Auteur Topic: Welkom Molletjuh!  (gelezen 320 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom Molletjuh!
« Gepost op: 23-10-2012, 14:17:16 »
Molletjuh van harte welkom hier op RealityNet!  ::zwaai::

Expeditie Robinson is bijna aan de samensmelting toe. Leuk dat jij je hebt aangemeld om daarover mee te praten op ons [rul=http://www.expeditierobinson.net/forum/]forum[/url].

Straks als Expeditie Robinson is afgelopen begint Wie Is De Mol weer. Nu de kandidaten bekend zijn wordt ook daarover al volop gesproken in het WIDM-board.

Misschien vind je het ook nog leuk om mee te praten over De Sleutels van Fort Boyard  of een ander televisieprogramma waar we een eigen forum[/url voor hebben. Of neem eens een kijkje in de Huiskamer of de Relaxhoek.

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft. :D ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welkom Molletjuh!
« Reactie #1 Gepost op: 24-10-2012, 12:47:50 »
Hallo allemaal,

Ik ben Molletjuh (vrouw/29 jaar) en ik woon in het zuiden van het land.
Mijn favoriete tv programma is Wie is de Mol? Ik heb bijna alle seizoenen gekeken.
Maar desondanks is het me nog nooit gelukt om de juiste Mol te ontmaskeren  ::tandpastasmiley:: Het laatste seizoen bijv. was ik ervan overtuigd dat Hadewych de Mol was. Niet dus  ::ohno::
Momenteel volg ik Expeditie Robinson, het eerste seizoen dat ik volg. En moet zeggen als je het dan vanaf het begin volgt is het toch wel heel leuk en spannend om te kijken. Mijn favoriet is Fajah, hoop dat ze ver mag komen!
Verder vind ik het leuk om hier te lezen, berichten plaatsen heb ik nog niet veel gedaan maar hoop in de toekomst zeker meer mee te praten ::jaja::

Groetjes, Molletjuh!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Welkom Molletjuh!
« Reactie #2 Gepost op: 24-10-2012, 13:35:33 »
Molletjuh, welkom hier en veel plezier op dit forum!
Ich bin ein Bärliner!