Auteur Topic: Welkom spaghettisaus!  (gelezen 404 keer)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom spaghettisaus!
« Gepost op: 5-12-2012, 21:16:38 »
spaghettisaus van harte welkom hier op RealityNet!  ::zwaai::

Expeditie Robinson is inmiddels bijna aan de Finale toe. Praat gezellig met ons mee hierover op ons forum.

Straks als Expeditie Robinson is afgelopen begint dan eindelijk Wie Is De Mol weer. Nu de kandidaten bekend zijn wordt ook daarover al volop gesproken in het WIDM-board.

Misschien vind je het ook nog leuk om mee te praten over Expeditie Poolcirkel  of een ander televisieprogramma waar we een eigen forum voor hebben. Of neem eens een kijkje in de Huiskamer of de Relaxhoek.

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft. :D ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Re: Welkom spaghettisaus!
« Reactie #1 Gepost op: 20-12-2012, 22:05:47 »
Dag iedereen

Eerst en vooral wil ik mij excuses aanbieden omdat ik dit topic zolang links heb laten liggen. Ik had het redelijk druk met mijn examens (die jammer genoeg niet erg goed gelukt zijn).

Ik ben dus een fan van Expeditie Robinson en volg het al sinds 2006 (het jaar dat Olga won).Ik ben 16 jaar en ik ben een Belg uit West-Vlaanderen. Op school volg ik Latijn-Moderne Talen. Als er nog vragen zijn, stel ze dan.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Welkom spaghettisaus!
« Reactie #2 Gepost op: 22-12-2012, 09:39:24 »
Hi spaghettisaus, welkom hier op dit forum! Hopelijk ga je het er naar je zin hebben, ook al is ER afgelopen! Er is nog genoeg te beleven hier!
Ich bin ein Bärliner!