Auteur Topic: [Kandidaat] Kim Feenstra  (gelezen 47510 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Kim Feenstra
« Reactie #60 Gepost op: 26-04-2013, 21:24:54 »
Die serie heb ik dus niet gezien, tenminste: niet echt gevolgd, maar ik geloof het graag.


Ik vergelijk Kim als kandidaat in dit verband een beetje met Georgina Verbaan in seizoen 8 van WIDM.

Vooraf hadden veel mensen bedenkingen tegen haar, maar toen ze het spel moest verlaten, zaten veel mensen toch te janken voor de tv, bij wijze van spreken. En zie, hoe ze zich in de jaren daarna (het Schaep, In Goed Gezelschap, etc....) heeft ontwikkeld.

Nu kun je die twee natuurlijk totaal niet met elkaar vergelijken, omdat ze beiden een andere achtergrond hebben, en om totaal verschillende redenen bekend zijn, maar ik verwijs meer naar het feit dat je vooraf een bepaald beeld hebt van iemand, dat eigenlijk totaal niet blijkt te kloppen.
« Laatst bewerkt op: 27-04-2013, 09:24:56 door Bodejos »

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim Feenstra
« Reactie #61 Gepost op: 2-05-2013, 21:32:47 »
Ik hoop dat ze wint. Ze heeft het het meest verdiend.  ::ok::

Kim die vertelde dat ze snel boos wordt. Dat wisten we al.  :-X
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim Feenstra
« Reactie #62 Gepost op: 2-05-2013, 21:38:02 »
Die serie heb ik dus niet gezien, tenminste: niet echt gevolgd, maar ik geloof het graag.


Ik vergelijk Kim als kandidaat in dit verband een beetje met Georgina Verbaan in seizoen 8 van WIDM.

Vooraf hadden veel mensen bedenkingen tegen haar, maar toen ze het spel moest verlaten, zaten veel mensen toch te janken voor de tv, bij wijze van spreken. En zie, hoe ze zich in de jaren daarna (het Schaep, In Goed Gezelschap, etc....) heeft ontwikkeld.

Nu kun je die twee natuurlijk totaal niet met elkaar vergelijken, omdat ze beiden een andere achtergrond hebben, en om totaal verschillende redenen bekend zijn, maar ik verwijs meer naar het feit dat je vooraf een bepaald beeld hebt van iemand, dat eigenlijk totaal niet blijkt te kloppen.

Dat had ik voorafgaande bij ER, een negatief beeld, ik ga hier niet vertellen waarom, dat kan je allemaal vinden op internet. 

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: [Kandidaat] Kim Feenstra
« Reactie #63 Gepost op: 3-05-2013, 19:41:27 »
Ik krijg zo'n gevoel dat Kim gaat winnen.. ook de manier hoe ze wordt neergezet door de montage.. maar misschien hoop ik gewoon te graag dat ze wint  ::joehoe::.
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline geranne

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim Feenstra
« Reactie #64 Gepost op: 4-05-2013, 22:14:11 »
Hoop heel erg dat ze gaat winnen, ze is mijn favoriet en Kim is slim!

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim Feenstra
« Reactie #65 Gepost op: 9-05-2013, 21:20:58 »
Ik had het haar zo gegund.  :\'(
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Kim Feenstra
« Reactie #66 Gepost op: 9-05-2013, 21:21:08 »
Strijdend ten onder gegaan. Met 3 tegen 17 goudstaven is het ook lastig om alsnog op tijd bij de 10.000 euro te komen.


Goed gedaan, Kim. Respect.

Offline geranne

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim Feenstra
« Reactie #67 Gepost op: 9-05-2013, 21:54:52 »
Kim, jij bent voor mij de winnaar al heb je dan niet de hoofdprijs. heel goed gedaan!! Chapeau!!!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim Feenstra
« Reactie #68 Gepost op: 9-05-2013, 22:13:59 »
Snap nog steeds niet hoe ze op een C kwam bij de laatste opdracht, die kwam in de hele titel niet voor!

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: [Kandidaat] Kim Feenstra
« Reactie #69 Gepost op: 9-05-2013, 22:59:13 »
Na haar deelname in de Pelgrimscode zie ik haar graag terug in 'Wie is de Mol?'. Ze zou een hele leuke, verdachte en ook fanatieke kandidaat zijn.
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [Kandidaat] Kim Feenstra
« Reactie #70 Gepost op: 10-05-2013, 07:21:44 »
Snap nog steeds niet hoe ze op een C kwam bij de laatste opdracht, die kwam in de hele titel niet voor!
Dan had ze waarschijnlijk één goudstaaf verkeerd geplaatst, waardoor een verkeerd getal zichtbaar werd.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim Feenstra
« Reactie #71 Gepost op: 10-05-2013, 14:07:42 »
Ik heb echt enorm genoten van Kim. Wat een bikkel is ze! Ze zet door, heeft het spel heel sympathiek gespeeld en heeft keer op keer laten zien dat ze veel meer is dan alleen een knap hoofd / lichaam. Ook heb ik grote bewondering voor hoe ze haar verlies oppakte, heel sportief.

Ik ben erg blij dat ze de finale heeft mogen spelen; ik had daar na de verdeling van de goudstaven toch wel een hard hoofd in.

En ja, ik zou Kim ook heel graag in Wie is de Mol willen zien. Ik denk dat ze het daar heel goed in zou doen.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kim Feenstra
« Reactie #72 Gepost op: 10-05-2013, 17:46:48 »
Ik heb na De Pelgrimscode een totaal ander beeld van Kim gekregen. Wat een topper! ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...