Yess, the cast is bekend!
Favorites:
Wat ik jammer vindt is dat het niet echt favorieten zijn, bijv. Cockran, Brandon en Phillip, naar mijn idee vond niemand ze echt geweldige spelers en ik irriteerde me dood aan hen. Jammer, maar Brenda, Andrea maken dat zeker goed, waren echt favorieten van mij! Malcolm had een geweldige spel dus verdient zeker een tweede kans, dawn was echt een schat van een vrouw, en corinne levert hoop ik geweldige tv op, echt leuk om een persoon te hebben die supergemeen is, vind haar eigenlijk stiekem ook wel leuke speler.
Fans:
De meeste fans zien eruit alsof ze zijn gecast om hun looks, maar ik hoop dat ze kunnen bewijzen echte fans te zijn. Sherri lijkt me wel iemand waar ik voor kan rooten, hoop dat ze als een verassing komt en het spel begrijpt en ver komt. Naast Julia zien de rest van de meiden er uit als modepopjes, dus ik ben heel nieuwschierig of ze heel tactisch zijn en het tegendeel kunnen bewijzen. Matt ziet er vreemd uit met een dread in zn baard, ben benieuwd wat voor type speler/persoon hij is. Naast hem en Michael zien de alle mannen eruit als alpha males, benieuwd wat dat voor ruzies oplevert.
Ik ben beniewd naar het seizoen, en aangezien FvF micronesia een van mijn favoriete seizoen is ben ik benieuwd als FvF Caramoan eraan kan tippen. ik kan niet wachten tot de 2 uur durende premiere special, dit concept van Fans en favorites is echt een van mijn favoriete concepten, alleen denk ik dat de favorites wel een heel groot voordeel hebben over de fans.
Edit:
wie ik wel terug hadden willen zien als Favorites waren Tracy, die in FvF micronesia zat.
Peih Gee Law, mijn meest favoriete kandidaat ooit, Todd uit hetzelfde seizoen. Monica Culpepper, top vrouw echte competitor en ik heb een t-shirt van haar gekregen
en Cindy en danni uit Guatemala