Auteur Topic: Een grote massa B U G S  (gelezen 837299 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1140 Gepost op: 14-02-2007, 14:17:50 »
(...) voordat ik IE7 had ge-upload...(...)
Geüpdate ;)
The British are not impressed.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1141 Gepost op: 14-02-2007, 16:36:35 »
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline DragonRider

  • Forumlid
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1142 Gepost op: 14-02-2007, 17:03:28 »
- Er is een eenvoudigere manier om ie 7 te deinstalleren, gewoon via software controlpanel, dit is altijd te verkiezen boven stysteem herstel

- Systeemherstel verwijderd alles tot op een onbekend punt, wanneer voor het laatst een herstel bestand aan is gemaakt. Dus denk aan een spelletje wat je broertje geinstalleerd heeft, maar ook foto's die je vader op de computer gezet heeft, enz

- En buiten dit is het gewoon niet wenselijk om ie 7 weg te halen omdat ie 7 veel beter beveiligd is tegen allemaal shit die je via internet op kan lopen en wat je systeem instabiel maakt

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1143 Gepost op: 14-02-2007, 18:46:04 »
- En buiten dit is het gewoon niet wenselijk om ie 7 weg te halen omdat ie 7 veel beter beveiligd is tegen allemaal shit die je via internet op kan lopen en wat je systeem instabiel maakt
Tja, dan kun je net zo goed meteen een Mac kopen.
The British are not impressed.

Offline DragonRider

  • Forumlid
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1144 Gepost op: 14-02-2007, 19:27:38 »
Tja, dan kun je net zo goed meteen een Mac kopen.

je bent zo voorspelbaar :')


maarja, hoge bomen vangen veel wind, als mac populair was dan had je daar meer shit.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1145 Gepost op: 14-02-2007, 20:33:06 »
Ja, maar die is sneller met updates bij veiligheidslekken, dus zou al met al toch veiliger zijn.
The British are not impressed.

vgpsoftware

  • Gast
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1146 Gepost op: 17-02-2007, 23:59:39 »
Hoi, ik ben nieuw op dit forum. Mijn nickname is Acheron. Echter wanneer ik dat in mijn profiel wil instellen krijg ik de melding:

Citaat
Er is een fout opgetreden !
De gebruikersnaam die je hebt geprobeert te registreren is al gereserveerd! Probeer een andere gebruikersnaam. Gereserveerde naam: ron


Alle combinaties met ron werken dus niet, wat doet denken aan een bug. Ik hoop dat deze zo snel mogelijk wordt opgelost.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1147 Gepost op: 27-02-2007, 16:26:48 »
- Systeemherstel verwijderd alles tot op een onbekend punt,
Verwijdert. Dat je die niet gezien heb, Daedalus!

Citaat
Dus denk aan een spelletje wat je broertje geinstalleerd heeft, maar ook foto's die je vader op de computer gezet heeft, enz
Je eerste voorbeeld klopt wel, je tweede niet. Systeemherstel verwijdert geen jpeg, gif of andere afbeeldingsformaten.

Ik las dit en wilde het even voor de volledigheid van het topic erbij vermelden.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline DragonRider

  • Forumlid
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1148 Gepost op: 27-02-2007, 17:32:57 »
Verwijdert. Dat je die niet gezien heb, Daedalus!
Je eerste voorbeeld klopt wel, je tweede niet. Systeemherstel verwijdert geen jpeg, gif of andere afbeeldingsformaten.

Ik las dit en wilde het even voor de volledigheid van het topic erbij vermelden.

wel de foto's als je die gebruikt in een foto album programma, maar ze staan dan idd nog op de harde schijf.

En spelfouten verbeteren ::ohno::   ;D

later

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1149 Gepost op: 15-03-2007, 19:06:50 »
M'n avatar is verdwenen.....
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1150 Gepost op: 15-03-2007, 19:11:47 »
Ik zie hem in de broncode nog wel staan, maar het adres http://www.kyrandia.nl/avatars/Tweety.gif (waar hij gehost is) geeft een 404.
En als je gewoon kyrandia.nl opzoekt, krijg je een pagina van mevershosting, met de mededeling:
Citaat
Dit domein is geblokkeerd

Het domein dat u probeerde te bereiken is wegens administratieve redenen geblokkeerd.

Is de rekening niet betaald? :P
The British are not impressed.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1151 Gepost op: 15-03-2007, 19:20:50 »
Ik zie hem in de broncode nog wel staan, maar het adres http://www.kyrandia.nl/avatars/Tweety.gif (waar hij gehost is) geeft een 404.
En als je gewoon kyrandia.nl opzoekt, krijg je een pagina van mevershosting, met de mededeling:
Is de rekening niet betaald? :P

Dat is het oude domein van Compuart. Misschien heeft ie het domein niet meer verlengd of inderdaad niet betaald. ???

Dat zal waarschijnlijk een nieuwe tweety zoeken worden. ::)
Geniet nooit met mate...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1152 Gepost op: 15-03-2007, 19:37:09 »
The British are not impressed.

Offline DragonRider

  • Forumlid
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1153 Gepost op: 24-05-2007, 09:28:58 »
70 dagen, still counting :-X

125 dagen, still counting :-X

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1154 Gepost op: 24-05-2007, 14:55:07 »
Die Micro$choft is niet erg snel met de patches he? Kijk eens of de bug op http://gtalbot.org/BrowserBugsSection/MSIE7Bugs/ staat. Zo ja, richt je klacht dan tot eerder genoemde M$.
The British are not impressed.

Offline DragonRider

  • Forumlid
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1155 Gepost op: 24-05-2007, 18:49:39 »
Wel leuk dat ik de moeite neem om jou shit door te lezen en jij niet de mijne. De 'bug' staat er namelijk niet bij, maar dat had je ook kunnen weten als je gezien had wat ik in t verleden al gepost heb.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1156 Gepost op: 24-05-2007, 20:02:26 »
Ik weet jouw bug niet, want ik heb hem niet. Ik heb de pagina wel degelijk gelezen, ik kan alleen maar aannemen dat het een 'float' bug betreft, zoals op die site staat. Dat is overduidelijk een IE7 bug en geen RN bug.
The British are not impressed.

Offline DragonRider

  • Forumlid
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1157 Gepost op: 25-05-2007, 09:56:01 »
*zucht* waarom reageer ik nog... maarja

het is geen ie 7 bug, het is geen rn.nl bug maar een udm4 bug. Vandaar ook dat de jongens van udm4 een patch hebben uitgebracht zodat hun script het gewoon weer met alle browsers doet. Geen vuiltje aan de lucht, mits je de moeite neemt om de patch even te installeren. rn.nl gooit het op geen tijd, maar als je 125 dagen 24/7 geen tijd hebt om iets aan je site te doen...

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1158 Gepost op: 11-03-2008, 22:41:34 »
Sinds vandaag krijg ik steeds als ik op de site + forum kom een activeX control add-on melding, voor de volledigheid:

This website wants to run the following add-on: 'Quicktime' from 'Apple Computer, Inc.'. If you trust the website and the add-on and want to allow it to run, click here...

Nou vertrouw ik de site, en Apple Quicktime. Maar ik klik er niet op, want ik zie geen enkele reden waarom een Quicktime add-on op de site zou moeten lopen.
Overigens heb ik al melding van iemand anders die dit ook ineens heeft.

Ben benieuwd waardoor dat ineens komt  :)
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1159 Gepost op: 12-03-2008, 07:21:52 »
Bovenstaand probleem heb ik gisteravond ook continue gehad, maar sinds ik gisteravond adobe heb geupload heb ik er geen melding meer van gehad vanochtend.
Ik weet niet of dit er mee te maken heeft of dat het probleem inmiddels via een andere weg verholpen is.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!