Auteur Topic: Een grote massa B U G S  (gelezen 837297 keer)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #140 Gepost op: 11-08-2003, 20:57:41 »
Ik kan m'n eigen berichten niet meer bewerken... Ook heb ik nog steeds 19 persoonlijke berichten, terwijl het er maar 7 zijn. Verder wel fijn dat ik nu kan citeren zoveel ik wil ;D

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #141 Gepost op: 11-08-2003, 20:59:29 »
Ik kan trouwens nu ook alle topics openen en sluiten... ik gok dat dat niet de bedoeling is  :-\ maar wel gaaf  :-* ;) .

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #142 Gepost op: 11-08-2003, 21:03:22 »
Ik kan alleen de topics die ik zelf heb geopend sluiten en openen.

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #143 Gepost op: 11-08-2003, 21:04:19 »
Dat klopt... nu je het zegt! Bij dit topic kon het inderdaad niet.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #144 Gepost op: 11-08-2003, 21:05:52 »
Dat is allemaal vet cool. De nieuwe avatars zijn echt precies de goede: JEWEL!!! (maar ook dus No Doubt (Gwen), Avril Lavigne, Bon Jovi, Korn, Linkin Park, Alanis, Nirvana oa)

Maar eeuh.....avatar kon ik nog niet uploaden en dat moest ik even melden aan de 'admin' dus hierbij



Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #145 Gepost op: 11-08-2003, 21:13:02 »
en de moderator-opties zijn weer terug!  :D

Maar ik kan in de Huiskamer niet meer mijn eigen berichtjes verwijderen en aanpassen

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #146 Gepost op: 11-08-2003, 21:21:18 »
Ik kan m'n eigen berichten niet meer bewerken...
Als het goed is zou dat nu gefixt moeten zijn.
Citaat
Ook heb ik nog steeds 19 persoonlijke berichten, terwijl het er maar 7 zijn. Verder wel fijn dat ik nu kan citeren zoveel ik wil ;D
Hmm, daar moet ik denk ik nog even wat aan doen.
Dat is allemaal vet cool. De nieuwe avatars zijn echt precies de goede: JEWEL!!! (maar ook dus No Doubt (Gwen), Avril Lavigne, Bon Jovi, Korn, Linkin Park, Alanis, Nirvana oa)
Aanvullingen zijn welkom en kun je naar mij (Compuart@simplemachines.org) sturen (65x65). Ik kan overigens niet garanderen dat ze in de distrubutie komen...
Citaat
Maar eeuh.....avatar kon ik nog niet uploaden en dat moest ik even melden aan de 'admin' dus hierbij
Wat gaat er precies fout en welke browser gebruik je?
en de moderator-opties zijn weer terug!  :D
Yep, de permissies is weer flink aan gesleuteld in de tussentijd.
Citaat
Maar ik kan in de Huiskamer niet meer mijn eigen berichtjes verwijderen en aanpassen
Dat zou (denk ik) nu ook weer gefixt moeten zijn
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #147 Gepost op: 11-08-2003, 21:24:34 »
Ja Comp, ik kan m'n berichtjes weer aanpassen!!!  :-* Als we jou toch niet hadden!! en de voordeur niet, dan moesten we altijd achterom

Ik kan trouwens niet meer iets bold ofzo maken door op een knopje te drukken. Eerst stonden er allemaal van die icoontjes dat je makkelijk iets sub of img kon maken, maar nu staan die er niet meer.
Spellcheck doet het hier niet iig.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #148 Gepost op: 11-08-2003, 21:26:26 »
een zelfgemaakte avatar van 100x65 kon ik er niet opkrijgen, maar andere wel (vierkante). Browser: Weet je niet hoe a-technisch ik op dit gebied ben? Ik heb geen idee.

Ik kan de berichtjes weer verwijderen en aanpassen in de huiskamer.

en alleen de polls aanpassen kan ik nog niet in het CMC-topic (als moderator) en in het CMC-forum krijg ik de kans op een knopje met 'CMS' waarmee ik in de index kom. Hoort dit zo of heeft het te maken met de supergeheimzinnige geheimzinnige CMC III-plannen?  ::)

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #149 Gepost op: 11-08-2003, 22:00:50 »
In de statistieken pagina krijg ik deze twee errors:

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/compuart/domains/wieisdemol.com/public_html/Themes/default/Stats.php on line 126

en

Notice: Undefined offset: 0 in /home/compuart/domains/wieisdemol.com/public_html/Sources/Stats.php on line 305

en

« Laatst bewerkt op: 22-12-2004, 19:08:13 door elise is de mol »
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #150 Gepost op: 11-08-2003, 22:01:50 »
Ik kan trouwens niet meer iets bold ofzo maken door op een knopje te drukken. Eerst stonden er allemaal van die icoontjes dat je makkelijk iets sub of img kon maken, maar nu staan die er niet meer.

Die opties heb ik ook effe gemist, maar ik zie dat ze inmiddels weer netjes op hun plaats staan.  :)

Effe nog iets geks. Ik las dat er nu de mogelijkheid was om van iemand 'n overzicht van al zijn/haar berichten te bekijken. Ik was erg nieuwsgierig hoe dat er dan wel niet uit zou zien en heb 't effe bij mezelf gecheckt. Wat ik zo vreemd vind, is dat ik bij mezelf 'n overzicht krijg van 5314 berichten, terwijl ik er in m'n teller maar 5256 heb staan.  Bovendien krijg ik niet echt 't idee dat de berichten die volgens 't overzicht m'n eerste berichten op dit forum zijn ook echt m'n eerste berichten waren. :-\ (effe los van dat berichtje uit de jaren 70  ;) )

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #151 Gepost op: 11-08-2003, 22:02:11 »
Ik kan trouwens niet meer iets bold ofzo maken door op een knopje te drukken. Eerst stonden er allemaal van die icoontjes dat je makkelijk iets sub of img kon maken, maar nu staan die er niet meer.
Gefixt :)
en alleen de polls aanpassen kan ik nog niet in het CMC-topic (als moderator)
Zou (denk ik) nu moeten werken
Citaat
en in het CMC-forum krijg ik de kans op een knopje met 'CMS' waarmee ik in de index kom. Hoort dit zo of heeft het te maken met de supergeheimzinnige geheimzinnige CMC III-plannen?  ::)
Dat zou nu ook gefixt moeten zijn ;D
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #152 Gepost op: 11-08-2003, 22:02:59 »
Eej de blokjes zijn weer terug ;D

Melding boven het WIDM.com logo:
Notice: Undefined index: is_global_moderator in /home/compuart/domains/wieisdemol.com/public_html/Sources/Subs.php on line 229
Gefixt :)

 :-*

EDIT: die melding van hierboven is al weg :)
« Laatst bewerkt op: 11-08-2003, 22:15:32 door Annuh »

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #153 Gepost op: 11-08-2003, 22:07:20 »
En de tijden kloppen ineens ook niet meer... eerder nog wel!

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #154 Gepost op: 11-08-2003, 22:18:50 »
In de statistieken pagina krijg ik deze twee errors:

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/compuart/domains/wieisdemol.com/public_html/Themes/default/Stats.php on line 126

en

Notice: Undefined offset: 0 in /home/compuart/domains/wieisdemol.com/public_html/Sources/Stats.php on line 305
gefixt
Die opties heb ik ook effe gemist, maar ik zie dat ze inmiddels weer netjes op hun plaats staan.  :)

Effe nog iets geks. Ik las dat er nu de mogelijkheid was om van iemand 'n overzicht van al zijn/haar berichten te bekijken. Ik was erg nieuwsgierig hoe dat er dan wel niet uit zou zien en heb 't effe bij mezelf gecheckt. Wat ik zo vreemd vind, is dat ik bij mezelf 'n overzicht krijg van 5314 berichten, terwijl ik er in m'n teller maar 5256 heb staan.  Bovendien krijg ik niet echt 't idee dat de berichten die volgens 't overzicht m'n eerste berichten op dit forum zijn ook echt m'n eerste berichten waren. :- (effe los van dat berichtje uit de jaren 70  ;) )
gefixt (en dat de berichtenteller niet helemaal gelijk loopt met het daadwerkelijk aantal aanwezige berichten dat kan wel kloppen (er wordt wel eens een bericht gewist dat niet van het berichtensaldo wordt afgehaald).
Melding boven het WIDM.com logo:
Notice: Undefined index: is_global_moderator in /home/compuart/domains/wieisdemol.com/public_html/Sources/Subs.php on line 229   :-*

EDIT: die melding van hierboven is al weg :)
inderdaad. Gefixt :)
En de tijden kloppen ineens ook niet meer... eerder nog wel!
gefixt

(handig, dat multiquote  8))
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #155 Gepost op: 11-08-2003, 22:33:03 »
(en dat de berichtenteller niet helemaal gelijk loopt met het daadwerkelijk aantal aanwezige berichten dat kan wel kloppen (er wordt wel eens een bericht gewist dat niet van het berichtensaldo wordt afgehaald).inderdaad. Gefixt :)

Dan zou 't berichtensaldo toch juist hoger moeten zijn dan 't aantal berichten dat je te zien krijgt bij dat overzicht? Bij mij is 't juist andersom. :-\  (ik vind 't verschil van meer als 50 berichtjes ook zo groot....)

(handig, dat multiquote  8))

Dat multiquote is echt geniaal Compuart! Echt enorm handig!  :D

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #156 Gepost op: 12-08-2003, 01:10:05 »
Dat multiquote is echt geniaal Compuart! Echt enorm handig!  :D

Waarom nu pas! Wat heb je eigenlijk gedaan in de tussentijd van het eerste Yabb-forum dat je online bracht tot deze ingeving (bedacht door jouw?) van die multi-quote? Dat brengt alles wel even in perspectief niet? Wat was je aan het doen toen je op dit idee kwam (of diegene die het bedacht heeft?) Wat voor weer was het toen? Is belangrijk voor de geschiedschrijving en om je kleinkinderen later te vertellen!

Nog mooier zou het zijn als je wanneer je multiquote je niet weer bovenaan 'bent' bij het bericht typgedeelte, maar gewoon nog steeds daar waar je op het 'voeg citaat toe' hebt geklikt... Maar verder: bravo!

Ohja en die Spell Check doet het bij mij niet, ik krijg alleen maar een leeg scherm.

Hey, deze laatste zin hierboven heb ik erbij ge-edit, maar dat staat er niet bij? Heeft ergens idd wel wat, want meestal gaat het bij die directe edits om tiepfouten te corrigeren. (Of was die Spell Check daar al niet voor? ;))


« Laatst bewerkt op: 12-08-2003, 01:14:43 door bertha531 »

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #157 Gepost op: 12-08-2003, 06:50:56 »
Die onderregels (ik weet niet precies of dat zo heet) die zijn nu even groot als deze tekst. Dat was toch eerst veel kleiner? (is nog vroeg dus dat kan ook aan mij liggen ;))
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #158 Gepost op: 12-08-2003, 10:02:12 »
Maar eeuh.....avatar kon ik nog niet uploaden en dat moest ik even melden aan de 'admin' dus hierbij
idem
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #159 Gepost op: 12-08-2003, 18:52:26 »
Hoi...

Ik kwam net op de site en zie tot mijn verbazing dat er staat dat boompje vandaag jarig is. Die is morgen pas jarig, de 13e!
En dat staat wel goed in de kalender! Hoe kan dat nou?
Augurken zijn net krokodillen!!!