Auteur Topic: [KANDIDAAT] Tim Haars  (gelezen 70768 keer)

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #260 Gepost op: 30-01-2013, 21:31:46 »
Maar als de opdracht oorspronkelijk niet bedoeld was om Tim terug te krijgen, dan moet er dus ook op een andere manier dan de kokers geld te verdienen zijn geweest. :o

Dat lijkt mij ook inderdaad. Daarom vraag ik me nog steeds af wát ze onderweg over het hoofd gezien hebben. Misschien iets met de bordjes, misschien moesten ze graven in die hoop poep (?) bij Tania in haar kooi, misschien iets bij die termietenheuvel bij Kees, wellicht hing er iets in een boom? En áls er onderweg iets was, op welk punt was dat? Toen Paulien en Tania nog samen waren of nadat ze Kees hadden opgehaald? Ik heb die opdracht verschillende keren terug gekeken, maar niets kunnen zien. Behalve dan dat de terugkomst van Tim zo belicht werd. Misschien afleiding naar de kijkers?

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #261 Gepost op: 30-01-2013, 22:26:02 »
Dat lijkt mij ook inderdaad. Daarom vraag ik me nog steeds af wát ze onderweg over het hoofd gezien hebben. Misschien iets met de bordjes, misschien moesten ze graven in die hoop poep (?) bij Tania in haar kooi, misschien iets bij die termietenheuvel bij Kees, wellicht hing er iets in een boom? En áls er onderweg iets was, op welk punt was dat? Toen Paulien en Tania nog samen waren of nadat ze Kees hadden opgehaald? Ik heb die opdracht verschillende keren terug gekeken, maar niets kunnen zien. Behalve dan dat de terugkomst van Tim zo belicht werd. Misschien afleiding naar de kijkers?


Daarom vond ik het niet zo raar,dat ze Tim zomaar bevrijdden (net als de anderen }....dat leverde geld op in hun ogen..Ze waren gewoon bezig met de opdracht. Flauw om later te suggereren dat ze niet goed nadachten.
Ja, dat geld blijft nog wel even een raadsel..zeer benieuwd waar dat (in) zat  ???

Offline Ringklokje

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #262 Gepost op: 31-01-2013, 16:00:07 »
ik verdenk tim niet echt (hoewel ik hem ook niet helemaal vertrouw) maar ik vind het gewoon zó gek dat hij tegen medekandidaten zegt dat hij een rood scherm heeft. als je er als kandidaat eerst uit bent en dus de test het slechtst had gemaakt, dan ben je best nerveus of je er de volgende keer niet uit bent, dus dan wil je er niet gelijk weer uit, dus is het niet handig tegen iedereen te zeggen dat je een rood scherm hebt gehad, dan kan iedereen al 2 kandidaten afschrijven (zichzelf en tim) en tim kan dan maar 1 iemand afschrijven (zichzelf want hij weet dat hij niet de mol is). Dus daarom is het wat handiger om jezelf verdacht te maken/houden, zeker nu. natuurlijk zullen nog steeds mensen denken: maar heeft hij wel écht een rood scherm gehad en je alsnog verdenken (omdat ze doordenken en doordenken enz). maar vast ook een hoop mensen die je als mol afschrijven.

maar als hij een mol is, is dat niet meer zo gek. kun je ook nog onverstandig vinden, dat mensen misschien denken: maar dat zou de mol ook zeggen (dus weer doordenken en doordenken), maar je risico is niet zo groot dan wanneer je kandidaat bent (als mol verdenken ze je in beide gevallen, of je nou zegt dat je een rood scherm hebt gezien of juist niet, als kandidaat geld dat ook maar als je test het slechtste hebt gemaakt heb je dus een groter risico, snappen jullie wat ik bedoel?).

Lijkt mij dat hij als kandidaat veel beter vaag had kunnen blijven over of ie een rood scherm had gekregen of niet (hij is toch al zo goed in vaag doen). Tim is niet dom, dus ik snap niet zo goed waarom hij dit zegt. Tenzij hij er nu wel uit wil of het toch al heeft opgegeven dat hij er nog in blijft.

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #263 Gepost op: 31-01-2013, 16:38:46 »
snappen jullie wat ik bedoel?).

Ja , ik ben het in algemene zin wel met je eens..
Maar...Tim "kennende "niet.
Tim maakt zich door zijn sullige ,afwezige houding nu juist minder verdacht.
Als hij dan ook zo onzeker ,mompelend zegt dat hij rood kreeg, gelooft niemand hem meer echt.
Denk dat zelfs Tania niet meer op hem gaat zitten.
Hij gaat er niet uit.
Hij weet wie de mol is.
Hij is het zelf.
Kreeg nooit een rood scherm.
« Laatst bewerkt op: 31-01-2013, 16:41:22 door Molle Pietje »

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #264 Gepost op: 31-01-2013, 16:42:09 »
Denk je dat echt?
Hij is het echt niet hoor  ::ohno::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #265 Gepost op: 31-01-2013, 16:43:50 »
Zou niet weten waarom niet !!!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #266 Gepost op: 31-01-2013, 16:48:47 »
Als niemand hem uit die kooi had gelaten was er geen mol meer.
De productie had er wel iets op gevonden, maar dat zou wel heel veel opvallen.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #267 Gepost op: 31-01-2013, 16:49:41 »
Zou niet weten waarom niet !!!

Omdat, hij als laatste over bleef terwijl alle anderen groen kregen bij de test. Als je groen krijgt, heb je de test niet als slechtste gemaakt. Alle anderen kregen een groen scherm te zien en hebben de test dus niet het slechtst gemaakt, waaruit je dus kan concluderen dat Tim de test wél het slechtst heeft gemaakt.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #268 Gepost op: 31-01-2013, 16:54:28 »
Als er iemand is die niet de mol is, is het Tim.
« Laatst bewerkt op: 31-01-2013, 16:58:05 door Bjorrn »
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #269 Gepost op: 31-01-2013, 16:55:10 »
Als er iemand is die niet de mol is, is het Tim wel.

Ik snap je, maar toch een rare zin door dat 'wel'  ::rofl::
No Milk today???

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #270 Gepost op: 31-01-2013, 16:58:51 »
Ik snap wat je bedoelt  ::rofl::
Heb het ff verandert.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #271 Gepost op: 31-01-2013, 17:19:54 »
Omdat, hij als laatste over bleef terwijl alle anderen groen kregen bij de test. Als je groen krijgt, heb je de test niet als slechtste gemaakt. Alle anderen kregen een groen scherm te zien en hebben de test dus niet het slechtst gemaakt, waaruit je dus kan concluderen dat Tim de test wél het slechtst heeft gemaakt.

Ja was het maar zo eenvoudig...
Denk dat Tim de Mol kan zijn, tot hij afvalt.
Maar Kees vind ik ook erg verdacht.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #272 Gepost op: 31-01-2013, 17:29:38 »
Ja was het maar zo eenvoudig...
Denk dat Tim de Mol kan zijn, tot hij afvalt.
Maar Kees vind ik ook erg verdacht.

Maar waarom denk je dat?
Kun je die gedachte beargumenteren?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #273 Gepost op: 31-01-2013, 17:42:05 »
nee hoor, kan het niet beargumenteren

Meer een gevoel en een wens.
Zou zeer onverwacht zijn.

Hoop dus min of meer op het meest verrassende.



Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #274 Gepost op: 31-01-2013, 17:50:06 »
Hij wordt het meest verdacht op wieisdemol.nl en ook op hyves,
zou dus niet onverwachts zijn :)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #275 Gepost op: 31-01-2013, 17:59:53 »
nee hoor, kan het niet beargumenteren

Meer een gevoel en een wens.
Zou zeer onverwacht zijn.

Hoop dus min of meer op het meest verrassende.



Tenzij de makers een heel rare twist in gedachte hebben, die de komende afleveringen duidelijk wordt, kan Tim de mol dus helemaal niet (meer) zijn. Het argument hiervoor is al vaker genoemd:

Tim zit in de kooi, en loopt dus het risico er niet uit te komen. Dat weten de kandidaten niet.

Het kan natuurlijk zijn dat de makers erop speculeren dat Tim toch wel eruit gehaald zal worden, en dan is de gok eigenlijk geen echte gok. Slechts in dat geval zou Tim de mol kunnen zijn.

Maar ook de kans van 3 procent dat Tim er NIET uit wordt gehaald, IS een kans dat dit gebeurt. Dus waarom zou men dat risico willen nemen?

Als Tim nu weer overleeft, kan dat alleen op eigen kracht zijn. Een nieuwe ''twist'' in het spel maakt het ongeloofwaardig.

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #276 Gepost op: 31-01-2013, 21:52:12 »
Kon geen beter tijdstip zijn voor die discussie hierboven.  ::rofl::
Jammer Tim. Maar bedankt voor de punten in de pool  ::zwaai::
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #277 Gepost op: 31-01-2013, 21:53:43 »
Jammer van Tim, hij was heelngrappig  :\'(
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #278 Gepost op: 31-01-2013, 21:57:28 »
Ohja. Ik vergeet bijna dat ie nu écht niet meer terug komt. Als dat gemindfuck rond zijn vorige rode scherm :-X

Nouja. Nu echt zonder Tim. Erg jammer. Hij voegde wel echt iets toe vond ik, en hij scoort hoog op grappige momenten. En hij was lekker verdacht :D

Daarnaast vind ik het jammer dat alle mannen verdwijnen :-\\

Maar. Ergens toch wel gek dat hij na zijn vorige rode scherm het weer presteert om de test het slechtste te maken eigenlijk  ::fluit::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #279 Gepost op: 31-01-2013, 22:40:08 »
Ohja. Ik vergeet bijna dat ie nu écht niet meer terug komt. Als dat gemindfuck rond zijn vorige rode scherm :-X

Nouja. Nu echt zonder Tim. Erg jammer. Hij voegde wel echt iets toe vond ik, en hij scoort hoog op grappige momenten. En hij was lekker verdacht :D

Daarnaast vind ik het jammer dat alle mannen verdwijnen :-\\

Maar. Ergens toch wel gek dat hij na zijn vorige rode scherm het weer presteert om de test het slechtste te maken eigenlijk  ::fluit::

Ja weinig reacties op Tims afvallen hier. Tja we hadden het zien aankomen. Hij blééf ook steeds op Paulien zitten, terwijl hij toch al rood had gehad. Echte tunnelvisie dus.

Ik vind het eigenlijk wel prima dat Tim eruit is, dat zijn minder stoorzenders in het vinden van de echte mol.
Tell me what your telescope says