Auteur Topic: philly's reacties op het forum  (gelezen 5213 keer)

philly's reacties op het forum
« Gepost op: 26-06-2003, 08:42:12 »
Hee, Philly heeft 2 keer op het KRO forum gepost, ik zal het hier even voor jullie neerzetten:

Lieve lezer,

In mijn hoofd woedt een orkaan! Sinds het verschrikkelijke bericht van donderdagmorgen kan ik niet meer helder denken. Nu al drie dagen zonder R.; ik mis 'm zo. En de wetenschap dat hij mij nooit meer kan steunen maakt mijn Verdoofde bestaan tot een hel.

En komende donderdag is het dan zover: moet ik 26 juni 'vieren' of juist volledig negeren? Wat ik ook probeer, ik kan die verschrikkelijke dag van 10 jaar geleden maar niet uit mijn leven bannen. Geen wonder als je er iedere dag opnieuw mee moet leren leven.

Niemand van mijn vrienden van het VT laat iets van zich horen. Waar zijn als je ze echt nodig hebt? Of weten ze meer van de dood van R.? Gelukkig heb ik nog mijn e-mailcontacten: Raph, CherLH en Roy zijn er dag en nacht voor mij.

Binnenkort zal de politie ook wel bij mij op de stoep staan.
Laat ze maar leker lang aanbellen......

Groetjes, Philly


en deze:


Lieve lezer,

Al weer paar uur verder van R.'s dood en dichter bij mijn noodlot.

Mijn gedachten aan R. beginnen te vervagen en worden overstemd door muziek in mijn hoofd. Keer op keer speelt de melodie; duizenden keren in een oneidige lus als herinnering aan 10 jaar geleden. In mijn hoofd hoor ik nog steeds wat mijn Verdoofde oren niet kunnen horen:

Should have known better than to cheat a friend
A wasted chance that I've been given.
So I'm never gonna dance again
The way I danced with you

De gedachten aan 26 juni 1993 doen mijn bloed nog steeds koken. Die jongens..... Natuurlijk haat ik ze! En de omstanders! En God, wie dat dan ook mogen zijn! Ik zou ze willen uitnodigen in mijn cocon. Ik zou in hun nachtmerries willen kruipen om hun trommelvliezen door te snijden, zodat ze zouden weten hoe het is. Als alien, als gedoogde freak. Maar zij wonen nu lekker samen, gaan samen naar concerten, kunnen dansen op Careless Whisper... Dat soort stomme dingen, dat moet ik allemaal missen!

Nog steeds niets van de VT vernomen. Fijne strijdmakkers, hoor! Van M. en M. verwacht ik niet veel, maar V.? Was haar medeleven wel echt? En D. met haar irritante stem? Of H. dan? Ik begin steeds sterker te vermoeden dat ze meer weten van R.'s dood. Laat de politie dat maar eens onderzoeken.

Het zou best kunnen dat die journalist, Bart Scholten, hier vandaag nog op de stoep staat. R. zal mijn naam wel aan hem doorgegeven hebben tijdens zijn gesprekken en ontmoetingen. Je weet hoe vasthoudend die types zijn......

Tot gauw, Philly

PS: "Ze kunnen me verdoven maar niet de mond snoeren."

Ze zijn allebei 22-6 gepost

Ik weet niet of jullie er iets aan hebben, zo niet, sorry...








Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:philly's reacties op het forum
« Reactie #1 Gepost op: 26-06-2003, 09:48:57 »
Di's een goed idee denk ik; vandaag is the big day van Philly, dus misschien komt er nog meer bij.   8)








Re:philly's reacties op het forum
« Reactie #2 Gepost op: 26-06-2003, 17:29:12 »
Nog steeds geen reactie...

Ze zal toch geen zelfmoord gepleegd hebben???

(daar zou dit wel de perfecte dag voor zijn)








Re:philly's reacties op het forum
« Reactie #3 Gepost op: 27-06-2003, 09:33:09 »
Geen reactie meer op het forum, maar wel deze in haar dagboek:

260603
Sorry R. Ik zal je nooit uitwissen, maar dit lijkt me beter. In mijn hoofd blijf je altijd bestaan. Al moet je nu wel erg je best doen om boven dat andere lawaai uit te komen. Ik wou dat ik ook van binnen doof kon zijn. Ik wou dat ze meteen ook maar mijn hart hadden verdoofd. Ik wil bij jou zijn, ik wil hier niets mee te maken hebben. Alles stort in, ik vertrouw niemand. Ik probeer aan al je bemoedigende woorden te denken, maar het is zinloos. Ik ben terug bij af.









Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:philly's reacties op het forum
« Reactie #4 Gepost op: 27-06-2003, 10:35:05 »
Zou ze iets gaan doen/kapotmaken dat met Romeo te maken heeft?








Re:philly's reacties op het forum
« Reactie #5 Gepost op: 27-06-2003, 11:03:45 »
Ik ben een beetje bang voor haarzelf...








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:philly's reacties op het forum
« Reactie #6 Gepost op: 27-06-2003, 11:51:36 »
Zou ze iets gaan doen/kapotmaken dat met Romeo te maken heeft?

't klinkt alsof ze alles wat van hem was of aan hem deed herinneren heeft weggedaan. Niets meer herinnert nog aan zijn bestaan, maar in haar hoofd zal Romeo altijd blijven bestaan.

Vraag blijft waarom 't haar beter lijkt om alles van hem weg te doen. Zodat ze zelf niet meer zoveel geconfronteerd wordt met de moord op Romeo? Of heeft ze iets van hem weggegooid, omdat ze 't beter vindt dat niemand 't nog ooit zal terugvinden? (bewijslast ofzo)  :-\

Vooral omdat ze 't over 'uitwissen' heeft, krijg ik 'n beetje 't idee dat 't om de info op zijn laptop gaat, die ze misschien wel gewist heeft. (misschien omdat daar belangrijke info over 't VT opstond wat niemand verder mag vinden?)








Re:philly's reacties op het forum
« Reactie #7 Gepost op: 27-06-2003, 12:08:29 »
Net op de KRO gelezen:

Ze heeft een aantal teksten uit haar dagboek gewist:

Het begin, Het stukje dat R dzijn beloftes enzo heeft gebroken en niet weet hoelang ze het nog voor hem op kan nemen, en het stukje dat ie niet naar haar luisterd

Grtz








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:philly's reacties op het forum
« Reactie #8 Gepost op: 27-06-2003, 12:20:53 »
Aha! Maar zal ze dat nu gedaan hebben, omdat ze er zelf niet meer mee geconfronteerd wilde worden? Of is ze bang dat Claire en Cappel iets achter die teksten gaan zoeken?








Re:philly's reacties op het forum
« Reactie #9 Gepost op: 27-06-2003, 12:33:02 »
Ik denk het tweede,in die laatste twee stukje die ze gewist heeft staat alleen maar dat ze allemaal negatief over Romeo waren. Die zouden als motief opgevat kunnen worden...