Auteur Topic: Unorthadox  (gelezen 34748 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Unorthadox
« Gepost op: 11-11-2012, 18:19:24 »
De Nederlands- en Engelstalige rapper Robert Coenen (1981), beter bekend als Unorthadox, is een van onze kandidaten.
Hij werd bij het grote publiek bekend door zijn relatie met zangeres Anouk en zijn deelname aan het BNN-programma Who the F*ck Is Dox?

Waar kennen van Unorthadox van?
In 2003 maakte Unorthadox deel uit van de groep Redrum Squad, met wie hij de single Enjoy opnam. Twee jaar later rapte hij het debuutalbum van Terilekst en Spacekees.

In de jaren die volgden trad de rapper op met het Kyteman’s Hiphop Orchestra en speelde hij op Kytemans album The Hermit Sessions.

Who the F*ck Is Dox?
Unorthadox werd in 2011 voor de opnamen van Who the F*ck Is Dox? anderhalf jaar lang gevolgd. In de documentaire blikt hij terug op zijn relatie met de zes jaar oudere zangeres Anouk. Hij ontmoette haar in 2009 en is te zien in de destijds opgenomen videoclip van het nummer Michel (2000) en in de clip van Three Days In A Row (2009). Anouk en Unorthadox kregen samen een zoon, maar kort daarna hebben ze hun relatie verbroken.


Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Unorthadox
« Reactie #1 Gepost op: 12-11-2012, 21:20:51 »
sociaal en aardig ::ok::
maar nu in duel met 13 in dozijn Charlie
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Unorthadox
« Reactie #2 Gepost op: 12-11-2012, 21:30:04 »
Tja, het spel is keihard, er zal iemand naar huis moeten. Jammer, te weinig van gezien, maar meteen al een leuke kandidaat naar huis.


Waar kennen we dat ook weer van?  Gelukkig bepaalt het lot (het gelukkig zijn in het eindspel) wie er naar huis moet, en is het geen kwestie van stemmen.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Unorthadox
« Reactie #3 Gepost op: 12-11-2012, 22:44:59 »
Jammer dat hij er uit is. Hij leek leuker dan ik had verwacht. En geloof hem dat hij meer in zijn mars had, dan hij nu heeft kunnen laten zien.
Geniet nooit met mate...

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Unorthadox
« Reactie #4 Gepost op: 14-11-2012, 07:38:57 »
Jammer dat hij er uit is. Hij leek leuker dan ik had verwacht. En geloof hem dat hij meer in zijn mars had, dan hij nu heeft kunnen laten zien.

Ja ben ik het mee eens niets aan toe te voegen. ::jaja::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Unorthadox
« Reactie #5 Gepost op: 17-11-2012, 14:42:37 »
Ik vond hem inderdaad een van de leukere kandidaten deze aflevering, dus heel jammer dat hij nu al naar huis moest gaan.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Unorthadox
« Reactie #6 Gepost op: 17-11-2012, 16:17:09 »
Jammer inderdaad!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Unorthadox
« Reactie #7 Gepost op: 17-11-2012, 18:16:56 »
Ja, ik vond het ook jammer dat hij eruit ging.  ::jaja::