Auteur Topic: LC's-Bar: "Het Molletje"  (gelezen 213309 keer)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:LC's Bar: "Het Molletje"
« Reactie #1280 Gepost op: 25-10-2003, 10:06:22 »
*spannend B&A-liedje*


Allememaggies... ;D
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:LC's Bar: "Het Molletje"
« Reactie #1281 Gepost op: 25-10-2003, 10:20:22 »
Nog spannender liedje:

Tudum... Tudum... JAWS!!!

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:LC's Bar: "Het Molletje"
« Reactie #1282 Gepost op: 25-10-2003, 10:22:21 »
Noooog spannender liedje...
ta tatatadaa tatatatatata (Villa Volta)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:LC's Bar: "Het Molletje"
« Reactie #1283 Gepost op: 25-10-2003, 10:24:38 »
nog veeeeeeeeel spannender

Tatatata tatata

THE A-TEAM ;D

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:LC's Bar: "Het Molletje"
« Reactie #1284 Gepost op: 25-10-2003, 10:28:56 »
MOLLENVANGER IS DE MOL, fantastisch gedaan

(nu de mollenstreken en hints nog)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:LC's Bar: "Het Molletje"
« Reactie #1285 Gepost op: 25-10-2003, 10:30:55 »
Die komen eraan, Chriz is bezig met plaatsen. Even geduld nog en je kan alles lezen over de mollenstreken.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:LC's Bar: "Het Molletje"
« Reactie #1286 Gepost op: 25-10-2003, 10:40:51 »
En dan nog even geduld en je kunt ook alles lezen over de hints ;D
Take a glorious bite out of the whole world

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:LC's Bar: "Het Molletje"
« Reactie #1287 Gepost op: 25-10-2003, 10:56:32 »
Fantastisch gedaan,

en het leuke was dat ik die speach heb laten staan toen ik hoorde dat het nep was en daardoor nog wat kandi's heb misleid, tsja zelfs al ben je de host kan je en beetje mollen.

Op die berichtjes van Maapie is de mol wil ik ook ff reageren, EIDM was van de kandi's het eerste maar ik was de eerste die het poste.

Maar erg leuk gedaan, jammer dat ik niet volgend jaar in de crew zit, khad graag ook een keer in de crew gezeten.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:LC's Bar: "Het Molletje"
« Reactie #1288 Gepost op: 25-10-2003, 10:58:24 »


Op die berichtjes van Maapie is de mol wil ik ook ff reageren, EIDM was van de kandi's het eerste maar ik was de eerste die het poste.



EIDM meldde het eerder via een pm.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:LC's Bar: "Het Molletje"
« Reactie #1289 Gepost op: 25-10-2003, 11:01:11 »
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D


(gewonnen, ondanks dat ik de laatste afl. helemaal niet op Mollenvanger heb gestemd!)


 ;D

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:LC's Bar: "Het Molletje"
« Reactie #1290 Gepost op: 25-10-2003, 11:04:07 »
had je dat verwacht? Ik ook niet!  8)

Gefeliciteerd.... en ook Lampje gefeliciteerd dat ze zover is gekomen... en Mollenvanger, maar die heeft eik niks uitgevoerd :P
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:LC's Bar: "Het Molletje"
« Reactie #1291 Gepost op: 25-10-2003, 11:10:29 »
Daan, eigenlijk moet ik jou nog speciaal bedanken, als jij de Mol niet had laten staan, was ik misschien nooit op Mollenvanger gekomen, want die stond bij mij eigenlijk na afl. 1 ergens helemaal onderaan (alleen Lampje en EIDM stonden lager). Thanx D*A*A*N.

En nu ga ik Compuart een PMetje sturen of CMC crewlid mag worden ;D

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:LC's Bar: "Het Molletje"
« Reactie #1292 Gepost op: 25-10-2003, 11:21:26 »
Alstu Daisy ;D
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:LC's Bar: "Het Molletje"
« Reactie #1293 Gepost op: 25-10-2003, 11:43:33 »
Geweldig dat crew-forum, ik kom niet meer bij van het lachen!

En nu ga ik werken, doegies!

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:LC's Bar: "Het Molletje"
« Reactie #1294 Gepost op: 25-10-2003, 11:56:30 »
Maar je weet het toch Daisy?

Alles is natuurlijk TOP-SECRET!
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:LC's Bar: "Het Molletje"
« Reactie #1295 Gepost op: 25-10-2003, 13:32:33 »
Daan, eigenlijk moet ik jou nog speciaal bedanken, als jij de Mol niet had laten staan, was ik misschien nooit op Mollenvanger gekomen, want die stond bij mij eigenlijk na afl. 1 ergens helemaal onderaan (alleen Lampje en EIDM stonden lager). Thanx D*A*A*N.

En nu ga ik Compuart een PMetje sturen of CMC crewlid mag worden ;D

Daardoor zat ik op een gegeven moment op Juultjuh (daar stond eerst de mol)
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Lampje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:LC's Bar: "Het Molletje"
« Reactie #1296 Gepost op: 25-10-2003, 15:43:19 »
Bericht van de verliezer :-)

Hmmm...... voor mij nog steeds een verrassende ontknoping. Steeds weer schiet de volgende tekst door mijn hoofd: Had ik nou maar ........
Maar goed, dat is achteraf praten. Ondanks alles was ik redelijk overtuigd van Juultjuh, totdat Juultjuh eruit vloog ondanks dat ik in die week (begin oktober, dus vrijwel aan het eind) GEEN lijstje had ingeleverd. En toen ik de volgende ronde (die ronde waarin EIDM afviel) ook nog overleefde omdat ik vlak voor de deadline alsnog een lijstje inleverde sloeg de twijfel hier toe. Geen lijstje inleveren en overleven. Mijn Mol eruit en overleven. Ik wist het niet meer. Alle afleveringen weer doorgelezen, 3 mollenstreken voor Mollenvanger gevonden, geen voor Daisy en 1 voor Maapie en 1 voor mezelf. Zou het dan toch Mollenvanger zijn ? Maar Daisy zat al zo lang op Mollenvanger en Mollenvanger zat op Daisy (die voor mij echt uitgesloten was). Tsja ... wat doe je dan ? Twijfel, twijfel, twijfel.

Ik had beter moeten weten natuurlijk. Hoe kon Mollenvanger overleven als hij al zo lang op Daisy zat die het voor mij niet was ? Echter, ik fixeerde me op mezelf en vroeg me constant af waarom ik er in deze fase nog inzat. Het kon bijna niet anders dan dat ikzelf de Mol was aangezien je er als Mol niet uit kon vliegen. Daarbij had ik mezelf de eerste aflevering als Mol 'herkend' dus dat had me veel punten opgeleverd. De overtuiging groeide hier dat ik het zelf wel moest zijn. Ook werd er nergens gerept over het feit dat ik geen lijstje had ingeleverd dus ik dacht dat dat een goed bewaard geheim was. Niets was minder waar :-)

Avonden overleg met Ville volgden. Op wie zetten we in ? Mollenvanger waar Daisy voor gaat ? Niet handig, we zijn te laat, Daisy heeft meer punten dus dan verlies ik het geheid. Is het toch Daisy en waarom hebben we dat niet gezien dan ? Wat doet Mollenvanger er nog in als hij voor Daisy gaat ? Helaas de verkeerde conclusie getrokken.
Als een wanhoopsoffensief dus voor mezelf gekozen en Mollenvanger op 2 .... grrr ! Ik denk niet dat dat me nog gered had in de finale alhoewel ik Mollenvanger meestal als een goede middenmoter noteerde.

Alle mensen die meegewerkt hebben aan CMC3: Een groot compliment ! Goed gedaan ! Ik heb er veel plezier aan beleefd om mee te spelen en zal toekomstige CMC's natuurlijk goed in de gaten blijven houden. Het ontbreekt me aan tijd om een actieve rol te spelen. Misschien nog een keer als kandidaat maar tijdens de volgende CMC hoop ik te bevallen van ons 2e kindje. Geen handig moment om mee te doen aan een CMC omdat ik denk dat mijn aandacht op dat moment niet uitgaat naar de computer.

Nogmaals, hartelijk gefeliciteerd Daisy !

Lampje

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:LC's Bar: "Het Molletje"
« Reactie #1297 Gepost op: 25-10-2003, 16:38:21 »

Ik denk niet dat dat me nog gered had in de finale alhoewel ik Mollenvanger meestal als een goede middenmoter noteerde.



Om het nog een tikkeltje erger te maken: Als je op je laatste lijstje Mollenvanger had aangewezen als je hoofdverdachte had je idd de finale gewonnen. Helaas net niet dus, maar door maar 7 lijstjes in te leveren ipv 8 is het nog een topprestatie. Veel plezier nog met je zwangerschap en als het zover is, laat je het wel even horen wat het geworden is, toch?  :)

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:LC's Bar: "Het Molletje"
« Reactie #1298 Gepost op: 25-10-2003, 18:05:02 »
Nu een reactie van mij:

Ik ben blij voor Daisy dat ze de CMC 3 gewonnen heeft, ik had het niet verwacht dat ze niet de mol was, maar aan de andere kant had ik wel zoiets van, als Lampje op Mollenvanger zit, en ze heeft een keer een lijstje niet ingeleverd, moet het Mollenvanger zijn. Was ik nou de eerste die Mollenvanger bovenaan had ???  :)Ik had hem na aflevering 2 nl. bovenaan. Daarna had ik hem altijd in het midden ergens, en de laatste keer zelfs onderaan (en toen ging ik eruit  :'() Met Daisy had ik het nog gehad over haar hint, 'Alanis Morrisette-Ironic' en daarmee kwam ik echt bij haar uit, omdat zij dat had ingevuld bij favoriete zangeres buitenland, en als je op ironic zocht, door Chriz kreeg je iets van isn't ironic, to call yourself, en de hint was aan Daisy gestuurd, en yourself wees volgens ons dus naar Daisy, wij konden niet weten dat het cryptisch bedoeld was, en dat die hint ook naar anderen was gestuurd.

Het was een leuke serie, met leuke en verrassende hints. Ik hoop dat CMC 4 net zo leuk word
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Mollenvanger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Now you're a star in heaven...
Re:LC's Bar: "Het Molletje"
« Reactie #1299 Gepost op: 25-10-2003, 18:56:31 »
Nu een bericht van de mol:

Tsja, wat moet ik er van zeggen?
Dat heb ik goed gedaan!! hahaahahah.
Maarjah, ik dacht dat ik als winnar uit de bus zou komen.
Niets is wat het lijkt.
Dat is vandaag weer eens gebleken.
Mollenvanger#1