Auteur Topic: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom  (gelezen 33451 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Gepost op: 12-12-2012, 21:02:47 »


Naam: Joep van Deudekom
Geboortedatum: 18 maart 1960
Geboorteplaats: Amsterdam
Beroep: Cabaretier

Meer informatie over Joep is HIER te vinden.
« Laatst bewerkt op: 24-12-2012, 19:56:46 door -ELISE- »
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #1 Gepost op: 27-12-2012, 18:54:57 »
niemand ???? nou dan neem ik hem !!! lol ::zwaai::

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #2 Gepost op: 28-12-2012, 01:43:12 »
klopt die geboortedatum wel? ik lees overal 28 maart.

Offline ElliesLover

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #3 Gepost op: 29-12-2012, 09:04:21 »
ik hoop echt dat Joep ver komt, ik vind hem een hele leuke cabaretier en presentator, en ik denk ook wel als mol-kandidaat en als mol. ::ok::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #4 Gepost op: 29-12-2012, 22:03:42 »
Leuk! Ik was vroeger al fan van NUHR, maar ook zijn programma's onder de tram en tussen de oren waren heel leuk. Hopelijk blijft hij er lang in.  ::ok::

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #5 Gepost op: 2-01-2013, 13:58:37 »
Dat Joep maar lang moge blijven.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline tjommepsv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oud mol
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #6 Gepost op: 2-01-2013, 17:20:26 »
klopt die geboortedatum wel? ik lees overal 28 maart.

Het is inderdaad de 28ste.

Hopen dat deze kandidaat lang in het spel mag blijven  ::bravo::
Niets is wat het lijkt

Offline Back it Up.

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #7 Gepost op: 3-01-2013, 18:52:48 »
Joep heeft ooit het cabaret programma 'Onder de tram' gemaakt en een programma 'Tussen de oren'. En hij heeft ook nog iets gemaakt en dat heet 'Niet uit het raam'

18/10 twitterde de mol: Onder de tram, tussen de oren, niet uit het raam, wel in de Mol.

Is het dan zo makkelijk?
« Laatst bewerkt op: 3-01-2013, 18:56:31 door Back it Up. »

Offline .Mara.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #8 Gepost op: 3-01-2013, 18:59:01 »
Dat was om de volgende kandidaat bekend te maken --> Joep

Offline Back it Up.

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #9 Gepost op: 3-01-2013, 19:00:19 »
Dat was om de volgende kandidaat bekend te maken --> Joep

Oh echt.. haha nou dan heb ik niks gezegd.

Offline Molvarp

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #10 Gepost op: 3-01-2013, 21:43:10 »
O, wat had Joep een hoogtevrees. Hij stond gewoon te genieten. Ik heb hoogtevrees en ik zou zelfs niet in die lift gestapt zijn.

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #11 Gepost op: 3-01-2013, 22:35:57 »
Ik schrijf hem voor nu af als mol.

- Hij bracht geld binnen bij de dropping.
- Ewout zei dat hij op hem ging stemmen en Ewout zei aan het einde ook nog dat hij veel voor één mol was gegaan.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #12 Gepost op: 3-01-2013, 22:58:55 »
Na de aflevering 1x gezien te hebben is Joep vooralsnog mijn mol. Dat Ewout hem bij het stemmen noemde zegt me niks. Dat kan net zo goed slimme montage zijn. Komt natuurlijk ook wel goed uit, om de eerste afvaller de mol te laten noemen. Wordt 'ie gelijk afleveringen lang door een groot gedeelte van het publiek niet meer verdacht.

Eerst dat me opviel was dat Joep tijdens de dropping klaagde dat hij alleen maar een kaartje met straten had en dat hij daar 'natuurlijk helemaal niks mee kon'. Beetje rare uitspraak, als je tijdens een dropping een plattegrondje in handen hebt. Misschien weet je niet gelijk waar je naar toe moet, maar je hebt er meer aan dan aan sommige van die andere dingen.

Verder zijn hele vreemde gedrag bij het bungeejumpen natuurlijk. Zijn idee om de andere groep de vrijstellingen te geven. Als kandidaat het stomste wat je kunt doen, maar als mol de perfecte kans om te zien of de rest je vertrouwt.
Ik vond zijn uitspraken toen hij zelf voor de sprong moest ook wel typisch. "Mijn kinderen zullen uitgelachen worden, want hun vader is een lafaard". Misschien had hij wel willen springen en baalde hij, omdat hij niet kon springen omdat hij geen vrijstelling wilde.

Ach, zomaar de eerste observaties. Vorig jaar was dat succesvol, maar misschien dat ik nu over 2 dagen wel iets heel anders denk. Wie zal het zeggen? :P

Offline smailie

  • Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #13 Gepost op: 3-01-2013, 23:02:17 »
Zijn idee om de andere groep de vrijstellingen te geven. Als kandidaat het stomste wat je kunt doen, maar als mol de perfecte kans om te zien of de rest je vertrouwt.

Andere mensen een vrijstelling gunnen lijkt me als mol juist niet handig. Je loopt dan het risico dat de kandidaat alsnog beslist zijn vrijstelling in te leveren en dus geld verdiend. Geen vrijstelling is sowieso geen geld in de pot.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #14 Gepost op: 3-01-2013, 23:06:02 »
niemand maar dan ook niemand leverd in de eerste aflevering zn vrijstelling in. Dat is dus voor de mol niet zo moeilijk.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #15 Gepost op: 3-01-2013, 23:10:51 »
O, wat had Joep een hoogtevrees. Hij stond gewoon te genieten. Ik heb hoogtevrees en ik zou zelfs niet in die lift gestapt zijn.
Hmm zijn hoofdargument waarom Tim beter had moeten weten had toch te maken met zijn rug?
Hij had het over een hernia ofzo en Tim over een andere blessure, dus kennelijk hadden ze daarover gesproken in de bus.

Tim zei vervolgens iets over dat Joep zei dat hij gesprongen had, en de tussenmontage / flashback leek dit inderdaad te suggereren. Als Joep de mol is, is het vreemd dat dat zo duidelijk middels een flashback wordt bevestigd of gesuggereerd.

Om meerdere redenen voorlopig niet één van mijn verdachten maar misschien verandert dat nog.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #16 Gepost op: 4-01-2013, 00:47:14 »
Wat me opviel, Joep kwam de kerk binnen, bleef bij de deur in het gangpad staan wachten tot hij naar voren werd geroepen, en toen dat ook gebeurde maakte hij een gebaar van "ah, daar stond ik op te wachten". Dus òf hij had al gezien dat Janine eerder aan de beurt was en vermoedde dat dat daar gebruikelijk was, òf hij had voorkennis ;)
Uh, ja, of het shot is uit zijn verband gerukt en zijn reactie is eigenlijk dat hij Janine zag zitten die naar hem zwaaide of zo.
The British are not impressed.

Offline Niejo101

  • Forumlid
  • mol, moller, molst...
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #17 Gepost op: 4-01-2013, 02:16:51 »
Waarom had joep zijn telefoon op zak?? moeten kandidaten die niet normaliter inleveren? zoiets werd ook al gesuggereerd in het busje, maar kreeg vervolgens geen aandacht... Ik vind het raar...

edit: zarayda zegt dat inderdaad, "die moesten we inleveren", waarop Tania antwoordt: "wanneer?" ..
« Laatst bewerkt op: 4-01-2013, 02:19:01 door Niejo101 »
.....

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #18 Gepost op: 4-01-2013, 02:18:05 »
Volgens mij heb ik nog nergens gelezen dat Joep naar zichzelf wees bij het kiezen vd penningmeester  ::rofl::
You'll never walk alone

Offline Niejo101

  • Forumlid
  • mol, moller, molst...
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #19 Gepost op: 4-01-2013, 02:19:26 »
dat deden er meer (tania onder andere)
.....