Poll

Wie wint de 3e forumquiz?

Cynneke
0 (0%)
D*n
0 (0%)
Fabiann
0 (0%)
Grasisgroen
0 (0%)
LdHmolletje
1 (7.7%)
Lukie4
0 (0%)
MaikeMeisje
0 (0%)
Molière
0 (0%)
Mollenvanger22
2 (15.4%)
NextGP
0 (0%)
Nieky
2 (15.4%)
Robbieazerty
0 (0%)
Schulz
0 (0%)
Swifty
8 (61.5%)
Ycaris
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 13

Poll gesloten: 18-01-2013, 20:26:41

Auteur Topic: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3  (gelezen 90735 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #360 Gepost op: 18-01-2013, 20:42:11 »
And we're are back. Takelauto blijft een briljante reclame! :)

Voor we beginnen met de uitslag zullen we nog even per vraag een opmerkelijk antwoord doornemen.

Bij vraag 1 stond het antwoord:
In maart appartement gekocht en op mezelf gaan wonen
Ik werd hier heel vaak ingevuld. Maar dit kan helemaal niet want
A Ik woon al 4 jaar op mezelf
B Ik heb het appartement pas net gekocht, ik moet nog verhuizen!
Onze verhuizer was dus niet ondergetekende, maar Fabiann!

Bij vraag 2 stond een enorm lang antwoord over verhuizende vrienden, die bijna mijn Excel sheet uit elkaar rukte. Maar het bleek een moeilijk te plaatsen antwoord. Het juiste antwoord is echter ... Robbieazerty!

Tsja, wie Survivor won bij vraag 3 was niet zo'n moeilijk antwoord, dit had iedereen goed. Maar wie baalde er nou zo van dat Dwaastoo is weggebleven? Ik denk meerdere users, maar het juiste antwoord is ... MaikeMeisje!

De spelletjes. Daar heeft iedereen wel wat punten gehaald. Een user wilde graag BBUS winnen. Dit is toch wel een aantal keren goed ingevuld, dit was namelijk onze eigen D*n!

Schulz bracht me enorm aan het lachen bij zijn antwoord voor mij op vraag 5. Hij dacht dat ik nog nooit in het Realitynet Forum ABC had gepost ... dat topic heb ik notabene zelf geopend. Hij weet het inmiddels. Maar wie zijn er dan nog nooit in dat topic geweest? Als je goed had gepuzzeld, hadden de volgende 2 antwoorden je punten opgeleverd: Fabiann en NextGP!

De 100.000e post bracht een discussie op weg. Waar zou je dat bericht toch zetten. Iemand wilde daar nog niet over nadenken, omdat hij/zij daar nog lang niet was. Dit was een flinke instinker, want niemand had hem goed. Het is namelijk één van de users met de hoogste postcount, namelijk onze mod Lukie4!

Er bleek aardig wat gebeurd op sportgebied, al waren we erg onder de indruk over Epke Zonderland. Zijn naam kwam in meerdere antwoorden terug. Maar wie vulde nou dat vreselijke lange antwoord in over de negatieve affaire van Lance Armstrong? Vannacht was er nog meer nieuws over op TV, maar dat terzijde. Nee, het was niet HDD, die met lange antwoorden zou komen, maar onze kersverse Survivor winnares Ycaris!
« Laatst bewerkt op: 18-01-2013, 20:45:37 door Daisy »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #361 Gepost op: 18-01-2013, 20:44:01 »
Het favoriete Olympische moment. Ik dacht dat het wel algemeen bekend was dat ik in Londen was geweest (dus aan de 'sfeer was wezen ruiken'), maar dat viel tegen. Maar wie vond het vrouwengymnastiek nou zo interessant? Dat kan er namelijk maar één zijn. Als ik zeg 'Virtual Mole' weet iedereen het. Onze vrouwenverslinder Molcrazy!

Een krant? Wat is dat? Ik vraag het me soms ook was, ik lees alleen nog digitaal het nieuws. Maar deze user leverde het als antwoord in, en het is slechts één keer goed geraden. Het juiste antwoord moest zijn: Tdietz!

De apps was wat husselen en dat leverde vanzelf wel wat punten op. Maar niemand wist wie nou de Simpson fan was. Nou, dat is onze BBUS presentator Robbieazerty!

De KvK liedjes leverde een hoop hilariteit op. Ook de spelleidster besloot op zoek te gaan naar een leuk nummer voor haar lijstje en kwam die tegen. Echt totaal onbewust bleek ik een enorme instinker te hebben gekozen, aangezien bijna iedereen dit liedje aan Grasisgroen koppelde. Maar het liedje 'Groen' hoort toch echt bij mij (Daisy)!

De grote instinker zat in vraag 12. O wat heb ik gelachen. D*n postte op een gegeven moment het volgende:
Ook verstuurd ;D. Ik wou hem eerst al insturen met als tv hoogtepunt: Fajah wint ER ::). Daarom moest ik even wachten....

Het toeval is dat al door iemand was ingestuurd en daardoor iedereen dacht dat D*n het was, maar D*n was het helemaal niet. Het was namelijk ... Cynneke!

SBS6 ... wederom een vraag over deze flutzender. De meest creatieve antwoorden kwamen binnen en het was vooral gokwerk. Ja, NCIS vind ik een leuke serie, maar het was toch echt Lukie4 die dit antwoord invulde.

Bij de films waren ook af en toe hoge scores te zien. Dat krijg je als 4 mensen Pirates of the Caribbean invullen, met een beetje geluk heb je er wel 1 of 2 goed. Maar Grease plaatsen bleek iets lastiger. Je had 2 punten kunnen scoren als je MaikeMeisje en Swifty had ingevuld.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #362 Gepost op: 18-01-2013, 20:45:21 »
Vlees kan je lang over praten. Kijk maar in de huiskamer. Iedereen houd wel van iets anders. Toch zijn er 2 vegetariërs op het forum die meededen aan de forumquiz. Grasisgroen werd wel eens geraden, maar wie was die andere? Nou, dat was Pac-Mol!

Milkshakes. Je moet er van houden. Vijf mensen blijkbaar niet zo, want die vulde geen in. Iemand had een hele aparte milkshake ingevuld, namelijk van verse sinaasappels. Ik ben benieuwd waar ze dat verkopen LdHmolletje, want ik wil het wel een uitproberen!

Wij zijn toch een stelletje wereldreizigers. De mooiste steden willen we bezoeken. Ik moest wel even op de kaart kijken om te zoeken waar Antananarivo ook alweer lag, maar toen zag ik dat het Madagaskar was. Niemand had het goed in ieder geval, dit was het antwoord van Molière.

Waar is Waldo? Een goede vraag. Toen ik pas geleden aan de beurt was, wilde ik hem bijna op m'n plek verstoppen die ik in de forumquiz had ingevuld, maar ik bedacht met gelukkig net op tijd en week uit naar Gibraltar. Maar wie zou Waldo nou bij de Observant neer willen zetten. Niemand had het goed in ieder geval. Het was namelijk Ycaris!

De voorlaatste vraag. Swifty vroeg zich al af, wat ik me ook al afvroeg. Hoe kan je leven op 1 paar schoenen. Toch was het door een user ingevuld. En het werd nog twee keer goed gegokt ook. Het was namelijk het antwoord van oud-winnaar Jann!

De laatste vraag. Wat wens je voor 2013? Het was een vraag die op 2 manieren te interpreteren was. Wat wens je voor jezelf, of wat wens je voor anderen? Beiden waren wat mij betreft goed. Ik vraag me nog steeds af wat veel geyolo is. Pac-Mol, misschien kan je het nog komen uitleggen?

Dit waren de veel besproken antwoorden. Alle antwoorden komen na de uitslag. Ik ga even wat te drinken halen en dan gaan we verder met posities 15-11!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #363 Gepost op: 18-01-2013, 20:46:43 »
You
Only
Live
Once

;)
« Laatst bewerkt op: 18-01-2013, 20:51:22 door Lukie4, Reden: spelfoutje »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #364 Gepost op: 18-01-2013, 20:49:17 »
You
Only
Live
Ones

;)
Is dat het écht of heb je een woord fout getypt?  ???

Grappig. Ik ga in ieder geval al 2 antwoorden juist hebben! Die van mezelf....  :-X

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #365 Gepost op: 18-01-2013, 20:49:53 »
hahah ja één woord fout getypt
die doe ik standaard altijd verkeerd om.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #366 Gepost op: 18-01-2013, 20:50:35 »
::oink:: Ik was niet eens de laatste (en ik meen toch echt slechts 1 minuut voor de deadline ingestuurd te hebben).
hè? Hoe weet jij dat?
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #367 Gepost op: 18-01-2013, 20:55:49 »
::oink:: Ik was niet eens de laatste (en ik meen toch echt slechts 1 minuut voor de deadline ingestuurd te hebben).
hè? Hoe weet jij dat?

(...) En dit zijn ze, in volgorde van inleveren:
Fabiann, Lukie4, Robbieazerty, Swifty, Nieky, Molière, Grasisgroen, NextGP, MaikeMeisje, Cynneke, Schulz, LdHmolletje, Ycaris, D*n en Mollenvanger22!(...)

 ::) ::hug::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #368 Gepost op: 18-01-2013, 20:56:40 »
Welkom terug! Voordat we verder gaan met de posities 15-11 even een paar statistieken
Aantal opgestuurde lijstjes: 24
Aantal ingevulde quizzen: 15
Aantal users die zonder dubbele antwoorden de quiz invulden: 2 (Fabiann en LdHmolletje) ::ok::
Laagste totaal score: 70
Hoogste totaal score: 147
Hoogste score bij een losse vraag: 17 punten (vraag 5 - user maak ik later bekend)
Aantal keer dat een user zijn eigen antwoord niet raadde: 1

De quiz was dus duidelijk lastiger dan die van vorig jaar. Misschien voor volgend jaar maar een keer een ja/nee vraag er tussen stoppen, misschien dan kans dat de bonuspunten er nog een keertje uitgaan.

Dan gaan we nu eindelijk beginnen met de eindstand.

Op de 15e plaats is geëindigd met 70 punten:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Op de 14e plaats is geëindigd met 86 punten:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Op de 13e plaats is geëindigd met 93 punten:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Op de 12e plaats is geëindigd met 95 punten:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Op de 11e plaats is geëindigd met ook 95 punten, maar eerder ingestuurd:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En dat betekent dat de top 10 bestaat uit, in willekeurige volgorde:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #369 Gepost op: 18-01-2013, 20:57:31 »
ja, ik dacht dat het ging om laatste te worden in de einduitslag.  ::schaam::

tja scheepsbittertje uit Muiden  ::sorry::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #370 Gepost op: 18-01-2013, 20:58:12 »
Dan ben ik vast nr 10  ::jaja:: Voorspelling top 3:

1. Swifty
2. Nieky
3. Next-GP

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #371 Gepost op: 18-01-2013, 20:58:24 »
Damn, nét niet top 10!  :\'(

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #372 Gepost op: 18-01-2013, 20:58:30 »
yeah TOP 10.  ::bravo::

puur op gevoel
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #373 Gepost op: 18-01-2013, 20:58:59 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #374 Gepost op: 18-01-2013, 20:59:47 »
ik had volgens mij lukie goed met NCIS en Tdietz met 'wat is een krant'.

maar ff chekcuh of dat echt zo is  :P
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #375 Gepost op: 18-01-2013, 21:00:22 »
Nou, dan moet Swifty maar winnen om de vrouwlijke eer nog wat te redden ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #376 Gepost op: 18-01-2013, 21:01:01 »
Ik merkte met deze temperatuur vandaag wel aan mijn tenen dat winterschoenen geen overbodige luxe zouden zijn geweest.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #377 Gepost op: 18-01-2013, 21:01:31 »
Die 1 paar schoenen bij Jann was geen gok trouwens. Ik kwam namelijk een post van hem tegen dat hij zijn schoenen kwijt was; dat gaat nogal moeilijk met meerdere paren schoenen. ::jaja::
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #378 Gepost op: 18-01-2013, 21:01:48 »

Hoogste score bij een losse vraag: 17 punten (vraag 5 - user maak ik later bekend)

Opmerkelijk, want die vraag was enorm gokken

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #379 Gepost op: 18-01-2013, 21:02:15 »
wat was vraag 5 ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.