Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 1783 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Aflevering 6
« Gepost op: 18-07-2003, 11:55:16 »
Hier dus alles weer over aflevering 6, die boordevol zat met (mogelijke) molacties, veel vrienden en familie en die natuurlijk weer heel goed was   ;D








Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Aflevering 6
« Reactie #1 Gepost op: 18-07-2003, 12:51:38 »
supercoole aflevering weer!  ;D
wel jammer dat ik net afviel voordat de familie en vrienden op bezoek kwamen, want dat had ik toch wel erg leuk gevonden









Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Aflevering 6
« Reactie #2 Gepost op: 21-07-2003, 12:28:27 »
De "fatale" aflevering. 6 zal voor altijd mijn ongeluksgetal zijn. 6 het getal van de duivel, 6 het getal van de hel...  :'(

Neej, Daisy: Ik zal je nu alvast een ding zeggen, de verhalen waren geweldig, ik heb een heleboel hints ontdekt maar kon ze nooit aan iemand linken (wat toch wel handig zou zijn als je dan toch een hint ontdekt). Mijn pik-er-eentje-uit-en-hou-dit-vol-tot-het-einde-en-haal-de-afvallers-er-tussen-uit-theorie heeft niet gewerkt. Iedereen succes nog en onthoud: Niets is wat het lijkt in de CMC2!







Life's a riddle, keep answering the questions...

maapie

  • Gast
Re:Aflevering 6
« Reactie #3 Gepost op: 25-07-2003, 20:17:00 »
Mijn pik-er-eentje-uit-en-hou-dit-vol-tot-het-einde-en-haal-de-afvallers-er-tussen-uit-theorie heeft niet gewerkt.

;D bij mij wel ;D
 
Ik ben weer terug van vak (dit moet eigenlijk in de bar) en ik zie net dat intikker eruit is. Jammer!!! je was heel goed!