Ik zal als kandidaat even op al mijn fans reageren. Zo’n reactie komt slechts een keer in de zoveel tijd, omdat ik het nogal druk heb met mollenstreken uithalen. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Vragen stellen kan altijd, maar of ik ze beantwoord dat weet ik niet. Verder wil ik nog melden dat ik mijn topic graag schoon wil houden, en dus geen oninteressante berichtjes meer wil zien, hier zal ik later nog op terug komen.
en Intikker maakt zichzelf dan toch nog verdacht door de aandacht op Ville te schuiven!
Dat is een onjuiste opmerking. Uw persoontje probeert mij verdacht te maken op een manier die ook voor andere kandidaten van toepassing zou kunnen zijn geweest. Met deze citeeractie probeerde ik dat duidelijk te maken. Immers, in het topic over Ville waren tot dan toe ook nog geen reacties geplaatst. Hierdoor ga ik ervan uit, tenzij je dit kunt weerleggen, dat jij als kandidaat/ mol in het voordeel zou zijn als ik door de buitenwacht en de andere kandidaten als verdacht wordt ervaren. Ik wacht op een inhoudelijke reactie!
Intikker is zeeeeeeer verdacht bezig
Annuh, ik ben natuurlijk na die voortreffelijke actie van Chriz een van de hoofdverdachten voor het Molschap. Aangezien je wel een heleboel e’s gebruikt, moet ik in jouw ogen wel heel erg verdacht zijn. Misschien is een opsomminkje van verdachte handelingen hierop zijn plaats. Leg dan ook eens uit waarom het wel/ geen mollenstreek zou zijn.
ik doe hetzelfde toch ook op Floortje?
Little Creep, dat jij over mijn rug ook verdenkingen op je wil nemen kan ik natuurlijk niet goedkeuren. Nadat ik door twee ervaren mollenspeurders als verdacht wordt ervaren, ga jij in mijn topic insinueren dat jij dezelfde handelingen hebt verricht. Het plaatsen van een dagboek met de nadrukkelijke verdenkingen aan Floortje is natuurlijk in geen enkele zin te vergelijken met het feit dat ik iets probeerde aan te tonen wat op dat moment niet meer dan terecht was (feit). In het dagboek gaat het om een mening. Daarnaast komt het erop neer dat jij er beter van wordt als Floortje als verdachte wordt gezien of dat je ons zo aardig vindt dat je ons op de goede weg helpt. Dat was niet de bedoeling van mijn berichtje. In het vervolg zou ik je willen vragen nog eens goed na te denken voordat je zo'n onbenullig berichtje plaatst.
Met vriendelijke groet,
Uw medekandidaat in de CMC2: Sjors