Auteur Topic: Aflevering 11 - zondag 4 november Henk en Martin kiezen hun liefdes  (gelezen 39260 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Boer Henk maakt hij zijn definitieve keuze. Heeft Yoni of Fiona zijn hart gestolen? Martin vindt het vreselijk om iemand pijn te moeten doen, maar vandaag hakt hij dan toch de knoop door. Ziet hij een leven met Wilma of met Swaen voor zich?


Willem heeft vorige week zijn keuze gemaakt en gaat mee naar zijn schoonfamilie. Martin en zijn kinderen maken ook meteen kennis met de ´schoonfamilie´. Bij Aad en Henrieke is de kogel al eerder door de kerk gegaan. Aad gaat op het strand barbecuen met de dochters van zijn liefde.


Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Aflevering 11 - zondag 4 november Henk en Martin kiezen hun liefdes
« Reactie #1 Gepost op: 5-11-2012, 10:31:57 »
Ik vond deze aflevering bijzonder vermakelijk.

Twee spannende keuzemomenten. Dit blijf ik toch altijd erg spannend vinden omdat het vaak genoeg gebeurd dat ik heel iets anders verwacht dan ze kiezen.

Ik denk dat ze allebei de goede keuze gemaakt hebben. Hoewel ik Swaen en Martin ook wel passend vond.

Verder mocht de vader van Fiona wel even wat gas terug nemen. Henk werd meteen aan een kruisverhoor onderworpen.

De stukjes van Aad en Henrieke vond ik beide weer hilarisch.
Bert die volgens mij nog nooit in een stad geweest is. Zijn gestuntel met de champagne, voor het eerst de metro in. Een crepe bestellen in het Frans en vervolgens zeggen "Het is gewoon een pannekoek" haha. Overduidelijk dat er niks opbloeit maar het is toch leuk om te zien. De preview in het theekopje zag er ook weer heerlijk ongemakkelijk uit.

Bij Aad was het ook weer lekker ongemakkelijk. Prachtig om te zien hoe overenthousiast hij is en constant een act lijkt op te voeren en hoe kil zij is. Vooral toen hij zo theatraal op het strand stond te vertellen hoe goed het allemaal gegaan was en dat het een stap in de goede richting was.
Ik had echt plaatsvervangende schaamte en zij zegt doodleuk op een cynische toon: "Wat kan je dat toch altijd mooi verwoorden" (wat ze dus wel lijkt te menen)

Erg leuk. Verheug me nu al op volgende week


Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11 - zondag 4 november Henk en Martin kiezen hun liefdes
« Reactie #2 Gepost op: 5-11-2012, 13:17:39 »

Bij Aad was het ook weer lekker ongemakkelijk. Prachtig om te zien hoe overenthousiast hij is en constant een act lijkt op te voeren en hoe kil zij is. Vooral toen hij zo theatraal op het strand stond te vertellen hoe goed het allemaal gegaan was en dat het een stap in de goede richting was.
Ik had echt plaatsvervangende schaamte en zij zegt doodleuk op een cynische toon: "Wat kan je dat toch altijd mooi verwoorden" (wat ze dus wel lijkt te menen)


Dat vraag ik me dan dus ook steeds af, ze zal het best menen maar de manier waarop ze het zegt en het gezicht wat ze er bij trekt doet iets heel anders vermoeden.  ::rofl::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 11 - zondag 4 november Henk en Martin kiezen hun liefdes
« Reactie #3 Gepost op: 5-11-2012, 13:35:06 »
Aad is afgestudeerd dierenarts. Dus zeer waarschijnlijk wel eens in een stad geweest.
Daar staan toch echt de universiteiten ;D

maar voor de rest helemaal eens hoor ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11 - zondag 4 november Henk en Martin kiezen hun liefdes
« Reactie #4 Gepost op: 5-11-2012, 13:36:06 »
waar lukie Aad zei bedoelt hij Bert. Stop de klok  (gejat van
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 11 - zondag 4 november Henk en Martin kiezen hun liefdes
« Reactie #5 Gepost op: 5-11-2012, 13:36:47 »
;D dank ::ok::
* Lukie4 gaat maar weer gauw werken en stoppen met woggen
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11 - zondag 4 november Henk en Martin kiezen hun liefdes
« Reactie #6 Gepost op: 5-11-2012, 20:46:53 »
Dat vraag ik me dan dus ook steeds af, ze zal het best menen maar de manier waarop ze het zegt en het gezicht wat ze er bij trekt doet iets heel anders vermoeden.  ::rofl::

Bij DWDD was weer een leuk stukje met Henrieke, Aad en Jeannet!
...maar soms even niet :)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11 - zondag 4 november Henk en Martin kiezen hun liefdes
« Reactie #7 Gepost op: 5-11-2012, 20:48:27 »
Bij DWDD was weer een leuk stukje met Henrieke, Aad en Jeannet!

Helemaal geweldig, echt even terugkijken op uitzending gemist voor degenen die het niet gezien hebben.  ::rofl::

http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/188868
« Laatst bewerkt op: 6-11-2012, 20:03:39 door Miek37 »

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11 - zondag 4 november Henk en Martin kiezen hun liefdes
« Reactie #8 Gepost op: 6-11-2012, 15:33:29 »
Leuke aflevering, maar wel weer pijnlijk zeg. Henrieke en Bert die zelfs een weekendje Parijs saai kunnen doen lijken, hoe krijg je dat toch voor elkaar? Aad en Jeannette, tja, ze lijken het samen gezellig te hebben en daar gaat het natuurlijk om.

Ik vond het wel dapper hoe Klaas openlijk vertelde over zijn homoseksualiteit in een klein christelijk dorpje. Willem leek het er alleen helemaal niet mee eens te zijn dat iemand homoseksualiteit in zijn jeugd ontkent.

Ik ben super blij dat Henk toch voor Fiona heeft gekozen. Zij is oprecht blij met hem als persoon in plaats van hem als eigenaar van een boerderij. Ik vond niet dat Yoni het heel erg sportief oppakte, maar ja ze had ook net voor de zoveelste keer verteld dat ze zo van de boerderij hield en Henk ook wel een beetje aardig vond.

De keuze van Martin voor Wilma vind ik jammer. Ik vond Swaen een veel liever en spontaner persoon, terwijl Wilma op mij een beetje gemaakt overkwam (gemaakt in de zin dat ze doet alsof ze lief en warm is, maar dat eigenlijk niet is). Echt geweldig hoe Swaen met de keuze van Martin omging. Ook de familiereünie met 8 kinderen was leuk om te zien.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11 - zondag 4 november Henk en Martin kiezen hun liefdes
« Reactie #9 Gepost op: 6-11-2012, 18:56:47 »
De keuze van Martin voor Wilma vind ik jammer. Ik vond Swaen een veel liever en spontaner persoon, terwijl Wilma op mij een beetje gemaakt overkwam (gemaakt in de zin dat ze doet alsof ze lief en warm is, maar dat eigenlijk niet is). Echt geweldig hoe Swaen met de keuze van Martin omging. Ook de familiereünie met 8 kinderen was leuk om te zien.

Dat gevoel heb ik nou helemaal niet met Wilma, ze komt op mij echt oprecht over!