Auteur Topic: Strandtent L'eau  (gelezen 166613 keer)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Strandtent L'eau
« Reactie #1340 Gepost op: 18-12-2012, 02:55:17 »

haha en daar heb je de eerste leugen in beeld gebracht :P

dit was gelogen om jou vrolijk te houden :P
wist gewoon helemaal niet wat te doen, wisselde continue van gedachten
ik wist het gewoon allemaal niet meer, evenals jann denk ik

Citaat
ik kan nu voor aankomende executie swifty en hillo laten geloven dat ik pac-mol eruit wil stemmen, dat ik echt aan mijn principes hou, en dan samen met jann, pac-mol en nextGP hillo eruit ga stemmen
dat is de enige mogelijkheid om hillo eruit te knikkeren
nextGP en Pac-mol gaan daarin wel mee, nu moet ik jann overtuigen dat wij 2 voor de gek zijn gehouden



haha ycaris, zo is het wel, ik en nieky zijn helemaal uitgepraat :)
achter de schermen dan :P
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Strandtent L'eau
« Reactie #1341 Gepost op: 18-12-2012, 03:02:23 »
Wat zijn we allemaal weer lief  ::hug::

En toch heeft het achteraf iets grappigs  ::rofl::

Heeft er iemand nog een bommetje te gooien voor MC ? Betrekken we die er ook nog ff bij xD

Weltrusten
You'll never walk alone

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Strandtent L'eau
« Reactie #1342 Gepost op: 18-12-2012, 03:05:01 »
 Maar ik besef me opeens

ik sta in de finale ::trots:: ::boogie:: ::cheerleader:: ::boogie:: ::cheerleader:: ::hyper:: ::hyper::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Strandtent L'eau
« Reactie #1343 Gepost op: 18-12-2012, 05:16:42 »
Het verhaal is terug van weg geweest en het eerste deel van aflevering 11 is toegevoegd ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Strandtent L'eau
« Reactie #1344 Gepost op: 18-12-2012, 07:41:26 »
En ik ben het gewoon strontbeu dat mensen al heel survivor lang denken dat D*N partijdig is voor mij

Ik heb serieus NOOIT onterecht voordeel gehad, en ben het echt strontbeu, alleen omdat we een goede band hebben via msn denken mensen dit en dat vind ik erg jammer  ::niet-ok::

Tja Nieky, ik moet bekennen dat ik degene ben die dat gecombineerd heeft nav twee msn-opmerkingen. De eerste was dus jouw opmerking dat je via msn van D*N begreep dat je eruit lag. Niet dat hij dat uit zichzelf zei, meer dat jij die conclusie trok nav zijn reacties. En de tweede was de kwartetregel over het vragen van kaarten van een kwartet waar je er geeneen van in handen hebt.

Ik heb wel tegen iedereen gezegd dat ik er van overtuigd was dat D*N zelf niet wist dat hij zo voordeeltjes weggaf, maar dat het wel gebeurde.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Strandtent L'eau
« Reactie #1345 Gepost op: 18-12-2012, 08:33:06 »
Jaaa dat kwartet gaf me zeker voordeel

Maar echt dat protest was oprecht hoor. Jann ycaris en ik wisten elkaars kaarten ::) en als we dit hadden geweten hadden we ze nooit zo snel van elkaar afgepakt. Het niet op de hoogte zijn van de schijnbaar logische regel dat je er dan uitligt was voor ons dus een groot nadeel. Daarom vond ik het een goed protest omdat ik het anders anders gespeeld zou hebben. Net als ycaris en jann ;)
You'll never walk alone

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Strandtent L'eau
« Reactie #1346 Gepost op: 18-12-2012, 10:41:46 »
Jaaa dat kwartet gaf me zeker voordeel

Maar echt dat protest was oprecht hoor. Jann ycaris en ik wisten elkaars kaarten ::) en als we dit hadden geweten hadden we ze nooit zo snel van elkaar afgepakt. Het niet op de hoogte zijn van de schijnbaar logische regel dat je er dan uitligt was voor ons dus een groot nadeel. Daarom vond ik het een goed protest omdat ik het anders anders gespeeld zou hebben. Net als ycaris en jann ;)
ik moet zeggen dat ik me meen te herinneren dat ycaris juist had gezegd dat je daar je speltactiek op had moeten wijzigen, zij had daarom gewacht met kaarten vragen waarvan ze zelf andere kaarten had van het kwartet
dat zij die regel weldegelijk zo had bedacht

kan dat ik dat fout had gelezen, en of dat een beetje een leugen was om snel haar eigen kaarten te beschermen, maar kan me echt herinneren dat ze dat had gezegd ::)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Strandtent L'eau
« Reactie #1347 Gepost op: 18-12-2012, 10:52:43 »
Ja we wachtten inderdaad maar dat was puur om anderen geen info te geven ;)... Anders hadden we wss nog langer gewacht :)

You'll never walk alone

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Strandtent L'eau
« Reactie #1348 Gepost op: 18-12-2012, 11:01:28 »
Ja we wachtten inderdaad maar dat was puur om anderen geen info te geven ;)... Anders hadden we wss nog langer gewacht :)


snap maar in combinatie met jouw post komt dat nogal dubbel over, zij had namelijk gezegd dat ze wel degelijk snapte dat als je kaarten op zijn je uit het spel lag ;) zo kwam het op mij over
maar is niet belangrijk :P


ik bedoel, ik deed zelf niet aan die opdracht mee, dan ontgaat je toch een heleboel!
al die eilandraden van jullie, geen touw aan vast te knopen
dan weer wel, dan weer niet, dan weer verraad door die dan weer door een ander
dan zet robbie opeens zijn munt niet in terwijl het toch overduidelijk is dat nieky best overtuigend kan overkomen en zo hem er toch uit kan kicken als er 1 overloopt (snap nog steeds niet dat robbie zijn munt bewaarde)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Strandtent L'eau
« Reactie #1349 Gepost op: 18-12-2012, 11:40:13 »
ik lees ff heel snel maar als ik het samenvat dan kom ik op die foto's van ycaris terecht en dan hierbij mijn complimenten voor het goed uitspreken jongens!

en ik negeer dat stukje over lukie die de schuldige is maar even, want die snap ik niet.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Strandtent L'eau
« Reactie #1350 Gepost op: 18-12-2012, 11:42:41 »
ik lees ff heel snel maar als ik het samenvat dan kom ik op die foto's van ycaris terecht en dan hierbij mijn complimenten voor het goed uitspreken jongens!
en ik maar denken, hoe spreken ze dan iets uit ???: Loekie ipv Luukie ofzo  ::rofl::


maar kwartje is gevallen.
wat Loekie zegt idd  ::jaja:: 
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Strandtent L'eau
« Reactie #1351 Gepost op: 18-12-2012, 11:43:32 »
:P
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Strandtent L'eau
« Reactie #1352 Gepost op: 18-12-2012, 11:47:39 »
en ik maar denken, hoe spreken ze dan iets uit ???: Loekie ipv Luukie ofzo  ::rofl::


maar kwartje is gevallen.
wat Loekie zegt idd  ::jaja:: 
::rofl::

conclusie: beiden dachten dat de ander onzin zat te verkopen, we hadden allebei onze eigen waarheid, die niet overeenkwam maar beiden wel klopten

kan idd verwarrend zijn
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Strandtent L'eau
« Reactie #1353 Gepost op: 18-12-2012, 11:54:57 »
Zo, dan kunnen we nu weer allemaal stoppen met het nabespreken van survivor 2012 en wachten tot het spel echt gespeeld is? Zolang er geen winnaar is zijn er namelijk nog mensen die het spel spelen..  ;)
Nieky grab a life vest!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Strandtent L'eau
« Reactie #1354 Gepost op: 18-12-2012, 11:56:15 »
Zo, dan kunnen we nu weer allemaal stoppen met het nabespreken van survivor 2012 en wachten tot het spel echt gespeeld is? Zolang er geen winnaar is zijn er namelijk nog mensen die het spel spelen..  ;)
haha idd ::ok::

mannen, zijn jullie nog niet klaar? ik vrees dat we de kerst niet halen zo :P
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Strandtent L'eau
« Reactie #1355 Gepost op: 18-12-2012, 11:57:28 »
ik wilde ook nog terugkomen op iets (spuit 11)
en misschien soms als het naar mijn mening echt oneerlijk werd, gewoon mijn bek open trok en soms iets te lang door zeurde
maar dat deed ik ook in mijn nadeel ;)
vond ik geen probleem, hoor. Ik hou ervan als het duidelijk en zo eerlijk mogelijk gespeeld wordt. En het hield ons goed scherp.
En lekker fanatiek ::ok::

En ik las dat alles bijgelegd is en duidelijk is  (en dat het allemaal de schuld van Loekie is  ::rofl::)
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Strandtent L'eau
« Reactie #1356 Gepost op: 18-12-2012, 12:00:21 »
Zo dan, ik heb het idee dat als D*N alias "de wijze man" deze topic in een mooi soap verhaal verpakt hij dat zo kwijt kan aan John de Mol.   ;)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Strandtent L'eau
« Reactie #1357 Gepost op: 18-12-2012, 12:18:27 »
 ;D  ::rofl::

Zo, dan kunnen we nu weer allemaal stoppen met het nabespreken van survivor 2012 en wachten tot het spel echt gespeeld is? Zolang er geen winnaar is zijn er namelijk nog mensen die het spel spelen..  ;)

Bang voor de waarheid ? ::)... Er is toch geen geheimhoudingsplicht als je eruit ligt ;)

Maar ik heb niks meer te zeggen hoor... Ik wens alle finalisten veel succes :D

« Laatst bewerkt op: 18-12-2012, 12:20:27 door Nieky »
You'll never walk alone

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Strandtent L'eau
« Reactie #1358 Gepost op: 18-12-2012, 12:38:17 »
;D  ::rofl::

Bang voor de waarheid ? ::)... Er is toch geen geheimhoudingsplicht als je eruit ligt ;)

Maar ik heb niks meer te zeggen hoor... Ik wens alle finalisten veel succes :D



Zeker niet bang voor de waarheid, maar ik denk dat je geen goede discussie kan voeren als de één er nog alle baat bij heeft het spel op zijn manier te spelen en met bepaalde informatie te komen op bijvoorbeeld de laatste eilandraad.
Nieky grab a life vest!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Strandtent L'eau
« Reactie #1359 Gepost op: 18-12-2012, 12:38:23 »
ik moet zeggen dat ik me meen te herinneren dat ycaris juist had gezegd dat je daar je speltactiek op had moeten wijzigen, zij had daarom gewacht met kaarten vragen waarvan ze zelf andere kaarten had van het kwartet
dat zij die regel weldegelijk zo had bedacht

kan dat ik dat fout had gelezen, en of dat een beetje een leugen was om snel haar eigen kaarten te beschermen, maar kan me echt herinneren dat ze dat had gezegd ::)
Dat heb je fout gelezen. Ik schrok me kapot toen ik ineens Nieky uit het spel gewerkt bleek te hebben, terwijl toch echt het plan was om hem, Jann of mezelf aan de overwinning te helpen. Maakte niet uit wie, want de afspraak was om de gewonnen munt direct in de volgende eilandraad tot ons aller voordeel in te zetten. Ik heb dus ook een protest ingediend en gelukkig heeft D*N toen de regel aangepast. Daarna ben ik wel nog iets voorzichtiger geworden, omdat geen kaarten hebben wel een nadeel blijft.

Nu dit samenwerkingsverband open en bloot op tafel ligt, ben ik toch wel nieuwsgierig of meer mensen in hun kaarten hebben laten kijken. Naar mijn gevoel werd er wel erg veel goed gegokt, o.a. door Loekie Lukie4.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?