Auteur Topic: LC's-Bar: "Het Molletje"  (gelezen 213265 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1020 Gepost op: 20-09-2003, 19:12:16 »
D**n was rond 11.00 uur online, verdween en is niet meer teruggekomen. Misschien heeft de mol z'n computer gesaboteerd ???

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1021 Gepost op: 20-09-2003, 19:17:03 »
D**n was rond 11.00 uur online, verdween en is niet meer teruggekomen. Misschien heeft de mol z'n computer gesaboteerd ???

Dat zou best een reden kunnen zijn. Chriz, ik denk dat hij er gewoon niets aan kan doen.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1022 Gepost op: 20-09-2003, 19:38:19 »
Avron is deze week afgevallen


en kom nu maar op met '2x Jewel', Mollenvanger  ;D

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1023 Gepost op: 20-09-2003, 19:48:01 »
Verdi online!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1024 Gepost op: 20-09-2003, 20:43:00 »
Voor deze dag kom ik pas de eerste keer online. Ik kan op dit moment niemand bereiken. Als ik meer weet, of de aflevering in handen krijg, zal ik jullie zo snel mogelijk informeren.

Groetjes Sjors,
(namens de CMC-crew?)
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1025 Gepost op: 20-09-2003, 20:46:07 »
Voor deze dag kom ik pas de eerste keer online. Ik kan op dit moment niemand bereiken. Als ik meer weet, of de aflevering in handen krijg, zal ik jullie zo snel mogelijk informeren.

Groetjes Sjors,
(namens de CMC-crew?)

Niet namens mij... kijk, als we Daan niet kunnen bereiken, kunnen we ook niet de aflevering in handen krijgen, lijkt me heel logisch... dat kan zelfs jij niet hoor. ::)

Offline Lampje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1026 Gepost op: 20-09-2003, 21:26:55 »
Citaat
Persconferentie Intikker ::)Je gaat nu toch geen aflevering schrijven, volgens mij heeft Daan hier dus kei hard op gewerkt, dat zei hij vorige week zaterdag nog!En hoezo valt er met ons niet te communiceren? Ik kan hartstikke goed praten en typen hoor, en er zit geen ruis op de lijn. Dus ik kan verrekte goed communiceren. Dus je moet niet gaan melken dat je zelf zo geweldig bent.

Mensen, mensen ... niet je onderlinge spanningen op een openbaar forum uitvechten ajb. Ik snap dat het een vervelende situatie is en dat je je als crew-lid aardig in je hem vindt staan. Echter, dit had je kunnen voorkomen door ook voor de aflevering zelf een deadline af te spreken binnen je team. Zo kan iedereen binnen het crew-team op het laatste moment nog de laatste wijzigingen doorvoeren als 1 van jullie bijv. door overmacht niet in staat is om de aflevering te posten. Een wijze les denk ik voor het huidige team en evt. toekomstige crew's.

Ik als deelnemer heb nog nooit zo vaak op een dag gekeken of er al wat nieuws te melden was. Jullie houden het spannend. Wel lief dat er al gemeld is wie de aflevering gaat verlaten. Jammer Avron, hopelijk komt het niet omdat je je lijstje niet hebt ingeleverd. Dat is altijd jammer als een kandidaat op die manier moet vertrekken.

En verder houden we goede moed dat Daan snel zal opduiken en de ontbrekende aflevering kan posten.

Lampje

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1027 Gepost op: 20-09-2003, 21:27:55 »
Ik, als kandi zal hier ook mijn persoonlijke mening over geven.

Dit bericht van Intikker vind ik een beetje raar, het is zijn mening en over zoiets moet je goed met je team overleggen. Ook ben ik het met Annuh eens dat je niet zomaar een aflevering in elkaar moet flansen, terwijl je iets anders heb afgesproken
Locatie: Tilburg
Datum: 20 september 2003

Reden: CMC III, de stand van zaken.

Goedeavond,

Helaas moet ik jullie teleurstellen. Ik denk zelf dat de aflevering in ieder geval niet vandaag online zal komen. Annuh is wel te bereiken, maar weet zelf (zegt ze) dat ze niet weet hoe alles er voor staat. Chriz heb ik ge-pm-d, gemailed etc. etc. en hetzelfde geldt voor Daan. Van hun heb ik echter geen reactie gekregen. Aangezien ik vrees voor de continuiteit van CMC III, en er blijkbaar niet valt te communiceren met de overige crewleden, denk ik aan twee dingen. Het 1e is dat ik zelf een aflevering in elkaar ga flansen en morgen nog online zet. Het tweede zou zijn dat ik uit de organisatie van CMC zou stappen. Ik schaam me werkelijk voor dit team en deze organisatie. Echter, omdat CMC naar mijn mening vooral voor de kandidaten gemaakt wordt, vraag ik ook jullie mening. Wat denken jullie wat het beste is voor CMC? Reageren kan in de bar. Alvast bedankt.

Sorry voor het ongemak,

Met vriendelijke groet,

Sjors / Intikker



Ik vind het persoonlijk niet zo verschrikkelijk dat de aflevering nog niet online staat, maar wat ik wel prettig zou vinden is dat als Daan, of iemand anders weet dat hij/zij het niet red om de aflevering op zaterdag online te krijgen, zou kunnen zeggen dat de aflevering op zondag of op een ander tijdstip online staat, zodat je zekerheid hebt, want nu is het zo dat er een hoop kandi's zijn die zoiets hebben van ja, ik ben vandaag nou al 10 keer online geweest om te kijken of CMC al online staat. Als je weet dat het een dag later komt vind ik het persoonlijk een stuk minder erg dat de aflevering nog niet online is.

Ook vind ik het niet leuk dat Chriz andere initiatieven afkeurt, omdat ze tussendoor gestopt worden, of dat er niet aan de beloftes wordt voldaan, en dat er net zoiets gebeurd met CMC. Misschien kan Chriz er nu niet zoveel aan doen, omdat Daan de aflevering schrijft, maar toch.


Dit is mijn mening, ik weet niet hoe de rest er over denkt, en ik hoop dat de aflevering zo snel mogelijk online komt.



Ik als deelnemer heb nog nooit zo vaak op een dag gekeken of er al wat nieuws te melden was. Jullie houden het spannend. Wel lief dat er al gemeld is wie de aflevering gaat verlaten. Jammer Avron, hopelijk komt het niet omdat je je lijstje niet hebt ingeleverd. Dat is altijd jammer als een kandidaat op die manier moet vertrekken.

Helaas is dat wel zo, Avron heeft zijn lijstje niet ingeleverd. Kijk maar in het topic Avron is de derde afvaller.

Ik ben het met Lampje eens, en ik vind het heel erg jammer dat alle afvallers tot nu toe, afgevallen zijn vanwege het niet inleveren van lijstjes. Ik vind dan dat je dan niet mee moet doen.


Ik heb ook de hele dag door gekeken of er wat nieuws te melden was, en elke keer als het ruitje weer rood was, werd ik weer teleurgesteld doordat de aflevering er nog niet was.
« Laatst bewerkt op: 20-09-2003, 21:34:14 door elise_is_de_mol »
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1028 Gepost op: 20-09-2003, 21:35:29 »
Ik hoop dat Daan morgen de aflevering online zet, normaal zijn de afleveringen bij ons al bekend, maar dit keer dus nog niet. Dat kan betekenen dat hij hem nog niet af heeft, of de pc is gecrasht of iets in die richting. Dan heeftie tenminste een goede reden.
« Laatst bewerkt op: 20-09-2003, 21:45:22 door Annuh »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1029 Gepost op: 20-09-2003, 22:51:06 »
Tsjonge jonge zeg, 't is maar een spelletje. Misschien is er iets heel onschuldigs aan de hand en sommige mensen zitten gelijk in de hoogste boom. Laten we gewoon nog een dagje, of desnoods 2 wachten, het zal vast wel goed komen (ik zie nu trouwens dat Daan online is).

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1030 Gepost op: 21-09-2003, 11:09:58 »
Precies Daisy, de afspraak is dat een aflevering op zaterdag wordt gepost, dat is deze keer niet gebeurd, jammer dan! Er gaat niemand dood aan. Voor de rest ben ik het helemaal met Lampje eens. De crew heeft een eigen forum en na het hoort, is er daar plaats voor kritiek op elkaar en dat hoort hier niet thuis. Ik zal deze brichtjes dan ook verwijderen. Naar de kandidaten toe wil ik wel zeggen dat het mij heel erg spijt en dat er maatregelen zullen volgen. Nogmaals mijn excuses!  :-\

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1031 Gepost op: 21-09-2003, 11:22:21 »


Ook vind ik het niet leuk dat Chriz andere initiatieven afkeurt, omdat ze tussendoor gestopt worden, of dat er niet aan de beloftes wordt voldaan, en dat er net zoiets gebeurd met CMC. Misschien kan Chriz er nu niet zoveel aan doen, omdat Daan de aflevering schrijft, maar toch.




Zit een punt in, maar de situaties zijn niet echt te vergelijken. Ik vind btw de initiatieven vaak juist wel leuk en baal ervan dat ze vaak opeens worden afgekapt. Dat is niet leuk als je kandidaat bent. Ik heb het allemaal een beetje lullig gezegd, omdat ik kwaad ben, maar ik wou vooral aangeven dat ze niet vreemd moeten opkijken als ze weinig animo hebben voor de spelletjes op deze manier.

Dat kandidaten geen lijstjes inleveren kan soms ook 'per ongeluk' zijn, Avron en Tijgertje hebben eerder wel braaf lijstjes ingeleverd, misschien was Avron verhinderd (ook al lijkt me een week tijd genoeg tijd) en Tijgertje was ziek.

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1032 Gepost op: 21-09-2003, 12:05:03 »
Nu staat de aflevering online. Ik vind die doolhof opdracht wel heel leuk. Is dit trouwens alles, die 2 stukken of moet er nog wat bij? want andere afleveringen waren volgens mij langer.

Waaarom staat er zovaak "goedkeurt" in ???

Die rare tekens waren bij mij eerst normaal en nu zijn ze juist aangepast in rare tekens. >:(

Ik vind het wel een beetje rommelig met al die verkeerde hij/zij tjes.
« Laatst bewerkt op: 21-09-2003, 13:00:23 door elise_is_de_mol »
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1033 Gepost op: 21-09-2003, 12:15:00 »
Sorry voor al die lastige tekens erdoor heen, zodra er iets wordt aangepast verandert dit.  :-\

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1034 Gepost op: 21-09-2003, 20:07:49 »
Zo, mijn lijstje is al de duur uit ;D

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1035 Gepost op: 21-09-2003, 20:11:04 »
Zo, mijn lijstje is al de duur uit ;D

Wassie zo duur dan ;) ;D

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1036 Gepost op: 23-09-2003, 18:43:53 »
Tsja, ik weet toch al wie de mol is, waarom zou ik dan wachten, straks crasht m'n computer en kan ik 'm niet insturen :o ;D

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1037 Gepost op: 26-09-2003, 18:01:39 »
Morgen weten we weer wie verder is en who's out!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1038 Gepost op: 26-09-2003, 18:52:57 »
Nee hoor, dat weten we al.  :P  ::)

Offline Mollenvanger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Now you're a star in heaven...
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1039 Gepost op: 27-09-2003, 10:02:00 »
Ik ben zenuwachtig....
Hoe laat komt de aflevering on-line?
En voor Daisy, ik ben in het echt niet zoals ze schrijven in de CMC, maar dat begrijp je denk ik wel. Ik ga niet zomaar iemand nadoen, en iemand anders daarme e kwetsen.............
Mollenvanger#1