Auteur Topic: [middagprogrammatie] The Ultimate Cake Off!  (gelezen 13099 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[middagprogrammatie] The Ultimate Cake Off!
« Gepost op: 4-02-2013, 21:26:29 »
Beste afvallers (als je nog niet weet wie dat zijn, kijk dan naar het journaal),

Jullie liggen uit primetime, maar nog niet uit Zap! In de middagprogrammatie strijden jullie verder en kunnen jullie zelfs terug in primetime komen! Het eerste programma in deze middagprogrammatie is The Ultimate Cake Off!


Welkom bij The Ultimate Cake Off. Er zal deze aflevering niemand afvallen. Wel kan je een voordeel winnen in de volgende aflevering, waar er wél minstens iemand voorgoed van het scherm zal verdwijnen.

Om dit voordeel te winnen, moeten jullie taarten bakken voor de juryleden. Voor elk jurylid één. Ik heb hen gevraagd me een kleine omschrijving van zichzelf en hun favoriete taart te maken. Aan jullie om creatief aan de gang te slaan en de beste taart te maken. Dit mag een foto van google zijn, een foto van een zelfgemaakte taart of zelfs een tekening. Je steekt er een korte omschrijving bij met welke smaken en waarom de eventuele versieringen er op staan of die bepaalde kleuren gebruikt zijn. Stuur dit allemaal via pm naar mij en dan gaan de juryleden hun favoriete taart kiezen (zonder te weten wie welke taart opgestuurd heeft).

Hieronder post ik de omschrijvingen van de juryleden.

De deadline is donderdag 21u.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [middagprogrammatie] The Ultimate Cake Off!
« Reactie #1 Gepost op: 4-02-2013, 21:26:38 »
lemmyfan396
Ik ben dus Joey,beter bekend als Lemmy hier,mijn hobbies zijn karate,gamen en computeren,ik ben momenteel 14 jaar oud en verjaar op 12 september.
Mijn favoriete taartsmaak is banaan c:

Miek37
Reislustige hobbyfotografe die gek is op hazelnoot schuimtaart.  ;-)

NextGP
Mijn naam is dus Ruud, kom uit Noord-Brabant en ben 17. Hobby's zijn forumspellen, detectives lezen & kijken. Verder zit ik op badminton, school en m'n mobiel of laptop. Ik zal als jurylid letten op originaliteit, wat ik zelf heel belangrijk vindt. Het motto 'beter goed gejat dan slecht verzonnen', daar heb ik een hekel aan. Verder ja.... Wat wil je weten? Favoriete vak is geschiedenis, favoriete tv-serie is Sherlock en favoriete tv-programma natuurlijk Wie is de Mol?.

Qua taarten betreft. Ik haat slagroomtaarten, maar een taart moet compleet zijn ;) Het moet alles hebben, smaak, kleur, geur en uitstraling. Favoriete taartsmaak: appeltaart, chocoladetaart en kersentaart. Verder eet ik bijna nooit taart en hou ik meer van koeken en tompoucen. Zoete taarten zijn trouwens altijd welkom, op slagroomtaarten na dan!

hillo
k hou van film, televisie en theater. Daarom studeer ik film- en televisiewetenschap en werk ik in een theater, wat dus tevens een soort van hobbies zijn. Ik sta in het bestand bij Endemol en Idtv om af en toe wat productiewerk te doen (is nog weinig van gekomen door een andere hobby: de wereld over reizen), supertof allemaal. Daarnaast ben ik een eigen bedrijf aan het opzetten in film en montage van kleine filmpjes met verschillende doeleinden, wederom een hobby. En lost but not least is mijn hobby de man van mijn dromen ::love::. Momenteel ben ik met hem een huis aan het kopen, wat niet echt mijn hobby is door het vele geregel. Maar straks mag ik gaan inrichten, dat zou ik wel als een hobby kunnen omschrijven. Oh en nog één hobby. Ik hou ook van tactische spelletjes. Het leven is immers een spel. Durf te spelen.

Ik ben dol op vruchten, en hou minder van zoete troep als chocola en mokka ed. Slagroom maakt dik, dus niet te veel. En kleurtjes doen het altijd goed op taartjes!

grasisgroen
Als ik muziek hoor kan ik niet stilzitten.
Ik hou van dansen,vooral op bigbandmuziek uit de jaren 30, maar ook de voorloper, de charleston, dans ik graag.Ik heb ooit een mode-opleiding gevolgd en kijk daardoor graag naar project catwalk.Het creatieve proces spreekt me daarin aan.Ik hou ervan creatief bezig te zijn en helemaal als iets lukt ;)

Chocoladetaart vind ik heerlijk,vooral als er een ganache overheen zit, maar ook kwarktaart met fruit lust ik graag.Bananensoezen, ook al zo lekker!Wat ik niet graag eet is een botercrème zoals op een mokkataart, daar word ik te snel misselijk van.Ooit wil nog eens een charlotte russe maken, met zo'n mooie strik eromheen.


Molière
Ik ben een 878-jarige beginnende schrijver uit het Malagassische Belon'i Tsiribihina. Mijn passies variëren van het bespelen van de piano tot het maken van verre reizen naar mooie natuurgebieden en van urenlang dagdromen tot het beluisteren van zo melancholisch mogelijke muziek. Ik ben een doorgewinterde einzelgänger die houdt van rust, eenvoud en kurkdroge absurdistische humor en die allergisch is voor vrolijke mensen, drukke plaatsen en feesten.

Ik houd van zelfgebakken appeltaart, liefst zo rommelig mogelijk maar waar nog wel iets van herkenning in is terug te vinden, niet te felgekleurd en met wat slagroom voor de afwerking. Ten slotte zou ik ergens in de taart graag mijn leeftijd terugzien, bij voorkeur in het aantal kaarsen.

Nieky
Ik ben Niek Spooren, 19-jarige student aan de lerarenopleiding biologie in Tilburg.
Ik hou van stappen, afspreken met mijn vrienden en mijn girlfriend en van online spellen, waar ik deze keer de enorme eer heb om in de jury te zitten. En het is een topjury

Verder hou ik van sport en doe ik zelf , tennis, atletiek fietsen en darten . Oja, en ik heb een aartsrivaal die hillo heet

Welke taart ik lekker vind ? Ik lust bijna alle taart... Nogatinetaart is erg lekker, een zelfgebakken appeltaart ook. Maar t hoeft allemaal niet al te zoet te zijn


Van Bubbles heb ik voorlopig nog geen omschrijving. Ik weet ook niet meer of ik het haar al gevraagd had of niet. Bubbles, als je dit leest, zou je aub nog iets kunnen posten?
« Laatst bewerkt op: 7-02-2013, 18:17:25 door Robbieazerty »

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: [middagprogrammatie] The Ultimate Cake Off!
« Reactie #2 Gepost op: 4-02-2013, 21:30:48 »
Jammer Fabiann en Molcrazy!!!!!
Hopelijk maken jullie wel een heerlijke bananentaart voor mij c:
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [middagprogrammatie] The Ultimate Cake Off!
« Reactie #3 Gepost op: 4-02-2013, 21:37:14 »
wel allemaal leuke beschrijvingen ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [middagprogrammatie] The Ultimate Cake Off!
« Reactie #4 Gepost op: 4-02-2013, 22:16:23 »
Doe mij maar appeltaart.

Online Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [middagprogrammatie] The Ultimate Cake Off!
« Reactie #5 Gepost op: 4-02-2013, 22:36:37 »
In totaal dus 7 taarten?
2024: wie is de Mol?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [middagprogrammatie] The Ultimate Cake Off!
« Reactie #6 Gepost op: 4-02-2013, 22:37:35 »
Dat wordt aardig doorbakken  ::jaja::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [middagprogrammatie] The Ultimate Cake Off!
« Reactie #7 Gepost op: 4-02-2013, 22:38:51 »
Maak die taarten niet te vet, anders wordt t volgende programma Obese  ???

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [middagprogrammatie] The Ultimate Cake Off!
« Reactie #8 Gepost op: 4-02-2013, 22:40:00 »
Ik wil de juryleden best helpen met eten hoor ::hug::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [middagprogrammatie] The Ultimate Cake Off!
« Reactie #9 Gepost op: 4-02-2013, 22:40:06 »
In totaal dus 7 taarten?
Klopt! Veel succes :)

Online Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [middagprogrammatie] The Ultimate Cake Off!
« Reactie #10 Gepost op: 4-02-2013, 22:47:40 »
2024: wie is de Mol?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [middagprogrammatie] The Ultimate Cake Off!
« Reactie #11 Gepost op: 4-02-2013, 23:34:07 »
Van Bubbles heb ik voorlopig nog geen omschrijving. Ik weet ook niet meer of ik het haar al gevraagd had of niet. Bubbles, als je dit leest, zou je aub nog iets kunnen posten?

Bubbles Devere? Die wil vast een heel GROTE taart.

Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: [middagprogrammatie] The Ultimate Cake Off!
« Reactie #12 Gepost op: 5-02-2013, 08:34:12 »
 ::rofl:: Ik mag hopen dat onze Bubbles niet Ms Devere is, dan ga ik schreeuwend weg uit de jury  ::)
« Laatst bewerkt op: 5-02-2013, 08:49:36 door NextGP »

Offline MR-Brain

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [middagprogrammatie] The Ultimate Cake Off!
« Reactie #13 Gepost op: 5-02-2013, 09:38:12 »
Zat ik nu maar in de jury ipv deelnemer. Heerlijk al die taarten. Ik hoop wel dat jullie voorproefers hebben  ;D

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [middagprogrammatie] The Ultimate Cake Off!
« Reactie #14 Gepost op: 5-02-2013, 11:36:46 »
Van Bubbles heb ik voorlopig nog geen omschrijving. Ik weet ook niet meer of ik het haar al gevraagd had of niet. Bubbles, als je dit leest, zou je aub nog iets kunnen posten?
Hij komt er nu aan ;)

Edit: Verstuurd! ;)
« Laatst bewerkt op: 5-02-2013, 11:55:55 door Bubbles »
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [middagprogrammatie] The Ultimate Cake Off!
« Reactie #15 Gepost op: 5-02-2013, 11:56:11 »
Hier is dus ook Bubbles' omschrijving:
Ik ben dus Jana, ben 20 jaar en woon te België.
Ik spendeer heel veel tijd achter m'n computer met vanalles en nog wat. Verder hou ik er ook van om af en toe eens  te gaan shoppen en in de zomer hou ik er heel erg van terrasjes te doen.

Wat taarten betreft: ik eet ontzettend graag aardbeientaart!  Een ambrikozen- of kriekentaart gaat er bij mij ook wel in.  Wat ik absoluut niet lust zijn gateau's


Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [middagprogrammatie] The Ultimate Cake Off!
« Reactie #16 Gepost op: 5-02-2013, 12:05:37 »
Bubbles Devere? Die wil vast een heel GROTE taart.


::rofl::
Ik mag hopen dat onze Bubbles niet Ms Devere is, dan ga ik schreeuwend weg uit de jury
::rofl::
Nee hoor, wees gerust :P

 
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [middagprogrammatie] The Ultimate Cake Off!
« Reactie #17 Gepost op: 5-02-2013, 16:25:43 »
Het is te hopen dat we snel op pagina 2 van dit topic zijn, want met die foto van KD heb ik om de een of andere reden niet echt zin in taart. ::ohno::
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [middagprogrammatie] The Ultimate Cake Off!
« Reactie #18 Gepost op: 5-02-2013, 16:28:19 »
Het is te hopen dat we snel op pagina 2 van dit topic zijn, want met die foto van KD heb ik om de een of andere reden niet echt zin in taart. ::ohno::

Wees blij dat ik déze foto heb gepost, want je vindt vooral naaktfoto's als je 'Bubbles Devere' zoekt op Google Afbeeldingen. Maar dat leek me wat minder geschikt voor de jeugdige lezers hier. ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [middagprogrammatie] The Ultimate Cake Off!
« Reactie #19 Gepost op: 5-02-2013, 16:36:22 »
Wees blij dat ik déze foto heb gepost, want je vindt vooral naaktfoto's als je 'Bubbles Devere' zoekt op Google Afbeeldingen. Maar dat leek me wat minder geschikt voor de jeugdige lezers hier. ::)
Oh, dat scheelt inderdaad. Maar nu krijg ik wel allerlei nare voorstellingen. :(
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."