Auteur Topic: [Kandidaat] Marian Mudder  (gelezen 35903 keer)

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marian Mudder
« Reactie #40 Gepost op: 25-04-2013, 21:40:02 »
Nee, Marian  ::zwaaisip::

Ik had haar graag gezien in Jeruzalem. Dat ze geen vrijstelling ging krijgen wist half NL al. Leuke eliminatieproef, jammer, heel jammer dat net zíj hem verloor...

Dag Marian... Tot in een volgend spel?  ::vergroot::

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marian Mudder
« Reactie #41 Gepost op: 25-04-2013, 21:42:32 »
"Ik zit hier niet om vrienden te maken", klopt Marjan en dat is dus precies de reden waarom je er nu uit ligt.   ::zwaai::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marian Mudder
« Reactie #42 Gepost op: 25-04-2013, 23:02:22 »
Ze ligt eruit omdat ze naast Bert de enige was die dit spelletje tactisch wilde spelen. En kijk naar het einde, ze heeft wel degelijk vrienden gemaakt. Ik neem aan dat iedereen aan zo'n spel meedoet om te winnen, anders kun je beter gewoon een groepsreis boeken.  ;D

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marian Mudder
« Reactie #43 Gepost op: 25-04-2013, 23:51:50 »
Zou het leuk vinden om de ultieme tweestrijd te zien: Bert versus Marian in Jeruzalem  >:D Beide geen handlangers meer, maar dan gewoon één tegen één!

Helaas is mij zo'n finale niet gegund  :( Ach, als ze tegen haar gevoel in puur tactisch had gekozen voor Kim en Bert had ze zich waarschijnlijk opgevreten van binnen, omdat het met Sjoerd/Wim beter klikte. Bovendien zou de vrijstelling dan ook nutteloos zijn met een verliezend team van twee die ook meteen de eliminatieproef spelen.

Enfin, ik heb van haar deelname genoten. Kreeg al zo'n voorgevoel bij het peddelen, maar ze heeft wel mooi een primeur: als eerste zoveel goudstaven te pakken te krijgen! Terecht dat ze naar Wim gaan, word hij de concurrent van Kuizenga. Het moest er natuurlijk een keer van komen dat ze in de eliminatieronde zou komen. Toen Wim de vrijstelling kreeg dacht ik even: ze zal Sjoerd wel verslaan. Maar niks is minder waar, strijdend ten onder. Dat dan wel!  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marian Mudder
« Reactie #44 Gepost op: 26-04-2013, 05:30:53 »
Het moest er natuurlijk een keer van komen dat ze in de eliminatieronde zou komen.
In de eerste aflevering zat ze ook in de eliminatieronde en in de aflevering waarin Aukje eruitging ook.

Echt jammer dat ze eruit ligt en Bert er nog in zit.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Marian Mudder
« Reactie #45 Gepost op: 26-04-2013, 14:17:24 »
Mooi dat ze eruit ligt en dat Bert er nog in zit.

Deze aflevering verwoordde ze zelf heel goed wat ik de hele tijd al zo irritant aan haar vond. Ze verwijt het Bert dat hij het spel 'zo serieus' en fanatiek speelt, en zegt vervolgens zelf dat ze puur voor de winst gaat en geen vrienden wil maken, en dat voor haar het sociale gedeelte en voor de winst gaan niet samengaan. Nogal tegenstrijdig.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline geranne

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marian Mudder
« Reactie #46 Gepost op: 26-04-2013, 17:44:15 »
Ik vond haar deze aflevering ook minder. liet Wim en Sjoerd zich een ongeluk sjouwen met die kist en liep er zelf vrolijk naast. dit in tegenstelling met bikkel Kim. Wat misschien voor haar karakter pleit is dat ze Bert toch omhelsde bij het afscheid, dat zou ik in haar geval nooit gedaan hebben, had hem liever een schop onder zijn kont gegeven of in elk geval een hand maar zeker geen omhelzing.

Offline Telminator

  • Winnaar pixelprikken PE 2006, pool Pelgrimscode 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Tour 2006,2007,2012,2015, 2018,2022 & 2023
Re: [Kandidaat] Marian Mudder
« Reactie #47 Gepost op: 27-04-2013, 12:02:16 »
Mooi dat ze eruit ligt en dat Bert er nog in zit.

Deze aflevering verwoordde ze zelf heel goed wat ik de hele tijd al zo irritant aan haar vond. Ze verwijt het Bert dat hij het spel 'zo serieus' en fanatiek speelt, en zegt vervolgens zelf dat ze puur voor de winst gaat en geen vrienden wil maken, en dat voor haar het sociale gedeelte en voor de winst gaan niet samengaan. Nogal tegenstrijdig.

 ::jaja::

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marian Mudder
« Reactie #48 Gepost op: 2-05-2013, 18:33:01 »
Ik vond haar deze aflevering ook minder. liet Wim en Sjoerd zich een ongeluk sjouwen met die kist en liep er zelf vrolijk naast. dit in tegenstelling met bikkel Kim.
Ik had wel graag gezien dat ze hadden uitgezonden waarom ze de kist niet droeg. Hadden ze dat gezamenlijk besloten omdat ze natuurlijk minder sterk is dan de twee heren, had ze bijv. last van haar arm of was het gewoon luiheid?
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Marian Mudder
« Reactie #49 Gepost op: 2-05-2013, 20:31:03 »
Citaat
liet Wim en Sjoerd zich een ongeluk sjouwen met die kist en liep er zelf vrolijk naast. dit in tegenstelling met bikkel Kim.
Ìk zie je opmerking nu pas.

Als je in een team met drie zit, heb je nog enige keuze. Als je in een team van twee zit, heb je niet veel te kiezen. Neemt niet weg dat Kim toch echt wel haar steentje bijdroeg.