Auteur Topic: De Samensmelting  (gelezen 6390 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
De Samensmelting
« Gepost op: 9-11-2012, 18:04:55 »
De samensmelting gaat volgende aflevering plaats vinden. Hier bespreken wie er kans maken.

De kanshebbers:

Kamp Zuid:

Swifty: Ze begon in kamp noord onder leiding van Lukie4. Ze ontpopte zich als een sterk teamlid en haalde zelfs een stokermunt binnen. Bij de herindeling van de teams werd ze als eerst gekozen door
Tdietz en vlak daarna verkreeg ze de leiderspositie. Als iemand de samensmelting zou moeten kunnen halen, dan is het Swifty wel.

Tdietz: De voormalig leider van kamp zuid was in het begin niet erg populair maar sinds zijn leiding over het kamp is daar heel wat in verandert. Deze snelheidsduivel verloor dan wel het leiderschap na de herindeling maar het team bleef de proeven winnen. Hij won ook nog een neutraliseermunt, wat natuurlijk altijd van pas komt. Hij heeft een goede kans op de samensmelting.

Hillo: Winnaar van het spel der complotten Big Brother heeft het al tot zover geschopt. Hij had een vrij veilig verblijf in de eerste weken maar na de herindeling werd het oorlog. Nieuw kamp lid Nieky lag hem niet en moest weg. Nu iedereen weet hoe tactisch deze eilandraad is gespeeld zal hij misschien vertrouwen hebben geschaad maar hij is nog steeds een zeer sterke kandidaat. De samensmelting zal dan ook zeker haalbaar moeten zijn voor hem.

Nextgp: Deze jongen speelt vooral een stabiel spel. Eindigt vaak hoog in de opdrachten en doet het altijd goed. Winnen doet hij daarentegen niet erg vaak. Hij houd zich een beetje op de achtergrond en deze eigenschap zou een hele goede uitwerking kunnen hebben op zijn expeditie. De samensmelting zal voor hem de uitdaging zijn om meer van zichzelf te laten zien.

Jann: De ene keer blinkt hij uit in een opdracht en de andere keer faalt hij. Jann is sociaal sterk, hilarisch en heeft de underdogpositie. Hij werd bij de herindeling wel als tweede gekozen door Tdietz en dat zegt veel over deze kandidaat. De samensmelting zal voor hem een spannende stap worden.

Pac-mol: De eeuwige tweede afvaller is er nog steeds! Hij had nooit verwacht zo ver te komen en de samensmelting had hij al helemaal niet aan gedacht. Hij heeft dan ook best veel geluk gehad onderweg. Hij begon in kamp noord die de proeven won en stapte bij de herindeling over op het winnende kamp zuid. Maar nu is het tijd voor de samensmelting en tussen deze sterke spelers zou dit best eens zijn eindpunt kunnen worden.

Kamp Noord:

Lukie4: Voormalig leider van kamp noord is bliksemsnel en heeft goed de leiding over zijn team. Zelfs toen hij zijn leiderspositie kwijt raakte, was hij nog in charge. Hij heeft in zijn bezit een mysterieuze sleutel. Als iemand de samensmelting haalt van dit team, dan is het Lukie4.

Robbieazerty: Een sterk teamlid van kamp noord. Hij won de verdwijnmunt en blonk uit in de muziekweek. Robbieazerty is fanatiek en sympathiek. De samensmelting zou voor hem dan ook een vrij haalbaar iets zijn.

Miek37: Pechvogel Miek. In tegenstelling tot Pac-mol verhuisde Miek37 de verkeerde kant op. Ze heeft maar liefst vijf eilandraden overleeft. Dat ze het heeft overleeft zegt natuurlijk wel weer iets. In de opdrachten is ze stabiel, ze doet goed mee en lijkt geliefd onder de kandidaten. Maar zal ze de samensmelting ook aankunnen?

Molcrazy: Van kamp noord lijkt Molcrazy het meest afwezig. Zal dit tactiek zijn? De Belg verbleef tot nu toe zijn gehele verblijf op kamp noord. Zijn afwezigheid zou voor hem een valkuil kunnen worden voor de samensmelting.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Samensmelting
« Reactie #1 Gepost op: 9-11-2012, 18:05:02 »
Kelapa bewoners:

Nieky: De Lodewijk van deze expeditie. Wraak is een goede drijfveer waardoor hij een goede kans maakt om terug te keren in het spel. Qua punten zou je kunnen zeggen dat hij er net op tijd is uitgestemd om nog wat bij elkaar te sprokkelen.

Vieffan: Ook van Vieffan kunnen we nog wat verwachten. De voormalig finalist is uit op wraak. Daardoor is de kans dat ze de samensmelting haalt zeker aanwezig. Je zal haar niet zomaar uit te weg kunnen ruimen.

Ycaris: Bewoner van Kelapa sinds het begin. Ze heeft heel wat punten bij elkaar kunnen sprokkelen en dat zal haar een voorsprong geven op de anderen. Dit is de kans voor haar om echt met het spel mee te doen en ze maakt een goede kans.

Lemmyfan: Ook hij is bewoner van Kelapa vanaf het begin. Zijn punten zorgen voor een voorsprong en zijn enthousiasme is aanstekelijk. Zijn leeftijd zou het hem moeilijk kunnen maken maar hij is positief ingesteld.

Bjorrn: De eerste afvaller die de battle verloor. Punten heeft hij zeker, maar erg sterk in opdrachten is hij niet. Dat zou hem nog wel eens kunnen weerhouden van het halen van de samensmelting. Met wat skills en een beetje geluk kan hij alsnog die samensmelting halen en zich bewijzen.

Bassteijns: Hij mag dan wel de laatste zijn die is weggestemd en geen punten hebben maar hij maakt wel degelijk kans. De fanatieke nieuweling stort zich volledig op het spel. Met wat skills en een beetje geluk kan hij alsnog die samensmelting halen en zich bewijzen.

Ibung: Ze zit hier al een tijdje en heeft ondertussen al heel wat fratsen uitgehaald. Ze heeft hier en daar wat puntje bij elkaar gesprokkeld maar of een samensmelting erin zit. Het lijkt onwaarschijnlijk, maar wie weet, zeg nooit nooit.

Ldhmolletje: Zijn late vertrek naar Kelapa en afwezigheid kunnen hem de nek omdraaien. De kans dat hij de samensmelting haalt is dan ook minimaal. Toch zal Ldhmolletje zeker weten zijn beste beentje voorzetten en er alles aan doen om door te mogen.

Wie zal de samensmelting halen? We zullen het zien binnenkort!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: De Samensmelting
« Reactie #2 Gepost op: 9-11-2012, 18:06:41 »
Mag je hier al reageren?
Zo ja,dit wordt erg spannend,ik voel het nu al!  ::tandpastasmiley::
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Samensmelting
« Reactie #3 Gepost op: 9-11-2012, 18:12:54 »
Je mag hier reageren ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: De Samensmelting
« Reactie #4 Gepost op: 9-11-2012, 18:19:55 »
Is dat 'stem voor mij' ding dus de laatste crea opdracht van Kelapa?
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Samensmelting
« Reactie #5 Gepost op: 9-11-2012, 18:21:26 »
Is dat 'stem voor mij' ding dus de laatste crea opdracht van Kelapa?
::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bassteijns

  • Forumlid
Re: De Samensmelting
« Reactie #6 Gepost op: 9-11-2012, 18:23:20 »
Moet ik die ook doen?
Wat is precies de opdracht?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Samensmelting
« Reactie #7 Gepost op: 9-11-2012, 18:24:45 »
Moet ik die ook doen?
Wat is precies de opdracht?
Nee, jij kan helaas geen punten meer halen op Kelapa en moet de samensmelting afwachten ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bassteijns

  • Forumlid
Re: De Samensmelting
« Reactie #8 Gepost op: 9-11-2012, 18:26:24 »
Oke :P

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Samensmelting
« Reactie #9 Gepost op: 9-11-2012, 18:35:44 »
Wat spannend  ::hypocriet::
Ben zoooo benieuwd wat er gaat gebeuren, niet normaal.
Het komt er in ieder geval op neer dat iedereen nog kans maakt
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Samensmelting
« Reactie #10 Gepost op: 9-11-2012, 18:37:58 »
Zeg, het is geen toeval hoor, dat het kamp waar Pac-Mol in zat altijd de proeven won ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: De Samensmelting
« Reactie #11 Gepost op: 9-11-2012, 18:48:02 »
 ::hyper::

Ik vind 't nu al spannend  ::oink::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Samensmelting
« Reactie #12 Gepost op: 9-11-2012, 18:53:14 »
Zeg, het is geen toeval hoor, dat het kamp waar Pac-Mol in zat altijd de proeven won ::)
::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: De Samensmelting
« Reactie #13 Gepost op: 9-11-2012, 20:36:11 »
Zeg, het is geen toeval hoor, dat het kamp waar Pac-Mol in zat altijd de proeven won ::)
omdat jij er ook altijd in zat?
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Samensmelting
« Reactie #14 Gepost op: 9-11-2012, 20:38:51 »
Zeg, het is geen toeval hoor, dat het kamp waar Pac-Mol in zat altijd de proeven won ::)

Ik ben ook nog niet naar een eilandraad geweest hoor :)
Ook een prestatie opzich  ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Samensmelting
« Reactie #15 Gepost op: 9-11-2012, 20:39:49 »
omdat jij er ook altijd in zat?

::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Samensmelting
« Reactie #16 Gepost op: 9-11-2012, 20:40:20 »
Ik ben ook nog niet naar een eilandraad geweest hoor :)
Ook een prestatie opzich  ::jaja::
maar wel naar de battle ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: De Samensmelting
« Reactie #17 Gepost op: 9-11-2012, 20:40:31 »
Ik ben ook nog niet naar een eilandraad geweest hoor :)
Ook een prestatie opzich  ::jaja::
haha ::ok::

ik hoop er nog velen te krijgen :)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Samensmelting
« Reactie #18 Gepost op: 9-11-2012, 20:42:13 »
haha ::ok::

ik hoop er nog velen te krijgen :)

Ik ben al blij als ik er één krijg  ::trots::
Maar als ik er een gehad heb wil ik er ook meer :)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Samensmelting
« Reactie #19 Gepost op: 11-11-2012, 19:31:11 »
En we hebben de eerste samensmelter! ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human