Auteur Topic: Aflevering 12 - zondag 11 november De citytrips  (gelezen 52957 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Aflevering 12 - zondag 11 november De citytrips
« Gepost op: 11-11-2012, 14:22:38 »
Deze zondag gaan alle boeren met hun kersverse geliefden een paar dagen weg. Ze verspreiden zich door heel Europa om te genieten van de zon, de omgeving en elkaar.
 
Voor het eerst brengen ze een paar dagen met elkaar door. Even weg van de boerderij. Maar niet bij iedere boer loopt het tripje helemaal zoals gehoopt…

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Aflevering 12 - zondag 11 november De citytrips
« Reactie #1 Gepost op: 11-11-2012, 21:22:57 »
Pffff wat een ongemakkelijke situatie bij Bert en Henrieke.

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12 - zondag 11 november De citytrips
« Reactie #2 Gepost op: 11-11-2012, 21:30:37 »
Wat een ongelooflijke HORK is die Bert, ze heeft weliswaar zelf die keuze gemaakt maar ik denk dat Henrieke toch altijd is blijven hopen dat hij wat toeschietelijker zou worden zodra de "concurrentie" weg zou zijn.   >:(

Maar verder erg leuk hoor allemaal, bij Martin, bij Henk, zelfs bij Aad zag je de romantiek opbloeien!   :P

Wat die vriend van Willem nou precies wil is mij alleen niet duidelijk, hij vind het allemaal wel leuk maar het moet te close en niet te vaak en niet te veel.   ::)

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12 - zondag 11 november De citytrips
« Reactie #3 Gepost op: 11-11-2012, 21:35:00 »
Klaas is gewoon te kort vrijgezel denk ik. En Henrieke dacht Bert wel te kunnen ontdooien, maar helaas...

Jeannet werd steeds toeschietelijker zowaar!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12 - zondag 11 november De citytrips
« Reactie #4 Gepost op: 12-11-2012, 22:52:24 »
Die Bert zegt steeds dat hij niet zo van "dit en van dat" is. Volgens mij is hij zo groen als gras in de liefde dus weet hij helemaal niet of hij niet zo van "dit en van dat" is. ;D

Snap u het nog? >:D
Geniet nooit met mate...

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12 - zondag 11 november De citytrips
« Reactie #5 Gepost op: 12-11-2012, 23:17:17 »
Die Bert zegt steeds dat hij niet zo van "dit en van dat" is. Volgens mij is hij zo groen als gras in de liefde dus weet hij helemaal niet of hij niet zo van "dit en van dat" is. ;D

Snap u het nog? >:D

Dat ie nog maagd is!   ::jaja::

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 12 - zondag 11 november De citytrips
« Reactie #6 Gepost op: 12-11-2012, 23:34:55 »
120,00 euro voor een potloodtekeningetje.  Vergeten af te dingen, ik zag het gebeuren. Vroeger betaalde je 12,00 gulden.
Genoten van Martin en Henk. Aad blijft eng door zijn onhandigheid en Willem moet klaas inruilen voor Jurjen.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12 - zondag 11 november De citytrips
« Reactie #7 Gepost op: 13-11-2012, 14:03:06 »
120,00 euro voor een potloodtekeningetje.  Vergeten af te dingen, ik zag het gebeuren. Vroeger betaalde je 12,00 gulden.
Genoten van Martin en Henk. Aad blijft eng door zijn onhandigheid en Willem moet klaas inruilen voor Jurjen.
::jaja:: + 10
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12 - zondag 11 november De citytrips
« Reactie #8 Gepost op: 13-11-2012, 22:49:03 »
Ik vind het een beetje flauw van Jurjen. Hij wist toch dat Willem op zoek was naar een serieuze relatie? Als hij daar zelf nog niet helemaal aan toe was/is, had hij niet moeten schrijven. Maar eerst wel schrijven en dan half terugkrabbelen is toch een soort van aan het lijntje houden.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12 - zondag 11 november De citytrips
« Reactie #9 Gepost op: 13-11-2012, 23:31:36 »
Ik vind het een beetje flauw van Jurjen. Hij wist toch dat Willem op zoek was naar een serieuze relatie? Als hij daar zelf nog niet helemaal aan toe was/is, had hij niet moeten schrijven. Maar eerst wel schrijven en dan half terugkrabbelen is toch een soort van aan het lijntje houden.

Klaas   ::jaja::


Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12 - zondag 11 november De citytrips
« Reactie #10 Gepost op: 14-11-2012, 08:04:24 »
Ik vind het een (b)beetje flauw van (a)Jurjen. Hij wist toch dat Willem op zoek was naar een serieuze relatie? Als hij daar zelf nog niet helemaal aan toe was/is, had hij niet moeten schrijven. Maar eerst wel schrijven en dan half terugkrabbelen is toch een soort van aan het lijntje houden.
a- klaas
b- heel veel

jij bent weer Miek  ::tandpastasmiley::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 12 - zondag 11 november De citytrips
« Reactie #11 Gepost op: 14-11-2012, 08:45:51 »
Ik vind het een(b) beetje flauw van (a)Jurjen. Hij wist toch dat Willem op zoek was naar een serieuze relatie? Als hij daar zelf nog (c) niet helemaal aan toe was/is, had hij niet moeten schrijven. Maar eerst wel schrijven en dan half terugkrabbelen is toch een soort van aan het lijntje houden.

a- klaas
b- heel veel

c- helemaal niet
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12 - zondag 11 november De citytrips
« Reactie #12 Gepost op: 14-11-2012, 09:01:29 »
Ik vind het een (b)beetje flauw van (a)Jurjen. Hij wist toch dat Willem op zoek was naar een serieuze relatie? Als hij daar zelf nog (c)niet helenmaal aan toe was/is, had hij niet moeten schrijven. Maar eerst wel schrijven en dan (d)half terugkrabbelen is toch een soort van aan het lijntje houden.
a- klaas
b- heel veel
c- helemaal niet

d - willem figuurlijk de joert uit sturen
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12 - zondag 11 november De citytrips
« Reactie #13 Gepost op: 14-11-2012, 10:42:25 »
a- klaas
b- heel veel

jij bent weer Miek  ::tandpastasmiley::

Ik vind het "een heel veel flauw"?   ::hand::

Schulz!  ::tandpastasmiley::

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12 - zondag 11 november De citytrips
« Reactie #14 Gepost op: 14-11-2012, 14:45:59 »
 ::rofl:: Bedankt voor het redigeren mensen  ::rofl::

Hoef ik tenminste zelf niet zo nauwkeurig te zijn bij het typen. Het wordt allemaal toch wel verbeterd  ::ok::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12 - zondag 11 november De citytrips
« Reactie #15 Gepost op: 17-11-2012, 14:55:56 »
Tja Bert en Henrieke: wat ongelooflijk ongemakkelijk is het weer. Volgens mij wordt het helemaal niets, maar hoe krijgen ze het toch voor elkaar om minstens drie keer op 1 dag opgelicht te worden? 120 euro voor zo'n slechte tekening, dat betaal je toch gewoon niet, en dan die armbandjes van 2 keer 10 euro (je weet toch dat ze op de trappen van de Sacre Coeur mensen op die manier oplichten?).

Over Klaas: ik vond hen toch al geen geweldige match en zelf zou ik ook een beetje schrikken van Willem die zich meteen wel erg klef gedraagt (maar aan de andere kant, Willem zocht een volwaardige relatie geen knipperlichtrelatie).

Henk en Fiona vind ik gewoon leuk samen. Aad geeft mij nog steeds enorm de kriebels, maar Jeannette lijkt gelukkig met hem te zijn. En Wilma en Martin, tja ik vond Swaen veel leuker voor hem, maar als zij gelukkig zijn is het ook goed.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12 - zondag 11 november De citytrips
« Reactie #16 Gepost op: 17-11-2012, 16:24:39 »
Tja Bert en Henrieke: wat ongelooflijk ongemakkelijk is het weer. Volgens mij wordt het helemaal niets, maar hoe krijgen ze het toch voor elkaar om minstens drie keer op 1 dag opgelicht te worden? 120 euro voor zo'n slechte tekening, dat betaal je toch gewoon niet, en dan die armbandjes van 2 keer 10 euro (je weet toch dat ze op de trappen van de Sacre Coeur mensen op die manier oplichten?).

Aan de andere mogen we er van uit gaan dat die hele trip voor hen betaald wordt, als dat dan het enige is wat je uit eigen zak hoeft te betalen moet je ook niet zeuren, man doe eens gek, wat kan jou het schelen, sjees wat een hork met die opmerking "daar heb je bij de bouwmarkt een hele rol touw voor"!  ::hand::