Auteur Topic: De Forum-Awards-Uitreikingen  (gelezen 24746 keer)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #100 Gepost op: 13-06-2003, 21:14:46 »
Ondertussen achter de schermen:

Ik hoef even geen award te presenteren dus loop ik naar achteren. De eerste die naar mij toekomt is de grimeur. Of m’n make-up nog wel goed zit. Tuurlijk zit dat nog goed, ik heb toch niets gedronken? Ik zie en hoor Intikker zijn verhaaltje vertellen. Er zijn zelfs rozen bezorgd hier voor hem en mij! Echt geweldig. Die pak ik straks wel, als ik naar huis ga na de afterparty. Iedereen rent hier om me heen, het geluid moet beter, het licht is nog net niet goed! Hee daar is de producent. Hij zegt tegen me dat het uitstekend gaat! Ik bedank hem en ga weer naar de zaal om te kijken hoe het daar gaat.







« Laatst bewerkt op: 13-06-2003, 21:15:05 door Annuh »

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #101 Gepost op: 13-06-2003, 21:16:22 »
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej bedankt bassie ik wil zeker praatje maken op afterparty








Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #102 Gepost op: 13-06-2003, 21:17:48 »
En we gaan nog niet naar huis, nog lange niet, nog lange niet!

En we gaan weer verder met de volgende award. Dat is de poedelprijs, de prijs voor mensen die wel een prijs verdienen, maar nooit ergens de beste in zijn. De mensen die altijd tweede worden, maar als je overal tweede in wordt, ben je over het algemeen meestal de beste. Daarom is deze prijs zeker geen afdankertje. Het was ook een moeilijke categorie, er zijn zo veel mensen die een prijs verdienen!

Hierdoor ontstond er ook een hele waslijst met genomineerden. Die waslijst ziet er als volgt uit:

Chriz, Annuh, Ferdi, Compuart, Bodejosm43, Tijgertje, Pino en Malcolm.

Nadat een tweede selectie iets meer duidelijkheid schiep bleven er nog twee personen over. De twee laatste, om het zo te noemen halve finalisten waren:

Chriz en Annuh

Helaas voor mijn zeer gewaardeerde medepresentatrice, maar gelukkig voor een van mijn CMC2-medekandidaten ga ik de poedelprijs uitreiken aan Chriz



Chriz, ik gun het je van harte en ik hoop dat je blij bent met je poedel. Vergeet hem niet uit te laten zo nu en dan he!

Voor de mensen die met hun planning in de knoei dreigen te raken, na de verkiezingen is er een afterparty die tot in de vroege uurtjes doorgaat!








Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #103 Gepost op: 13-06-2003, 21:20:44 »
Gefeliciteerd mijzelf met mijn nominatie, wist niet eens dat ik op de lijst van de genomineerden stond, maar toch leuk om genomineerd te zijn, en dan nog wel in zo'n illuster gezelschap. Lopen anderen al jaren mee, ik ben pas sinds begin april of zo bij deze leuke site betrokken. Bedankt, iedereen (??) die mij heeft opgegeven hiervoor.

Toch ben ik blij dat ik de poedel niet heb gewonnen, ik heb namelijk twee katten, oh nee, dat is weer een ander topic.







« Laatst bewerkt op: 14-06-2003, 02:43:04 door bodejosm43 »

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #104 Gepost op: 13-06-2003, 21:21:20 »
Tot hoe laat duurt deze uitreiking eigenlijk? Ik krijg een houten kont van die stoelen.







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #105 Gepost op: 13-06-2003, 21:22:21 »
chriz proficiat met je poedel! ;D








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #106 Gepost op: 13-06-2003, 21:22:33 »
Nog maar 4 categorieën! Wat gaat het toch snel hè mensen. In navolging van de kandidaten van de molserie in Canada hebben wij ook een prijs vernoemd naar een persoon die de laatste tijd in het nieuws is geworden. Hij heeft het over het oranjegevoel, hij wordt vergeleken met een bekend hoofdpersoon uit een boek en film en hij is ook nog premier! Jullie begrijpen dat we het hier hebben over JP oftewel Jan-Peter Balkenende. Het is mij een groot genoegen jullie de genomineerden voor te stellen.

De genomineerden in deze categorie hoeven niet bang te zijn, het is geen belediging, het is een eer om met deze man vergeleken te worden.

De volgende users zijn genomineerd:
Annemieke, Dopey, Alive&Kicking en Robbieazerty.

En, degene die naar huis gaat met Jan Peter, wat je met hem doet moet je helemaal zelf weten, is geworden: Dopey


Gefeliciteerd met Jan Peter, laat je even weten wat je allemaal met hem hebt uitgespookt? En even onder ons: Jan-Peter heeft watervrees, dus je kunt niet met ‘m naar de Titanic…








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #107 Gepost op: 13-06-2003, 21:25:12 »
haha die dopey  ;D








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #108 Gepost op: 13-06-2003, 21:25:34 »
Chriz, gefeli met je poedel. Wat een schattig beesie.
En Dopey, ook gefeli met jou JP. Ook hem moet je af en toe even uitlaten hoor ;D







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #109 Gepost op: 13-06-2003, 21:26:31 »
chriz en dopey allebei gefeli ;D







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #110 Gepost op: 13-06-2003, 21:28:23 »
Gossie, wat vliegt de tijd toch hè! Nog maar 3 categorieën! Maar we denken niet aan het einde, we denken aan deze award. Deze award is net als alle andere awards een award om trots op te zijn. De winnaar van deze award staat open voor alle problemen van alle users en behandelt iedereen altijd even goed!

Deze user moet dan ook wel een hele lieve user zijn en hij of zij verdient dan ook de award voor de liefste user.

Er zijn natuurlijk een hoop lieve mensen op het forum, dus waren er ook veel genomineerd. Een aantal hiervan zijn:

D**n, Tijgertje, Annemieke en Alive&Kicking.

Wie o wie is de allerliefste user van dit forum. We zullen eerst maar eens een stukje laten zien waarin hij of zij zich voorstelt.

Liefste user: Goed, dan stel ik me ook even voor. Ik ben de liefste user, maar noem me gewoon maar de liefste user (dat spreekt makkelijker uit) of een van mijn bijnamen,de volledige lijst is verkrijgbaar bij Annemieke. Ik ben 13 jaar, zit in de crew van WieIsDeMol.Com en ik zit/zat in de organisatie van Mol OnLine, ik probeer dus zoveel mogelijk te doen voor de site. Mijn internet doet op het moment niks, reden onbekend, dus ik zal proberen op andere manieren hier te kunnen komen. Daisy, ik wil altijd wat voor je doen als het moet, je zegt het maar. Ik presenteer mol-series (ja, ik heb wat ervaring) het liefst met de harde hand a la Michiel DeVlieger, "de host is je vijand, niet je beste vriend".
Veel suc6 kandidaten, en natuurlijk... mol!


Zoals de meesten van jullie weten kan dit maar een ding betekenen. De liefste user van het hele forum is geworden: D**n. Gefeliciteerd!



Ondanks dat je niet online bent, bij deze toch gefeliciteerd met je award. Laat binnenkort even iets van je horen!!







« Laatst bewerkt op: 13-06-2003, 21:30:43 door intikker »
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #111 Gepost op: 13-06-2003, 21:28:30 »
Jammer dat ze hem niet op de titanic mee kan nemen zal wel weer een mollenstreek zijn







« Laatst bewerkt op: 13-06-2003, 21:29:50 door Little_creep »

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #112 Gepost op: 13-06-2003, 21:31:07 »
Jammer dat D**n er niet is (anders had ik hem geslagen met zijn bokaal voor het innemen van mijn prijs ;D ;)
Toch gefeliciteerd hoor.







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #113 Gepost op: 13-06-2003, 21:32:25 »
De award die nu uitgereikt gaat worden is misschien wel de meest begeerde award van de hele avond. Voor deze award hoefde je alleen maar even je foto in te sturen naar het foto-topic of een keer of wat op tv te verschijnen met je knappe koppie. We hebben het hier namelijk over de award voor de knapste user. Hierin werden een aantal mensen genomineerd. De genomineerden zijn:

Ron van Vliet, Doris, Ovide en Elmar

De knapste user mag zich natuurlijk een jaar lang Miss of Mister Wieisdemol.Com noemen. Maar, verliezers, wees niet getreurd, als je verliest heb je altijd de foto’s nog!

De knapste user is geworden: Ron van Vliet

Ron van Vliet:


Gefeliciteerd!! Jij bent de knapste user van het forum.



Waarschijnlijk is Ron er niet, maar ik zal z’n award opsturen met een briefje eraan. We hopen dat je er blij mee bent!








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #114 Gepost op: 13-06-2003, 21:32:35 »
Jammer dat D**n er niet is (anders had ik hem geslagen met zijn bokaal voor het innemen van mijn prijs ;D ;)
Toch gefeliciteerd hoor.

ahhhhhhhhhh tijgie..  :(

gefeliciteerd d**n ik hoop dat je er blij mee bent..  >:( ;)








Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #115 Gepost op: 13-06-2003, 21:33:15 »
Gefeli daan








Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #116 Gepost op: 13-06-2003, 21:33:57 »
Dopey, van harte meid, dik verdiend, alleen dat kapsel van die jeepee he? Dat moest verboden worden!!!!!!!!








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #117 Gepost op: 13-06-2003, 21:34:45 »
gefeli hoor ron (ik heb er nix mee te maken  :-X)

bekende cup trouwens..  ::)









Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #118 Gepost op: 13-06-2003, 21:34:59 »
daan en ron, gefeli ;D







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #119 Gepost op: 13-06-2003, 21:35:29 »
Ron, gefeli :-*







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.