Poll

Wie verdikt?

Bjorrn
4 (6.6%)
D*N
5 (8.2%)
Daisy
6 (9.8%)
Jann
3 (4.9%)
Jorg23
9 (14.8%)
K@ren
4 (6.6%)
KD.
5 (8.2%)
LdHmolletje
2 (3.3%)
MijdrechtseMol
9 (14.8%)
Mollenvanger22
7 (11.5%)
MR-Brain
2 (3.3%)
Schulz
0 (0%)
Swifty
0 (0%)
Vieffan
1 (1.6%)
Ycaris
3 (4.9%)
*niemand*
1 (1.6%)

Totaal aantal stemmen: 32

Poll gesloten: 16-02-2013, 19:17:30

Auteur Topic: [PT] The Biggest Loser  (gelezen 57874 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[PT] The Biggest Loser
« Gepost op: 10-02-2013, 22:50:18 »

Welkom bij The Biggest Loser!

Doordat Pac-Mol wegens privé redenen helaas moest stoppen met het spel, zijn er nog 15 kandidaten over. Geen even aantal, vandaar dat we naar een ander programma zappen dan oorspronkelijk bedoeld.

In The Biggest Loser wegen jullie allemaal 100 kilo. Dringend tijd om af te vallen dus!

Dat gebeurt als volgt:
1. Er wordt aan dit topic een poll toegevoegd met de vraag ‘Wie verdikt?’ Degene met de meeste stemmen krijgt op het eind 3.5 kilo erbij, degene met de 2e meeste stemmen 3 kilo, dan 2.5, 2, 1.5, 1 en 0.5.
2. Wie een foto van zichzelf durft te posten in een sport outfit en met een blad papier met daarop “The Biggest Loser” en je nickname geschreven, verliest sowieso 1 kilo omdat die zogezegd gaan sporten is. Je mag het blad papier voor je gezicht houden als je anoniem wil blijven. ;)
3. Door om ter snelst een woordzoeker op te lossen. Vanaf morgen kan je me pm'en als je me online ziet. Ik stuur je dan een woordzoeker door en vanaf dat moment begint je tijd te lopen. De snelste verliest 5 kilo, dan 4.5, dan 4, 3.5, 3,  2.5, 2, 1.5, 1 en 0.5.
4. Jullie moeten uiteraard ook eten, anders blijf je niet leven. Ik post elke dag verschillende soorten eten. Ieder moet een gerecht kiezen. Wie eerst komt, eerst maalt. Afhankelijk van het aantal calorieën, gaat er 0.5 t/m 3.5 kilo af of kom je 0.5 t/m 3.5 kilo bij. Of er komt 0 kilo bij. (dus bij het eten met de meeste calorieën krijg je er 3.5 kilo bij, de op één na meeste calorieën komt er 3 kilo bij, dan 2.5, 2, 1.5, 1, 0.5, 0, 0.5 kilo eraf, 1 kilo eraf etc... tot de minste calorieën waarbij er 3.5 kilo af gaat). Al het eten is dezelfde hoeveelheid. Dus het is niet dat er op de ene foto 100 frambozen staan en op de andere één aardbei dat de aardbei automatisch beter zou zijn omdat dat er maar eentje is. Nee, het gaat altijd om dezelfde hoeveelheid (want ik heb de calorieën opgezocht en daar staan ze ook per 100 gram ofzo omschreven, zodat je het kan vergelijken)


D*N, omdat jij de kijkcijfers hebt gewonnen, ben jij al 1 kilo kwijt en weeg je dus nog maar 99 kilo!
« Laatst bewerkt op: 10-02-2013, 23:06:18 door Robbieazerty »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PT] The Biggest Loser
« Reactie #1 Gepost op: 10-02-2013, 22:54:57 »
PS: de deadline van deze opdracht is vrijdag 19u
Ik post elke dag één keer voedsel voor 15 mensen. Ieder mag/moet er daar dus één van kiezen.

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PT] The Biggest Loser
« Reactie #2 Gepost op: 10-02-2013, 22:55:34 »
Zo zwaar ben ik ook niet...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [PT] The Biggest Loser
« Reactie #3 Gepost op: 10-02-2013, 22:56:24 »
ik ben nog steeds het slankst ::cheerleader:: ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [PT] The Biggest Loser
« Reactie #4 Gepost op: 10-02-2013, 22:57:15 »
PS: de deadline van deze opdracht is vrijdag 19u
Ik post elke dag één keer voedsel voor 15 mensen. Ieder mag/moet er daar dus één van kiezen.
Doe je dat in het topic? Dus stel er zit een appel bij dat je post: ik kies de appel, of gaat dat via de pm?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PT] The Biggest Loser
« Reactie #5 Gepost op: 10-02-2013, 22:58:16 »
Ik neem aan dat de menu's niet steeds op hetzelfde tijdstip komen?

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PT] The Biggest Loser
« Reactie #6 Gepost op: 10-02-2013, 22:58:49 »
ik ben nog steeds het slankst ::cheerleader:: ::rofl::
Wel een hele kilo lichter dan ik..

Ik ben 12 jaar en 100 kilo? Nodig gaan afvallen...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [PT] The Biggest Loser
« Reactie #7 Gepost op: 10-02-2013, 23:01:54 »
Wel een hele kilo lichter dan ik..

Ik ben 12 jaar en 100 kilo? Nodig gaan afvallen...

Inderdaad! >:(

Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [PT] The Biggest Loser
« Reactie #8 Gepost op: 10-02-2013, 23:02:01 »
Is het een idee onze juryleden ook mee te laten doen, na het eten van al die taarten?  ;D

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PT] The Biggest Loser
« Reactie #9 Gepost op: 10-02-2013, 23:02:48 »
Doe je dat in het topic? Dus stel er zit een appel bij dat je post: ik kies de appel, of gaat dat via de pm?
Ja graag in het topic posten, zodat de rest ook kan zien wat er al weg is. Want niemand kan hetzelfde pakken.

En ja, ik post ze op verschillende tijdstippen.  ::jaja::
Maar morgen zal het sowieso pas na het werk zijn, omdat ik nog geen plaatjes bij elkaar heb gezocht. :)

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PT] The Biggest Loser
« Reactie #10 Gepost op: 10-02-2013, 23:03:00 »
Is het een idee onze juryleden ook mee te laten doen, na het eten van al die taarten?  ;D

+1

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PT] The Biggest Loser
« Reactie #11 Gepost op: 10-02-2013, 23:03:14 »
Is het een idee onze juryleden ook mee te laten doen, na het eten van al die taarten?  ;D

 ::rofl::

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PT] The Biggest Loser
« Reactie #12 Gepost op: 10-02-2013, 23:03:44 »
Oh wat een grappige opdracht  ::rofl::

Zit al te prakizeren hoe ik mezelf op de foto ga zetten. En leuk dat je niet weet wanneer de gerechten opgediend worden. Dat vergroot de verslaving van verschillende keren op een dag dit forum moeten checken. Als D*N deze opdracht niet wint, dan weet ik het niet meer  ???

Klopt het dat bij de gerechten niet staat hoeveel calorieen ze zijn en je dit dus zelf moet raden danwel opzoeken (met het risico dat de beste gerechten dan al weggekaapt zijn)?

Ondertussen bekijk ik mezelf nog maar eens in de spiegel om te genieten van deze extra pondjes voor ze er weer af vliegen. Overigens zijn we gemiddeld nog steeds niet echt slank na afloop van dit programma. Sterker nog: met zijn allen verliezen we maar 5 kilo  ::oink:: Of reken ik nu verkeerd.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [PT] The Biggest Loser
« Reactie #13 Gepost op: 10-02-2013, 23:07:17 »
Ondertussen bekijk ik mezelf nog maar eens in de spiegel om te genieten van deze extra pondjes voor ze er weer af vliegen. Overigens zijn we gemiddeld nog steeds niet echt slank na afloop van dit programma. Sterker nog: met zijn allen verliezen we maar 5 kilo  ::oink:: Of reken ik nu verkeerd.

Oh, ik dacht dat je in de spiegel keek omdat je al was afgevallen voor we aan deze afvalrace waren begonnen. ::)  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [PT] The Biggest Loser
« Reactie #14 Gepost op: 10-02-2013, 23:08:35 »
Twee vraagjes:

- Hoeveel dagen spelen we het spel en hoe vaak moeten we dus eten?
- Hoeveel woordzoekers moeten/mogen we per persoon spelen?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PT] The Biggest Loser
« Reactie #15 Gepost op: 10-02-2013, 23:09:39 »
PS: Al het eten is dezelfde hoeveelheid. Dus het is niet dat er op de ene foto 100 frambozen staan en op de andere één aardbei dat de aardbei automatisch beter zou zijn omdat dat er maar eentje is. Nee, het gaat altijd om dezelfde hoeveelheid (want ik heb de calorieën opgezocht en daar staan ze ook per 100 gram ofzo omschreven, zodat je het kan vergelijken) (ik heb dit ook in de beginpost gezet)

Klopt het dat bij de gerechten niet staat hoeveel calorieen ze zijn en je dit dus zelf moet raden danwel opzoeken (met het risico dat de beste gerechten dan al weggekaapt zijn)?
Klopt!  ::jaja:: Ofwel gok je wat je denkt dat het minste calorieën heeft, met het risico toch een zwaarder iets te pakken dan je dacht, of je zoekt het op, met inderdaad dan weer het risico dat tegen de tijd dat je het opgezocht hebt, anderen al met de goeie dingen zijn gaan lopen.  >:D

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PT] The Biggest Loser
« Reactie #16 Gepost op: 10-02-2013, 23:10:45 »
Twee vraagjes:

- Hoeveel dagen spelen we het spel en hoe vaak moeten we dus eten?
- Hoeveel woordzoekers moeten/mogen we per persoon spelen?

- De deadline is vrijdag 19u, maar ik heb maar voor vier dagen eten. :)
- Het is één woordzoeker per persoon.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [PT] The Biggest Loser
« Reactie #17 Gepost op: 10-02-2013, 23:27:50 »
Oh wat een grappige opdracht  ::rofl::
Dat vergroot de verslaving van verschillende keren op een dag dit forum moeten checken. Als D*N deze opdracht niet wint, dan weet ik het niet meer  ???

Maak me es even een nog groter target dan ik al ben ::) ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PT] The Biggest Loser
« Reactie #18 Gepost op: 10-02-2013, 23:31:23 »
Maak me es even een nog groter target dan ik al ben ::) ;D.
You're welcome  :-*
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [PT] The Biggest Loser
« Reactie #19 Gepost op: 10-02-2013, 23:32:32 »
De winst van Survivor is haar wel naar het hoofd gestegen hé ::) :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human