Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 2380 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Aflevering 5
« Gepost op: 11-07-2003, 11:49:57 »
Wat een nare aflevering. Heel moeilijk om mollenstreken te ontdekken. Natuurlijk is dit op zich heel goed, maar voor mij als kandidaat wat minder.

Even over Risk, Daisy: Je hebt helemaal gelijk  ;D Ik ben echt de master wat Risk betreft, je moet gewoon zorgen dat je Australië hebt (makkelijk te verdedigen) en Noord-Afrika, (want dat is de sleutelpositie tussen 3 continenten) en dan Noord-Afrika vol sodemieteren met teringveel legers, zodat niemand Afrika, Zuid-Amerika en Europa kan pakken. (en als je dan ook nog Australië hebt, kunnen de anderen vaak niet meer hun opdracht halen  ;D). Maar ik speel het wel volgens de oude regels en dan duurt Risk echt teringlang. Ik ben er zelfs heel wat uurtjes voor op gebleven en tot lang in de nacht doorgespeeld. (He? Zie ik hier ineens een mogelijke mollenstreek van het duo Intikker/Ville)








Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 5
« Reactie #1 Gepost op: 11-07-2003, 12:29:07 »
Inderdaad een erg moeilijke aflevering. Kan er ook niet heel veel van maken. Ben blij dat je nog even benadrukt dat je als kandidaat meespeelt Chriz, maar of ik het serieus moet nemen...???  ::)

En over Risk gesproken, ook ik ben de master in Risk en heb het errug veel gespeeld. Inderdaad ook tot diep in de nacht. En we hadden het mekaar erg lastig kunnen maken, want ook ik zorg er als het even kan voor dat ik Australie inpik :) Maar goed, kennelijk heb ik het deze keer toch laten liggen, ik heb helaas in Chriz mijn meerdere moeten erkennen, en dat voor iemand die zo slecht tegen haar verlies kan!!!







don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Aflevering 5
« Reactie #2 Gepost op: 11-07-2003, 12:42:27 »
Om jullie gerust te stellen. Ik weet wel hoe het moet dat Risken, maar ik heb het echt al heel lang niet meer gedaan. Ben nu vooral, als we al gezelschapsspellen doen, aan het Catannen. Echt leuk is dat, dus als we de volgende keer weer een spel gaan doen...

Verder begin ik alleen maar meer te twijfelen tussen mijn mollen, niet dat ik het ergens op baseer, maar hoe verder ik kom, hoe meer ik ga denken dat ik het eigenlijk toch wel ergens op moet gaan baseren. Snap je? Misschien moet ik nog beter naar hints gaan zoeken... Ik snap er echt helemaal niets meer van dat sommige al gewoo allemaal hints hebben en zo en ik niet...

In ieder geval zit ik er nog in, en dat is voor mij wel zo handig!

Gr. Sjors

Edit: Spelfouten en iets erbij getypt









« Laatst bewerkt op: 11-07-2003, 17:05:39 door intikker »
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Aflevering 5
« Reactie #3 Gepost op: 11-07-2003, 13:27:35 »
Ik heb ook nauwelijks hints gezien, moet ik bekennen. 2 keer een tekstje, maar die kan ik verkeerd geintepreteerd hebben en een paar vreemde spelfouten die me eigenlijk aan het denken moeten zetten (maar tsja, dat zien we bij de laatste aflevering wel).

Maar als een van mijn intepretaties (is dat goed?) waar is, dan maak jij een grote kans op de finale, Intikker!  ;) (en als je de mol bent natuurlijk al helemaal)








Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Aflevering 5
« Reactie #4 Gepost op: 11-07-2003, 17:05:22 »
Maar als een van mijn intepretaties (is dat goed?) waar is, dan maak jij een grote kans op de finale, Intikker!  ;) (en als je de mol bent natuurlijk al helemaal)

Ik heb het nu veranderd...







« Laatst bewerkt op: 11-07-2003, 17:06:20 door intikker »
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 5
« Reactie #5 Gepost op: 11-07-2003, 18:23:55 »
Omdat jullie zo aandringen:
Als je heel goed oplet, kan je een letterlijk de naam van de mol uit deze aflevering halen  :o