Auteur Topic: Welkom Renate de Mol!  (gelezen 1970 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom Renate de Mol!
« Gepost op: 2-11-2012, 23:45:16 »
Renate de Mol van harte welkom hier op RealityNet!  ::zwaai::

Expeditie Robinson is inmiddels al aan de samensmelting toe. Praat gezellig met ons mee hierover op ons forum.

Straks als Expeditie Robinson is afgelopen begint dan eindelijk Wie Is De Mol weer. Nu de kandidaten bekend zijn wordt ook daarover al volop gesproken in het WIDM-board.

Misschien vind je het ook nog leuk om mee te praten over De Sleutels van Fort Boyard  of een ander televisieprogramma waar we een eigen forum voor hebben. Of neem eens een kijkje in de Huiskamer of de Relaxhoek.

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft. :D ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Renate de Mol

  • Forumlid
Re: Welkom Renate de Mol!
« Reactie #1 Gepost op: 4-11-2012, 15:55:25 »
Hallo Swift,

Dank je wel.

Ik heb me vooral aangemeld heb omdat ik een fan ben van Wie is de Mol en dit vanaf het 1e uur volg. Ook andere reality's zoals Peking Express en Expeditie Robinson kijk ik erg graag.

Nu ik een Wie is de Mol feestje aan het organiseren ben, komt de site me goed van pas, want ik doe zo inspiratie op voor opdrachten.  ::trots::
Vorig jaar heb ik ook een Wie is de Mol feestje georganisseerd en ook nu hoop ik dat het weer een laagd en spannend feestje wordt.
Maar misschien heeft een van de lezers nog een tip? Die is altijd welkom.

Groetjes Renate  ::zwaai::


Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Welkom Renate de Mol!
« Reactie #2 Gepost op: 6-11-2012, 18:43:38 »
Welkom hier op dit forum, Renate, en heel veel plezier op de verschillende topics!
Ich bin ein Bärliner!