Auteur Topic: Favoriete deelnemer?  (gelezen 41313 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Favoriete deelnemer?
« Gepost op: 10-12-2012, 21:58:23 »
Er zijn al een paar mensen uit het spel.

Mensen van wie je wellicht meer had verwacht, mensen van wie je gewoon te weinig hebt gezien.

Na 5 afleveringen is er denk ik wel een oordeel te geven over wie volgens jullie het meest serieus in het spel staat, of wie maar wat aan zit te klooien (tenminste: zoals het in beeld gebracht wordt). We zijn als RN-ers inmiddels wel gewend aan de manier waarop deelnemers in beeld gebracht worden, en dat kan hen maken of breken.


Genoeg inleiding: wie van de resterende deelnemers is jullie favoriet, gebaseerd op hoe ze tot nu toe in beeld gebracht zijn?


Mijn keuze is gevallen op Charlie. En dat is beslist niet omdat ze een vrouw is, of de jongste van het hele stel. Ik vergeleek haar tot nu toe steeds met Dean, die voortdurend liep te miepen, en daar was Charlie iedere keer het tegenovergestelde van: hoe zwaar de proef ook was, altijd vrolijk, altijd blijven lachen.

Dus: vandaar!    Nu jullie keuze. ::joehoe:: ::joehoe::

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Favoriete deelnemer?
« Reactie #1 Gepost op: 10-12-2012, 22:14:25 »
Ik heb wel een zwak voor Gerald,Ron en Kim. Gerald heeft echt alles gegeven deze uitzending maar het was helaas niet genoeg. Sympathieke nuchtere vent. Ron valt me echt enorm mee. Ligt ontzettend goed in de groep en zorgt voor de vrolijke noot. Kim was zo iemand van wie ik had verwacht dat ze er als eerste uit zou gaan maar ze knokt zich echt enorm terug in het spel en daarnaast vind ik haar erg sympathiek over komen.

Nu Gerald eruit is hoop ik dus op Ron of Kim.

When life knocks you down, fight back!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Favoriete deelnemer?
« Reactie #2 Gepost op: 10-12-2012, 23:31:04 »
Ik heb zelf enorm veel respect voor Charlie. Ze is super sterk, blijft altijd vrolijk en lijkt me een leuk mens. Ook lijkt ze echt te genieten van het sel. Ik gun haar de overwinning.

Kim vind ik ook super, veel leuker dan ik had verwacht. Frederik en Ron vind ik ook erg leuk, vooral omatt ze beiden altijd klaarstaan voor de andere kandidaten.

Minder vind ik de overige kandidaten. Paulien blijft voor mij een te grijze muis. Ze is aardig en sterk, maar ze komt niet echt lekker uit de verf in deze serie. Dat vond ik ook wel een beetje gelden voor Gerald. Amanda werkt mij een beetje op de zenuwen, maar dat komt ook doordat ze de hele tijd neergezet wordt als de beste (dat maakt haar een beetje arrogant terwijl ze dat volgens mij helemaal niet is in het echt).

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Favoriete deelnemer?
« Reactie #3 Gepost op: 11-12-2012, 12:48:36 »
Ik vond eigenlijk alleen Dean verschrikkelijk irritant :p En Claudia vond'k ook niet zo. Maar die zijn d'ruit :p

Mijn favoriet is Ron. Kan zo ontzettend om hem lachen  ;D
En de rest vind'k eik ook wel leuk :p

Vind't wel jammer dat Gerald eruit ligt. Die vent was zo ontzettend droog. En hij reageerde nooit echt ergens slecht op ofzo. (Al reageerde hij eigenlijk helemaal nergens echt op)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Favoriete deelnemer?
« Reactie #4 Gepost op: 11-12-2012, 20:49:17 »
Frederik, Charlie en Ron.

Maar eigenlijk vind ik alle overgebleven kandidaten leuk. Amanda is me tot nu toe het meest  meegevallen. Had niet verwacht dat zij het zo goed zou doen.  ::ok::

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Favoriete deelnemer?
« Reactie #5 Gepost op: 11-12-2012, 21:03:43 »
Vind't wel jammer dat Gerald eruit ligt. Die vent was zo ontzettend droog. En hij reageerde nooit echt ergens slecht op ofzo. (Al reageerde hij eigenlijk helemaal nergens echt op)
::jaja::
moest ik ook de hele tijd erg om lachen.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Favoriete deelnemer?
« Reactie #6 Gepost op: 11-12-2012, 21:10:32 »
Amanda heeft toe nu toe het onwaarschijnlijke geluk dat ze het in de eerste aflevering zo goed deed.

Ik kon me prima vinden in haar keuze voor de kandidaat die een rustdag verdiende. Als ze voor Charlie had gekozen, lag die er meteen uit (beter gezegd, dan was die zonder meer al veroordeeld tot de ijspegels...., ze had ook voor haar sterkste concurrent in de ranglijst kunnen kiezen. Maar als die strategie geslaagd was, dan had ze bij wijze van spreken haar toppositie tot in aflevering 8 veilig kunnen stellen. Heeft ze niet gedaan: Amanda gaf aan verder te willen komen door de competitie aan te gaan. Goede keuze.

Alles bij elkaar opgeteld, denk ik dat Kim en Charlie volgende week het ijspegelspel gaan spelen.......


Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Favoriete deelnemer?
« Reactie #7 Gepost op: 11-12-2012, 23:15:37 »
Charlie vind ik top. Op het oog een klein, rank 'meisje', maar wat een uithoudingsvermogen en doorzettingsvermogen. ::ok::
Geniet nooit met mate...

Offline Toupeira

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Favoriete deelnemer?
« Reactie #8 Gepost op: 12-12-2012, 20:21:00 »
Jammer dat Gerald eruit is idd, hij was eigenlijk altijd kalm en nuchter. Bungeejumpen deed hij ook zonder blikken of blozen.  ::ok::
Favorieten zijn nu Frederik en Charlie.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Favoriete deelnemer?
« Reactie #9 Gepost op: 22-12-2012, 20:36:35 »
Mijn Favouriet was Gerald maar is dat Paulien op de voet gevolgd door Charlie :D

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Favoriete deelnemer?
« Reactie #10 Gepost op: 26-12-2012, 12:50:14 »
Charlie. Omdat die super fanatiek is en aardig. "Mario Kart  ::rofl:: "

De irritantste van Ron. Stom mens.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: Favoriete deelnemer?
« Reactie #11 Gepost op: 20-01-2013, 09:16:35 »
Minst favoriet: 1. Dean, 2. Claudia, 3. Ron, 4. Amanda

Meest favoriet: 1. Paulien, 2. Kim, 3. Charlie Chan, 4. Gerald, 5. Frederik, 6. Unorthadox

Ik heb Paulien (toen ze nog schaatster was) wel eens gesproken in Thialf. Dan kwam ze behangen met medailles in de kantine en riep men tegen haar "Paulien, laat ze eens zien!". Maar goed dat ze die medailles toen nog om de nek had anders zou je misschien aan iets anders denken?

Kim vind ik een heel mooie maar ook erg leuke meid. Ik heb haar nog nooit gesproken, dus dit is echt alleen op basis van haar tv-optredens. Die behoorlijk diverse zijn: "Stinkend, rijk en dakloos", miss-verkiezingen, Expeditie Poolcirkel.

Dean vind ik, net als die broertjes van hem, een arrogant kereltje. En dan ook nog zo een die denkt grappig te zijn.

Claudia en Amanda vind ik te veel miepen.

Ik vind Charlie veel leuker dan haar halfzus Tatum. Veel vrolijker.
« Laatst bewerkt op: 20-01-2013, 21:22:26 door Dolfie, Reden: scheldwoord verwijderd »
Amandla Awethu