Auteur Topic: CMC: Hoe is het nu met?  (gelezen 5622 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
CMC: Hoe is het nu met?
« Gepost op: 7-06-2003, 12:15:16 »
Op een eigen forum kan dit ook wel in een apart topic, toch?

Robbieazerty: De host van vorig jaar heeft CMC afgezworen vanwege zijn nieuwe miljoenencontract bij HMG. De geruchten gaan dat zijn eerste grote spelshow 'Weekend Miljonairs' gaat worden.
Doris: Doris, de mol van vorig jaar heeft ook niet stil gezeten. Na haar CMC-avontuur is ze naar de VS verhuist om daar een Amerikaanse versie van CMC neer te zetten.
@miesh: De winnaar van vorig jaar heeft haar geld besteedt aan een privé-chopper. De laatste tijd wordt ze vaak op feestjes gevonden, druk in gesprek met Adam Curry  waar de chopperweetjes worden uitgewisseld.
Alive & Kicking: Aak is na een korte depressie van haar verlies vorig jaar is ze van plan om zich te wreken en de mol van CMC II te vinden. Ze heeft een cursus 'Hints ontdekken' gevolgd en zal elke CMC-aflevering grondig gaan analyseren.  
Tijgertje: Na enige ervaring in haar Subaru heeft Tijgertje zich aangemeld bij het team van Ferrari! Ze heeft serieuze plannen om zich aan te sluiten bij de F1
e (Annemiek): Na een snelcursus 'Presenteren' heeft e een baan aangeboden gekregen als 'host' van de nieuwe CMC II-serie.  
Milk: Is eindelijk over haar fiets-angst heen en is momenteel een wereldtocht aan het maken op de fiets  
Fenn: Momenteel opgepakt vanwege een illegale skydive vanaf de Eiffeltoren
Lautjuh: Lautjuh lijkt met de noorderzon te zijn vertrekken. Niemand heeft haar ooit nog weer gezien. 'Vermist' en 'Spoorloos' zijn er al op afgestuurd.
Heinz: Na CMC heeft Heinz zich aangemeld bij de zandlopersfabriek, omdat hij wil bewijzen dat hij wel degelijk zandlopers kan maken.
D**n: D**n heeft zich na het molavontuur zich ook in de showbuisness gestort. Na afgewezen te zijn voor Idols II en 'Puzzeltijd' is hij ook de cursus 'Presenteren' gaan volgen. Met als resultaat dat hij CMC II gaat presenteren.
Lucretia: Na een half jaar is Lucretia er eindelijk achter gekomen hoe de lijstjes WEL moesten worden ingevuld.
Elmar: Na vorig jaar als eerste te zijn afgevallen krijgt Elmar een 2de kans. Vorig jaar door pech en te ijverige mede-kandidaten was het een vroeg einde, maar Elmar heeft zich een jaar lang kunnen trainen op een nieuw avontuur. Door zijn ervaring en kennis van het spel staat hij bij de pollmakers nu al bekend als de gedoodverfde winnaar. (of hij is dan toch de mol?) Mede-kandidaten kijken argwanend naar de nauwe relatie tussen het host-koppel en Elmar.  









« Laatst bewerkt op: 19-06-2003, 18:57:27 door Chriz »

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:CMC I: Hoe is het nu met?
« Reactie #1 Gepost op: 8-06-2003, 00:02:32 »
leuk gedaan Chriz!  ;D  :-*








Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:CMC I: Hoe is het nu met?
« Reactie #2 Gepost op: 8-06-2003, 12:30:59 »
Heel leuk gedaan. Mijn complimenten!







Eindelijk...

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:CMC I: Hoe is het nu met?
« Reactie #3 Gepost op: 8-06-2003, 17:43:50 »
Citaat
Alive & Kicking: Aak is na een korte depressie van haar verlies vorig jaar is ze van plan om zich te wreken en de mol van CMC II te vinden. Ze heeft een cursus 'Hints ontdekken' gevolgd en zal elke CMC-aflevering grondig gaan analyseren.
Ik denk het niet. Ik heb ze al heel lang niet meer op het forum gezien...
Herschrijf die maar... :P







Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:CMC I: Hoe is het nu met?
« Reactie #4 Gepost op: 8-06-2003, 21:33:26 »
Ze is er van het weekend nog geweest. Ze heeft iets van de quiz opgestuurd.







Eindelijk...

Offline kolko

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:CMC I: Hoe is het nu met?
« Reactie #5 Gepost op: 12-06-2003, 19:05:48 »

Lautjuh: Lautjuh lijkt met de noorderzon te zijn vertrOkken. Niemand heeft haar ooit nog weer gezien. 'Vermist' en 'Spoorloos' zijn er al op afgestuurd.
zo is het beter











Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:CMC I: Hoe is het nu met?
« Reactie #6 Gepost op: 12-06-2003, 19:24:50 »
Mede-kandidaten kijken argwanend naar de nauwe relatie tussen het host-koppel en Elmar.  

 ???








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:CMC I: Hoe is het nu met?
« Reactie #7 Gepost op: 12-06-2003, 19:27:07 »
Heinz: Na CMC heeft Heinz zich aangemeld bij de zandlopersfabriek, omdat hij wil bewijzen dat hij wel degelijk zandlopers kan maken.

Na lang werken bij de zandlopersfabriek is het me gelukt. Kijk eens wat een grote zandloper ik kan maken:

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:CMC I: Hoe is het nu met?
« Reactie #8 Gepost op: 12-06-2003, 19:28:30 »
Prachtig heinz








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:CMC I: Hoe is het nu met?
« Reactie #9 Gepost op: 12-06-2003, 19:28:32 »
Goed zo! Ik ben trots op je ;)








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:CMC I: Hoe is het nu met?
« Reactie #10 Gepost op: 12-06-2003, 19:29:44 »
Ik heb alleen een probleem; hoe kom ik er weer uit zonder de zandloper te beschadigen? ???








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:CMC I: Hoe is het nu met?
« Reactie #11 Gepost op: 12-06-2003, 19:31:23 »
Deksel open doen ;)








Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:CMC I: Hoe is het nu met?
« Reactie #12 Gepost op: 12-06-2003, 19:31:33 »
FF blijven zitten, dan val je wat kilo's af, dan draai ik na een poosje de bovenkant eraf en dan ben je slank genoeg om door de bovenkant eruit te komen  ;D








Offline Floortje

  • Forumlid
Re:CMC I: Hoe is het nu met?
« Reactie #13 Gepost op: 12-06-2003, 23:18:45 »
gewoon ''verdwijnselen''  of hoe Harry dat ook noemt  :-\  ;D








Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:CMC I: Hoe is het nu met?
« Reactie #14 Gepost op: 18-06-2003, 11:38:50 »
Whaha, ik lees dit topic nu pas! ;D Leuk gedaan Chriz!

Citaat
@miesh: De winnaar van vorig jaar heeft haar geld besteedt aan een privé-chopper. De laatste tijd wordt ze vaak op feestjes gevonden, druk in gesprek met Adam Curry  waar de chopperweetjes worden uitgewisseld.
;D, moet ik die Adam Curry kenne?







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:CMC I: Hoe is het nu met?
« Reactie #15 Gepost op: 18-06-2003, 11:48:16 »
Het hoeft niet maar misschien moet je eens wat tv gaan kijken:???







Eindelijk...

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:CMC I: Hoe is het nu met?
« Reactie #16 Gepost op: 18-06-2003, 13:16:49 »
Och, wat aardig dat je dat zegt Giorgio. Ik zal es vragen of ik bij mn vriendin tv mag kijken want wij hebben natuurlijk geen tv dat snap je wel...







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:CMC I: Hoe is het nu met?
« Reactie #17 Gepost op: 18-06-2003, 13:59:41 »
Adam's familie. Kijk dat maar eens. Alss he ter nog is







Eindelijk...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:CMC I: Hoe is het nu met?
« Reactie #18 Gepost op: 18-06-2003, 19:46:49 »
Whaha, ik lees dit topic nu pas! ;D Leuk gedaan Chriz! ;D, moet ik die Adam Curry kenne?

Ja, jij hebt nu een chopper en hij heeft een chopper, dus ik dacht dat jullie elkaar al weleeens ontmoet hadden op de choppermeetings, maar als dat niet zo is, moet ik mijn bronnen nog eens inlichten.








Groenenman

  • Gast
Re:CMC I: Hoe is het nu met?
« Reactie #19 Gepost op: 18-06-2003, 21:58:20 »
Welke bronnen Chriz  ???