Auteur Topic: LC's-Bar: "Het Molletje"  (gelezen 212937 keer)

Offline Mollenvanger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Now you're a star in heaven...
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1060 Gepost op: 27-09-2003, 11:42:50 »
Bij nader inzien is het misschein toch wel een keigoeie aflevering geweest.. Maar Chriz, geef eerlijk toe, ik heb jou meteen gemeeld!
p.s: Bij deze aflevering werd wel duidelijk wie de mol is.... eigenlijk meer: Wie niet!
Mollenvanger#1

Offline Lampje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1061 Gepost op: 27-09-2003, 14:23:10 »
Wat ik er van vind ?

Dat komt vandaag of morgen in Chriz zijn mailbox. Jammer dat jullie, over o.a. mijn rug, de CMC laten verworden tot 1 grote grap.

Have fun, maar blijf wel eerlijk !

Lampje

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1062 Gepost op: 27-09-2003, 15:47:23 »
1 grote grap, dat niet....zeker niet. We zijn nog steeds erg serieus bezig, doen veel moeite met het schrijven van goede opdrachten, plaatsen hints (alleen niemand ziet ze), doen veel moeite om alle informatie goed te verwerken, behandelen alle lijstjes. We doen er heel veel moeite voor en dit was ook geen grap, dit was een stunt van ons. De schade is toch niet zo erg, persoonlijk geld is afgepakt.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1063 Gepost op: 27-09-2003, 15:50:53 »
En dan wil ik er nog even op aanvullen dat de truc achter de mol (en dus ook achter de CMC)vaak de onvoorspelbaarheid is. De programmamakers komen iedere keer weer met iets nieuws om het programma een beetje interessant te houden. Dat doen wij ook. Dat heeft niks te maken met of het grappig is of niet, maar het is wel interessant, het was wel een stunt en dáár ging het om.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1064 Gepost op: 27-09-2003, 19:16:06 »
Tsja, ik weet het eigenlijk niet. Ik heb een zo overgrote aanwijzing richting de mol gezien, dat diegene het wel moet zijn, maarja, er is ook nog steeds iemand anders die het heel erg goed kan zijn.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1065 Gepost op: 4-10-2003, 11:24:51 »
De afvaller is bekend, de mol is bekend. Vandaag weer een nieuwe aflevering gemaakt door Intikker! Veel succes ermee vandaag!

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1066 Gepost op: 4-10-2003, 15:47:30 »
Iets ( >:( :( :-\ sorry....  :-* :-[) later dan verwacht... Dan toch de nieuwe aflevering. Ik moest de 2e opdracht vanmorgen opnieuw maken dus let niet op de kwaliteit... Verder ter informatie. De pot staat op 33950 na vandaag... Maapie Daisy en Mollenvanger hebben persoonlijk geld. Verder, succes met het zoeken naar de mol!
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1067 Gepost op: 4-10-2003, 15:53:33 »
Maapie Daisy en Mollenvanger hebben persoonlijk geld.

Maar dat kan helemaal niet, deze aflevering kon alleen ik persoonlijk geld verdienen, want Juultjuh is er uit ( >:( nou moet ik over nieuw beginnen met zoeken) en de rest kon als straf geen persoonlijk geld verdienen  ???
Annuh: 'Daarom als extra prijs nemen wij al jullie persoonlijk verdiend geld weer in, daarbij kunnen jullie de komende 2 afleveringen geen persoonlijk geld verdienen.'
« Laatst bewerkt op: 4-10-2003, 15:55:50 door elise_is_de_mol »
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1068 Gepost op: 4-10-2003, 18:01:37 »
Als iemand mij gisteren had vertelt dat Juultjuh exit zou gaan, had ik een gat in de lucht gesprongen, aangezien Juultjuh mijn rezervemol was, mijn allereerste ingeving was Juultjuh. Maar na vandaag heb ik echt geen flauw idee meer, misschien ga ik maar een keer een gokje wagen. Ik zit met een nieuwe mol in m'n hoofd, ik heb iets teveel op de hints gelet. Wie mijn nieuwe mol is zeg ik niet...

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1069 Gepost op: 4-10-2003, 18:15:44 »
Als iemand mij gisteren had vertelt dat Juultjuh exit zou gaan, had ik een gat in de lucht gesprongen, aangezien Juultjuh mijn rezervemol was, mijn allereerste ingeving was Juultjuh. Maar na vandaag heb ik echt geen flauw idee meer, misschien ga ik maar een keer een gokje wagen. Ik zit met een nieuwe mol in m'n hoofd, ik heb iets teveel op de hints gelet. Wie mijn nieuwe mol is zeg ik niet...

Mijn situatie is ongeveer hetzelfde, maar sinds afl. 3 had ik Juultjuh als mol, dus ik verwacht dat ik er de volgende aflevering uit ga
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1070 Gepost op: 4-10-2003, 18:20:21 »
Ik maak ook een goede kans, ik ga maar weer eens flink nadenken.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1071 Gepost op: 4-10-2003, 19:54:58 »
Het spijt me Juultjuh-stemmers, maar ja, ik had vorige week al gezegd dat er veel minder punten werden gescoord als in CMC 1 en als dan 3 mensen Juultjuh als hoofdverdachten hebben, moet er een klein belletje gaan rinkelen, niet waar? Wat er ook gebeurt jullie behoren bij de beste 5 en dat is al heel wat  :-*

Gaan jullie net als LC, D**n en EIDM meedoen aan CSC? In de aankomende tijdloze CMC-periode hoop ik jullie graag te zien in het CSC-spel!

(en misschien is er nog wel meer op komst van crewzijde  ;) )

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1072 Gepost op: 4-10-2003, 20:01:54 »
Gaan jullie net als LC, D**n en EIDM meedoen aan CSC? In de aankomende tijdloze CMC-periode hoop ik jullie graag te zien in het CSC-spel!

(en misschien is er nog wel meer op komst van crewzijde  ;) )
CSC: weer zo'n goed idee van Chriz.

Tja, wij kunnen er ook niks aan doen dat Juultjuh niet genoeg punten had om naar de volgende ronde te gaan. Snel maar weer een nieuwe mol gaan kiezen!
Take a glorious bite out of the whole world

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1073 Gepost op: 4-10-2003, 20:10:39 »
komt er hier nog een reactie op:

Quote from: intikker op Vandaag om 15:47:30
Maapie Daisy en Mollenvanger hebben persoonlijk geld.


Maar dat kan helemaal niet, deze aflevering kon alleen ik persoonlijk geld verdienen, want Juultjuh is er uit (  nou moet ik over nieuw beginnen met zoeken) en de rest kon als straf geen persoonlijk geld verdienen 

Quote from: Chriz op 27.09.2003, 11:53:26
Annuh: 'Daarom als extra prijs nemen wij al jullie persoonlijk verdiend geld weer in, daarbij kunnen jullie de komende 2 afleveringen geen persoonlijk geld verdienen.' 

"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1074 Gepost op: 4-10-2003, 20:13:46 »
De crew is aan het overleggen. Even geduld.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1075 Gepost op: 4-10-2003, 22:14:24 »
De crew is aan het overleggen. Even geduld.
en  ;) ???
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1076 Gepost op: 4-10-2003, 22:18:02 »
*Daan kijkt om zich heen

Het overlegt erg moeilijk in je eentje

Opzich heb je gelijk natuurlijk, maar ik zag iets raars staan op het crewforum waardoor ik zelf even geen maatregelen durf te nemen...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1077 Gepost op: 5-10-2003, 10:14:38 »
*Daan kijkt om zich heen

Het overlegt erg moeilijk in je eentje

Opzich heb je gelijk natuurlijk, maar ik zag iets raars staan op het crewforum waardoor ik zelf even geen maatregelen durf te nemen...
en wat is de uitslag......... ;)
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1078 Gepost op: 5-10-2003, 10:56:58 »
Ik hoef dat geld niet, ik heb er geen recht op, stopt 't maar in de pot ofzo.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:De CMC-Bar "Het Molletje"
« Reactie #1079 Gepost op: 5-10-2003, 13:42:16 »
Eeuh ja, je hebt gelijk, maar wij zijn zo gul en er moeten toch hints gekocht worden. Solly voor dit foutje!