Auteur Topic: Welkom jolmolletje!  (gelezen 257 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom jolmolletje!
« Gepost op: 23-10-2012, 14:30:24 »
jolmolletje van harte welkom hier op RealityNet!  ::zwaai::

Het is al een poosje geleden dat jij je hebt aangemeld, maar het nieuwe Molseizoen nadert, dus bij deze alsnog een welkomsttopic voor jou!

Expeditie Robinson is bijna aan de samensmelting toe. Praat gezellig met ons mee hierover op ons forum.

Straks als Expeditie Robinson is afgelopen begint dan eindelijk Wie Is De Mol weer. Nu de kandidaten bekend zijn wordt ook daarover al volop gesproken in het WIDM-board.

Misschien vind je het ook nog leuk om mee te praten over De Sleutels van Fort Boyard  of een ander televisieprogramma waar we een eigen forum voor hebben. Of neem eens een kijkje in de Huiskamer of de Relaxhoek.

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft. :D ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welkom jolmolletje!
« Reactie #1 Gepost op: 23-10-2012, 14:40:12 »
Dank je wel voor dit warme welkom! Ik kom inderdaad al langer hier op het forum en voel me er al helemaal thuis :).

Je zou me al kunnen kennen van het AVRO-forum van WIDM, want daar ben ik al meer dan vijf jaar actief onder de naam Jolmolletje. Deze naam heb ik gekozen omdat ik er toen vol van overtuigd was dat Dick Jol de mol zou zijn in 2007, vooral door zijn opvallende gedrag in het tempel doolhof. Eigenlijk vind ik het nog steeds een leuke naam.

Ik volg heel veel verschillende realityseries, al hou ik toch het meeste van Wie is de Mol. Inmiddels heb ik alle Nederlandse en Belgische seizoenen gezien. Ook heb ik al twee Australische en een Duitse serie gezien. Op dit moment volg ik Expeditie Robinson (dat ik ook al sinds 2004 ofzo volg), Fort Boyard en Boer zoekt vrouw. In het verleden heb ik Peking Express, 91 Graden Noord en De Schat van de Oranje gevolgd. Waarschijnlijk mis ik nog wat series, maar de meeste avonturenprogramma's heb ik wel gezien.

Als je iets over mij wilt weten, vraag maar raak, al geef ik natuurlijk niet de garantie dat ik op alles antwoord kan geven  ;).
« Laatst bewerkt op: 23-10-2012, 14:42:00 door jolmolletje »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Welkom jolmolletje!
« Reactie #2 Gepost op: 24-10-2012, 13:34:57 »
Een laat welkom hier!
Ich bin ein Bärliner!