Auteur Topic: Zap! Lounge  (gelezen 191761 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Zap! Lounge
« Reactie #600 Gepost op: 25-02-2013, 20:41:16 »
Daar zou je zo maar eens gelijk in kunnen hebben! Klinkt inderdaad bekend van mijn universiteitesperiode.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zap! Lounge
« Reactie #601 Gepost op: 25-02-2013, 20:43:24 »
Dan was de opdracht mij niet helemaal duidelijk, ik had niet het idee dat we een ellenlange pitch moesten houden... ???
🜃

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Zap! Lounge
« Reactie #602 Gepost op: 25-02-2013, 20:44:31 »
Ach, we hebben gewonnen, dus het maakt niet meer uit! ;D
Ich bin ein Bärliner!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zap! Lounge
« Reactie #603 Gepost op: 25-02-2013, 20:45:28 »
ellenlang is wat anders, maar een beetje leuk aangekleed en zo doet toch wat meer?
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Zap! Lounge
« Reactie #604 Gepost op: 25-02-2013, 20:46:00 »
Dat had ik, maar er is iets voorgevallen dus nu vertrouw ik hem niet meer.  ::jaja::

Mooi, want ik had tot voor kort wat contact met D*N, maar die vertrouw ik nu ook niet meer! Zou een goede basis kunnen zijn voor een samenwerking!  ::ok::

 ::hug::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: Zap! Lounge
« Reactie #605 Gepost op: 25-02-2013, 20:55:33 »
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar de pitch van team 2. Willen jullie die posten, Fabiann?  :)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Zap! Lounge
« Reactie #606 Gepost op: 25-02-2013, 20:56:02 »
Even een vraagje aan team 2 uit nieuwsgierigheid, omdat wij (team 1) elkaar en onszelf op dit helemaal aan het afmaken en neersabelen zijn en met iedere post onze kansen op de eindoverwinning verder reduceren. ;D

Wij hebben verloren doordat we belachelijk weinig likes hadden, :-[ jullie hadden best veel likes. ::ok:: Hebben jullie een idee van waar jullie hoeveel likes vandaan hebben gehaald? Hoeveel van die likers waren jullie eigen vrienden, heeft bij jullie iedereen vrienden laten liken, was er één persoon (of een paar personen) die samen voor het grootste deel van de likes hebben gezorgd, of waren er veel 'onbekende' likers die jullie via een andere weg naar jullie pagina wisten te lokken?

Hier ben ik wel benieuwd naar: ik kan jullie natuurlijk niet verplichten te antwoorden, maar het is gewoon wel interessant te zien hoe jullie precies hebben gewonnen. :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zap! Lounge
« Reactie #607 Gepost op: 25-02-2013, 20:58:41 »
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar de pitch van team 2. Willen jullie die posten, Fabiann?  :)
Hierbij onze pitch (kort maar krachtig dachten we zo):

🜃

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zap! Lounge
« Reactie #608 Gepost op: 25-02-2013, 21:01:20 »
KD. terug naar je boardroom, team 1 is aan't feesten.  ;)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zap! Lounge
« Reactie #609 Gepost op: 25-02-2013, 21:01:38 »
Even een vraagje aan team 2 uit nieuwsgierigheid, omdat wij (team 1) elkaar en onszelf op dit helemaal aan het afmaken en neersabelen zijn en met iedere post onze kansen op de eindoverwinning verder reduceren. ;D

Wij hebben verloren doordat we belachelijk weinig likes hadden, :-[ jullie hadden best veel likes. ::ok:: Hebben jullie een idee van waar jullie hoeveel likes vandaan hebben gehaald? Hoeveel van die likers waren jullie eigen vrienden, heeft bij jullie iedereen vrienden laten liken, was er één persoon (of een paar personen) die samen voor het grootste deel van de likes hebben gezorgd, of waren er veel 'onbekende' likers die jullie via een andere weg naar jullie pagina wisten te lokken?

Hier ben ik wel benieuwd naar: ik kan jullie natuurlijk niet verplichten te antwoorden, maar het is gewoon wel interessant te zien hoe jullie precies hebben gewonnen. :)

Ik heb iig de link op m'n eigen Facebook pagina gezet en dat heeft onder mijn vrienden/familie/collega's al een stuk of 10 volgers opgeleverd. Als we dat als gemiddelde aanhouden zit je al op 80. Ik denk dat D*n onze pagina gepromoot heeft bij zijn muziekvereniging en via twitter hebben we ongetwijfeld ook een aantal molloten bereikt. En een paar juryleden niet te vergeten.

Ik denk dat onze pagina gewoon toegankelijker was dan die van jullie. Die van jullie wint het ongetwijfeld op originaliteit, maar met een titel 'Vrouwen op TV, weg ermee', zou ik niet geassocieerd willen worden.

Edit: de term pitch was mij ook niet helemaal duidelijk. Toen ik op pitch googelde, kwam ik overal elevator pitch tegen en ik ging er vanuit dat dat het was. Niet dus. Ik was blij dat ik net binnen de 100 woorden was gebleven.

Ach, we hebben gewonnen, wat maakt 't uit. ;D
« Laatst bewerkt op: 25-02-2013, 21:03:31 door Daisy »

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: Zap! Lounge
« Reactie #610 Gepost op: 25-02-2013, 21:02:32 »
Mooi gemaakt.  ::ok:: De tekst is idd wat kort. Dit past meer bij een 'Elevator Pitch'. Een elevator pitch is een korte pitch waarin je heel snel de boodschap bekend gemaakt moet worden. Het heet zo omdat de pitch zo kort moet zijn dat als je bij iemand in de lift stapt, de boodschap verteld moet worden voordat de vloer bereikt wordt, waar de lift stopt.

Een paar jaar geleden had je 'Dragons Den'. Hierin zaten ook vaak hele goeie pitches.  ::ok::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Zap! Lounge
« Reactie #611 Gepost op: 25-02-2013, 21:02:38 »
Even een vraagje aan team 2 uit nieuwsgierigheid, omdat wij (team 1) elkaar en onszelf op dit helemaal aan het afmaken en neersabelen zijn en met iedere post onze kansen op de eindoverwinning verder reduceren. ;D

Wij hebben verloren doordat we belachelijk weinig likes hadden, :-[ jullie hadden best veel likes. ::ok:: Hebben jullie een idee van waar jullie hoeveel likes vandaan hebben gehaald? Hoeveel van die likers waren jullie eigen vrienden, heeft bij jullie iedereen vrienden laten liken, was er één persoon (of een paar personen) die samen voor het grootste deel van de likes hebben gezorgd, of waren er veel 'onbekende' likers die jullie via een andere weg naar jullie pagina wisten te lokken?

Hier ben ik wel benieuwd naar: ik kan jullie natuurlijk niet verplichten te antwoorden, maar het is gewoon wel interessant te zien hoe jullie precies hebben gewonnen. :)
Bij mij staat er: 35 van je vrienden liken deze pagina ;). Ik heb dus best veel vrienden overgehaald om de pagina te liken buiten de forummers die ik op fb heb.

Maar er zullen vast wat echt molfans tussen zitten ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zap! Lounge
« Reactie #612 Gepost op: 25-02-2013, 21:05:07 »
Hier ben ik wel benieuwd naar: ik kan jullie natuurlijk niet verplichten te antwoorden, maar het is gewoon wel interessant te zien hoe jullie precies hebben gewonnen. :)
Ik denk dat het verschil tussen jullie pagina en onze pagina vooral zit in het feit dat jullie pagina niet (snel) vanzelf groot wordt. Wij zijn echt voor een onderwerp gegaan dat veel likes zou trekken vanwege zichzelf en niet enkel omdat we onze Facebookvrienden inschakelen. Wij konden op de officiële Facebookpagina van Wie is de Mol? onbedoeld (lees: niet met zo veel woorden) reclame maken voor de pagina, door gewoon als pagina te reageren op de posts.

En we hadden natuurlijk D*N! ::bravo::
🜃

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: Zap! Lounge
« Reactie #613 Gepost op: 25-02-2013, 21:05:52 »
Bij mij staat er: 35 van je vrienden liken deze pagina ;). Ik heb dus best veel vrienden overgehaald om de pagina te liken buiten de forummers die ik op fb heb.

Maar er zullen vast wat echt molfans tussen zitten ;).

Het is echt jammer dat juist jij met de switch overgezet bent naar het andere team. In je eentje heb je ons team al verslagen.  :-X

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Zap! Lounge
« Reactie #614 Gepost op: 25-02-2013, 21:08:10 »
ik vond het logo van het andere team wel origineler en beter ontworpen ::ok::

maar het widm ding was natuurlijk veel toegankelijker en slimmer gekozen
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Zap! Lounge
« Reactie #615 Gepost op: 25-02-2013, 21:09:24 »
Ik denk dat het verschil tussen jullie pagina en onze pagina vooral zit in het feit dat jullie pagina niet (snel) vanzelf groot wordt. Wij zijn echt voor een onderwerp gegaan dat veel likes zou trekken vanwege zichzelf en niet enkel omdat we onze Facebookvrienden inschakelen. Wij konden op de officiële Facebookpagina van Wie is de Mol? onbedoeld (lees: niet met zo veel woorden) reclame maken voor de pagina, door gewoon als pagina te reageren op de posts.

En we hadden natuurlijk D*N! ::bravo::

Wacht even, kon dat wel? Als pagina reageren op de posts? :o Onze onvolprezen beheerder MR-Brain zei dat dat niet kon, toen ik voorstelde op die manier berichten te plaatsen op de pagina's van allerlei TV-programma's zoals DWDD. :-X
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zap! Lounge
« Reactie #616 Gepost op: 25-02-2013, 21:10:32 »
omg net k@ren en swifty rustig

beginnen brain en kd weer.  ::rofl::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zap! Lounge
« Reactie #617 Gepost op: 25-02-2013, 21:10:40 »
Wacht even, kon dat wel? Als pagina reageren op de posts? :o Onze onvolprezen beheerder MR-Brain zei dat dat niet kon, toen ik voorstelde op die manier berichten te plaatsen op de pagina's van allerlei TV-programma's zoals DWDD. :-X
Jullie hebben dus tóch een saboteur in jullie midden! ::rofl::
🜃

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zap! Lounge
« Reactie #618 Gepost op: 25-02-2013, 21:12:47 »
Oeps, Mr Brain; val je toch nog door de mand  ;D
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline MR-Brain

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zap! Lounge
« Reactie #619 Gepost op: 25-02-2013, 21:15:33 »
Wacht even, kon dat wel? Als pagina reageren op de posts? :o Onze onvolprezen beheerder MR-Brain zei dat dat niet kon, toen ik voorstelde op die manier berichten te plaatsen op de pagina's van allerlei TV-programma's zoals DWDD. :-X

Ehm, er zijn meerdere beheerders van de pagina en ik kreeg het iig niet voormekaar. Er was verder ook niemand die zei dat het wel kon en op welke manier het dan moet.....