Auteur Topic: De Forum-Awards-Uitreikingen  (gelezen 24710 keer)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #20 Gepost op: 13-06-2003, 20:00:01 »
Hallo allemaal en welkom bij de Wie is… de mol.com forum verkiezingen!!!

Er zijn in een aantal categorieën mensen genomineerd door anderen, ik zal de categorieën nog eens opnoemen:
Beste user
Leukste onderschrift
Leukste user
Grappigste user
Beste newbie (minder dan 100 posts)
Maker van de minste spelfouten
Beste Nederlandse user
Beste Belgische user
Intelligentste user
Afwezigheidsprijs voor de meest gemiste user
Poedelprijs (voor degene die in geen een categorie past, maar wel een prijs verdient)
JP Balkenende-prijs (voor degene die in veel woorden weinig kan zeggen)
Liefste user
Knapste user
User met de mooiste avatar

Ik wil ook even van de gelegenheid gebruik maken om jullie voor te stellen aan mijn medepresentator: Intikker!!!

*wacht tot het applaus is afgelopen

Zoals jullie kunnen zien is de bar aan jullie rechterzijde geopend, de drankjes zijn gratis en worden gesponsord door een anonieme sponsor.
Zodra ik bekend heb gemaakt wie de award heeft gewonnen, willen jullie natuurlijk allemaal hem/haar gaan feliciteren. Dat mag natuurlijk, maar doe het niet te uitgebreid, en 1 keer per persoon :) . Anders wordt het iets te onoverzichtelijk hier.








Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #21 Gepost op: 13-06-2003, 20:00:38 »
Wat is hier nog aan toe te voegen? Annuh, wat zie je er beeldschoon uit vandaag. Deze creatie staat je schitterend. Ook kandidaten, van harte welkom. Voor de genomineerden moet dit natuurlijk een zeer grote dag zijn. Goedenavond ook alle kijkers over de hele wereld. Als u vanavond ziet wie bekend gemaakt wordt als winnaar van een van de awards, feliciteren mag, maar zoals eerder gezegd, beperk het een beetje. Speechen wordt daarentegen aangemoedigd. Maar genoeg gekletst, het grote moment is daar: Het is tijd voor de uitreiking van de Forum-verkiezingen-awards 2003!! Neem plaats in uw stoel. Ga comfortabel zitten dus leg al die papieren even weg en geniet van deze fijne avond die nu al niet meer stuk kan!








« Laatst bewerkt op: 13-06-2003, 20:00:55 door intikker »
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #22 Gepost op: 13-06-2003, 20:03:28 »
*bonk bonk bonk bonk








Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #23 Gepost op: 13-06-2003, 20:04:28 »
*fluister tegen cora: wat heb jij nou weer?








Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #24 Gepost op: 13-06-2003, 20:05:17 »
Cora wil terug naar haar troon, dat is het volgens mij








« Laatst bewerkt op: 13-06-2003, 20:05:40 door bodejosm43 »

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #25 Gepost op: 13-06-2003, 20:05:30 »
Zo beste mensen, deze verkiezing wordt een van de weinige verkiezingen die leuk zijn. Immers, wij zijn geen commerciële zender, wij hebben geen geld, wij hebben geen optredens (alhoewel ik gehoord heb dat Bassie nog even langs komt…) en een van de grootste redenen dat deze verkiezing wel leuk wordt is: Ik ben de presentator, Annuh de presentatrice en Henk Jan-Smit zat niet in de jury!

De jury, dat waren jullie en voor de eerste categorie hadden jullie 4 mensen genomineerd. De genomineerden zijn Malcolm, Cora Bora, Compuart en Han13. Zij zijn door jullie genomineerd in de categorie Beste User.

Omdat dit een verkiezing is, moet er logischerwijs een winnaar komen. In ons systeem is dat diegene die de meeste nominaties heeft gekregen. Dan nu, de eerste winnaar van vanavond. De winnaar in de categorie: “Best User”. De winnaar is een welbekend lid van dit forum. Beter bekend als:

* Ik laat de envelop vallen, raap ‘m op, haal de nominatie eruit, kijk op het kaartje, draai het kaartje om, draai het nogmaals om, vouw het kaartje open, draai het kaartje ondersteboven, lees de bijgaande tekst, besluit ‘m voor te lezen *

Het heeft de jury, bestaande uit de leden van het wieisdemol.com-forum, behaagd “????”  te benoemen tot “Beste User”.

En diegene die op de ??? staat is: Compuart!!… Gefeliciteerd!



Compuart, ik zie je niet in de zaal zitten, maar mocht je aanwezig zijn, dan wordt een kleine speech zeer op prijs gesteld. Ook andere genomineerden mogen, evenals de toeschouwers de winnaar feliciteren. Dit mag ongeveer een minuut of 5 waarna mijn lieftallige collega verder zal gaan met het uitreiken van de 2e award. De award voor die persoon met het leukste onderschrift. Nogmaals Compuart, gefeliciteerd!








« Laatst bewerkt op: 13-06-2003, 20:05:58 door intikker »
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #26 Gepost op: 13-06-2003, 20:05:52 »
"das mijn hart LC"...  :-[








Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #27 Gepost op: 13-06-2003, 20:07:47 »
"das mijn hart LC"...  :-[

stt wel een beetje fluisteren








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #28 Gepost op: 13-06-2003, 20:08:10 »
gefeliciteerd comp! ;D







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #29 Gepost op: 13-06-2003, 20:08:30 »
Jury omgekocht zeker. (ik hoor een fluitconcert vanuit de zaal.)








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #30 Gepost op: 13-06-2003, 20:09:23 »
feli comp  :)








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #31 Gepost op: 13-06-2003, 20:09:29 »
gefeliciteerd compuart!!! ...de terechte winnaar  speech! speech!








Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #32 Gepost op: 13-06-2003, 20:09:51 »
dat zullen wel feyenoord fans zijn omdat die bokaal op de beker van Ajax lijkt comp is nie online







« Laatst bewerkt op: 13-06-2003, 20:10:20 door Little_creep »

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #33 Gepost op: 13-06-2003, 20:12:03 »
Hallo mensen, nu de spanning er een beetje vanaf is, kunnen we beginnen met het uitreiken van de tweede award! Ik hoorde een reactie uit de zaal dat de jury is omgekocht. Dat zal niet gelukt zijn, omdat er geen jury is. De stemmen van de mede-forummers zijn geteld door een notaris die daarvoor bevoegd was, de zogenaamde WIDM-notaris. En die kan ook niet omgekocht zijn. Ik zie dat nog niet iedereen gebruik heeft gemaakt van de gelegenheid tot eten en drinken. Om die paar mensen die droogstaan toch aan een drankje te helpen… Vandaag is alles gratis!

* Ik zie de zaal en hij wordt leger en leger. De verkiezing wordt 5 minuten stilgelegd en in de bar wordt omgeroepen om zo snel mogelijk weer de plaatsen in te nemen zodat verder gegaan kan worden met de verkiezingen *

- 10 minuten later -

Welkom terug allemaal, ik zie dat iedereen nu wel een drankje heeft. Ik wilde nog iets zeggen maar dat zeg ik op het einde wel… Nu over naar de orde van de dag, de uitreiking van de award voor de forummer met het leukste onderschrift. Ook hier is weer fanatiek op gestemd wat geresulteerd heeft in de volgende nominaties.

Robbieazerty, Annuh, Floortje en Pino

De winnaar wil ik feliciteren met zijn gevoel voor humer en ook met zijn gemakzucht. Immers, hij heeft laten zien dat simpele dingen ook leuk kunnen zijn. Ik wil graag feliciteren met het winnen van de verkiezing “leukste onderschrift”:  Robbieazerty Gefeliciteerd!

Robbieazerty, omdat sommige je misschien nog niet helemaal kennen, hierbij nog een keer het winnende onderschrift:
Handtekening (Signature): Wordt getoond onder ieder bericht. Bedoeld als één-regelige persoonlijke boodschap. Reclame, uitbundige opmaak, afbeeldingen
Robbie, van harte gefeliciteerd!

Als je er bent, mag ook jij een gezellige speech komen houden. En dan nu nog even de mededeling die ik eigenlijk aan het begin wilde doen: “Ook het eten is gratis!”








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #34 Gepost op: 13-06-2003, 20:14:02 »
Aplaus voor RA en met name voor het laatste ;D







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #35 Gepost op: 13-06-2003, 20:14:32 »
RA ook gefeli :D







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #36 Gepost op: 13-06-2003, 20:15:05 »
robbie!! tuurlijk ik wist het wel...gefeliciteerd!!  :-*








Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #37 Gepost op: 13-06-2003, 20:17:12 »
gefelio








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #38 Gepost op: 13-06-2003, 20:21:07 »
- 20 minuten later -

We zijn alweer aangekomen bij de hahahahaha, sorry… derde award van de avond, die voor de leukste user. Het was een close call, het bleef tot op de dag van vandaag spannend tussen de drie genomineerden.

De genomineerden zijn: Cora Bora, Annuh en Intikker

De lolligste, leukste, 1-na-grappigste, gezelligste, fijnste, sociaalste etc. etc. forummer op dit topic is natuurlijk lollig, leuk, grappig, gezellig, fijn, sociaal en zo kan ik nog wel even doorgaan. Natuurlijk, ook moet de lolligste, leukste, grappigste, gezelligste, fijnste, sociaalste etc. etc. forummer ook een winnaar zijn, anders kun je ook niet de lolligste, leukste, 1-na-grappigste, gezelligste, fijnste, sociaalste etc. etc. forummer worden.

Om het niet al te lang te maken, de winnaar van de 3e award van de avond is niemand minder (en ook niemand meer…) dan: Cora Bora  
Gefeliciflapstaart!!!!


Omdat je als de lolligste, leukste, 1-na-grappigste, gezelligste, fijnste, sociaalste etc. etc. forummer vast wel iets te zeggen hebt, is de microfoon nu voor jouw! Nogmaals gefeliciteerd!








Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #39 Gepost op: 13-06-2003, 20:23:37 »
Ha CeeBee,

gefelicidingest,

Na je bloedeigen topic, nu alweer je tweede onderscheiding, deze week. Het kan gewoon niet beter!