd is op. D*N:’ Het moest Renate Verbaan zijn. Lukie4, jij hebt de meeste punten. Jij wint dus de verdubbelmunt’! Lukie4:’ Net al derde worden en nu zelfs eerste, de vloek is verbroken’! Nieky:’ Gefeliciteerd Lukie4’. Hillo:’ Een keer niets winnen, hoe voelt dat nou Nieky’? Nieky loopt snel de andere kant op. D*N:’ Ik wens jullie wijsheid met stemmen, tot straks bij de eilandraad’.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #58 Gepost op: 18-12-2012, 04:55:23 »
Pantai Island:

Ycaris bergt rustig haar schelpen op terwijl het smoezen over het stemmen alweer begint. Ycaris:’ Ik verwacht wel stemmen, die kreeg ik vorige keer ook opeens. Misschien dat ze me na de schelpenshow wat aardiger vinden, maar dat gaat ze niet weerhouden van het stemmen op mij. De enige die echt veilig zit is Jann’. Jann loopt vrolijk door het kamp heen en maakt hier en daar een praatje:’ Dit is de beste dag tot nu toe in deze hele expeditie. Ik hoef me nergens druk om te maken. Ik ben veilig en ik kan iedereen zijn verhaaltje aanhoren over wie hij wil wegstemmen en zelf beslissen wat mij het beste uitkomt. Heerlijk’. Nieky:’ De eerste keer zonder immuniteit. Ik ben toch een beetje bezorgt eigenlijk’. Lukie4:’ Er zijn wat rode vruchten en er is een vis gevangen door Jann, dus we kunnen nog net even eten voor de eilandraad’. Ycaris:’ Heerlijk’. Molcrazy:’ We kunnen je schelpen wel gebruiken als bordje’. Ycaris:’ Oh echt niet’! Hillo:’ Als ze weer op mij gaan stemmen dan GAAP, dat verwacht ik. Ik heb er wel genoeg van pff’. De kandidaten stappen op de boot. Niet wetend dat een twist hun opwacht bij de eilandraad.

Devil Island:

Nextgp gaapt:’ Ik ben doodop’. Swifty:’ We slapen zo slecht en vorige keer moesten we nog een verhaal vertellen midden in de nacht’. Tdietz:’Maar we hebben nu wel wat in onze maag in ieder geval’. Robbieazerty:’ Ik slaap al dagen niet meer maar ik denk dat het vanavond wel gaat lukken’. De kandidaten gaan slapen. Maud zit nog op het strand op een rots. Ze kijkt rustig uit op de zee en de hangmatten die er hangen. ‘ Gelukkig heb ik cafeïne pillen meegekregen van D*N, die gebruikt hij ook altijd om te studeren ’s nachts’. De kandidaten liggen in diepe slaap wanneer Maud de grot inloopt:’ Wakker worden kandidaten’! Tdietz:’ Niet weer een nachtproef’. Swifty:’ Denk maar niet dat ik mijn bed uitkom’. Robbieazerty:’ Dat je zoiets een bed kan noemen’. Maud:’Hup hup, de proef moet gespeeld worden. Jullie worden wel wakker door het water’. Nextgp:’ Ik wil echt niet dat koude zeewater in hoor’. Maud:’ Je hebt geen keus’. De kandidaten verzamelen zich langzaam en ze zien de hangmatten hangen. Robbieazerty:’ Oh nee, volgens mij is dit de..’ Maud:’ Slaapproef. Ja dat is hem. Jullie gaan straks in die hangmatten liggen en proberen niet in slaap te vallen’. Swifty:’ Ik zie dit echt niet zitten’. Tdietz:’ Anders ik wel’. Maud:’ Wanneer je toch in slaap valt, dan wordt de hangmat omgedraaid en val je dus het koude zeewater in. Aangezien dit een nogal gemeen klusje is, hebben we een gast op het eiland die het gaat doen’. KD komt tevoorschijn:’ Hallo kandidaten, daar ben ik weer’. Swifty geeft KD een knuffel:’ Fijn je weer te zien’. KD:’ Ik denk dat je het andersom wat minder fijn gaat vinden’ grinnikt hij. Maud:’ Je bent ook zo mager kind’. KD:’ Ik zit al sinds het begin op Kelapa en ik moest er blijven’. Maud:’ We praten zo wel bij, want ik heb nog een appeltje met je te schillen. Kandidaten we gaan beginnen’.

De volgende ochtend staan de kandidaten met wallen onder hun ogen bij de verbanning. Maud:’ KD is vanochtend vroeg terug naar Kelapa vertrokken. Mag ik even zeggen dat jullie er vreselijk uitzien’. Tdietz:’ Ik ben blij dat er geen spiegel is hier nu’. Maud glimlacht:’  Vannacht was een opmerkelijk nacht die jullie niet snel vergeten denk ik zo’.  *flashback* 0.00: ‘ Iedereen heeft een blokje vast. Valt dit blokje dan valt ook de kandidaat’ grinnikt KD’. 1.00: ‘We gaan nu onze ogen dicht doen’. Swifty:’ Dit is het moeilijke deel’. Robbieazerty:’ Nu wordt het serieus’. 1.37: ‘Ahhh’! ‘Nextgp, je bent af’ roept KD. Nextgp ligt in het koude zeewater en hij baalt. 2.50: ‘ Ik dacht aan een avondje uitgaan, veel bier, heel veel bier’ droomt Tdietz. Swifty:’ Ik was mijn huis aan het herinrichten en ik had en nummer van metallica in mijn hoofd. Ik werd er zo emotioneel van omdat ik aan thuis dac…Zzz’. KD:’ Jammer Swifty. Je mag als een schildpad naar de kant zwemmen hoor, neem je tijd’. 5.12: ‘ We zijn nu al zo lang bezig’ zegt Tdietz. KD staat ook te wankelen op de constructie. Maud ligt te slapen aan de kant. KD:’ Ze is zo lief als ze slaapt’. Swifty:’ Misschien wordt jij dat ook als je slaapt’. ‘Ahh nee mijn blokje’.  Robbieazerty valt in het water:’ Dit is zo koud’. Tdietz:’ Yes gewonnen’. KD:’ Maar toch ga je het water in’ en hij laat Tdietz het koude zeewater in vallen. *flashback*. Maud:’ Ik heb ook de uitslag van de woordzoeker. Dus over op de verbanning’. Swifty stoot Robbieazerty aan:’ Niet slapen jij’. Robbieazerty:’ Sorry’. Maud:’ De winnaar van deze week is …Tdietz. Jij blijft nog een tijdje op Devil Island’. Tdietz is blij maar te slaperig om uitgebreid te juichen. Maud:’ Er is een gedeelde tweede plaats. Dus ik ga nu de persoon noemen die laatste is geworden…Nextgp.  Sorry, maar jij wordt verbannen van Devil Island’. Nextgp:’ Ik zag het al aankomen, volhouden mensen’. Nextgp neemt afscheid en verdwijnt per boot. Tdietz:’ En nu gaan we eerst slapen’!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #59 Gepost op: 18-12-2012, 04:57:05 »
[Verleden]Een paar weken geleden:
Mensen zijn er, hier op de eilanden. In plaats van gevonden willen, wil ik dat juist niet nu. Ik heb lang genoeg hier gezeten en ik wil niet meer terug. Ik ben de wijze van dit oerwoud en hier zal ik sterven. Maar die mensen moeten niet denken dat ze maar zo even die schat kunnen komen halen. Ik zal ze stoppen. Hoe oud ik ook ben, ik heb besloten de reis naar Pemenang te maken. De man loopt het strand van Pantai Island af en kijkt over het water. Hij mag niet gezien worden door andere mensen. ‘ Oh nee wat is dat’ de man duikt snel weg. Een grasgroen vliegtuigje raast over het eiland heen. ‘Vervelend ding’ gromt de wijze. Op het puntje van Pantai verblijft de man een paar dagen. Hij bouwt vakkundig een boot van palmbladeren. Na een paar dagen heeft hij een klein bootje. ‘Tijd om Pemenang een bezoek te brengen’. Met al zijn kracht peddelt hij recht vooruit.’ Pff ik ben hier ook te oud voor’.

Eilandraad:

D*N:’ Welkom op de eilandraad. Deze eilandraad hebben we een twist’. De kandidaten schrikken op. Lukie4:’ Nee toch, niet weer’. D*N:’ Maar daar later meer over. Jann, de eerste keer immuniteit. Had je het verwacht dat nog een keer te kunnen zeggen’? Jann:’ Ik ben zo blij, ik dacht inderdaad dat ik nooit een immuniteitsproef zou winnen’. D*N:’ Molcrazy, Hillo en Nieky. Jullie hadden deze week allemaal een ‘momentje’. Heeft dit spel jullie aan het denken gezet over andere dingen’? Hillo:’ Ja, ik waardeer de dingen van thuis een stuk meer nu ik hier zit. Ik waardeer zelfs de slop in Big brother’. Molcrazy:’ Ik ook. Maar uiteindelijk ben ik tot de conclusie gekomen dat ik hier zit om mezelf te bewijzen’. Nieky:’ En om uiteindelijk te winnen’. D*N:’ Ycaris, je kreeg nogal wat stemmen vorige eilandraad. Ben je bang dat dit weer gebeurt’? Ycaris:’ Zeker weten, ik heb alles in de strijd gegooit om dit te voorkomen maar het zou geen verrassing zijn als ik weer stemmen zou krijgen’. D*N:’ Bedankt voor jullie antwoorden, we gaan stemmen. En niet zomaar. Dit is de dubbele eilandraad’. Nieky:’ Vaarwel’. D*N:’ Jullie stemmen in twee rondes. De eerste stem is voor de reguliere eilandraad. De tweede stem is voor de extra eilandraad. Als degene waar je op stemt bij de eerste ronde afvalt dan gaat je tweede stem in werking voor de tweede stemming. Als diegene niet is afgevallen dan blijft je eerste stem staan. In de eerste ronde kan er op iedereen gestemd worden behalve Jann, bij de tweede op iedereen. Daarnaast heb ik nog een mededeling. Dit is de laatste reguliere eilandraad. Als je nog munten hebt, dan kan je die dus maar beter inzetten’. Ycaris:’ Oh wat veel informatie’. Lukie4:’ Hier gaan we eens over nadenken’. D*N:’Nee dat gaan we niet, we gaan nu stemmen’. Eén voor één stemmen de kandidaten maarliefst twee keer.

D*N:’ De stemmen zijn geteld. We gaan beginnen met ronde 1. De eerste stem is voor Nieky’. Nieky:’ Goh ik heb een keer geen immuniteit’. D*N:’ De tweede stem is voor Lukie4. De derde stem is eveneens voor Lukie4’. Lukie4:’ Ik word toch een beetje bang’. D*N:’ Vierde stem is voor Nieky. De vijfde stem is voor Lukie4 en de zesde stem is voor Nieky. Dat betekend een gelijke stand op dit moment’. Nieky begint te rekenen:’ Shit’. D*N:’ Maar er zit nog een stem in de urn’. *flashback*  Lukie4:’ Ik zet mijn verdubbelmunt in’. *flashback* D*N:’ De zevende en laatste stem is voor Nieky. Neem afscheid, je bent weggestemd’. Nieky neemt afscheid van de anderen. D*N loopt met hem mee en Schulz neemt de tweede urn in zijn handen. D*N:’ Je krijgt nu het aanbod van Devil Island, doe je het of niet’? Nieky:’ Ik ga naar Devil island toe en hak ze in mootjes’. D*N:’ Zo mag ik het horen’. Schulz:’ Lukie4, jij had drie stemmen staan. Eentje daarvan was van Nieky en vervalt. De andere twee blijven staan. Drie stemmen in de urn. De eerste stem is voor……’

Volgende week in Survivor:
Het vervolg van de stemming. De spetterende halve finale begint en de proeven blijken één grote uitputtingsslag. De finale van Devil Island wordt gespeeld en er word een ontdekking gedaan op Pemenang.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human