Auteur Topic: De Jury  (gelezen 8312 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
De Jury
« Gepost op: 3-02-2013, 22:35:56 »


Zoals jullie weten, kon men zich ook opgeven als jurylid. Deze jury zal jullie in de gaten houden en op verschillende programma's een invloed hebben.
Maar wie zit er in de jury? Tijd om dit eens aan het licht te brengen!

lemmyfan396
Vermoedelijk de jongste der juryleden. Lemmyfan396 ziet zich eerder als een mild jurylid dat niet al te lage punten zal geven.

NextGP
Als organisator van online spelen op andere fora, heeft dit jurylid genoeg ervaring om te jureren. Hij ziet een soort Simon Cowell in zichzelf.

hillo
Niet de geduchte tegenstander in het spel deze keer, maar wel één van de juryleden. Na menig spel (zowel op als buiten RN) gewonnen te hebben, kent hillo het klappen van de zweep.

Nieky
Te weinig tijd om als kandidaat mee te doen, maar toch hebben we Nieky in da house, deze keer als jurylid. Hij belooft plechtig om D*N niet te bevooroordelen.

Bubbles
Door de aanwezigheid van Bubbles heeft de jury ook een vrouwelijke én vooral Belgische kijk op de zaken.

Miek37
Miek37 besefte tijdens Survivor dat het kandidaatschap in online spellen niet echt haar ding was. Maar ze is er wel bij als jurylid. Voorlopig vertoeft ze nog in een land hier ver vandaan, maar vanaf 25 februari staat ze paraat!

Molière
Molière is de oude wijze van de jury en zal een kritisch oogje op alle kandidaten houden.

grasisgroen
Last but not least is er grasisgroen, die twijfelde tussen deelnemen of jury duty. Ze koos voor het laatste en vervolledigt zo onze achtkoppige jury.
« Laatst bewerkt op: 3-02-2013, 22:38:26 door Robbieazerty »

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Jury
« Reactie #1 Gepost op: 3-02-2013, 22:38:49 »
Hopelijk is mollenvanger er nu eindelijk achter dat ik niet meedoe en word ik niet bestookt met vragen of ik een touw heb  ;D  ::rofl::

sorry mollenvanger, ik heb heel erg gelachen xD
You'll never walk alone

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Jury
« Reactie #2 Gepost op: 3-02-2013, 22:39:10 »
Leuk gedaan met die ogen!
Enne, gig ziet er wel heel leuk uit...  ::love:: slijm slijm

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: De Jury
« Reactie #3 Gepost op: 3-02-2013, 22:40:11 »
Oei, heftige jury! :o

Een mooie mix van jong en oud, man en vrouw, Nederlands en Belgisch, mild en streng.

Staat er ook een camera in de jurykamer, zodat we allemaal kunnen meegenieten van de rivaliteit tussen Hillo en Nieky?  :D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Jury
« Reactie #4 Gepost op: 3-02-2013, 22:41:25 »
Top jury ::bravo::

Staat er ook een camera in de jurykamer, zodat we allemaal kunnen meegenieten van de rivaliteit tussen Hillo en Nieky?  :D
De nieuwe Mariah Carey en Nicki Minaj ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Jury
« Reactie #5 Gepost op: 3-02-2013, 22:42:19 »
De nieuwe Mariah Carey en Nicki Minaj ::rofl::

Jij wil nu al minpunten  ::zweep::
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De Jury
« Reactie #6 Gepost op: 3-02-2013, 22:50:34 »
Had groentje eigenlijk meer verwacht als



of




 ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Jury
« Reactie #7 Gepost op: 3-02-2013, 22:52:27 »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De Jury
« Reactie #8 Gepost op: 3-02-2013, 23:08:23 »
Leuk dat de jury bekend is! Super leuk ook die foto's van die ogen :)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Jury
« Reactie #9 Gepost op: 3-02-2013, 23:11:00 »
Wat doet een beetje make up toch wonderen   ::oink::   ::bravo::
...maar soms even niet :)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: De Jury
« Reactie #10 Gepost op: 3-02-2013, 23:14:53 »
Wat doet een beetje make up toch wonderen   ::oink::   ::bravo::

Hoezo, heb je normaal gesproken soms Steve Buscemi-eyes?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Jury
« Reactie #11 Gepost op: 3-02-2013, 23:21:54 »
 :o  tis maar een vraag, maar jou hou ik in de gaten kd  ::zweep:: zo even zwiepen met dat ding, want dat past wel bij m'n ogen
...maar soms even niet :)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Jury
« Reactie #12 Gepost op: 4-02-2013, 08:15:53 »
Interssante jury, succes met jullie verantwoordelijke taak. ::ok::

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Jury
« Reactie #13 Gepost op: 4-02-2013, 14:17:49 »
:o  tis maar een vraag, maar jou hou ik in de gaten kd  ::zweep:: zo even zwiepen met dat ding, want dat past wel bij m'n ogen
Dat lijkt me een goed idee, ja. Met al die jonkies in het spel zou je wat anders verwachten, maar ondertussen ontwikkelt juist de al wat oudere KD. zich tot de grootste vlegel onder de kandidaten.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: De Jury
« Reactie #14 Gepost op: 4-02-2013, 15:06:06 »
Dat lijkt me een goed idee, ja. Met al die jonkies in het spel zou je wat anders verwachten, maar ondertussen ontwikkelt juist de al wat oudere KD. zich tot de grootste vlegel onder de kandidaten.

Molière (of mag ik Jean-Baptiste zeggen?)!!! Ik ben een groot fan van je werk: Tartuffe, Le Bourgeois Gentilhomme, Dom Juan... en zo overtuigend als je je eigen dood speelde in Le Malade Imaginaire...!  Nooit eerder vertoond! ::bravo::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Jury
« Reactie #15 Gepost op: 4-02-2013, 15:10:37 »
Molière (of mag ik Jean-Baptiste zeggen?)!!! Ik ben een groot fan van je werk: Tartuffe, Le Bourgeois Gentilhomme, Dom Juan... en zo overtuigend als je je eigen dood speelde in Le Malade Imaginaire...!  Nooit eerder vertoond! ::bravo::
Kijk, dat zijn de betere teksten. Merci beaucoup! :)
En van mij mag je Jean-Baptiste zeggen, maar ik prefereer toch Molière.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: De Jury
« Reactie #16 Gepost op: 4-02-2013, 16:31:41 »
Het toppunt van al is dat dat niet mijn ogen zijn xD..Maarja,wel leuk gedaan iig!!!
Veel juryleden c:
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Jury
« Reactie #17 Gepost op: 4-02-2013, 18:28:44 »
Het toppunt van al is dat dat niet mijn ogen zijn xD.

 :o Het zijn niet jóuw ogen  :o? Ik dacht toch echt dat Robbie met zijn camera alle juryleden was af gegaan om ze allemaal op gelijksoortige wijze op de foto te zetten. Maar niets van dit alles dus. Moet ik er nu ook aan twijfelen of alle juryleden wel lijfelijk aanwezig zijn in de jurykamer? En zitten wij wel écht op een eiland ??? Ja, je gaat op deze manier werkelijk aan alles twijfelen  :-\\

Gelukkig weten we in ieder geval zeker wie de vrouwen en wie de mannen zijn en hoe oud iedereen is en dat ze allemaal echt zo een goddelijk lichaam hebben als ze zelf zeggen  ::jaja::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Jury
« Reactie #18 Gepost op: 4-02-2013, 18:31:08 »
:o Het zijn niet jóuw ogen  :o? Ik dacht toch echt dat Robbie met zijn camera alle juryleden was af gegaan om ze allemaal op gelijksoortige wijze op de foto te zetten. Maar niets van dit alles dus. Moet ik er nu ook aan twijfelen of alle juryleden wel lijfelijk aanwezig zijn in de jurykamer? En zitten wij wel écht op een eiland ??? Ja, je gaat op deze manier werkelijk aan alles twijfelen  :-\\

Gelukkig weten we in ieder geval zeker wie de vrouwen en wie de mannen zijn en hoe oud iedereen is en dat ze allemaal echt zo een goddelijk lichaam hebben als ze zelf zeggen  ::jaja::


Ik ben stiekem een vrouw, maar ik heb wel nogsteeds een goddelijk lichaam  ::joehoe::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Jury
« Reactie #19 Gepost op: 4-02-2013, 18:33:05 »
Na bovenstaande licht-sarcastische post, wil ik toch eigenlijk ook nog wel een postieve duit in het zakje doen: wat een superjury  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: !!!!

Van alles wat, dus je weet niet wie je naar de mond moet praten of hoe je de crea-opdrachten het best kan doen om de jury te behagen. En omkopen wordt zo ook een beetje berotelijk vrees ik. Zou het spel dan zomaar eens helemaal eerlijk kunnen gaan verlopen  :P ?

The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?