Auteur Topic: Waar is Waldo?  (gelezen 515357 keer)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar is Waldo?
« Reactie #2400 Gepost op: 6-09-2013, 20:21:25 »
Dus toch China..

Hong Kong? ???

Lijkt me geen Taiwan, en dacht dat ze alleen in Taiwan en Hong Kong daar in de buurt streetview hadden.
Behalve als je een of ander sneaky panoramapunt te pakken hebt, dat nooit op de grote kaart te zien is..
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waar is Waldo?
« Reactie #2401 Gepost op: 6-09-2013, 20:30:49 »
Geen sneaky panoramapunt ::ohno::
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waar is Waldo?
« Reactie #2402 Gepost op: 7-09-2013, 14:41:44 »
Waldo is weer een stukje verder gelopen. Deze locatie is wel van een panoramapunt overigens, anders werd het te makkelijk. De andere twee locaties zijn wel via streetview te vinden.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waar is Waldo?
« Reactie #2403 Gepost op: 8-09-2013, 14:48:31 »
Waldo is weer teruggelopen. Nu moet ie toch niet al te moeilijk meer zijn.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar is Waldo?
« Reactie #2404 Gepost op: 8-09-2013, 15:30:35 »
Heh, was gister vergeten verder te gaan zoeken. ::sorry::



Maar dus toch gewoon Hong Kong. http://goo.gl/maps/2F6lm
Dacht dat ik daar de usual suspect plekken wel had gehad - maar hier blijkt inderdaad nog net een straatje te zijn gestreetviewd.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waar is Waldo?
« Reactie #2405 Gepost op: 8-09-2013, 15:40:03 »
Heh, was gister vergeten verder te gaan zoeken. ::sorry::



Maar dus toch gewoon Hong Kong. http://goo.gl/maps/2F6lm
Dacht dat ik daar de usual suspect plekken wel had gehad - maar hier blijkt inderdaad nog net een straatje te zijn gestreetviewd.
::ok::
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar is Waldo?
« Reactie #2406 Gepost op: 10-09-2013, 23:18:52 »
Sorry Waldo dat ik je even dakloos liet ::sorry::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Waar is Waldo?
« Reactie #2407 Gepost op: 10-09-2013, 23:42:14 »
een parasolletje krijgt hij nu ::oink::
en een zweedse vlag ::vergroot::

Zie ik daar trouwens Lisbeth Salander lopen ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Waar is Waldo?
« Reactie #2408 Gepost op: 10-09-2013, 23:43:49 »
Weerkaatst dat busje daar een hint of heeft ie gewoon een Romeins aquaduct in de achterbak liggen?
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar is Waldo?
« Reactie #2409 Gepost op: 11-09-2013, 00:19:33 »
 ::rofl:: 
Ik denk dag laatste  ::jaja::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar is Waldo?
« Reactie #2410 Gepost op: 11-09-2013, 10:28:24 »
 ::rofl::

Scherp ::ok:: Het is een weerkaatsing inderdaad ::jaja::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.


Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar is Waldo?
« Reactie #2412 Gepost op: 11-09-2013, 19:59:50 »
Dat is snel ::ok::


Had hem aanvankelijk bij dat Geoguesserspel. :P
Zag eerst het amphitheater, dus ik zoomde al in op Rome. Alleen ik ben daar geweest. En ik dacht, daar waren toch bredere wegen, meer ruimte, alles gewoon.. groter?

Dus toen zag ik dat schildje. Wat ik opmerkelijk vond, want de Romeinen zijn toch werkelijk niet in Zweden geweest. Maarja, zo'n schildje liegt niet - zeker niet op een souvenierskraampje. En Pula kende ik niet, maar dat leek me wel plausibel als Zweedse stadsnaam. [had toen als regel dat ik namen niet mocht opzoeken].

En toen zat ik dus finaal fout :P
Want Pula heeft onderstaand wapenschild. Met groenig ipv Blauw..

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Waar is Waldo?
« Reactie #2413 Gepost op: 11-09-2013, 20:01:59 »
::megafoon:: Protest!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar is Waldo?
« Reactie #2414 Gepost op: 11-09-2013, 20:05:16 »
Wees blij - voor aanwijzing nummer-2 was ik van plan het duidelijker amphitheater te hinten, zodat jullie het Colosseum 3 keer omheen zouden zoeken ::hypocriet:: ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Waar is Waldo?
« Reactie #2415 Gepost op: 11-09-2013, 20:07:08 »
mwah daar was ik niet gaan wandelen. Dat herken ik (denk ik wel) Maar die Romeinen hebben er meer neergelegd.


Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar is Waldo?
« Reactie #2416 Gepost op: 11-09-2013, 20:44:14 »
Ik ging ook bij het colosseum zoeken, maar daar was geen water in de buurt :-)
Toen kwam ik op amfitheater, en wikipedia heeft een site met allerlei plaatjes en info daarover ;) En bij Kroatie zag het er bekend uit, dus maar eens rond gaan zoeken. Was gewoon een mazzeltje hoor, want er staan ook heel veel amfitheaters op zonder foto :P

Zal straks of morgen even een nieuwe posten. Ben nu tv aan het kijken, maar misschien lukt het in een reclame.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar is Waldo?
« Reactie #2417 Gepost op: 11-09-2013, 21:07:22 »
Het is reclame, dus ik ben Waldo even gauw uit gaan laten...
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar is Waldo?
« Reactie #2418 Gepost op: 12-09-2013, 16:00:55 »
Toe aan een hint?
Ik zal jullie zeggen dat Waldo in elk geval dichter bij het Colosseum terecht is gekomen als dat ie was ;)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar is Waldo?
« Reactie #2419 Gepost op: 13-09-2013, 07:50:07 »
Waldo is een kwartslag naar rechts gedraaid en wil graag gevonden worden, hij heeft honger ;)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.