Auteur Topic: Een grote massa B U G S  (gelezen 837272 keer)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1220 Gepost op: 26-05-2009, 11:19:04 »
Blijft maf forummen met al die blauwe kadertjes.. ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1221 Gepost op: 29-06-2009, 11:17:22 »
Zijn er meer KPN-klanten die de site www.realityworld.org en de onderliggende pagina's niet kunnen bereiken?

Dit is overigens geen bug in Realitynet, maar ik krijg steeds foutmeldingen als ik een RW-pagina wil bereiken. Heb er al mailcontact over met KPN maar die zeggen dat het niet aan hen ligt. Dus voor dat ik er maar eens een telefoontje aan ga wagen, misschien wel handig om te weten of er meerderen zijn die er last van hebben :) !
The sun came up and reality set in.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1222 Gepost op: 29-06-2009, 11:28:38 »
Ik had er eerst last van, maar nu kan ik het wel bereiken.
Weet niet zeker of wij nog steeds KPN hebben, maar eerst iig wel :P.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1223 Gepost op: 30-06-2009, 16:09:01 »
Zijn er meer KPN-klanten die de site www.realityworld.org en de onderliggende pagina's niet kunnen bereiken?

Dit is overigens geen bug in Realitynet, maar ik krijg steeds foutmeldingen als ik een RW-pagina wil bereiken. Heb er al mailcontact over met KPN maar die zeggen dat het niet aan hen ligt. Dus voor dat ik er maar eens een telefoontje aan ga wagen, misschien wel handig om te weten of er meerderen zijn die er last van hebben :) !

Ik heb er ook last van.  :(
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1224 Gepost op: 30-06-2009, 16:40:48 »
Ik heb er ook last van.  :(

Heb gisteren KPN gebeld, wat een graftakken zeg.

Eerst begonnen ze al te zeuren dat de helpdesk geen ondersteuning biedt met betrekking tot de Experiabox (die voor internetplusbellen). Vervolgens zat die man te zeiken dat ze volgens de voorwaarden geen ondersteuning bieden voor Mac.. @*(@()@!!%&%.. om mij vervolgens af te schepen met een DNS-adres dat ik ergens moet invullen maar wat vervolgens ook niet voor een oplossing zorgt.

::niet-ok::
The sun came up and reality set in.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1225 Gepost op: 28-09-2009, 20:44:34 »
als ik naar het realityworld board wil gaan dan krijg ik elke keer een fout. en ook als ik bijv. het topic over road rules wil openen. Maar sub dingen als survivor kan ik zonder problemen openen...

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1226 Gepost op: 28-09-2009, 21:04:19 »
als ik naar het realityworld board wil gaan dan krijg ik elke keer een fout. en ook als ik bijv. het topic over road rules wil openen. Maar sub dingen als survivor kan ik zonder problemen openen...

Ik heb het thuis bij mijn ouders ook nog steeds, door KPN. In Utrecht is het een andere provider en dus geen problemen.
The sun came up and reality set in.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1227 Gepost op: 28-09-2009, 21:09:10 »
nu doet hij het ook weer.  vreemd...

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1228 Gepost op: 1-11-2009, 23:03:39 »
De lay out van ExpeditieRobinson.Net doet het weer prima zie de kokosnoten voor de subboards staan, ziet er goed uit Test. ;) ::ok::

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1229 Gepost op: 8-12-2009, 10:29:34 »
Mijn PM-email-notificaties doen het niet meer :(
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1230 Gepost op: 8-12-2009, 10:35:28 »
Mijn PM-email-notificaties doen het niet meer :(

Notificatie op zich doet het wel (dat heb ik net gecontroleerd door mezelf een pm te sturen) Maar wat zou kunnen is dat de email je niet bereikt. En dat kan meerdere oorzaken hebben. De mail verdwijnt niet ergens in een spamfilter?
Geniet nooit met mate...

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1231 Gepost op: 8-12-2009, 11:09:58 »
Die specifieke mailbox heeft geen spam-filter (die filtering gebeurd pas later bij het doorsturen). Mail van andere bronnen komt wel gewoon aan, een test-PM aan mezelf gaf geen notifocatie. Ik heb verder niets aan mijn instellingen veranderd, hij lijkt het 'gewoon' niet meer te doen... :(
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1232 Gepost op: 8-12-2009, 11:30:13 »
Ik zou het toch eens proberen met een ander mailadres (andere mailserver) Het is mogelijk dat de mailserver van je provider de mailtjes tegenhoudt zonder dat je daar erg in hebt. Dat heeft vaak iets te maken met de mailheaders van de verstuurde mail waardoor een mail als spam wordt gezien.

Mijn vermoeden is dat het systeem op zich wel werkt, maar dat er ergens tussen het versturen van de mail en het ontvangen bij jou iets mis gaat.
Geniet nooit met mate...

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1233 Gepost op: 8-12-2009, 12:35:56 »
Hmmm, ik zal het wel eens proberen, maar ik blijf het vreemd vinden dat dat dan opeens, van het een op ander moment misgaat...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1234 Gepost op: 8-12-2009, 18:26:09 »
Hmmm, ik zal het wel eens proberen, maar ik blijf het vreemd vinden dat dat dan opeens, van het een op ander moment misgaat...

Welkom in de wereld van computers... :P
Geniet nooit met mate...

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1235 Gepost op: 8-12-2009, 19:14:22 »
als je 1 letter veranderd kun je zomaar ineens 5 errors krijgen...

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1236 Gepost op: 4-01-2010, 22:33:50 »
Ik probeerde t chatprogramma te downloaden maar toen ik op het linkje klikte werkte dat niet..
Ik kreeg een soort error
Kan er iemand naar kijekn of t aan mijn pc ligt of dat er probleem ergens anders aan ligt...
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1237 Gepost op: 4-01-2010, 22:42:10 »
Ik kon hem laatst wel gewoon downloaden

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1238 Gepost op: 4-01-2010, 22:45:09 »
raar... miss dat de site/bestand waar t linkje naar linkt eruit ligt ofzo
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1239 Gepost op: 4-01-2010, 23:17:33 »
Ik probeerde t chatprogramma te downloaden maar toen ik op het linkje klikte werkte dat niet..
Ik kreeg een soort error
Kan er iemand naar kijekn of t aan mijn pc ligt of dat er probleem ergens anders aan ligt...

Die link doet het inderdaad niet meer. Ligt niet aan jou. Komt omdat een tijd geleden de realitynet.nl server opnieuw ingericht cq gecrasht is en er volgens mij geen backups van zijn. Ik kan er iig verder niet bij en kan je dat programma met script verder niet aanbieden. Je kan wel via de linkje "#huiskamer" via een webinterface chatten.
Geniet nooit met mate...