Auteur Topic: Wat is je domste blunder?  (gelezen 54711 keer)

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Wat is je domste blunder?
« Reactie #300 Gepost op: 24-02-2006, 20:48:26 »
 ::rofl:: ::rofl::
Menno is gek

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is je domste blunder?
« Reactie #301 Gepost op: 12-03-2006, 15:13:22 »
weet je wat ook slim is: de VI doorkijken en dan bij een elftal zeggen dat er wel heel veel buitenlanders inzitten....tsja het was het elftal van Ghana  :-[  ::schaam::
I'm a real big goblin..

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Wat is je domste blunder?
« Reactie #302 Gepost op: 1-04-2006, 18:27:31 »
De koffiezet blunder!

Vanmorgen was ik vroeg op mijn werk, dus toen ik alle spullen aan had gezet naar boven om dan ook maar koffie te zetten. Maar ik ben nogal moe, dus let ik half op.. Ik pak een koffiefilter, 8 scheppen koffie in de filter, stekker in het stopcontact en de pot aan. Intussen was het half 10 dus ik en mijn collega doen de deur open en gelijk aanhoudend druk. Komt mijn werkgever om 10 uur binnen en gaat naar boven om zijn jas op te hangen e.d. Roept hij in een volle winkel, Wie heeft er koffie gezet? .. dus ik .. Ja ik..  :) ... " Ik vind koffie persoonlijker lekkerder als je ook water in het resevoir gooit  :) " ... Ik was de hoe stom het ook klinkt, het water vergeten.. die pot heeft dus een half uur warm staan worden, terwijl dat zonder water dus gevaarlijk is  ::schaam:: ::schaam:: ::schaam::

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is je domste blunder?
« Reactie #303 Gepost op: 2-04-2006, 02:30:15 »
Keihard tegen een raam oplopen omdat je ervan overtuigd was dat het gewoon een doorgang was... en daarna nog zien dat ernaast de deur zit  ::schaam:: ::schaam::  ;) ::)
I'm a real big goblin..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is je domste blunder?
« Reactie #304 Gepost op: 2-04-2006, 10:40:03 »
ik heb ooit eens ja gezegt voor het altaar  ::dom:: ::dom:: ::dom::

Offline sap

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is je domste blunder?
« Reactie #305 Gepost op: 15-04-2006, 16:57:08 »
Over trouwen gesproken... Moest eens opdienen op een trouwfeest...  We waren aan het babbelen met de bruidegom en die : "Tja, het is toch een heel gedoe, en kost veel geld enzo..."  En ik erop : "Tja, je trouwt maar één keer hé"..

Niet dus   ::schaam::

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Wat is je domste blunder?
« Reactie #306 Gepost op: 29-06-2009, 12:46:59 »
Even weer een blundertje van mij :)
 
Ik werkte vroeger bij de Praxis. En daar kwamen wel eens Duitsers en ik spreek totaal geen Duits. Die Duitser zegt: "Was sagen sie?" Dus ik zeg "Cederhout, Ebbenhout, Eikenhout, Elzenhout, Iepenhout, Kastanjehout, Notenhout, Teak,  Vuren, triplex,..."
Menno is gek

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is je domste blunder?
« Reactie #307 Gepost op: 29-06-2009, 12:54:15 »
Gieps-platten, nicht zu vergessen.


OT:  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Wat is je domste blunder?
« Reactie #308 Gepost op: 25-08-2009, 18:01:13 »
een fles cola was een beetje bevroren omdat de koelkast te koud staat. En nou dreef er een klomp ijs in wat het inschenken belemmerde. Ik draai de dop er weer op en begin te schudden zodat de klomp ijs in kleine stukjes breekt. Opzich niet zo'n domme gedachten. Tot ik de fles weer opendraai... ::schaam:: ::schaam::
Menno is gek

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wat is je domste blunder?
« Reactie #309 Gepost op: 25-08-2009, 18:12:26 »
een fles cola was een beetje bevroren omdat de koelkast te koud staat. En nou dreef er een klomp ijs in wat het inschenken belemmerde. Ik draai de dop er weer op en begin te schudden zodat de klomp ijs in kleine stukjes breekt. Opzich niet zo'n domme gedachten. Tot ik de fles weer opendraai... ::schaam:: ::schaam::

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.