Auteur Topic: CMC 3 kandidaten: stel je voor!  (gelezen 6522 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
CMC 3 kandidaten: stel je voor!
« Gepost op: 19-08-2003, 19:52:25 »
Misschien is het leuk om een topic te maken waar de kandidaten zich een beetje voorstellen, misschien kan Chriz er wat meedoen in de afleveringen. Ik begin zelf maar:

Nou, ik ben dus Daisy, 18 jaartjes jong en ik woon in Woerden. Ik ben een enorme F1 (Jenson Button) en Lifehouse freak. Ik ben ong. 1.80m lang, heb middellang bruin haar. Ik draag meestal normale kleding (gewoon een lekkere broek + een leuk truitje/t-shirt). Ik heb geen rijbewijs, een heel klein beetje last van omgekeerde hoogtevrees (dus als je voor een hoog gebouw staat en omhoog kijkt, en dus niet als je op een hoog gebouw staat en naar beneden kijkt), maar wil wel 1x graag naar New York. M'n conditie laat wel een beetje te wensen over, maar heb wel een enorm doorzettingsvermogen. Ik heb wel een groepsgevoel ... máár, ik zal altijd voor mezelf opkomen en ook wel eens voor mezelf kiezen. Ik zou graag met de CMC III willen afreizen naar Finland, Amerika en Japan. Mijn doel is natuurlijk te winnen, als ik ergens aan meedoe, wil ik altijd winnen! Ik ben benieuwd of ik snel die mol kan ontmaskeren, maar ik wil ook veel geld voor de pot winnen. Ik wens mijn medekandidaten ook ontzettend veel succes: moge de beste winnen!

Edit: Zoiets, ik ga niet teveel weggeven hoor ;D
« Laatst bewerkt op: 25-08-2003, 19:40:04 door Chriz »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:CMC III kandidaten: stel je voor!
« Reactie #1 Gepost op: 19-08-2003, 19:54:17 »
ja, heel leuk bedacht, maar ik stel voor dat we er nog iets bij doen: nl, hoe zie je eruit. (leeftijd, dik/dun, kleur haar, kledingstijl), dan kan ik Sims-profiels maken.  :D

maapie

  • Gast
Re:CMC III kandidaten: stel je voor!
« Reactie #2 Gepost op: 19-08-2003, 20:15:49 »
Oke!

Ik ben dus maapie, en in het echt heet ik Lieke. Mijn Nick is maapie omdat ze me thuis (broers, zussen) zo noemen. waarom weet ik niet. Ik woon in Terneuzen, dat ligt in het zuiden van zeeland, op Zeeuws Vlaanderen. Ik ben 13 jaar. Ik heb blond haar, iets over mijn schouders, en blauwe ogen. Ik ben niet echt dun, maar ook (nog? ;) ) niet dik, en ik ben 1 meter en 66 cm lang. Ik ga naar de tweede op school en ik doe VWO met Latijn er bij. Ik heb (natuurlijk) ook nog geen rijbewijs. Ik ben een groepsmens, maar ik vind het ook leuk om leiding te geven, en af en toe moet ik ook echt alleen zijn. Als ik moe ben bijvoorbeeld, of als ik honger heb. dit klinkt nogal raar, maar het is echt zo. Ik word dan helemaal slap en ik kan niks meer. ook word ik dan chagrijnig. George vind ik helemaal goed, net zoals Alicia Keys. Katten zijn m'n lievelings dieren. Daar heb ik er dan ook drie van. Op 24 maart ben ik jarig. Mijn hobby's zijn dwarsfluit, piano, badminton en toneelspelen. En daarnaast ook natuurlijk computeren, lezen enzovoort.
Als ik vier woorden over mezelf zou zeggen, zou ik
Eerlijk, lief, slim en een beetje eigenwijs zeggen. Lievelingskleuren: rose, rood, geel, groen, blauw. Ik kan goed voor mezelf opkomen en vind ik het leuk om mensen te leren kennen en te observeren (zoals dat zo mooi heet :) )Ik hoop dat ik win, maar ik zou het nooit voor het geld doen. Als ik de mol zou zijn zou ik het net zo spelen als George. Een beetje sukkelig, grappig en lief. nou, nu heb ik wel genoeg over mezelf verteld denk ik. Tot op het vliegveld!


(edit: kledingstijl vergeten. nou, ik doe gewone dingen aan. Een broek of rok en een t-shirt, truitje of polo erop, maar ik zal nooit een polo op een rok doen. dat vind ik dan weer niet leuk.)
« Laatst bewerkt op: 19-08-2003, 20:17:49 door maapie »

Offline Avron

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
Re:CMC III kandidaten: stel je voor!
« Reactie #3 Gepost op: 19-08-2003, 20:45:15 »
Ik ben Avron, mijn echte naam is Jorn. Ik woon in Doetinchem in Gelderland. Ik ben 15 jaar en ik ga naar de 4e. Ik doe als pakket Cultuur en Maatschappij. Ik ben 1 m 75 en ik weeg 55 kilo. Ik heb zwart haar (geverfd) en ik heb bruine ogen.Ik zit op een toneelselectiegroep, dat is een toneelgroep voor gevorderde toneelspelers. Ik heb daar de hoofdrol. Verder zijn mijn hobby's: forummen en tekenen. Ik zou later graag acteur willen worden maar of ik wordt aangenomen bij een toneelschool, dat is de vraag.
Als ik mezelf moest omschrijven zou ik zeggen dat ik gevoel voor humor heb, sociaal, begripvol en erg rustig. Ik heb helemaal geen conditie maar door CMC hoop ik dat wel te krijgen. Mijn favoriete zanger is Phill Collins omdat hij mooie liedjes maakt en een mooie stem heeft, mijn favoriete film is LOTR en dan vooral het tweede deel. Ik vind het zo mooi hoe het landschap daar is gemaakt en al die wezens zijn zo mooi gemaakt dat ze net echt lijken.
Ik doe mee met CMCIII omdat het me leuk lijkt om met een groep mensen allemaal opdrachten uit te voeren en te ontcijferen wie de mol is. Ik denk dat ik zelf een hele goede mol kan zijn omdat ik de vaardigheden daarvoor heb. Misschien ben ik ook wel de mol
Toch bedankt!

Offline Mollenvanger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Now you're a star in heaven...
Re:CMC III kandidaten: stel je voor!
« Reactie #4 Gepost op: 19-08-2003, 21:02:48 »
Hai, ik ben mollenvanger. Ik ga naar de 2e van HAVO. Ik ben sociaal, maar ik kan ook van me afbijten. Als ik iemand niet aardig vind ga ik ook niet nep aardig doen. Ik heb donkerbruin haar, grijze ogen en ik ben niet dik en ook niet dun. Ik hou van een jeans met truien. En ik ben blank (dat is maybe handig voor de sims.) Ik ga de mol vangen, ik ben erg goed in de mol ontmaskeren!
Mollenvanger#1

Offline Mollenvanger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Now you're a star in heaven...
Re:CMC III kandidaten: stel je voor!
« Reactie #5 Gepost op: 19-08-2003, 21:04:11 »
O, ja mijn hobbys zijn: schaatsen, toneel, tv, de mol, internet.  :D
Mollenvanger#1

maapie

  • Gast
Re:CMC III kandidaten: stel je voor!
« Reactie #6 Gepost op: 19-08-2003, 21:36:25 »
veel toneel freaks hier! avron, mollenvanger, ik!

Offline Avron

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
Re:CMC III kandidaten: stel je voor!
« Reactie #7 Gepost op: 19-08-2003, 21:39:09 »
Wie van jullie wil er nog meer zijn beroep van maken?
Toch bedankt!

maapie

  • Gast
Re:CMC III kandidaten: stel je voor!
« Reactie #8 Gepost op: 19-08-2003, 22:19:51 »
ik niet denk ik. meer een hobby

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:CMC III kandidaten: stel je voor!
« Reactie #9 Gepost op: 19-08-2003, 22:25:41 »
Ik ben elise_is_de_mol, maar mijn echte naam is Heleen. Ik ben 13 jaar oud en ga na de zomervakantie (die nog 3 daagjes duurt >:( ) naar 3 TVWO (Tweetalig Voorbereidend Wetenschappelijk Onderwijs (klinkt heel stoer) bij tweetalig krijg je bij de helft van je vakken in het engels les enz. en Latijn er bij.) Ik woon in Zoetermeer, in Zuid-Holland. Ik ben 1.69 m lang en weeg 47 kilo, ik ben vrij dun. Ik heb lang donker-blond haar en groen-blauwe ogen. Voor een foto zie hier
Als ik mezelf in een paar woorden zou moeten omschrijven is dat: slim, rustig, lief, en met gevoel voor humor. Mijn lievelingsdier is een dolfijn, en mijn lievelingskleur is blauw. Ik ben heel erg fan van Harry Potter en van Wie is de mol natuurlijk. Mijn hobbies zijn: Zingen, Schaatsen, Lezen en Forummen. Mijn kledingstijl is: Een broek met een t-shirt of trui, die lekker zitten en het liefst blauw zijn.
Met CMC III zou ik heel graag op Curaçao willen komen, ik ben daar nu 2 keer geweest en het is daar heel mooi.

en dit was mijn langste post ooit
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."


Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:CMC III kandidaten: stel je voor!
« Reactie #11 Gepost op: 19-08-2003, 23:25:33 »
Tijgertje = Miranda, blont ;), half lang haar, niet dik niet dun, niet lang niet kort, receptioniste bij autoschadeherstelbedrijf, 25, reislustig, hou van alles wat met snelheid te maken heeft, gek op salsamuziek, vind vechtsport nog steeds mooi (heb teakwon-do gedaan).
Hobby's: stoeien met vriend ;D, winkelen, computeren, spelletjes, autorijden.
Kledingstijl: ligt eraan hoe ik me voel maar meestal strakke broek en truitje/shirt. Géén soepjurken iig ;)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:CMC III kandidaten: stel je voor!
« Reactie #12 Gepost op: 20-08-2003, 09:29:25 »
Misschien dan geen kandi maar jullie zullen het hele seizoen met mij moeten doen:Littlecreep

Hallo,

Ik ben zoals hier boven gezegd Little_creep, het liefst heb ik dat je gewoon LC zegt want Little_creep is de hele tijd zo'n mond vol. Mijn echte naam is Mark, ik ben 13 jaar en ik woon in Gouda. Vorig jaar deed ik mee aan de CMC maar helaas moest ik er voortijdig uit. Oh ja, Ik ga jullie niet helpen met de zoektocht naar de mol. Een foto van mij staat op www.kindertent.nl/littlecreep(met nog wat info)

LC

Offline Mollenvanger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Now you're a star in heaven...
Re:CMC III kandidaten: stel je voor!
« Reactie #13 Gepost op: 20-08-2003, 13:24:32 »
Ik maak van toneel ook niet me beroep!!! Maareh, Elise_is_de_mol, zit jij op schaatsen, ikke wel!
Mollenvanger#1

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:CMC III kandidaten: stel je voor!
« Reactie #14 Gepost op: 20-08-2003, 13:34:54 »
Ja ik zit op synchroonschaatsen (kunstrijden met een team en dan moet alles tegelijk gaan)
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Lampje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:CMC III kandidaten: stel je voor!
« Reactie #15 Gepost op: 20-08-2003, 16:39:33 »
Ook ik zal me even voorstellen. Ik ben Lampje, (oftewel Laura) en ik ben 33 jaar. Tijdens CMCIII (wordt daar eigenlijk nog een apart forum voor aangemaakt ?) word ik zelfs 34 (5 september) dus mogelijk dat ik mijn verjaardag dit jaar in 1 of andere uithoek kan vieren en niet alweer thuis ben als eerste afvaller van CMCIII. Als ik de andere deelnemers zo lees voel ik me wel een beetje de moeke van CMCIII hoor. Maar goed, ik ben jong van geest dus dat zit wel goed.

Ik woon in het midden van het land en heb 1 dochtertje van bijna 2 jaar en ik  ben momenteel zwanger (Chriz ! Niet te zware opdrachten ajb. Wil wel redelijk ongeschonden CMCIII doorkomen !). De nieuwe wereldburger wordt trouwens niet tijdens CMCIII verwacht maar pas in maart volgend jaar. Verder werk ik 28 uur per week in Amsterdam, bij een groot Amerikaans bedrijf.

Ik volg dit forum al een aantal jaar, jullie weten dat ik niet al te vaak post, maar ik lees trouw alles wat er gepost wordt. Zo heb ik ook CMCII gevolgd en eigenlijk ook een beetje gewonnen want Ville is mijn kleine zusje. Echt, zonder mij had ze het nooit gered ! :-) Geintje Ville.

Omdat ik CMCII heel leuk vond, heb ik me dan ook (weer onder druk van Ville) opgegeven voor deze editie.

Hobbies ? Te veel om op te noemen maar met 1 klein kind ontbreekt het me vaak aan tijd. De computer neemt toch wel een groot stuk van de tijd weg en daarnaast gewoon lekker ontspannen met een tijdschrift of een boek. Ik lees veel, werk veel, slaap veel. Mij zul je niet snel in een rok aantreffen, voel me stukken beter in een broek. Liefst casual gekleed. Oh ja, volgens mijn paspoort ben ik blond, 1.64 lang en heb ik blauwe ogen. Met de juiste kleurspoeling zorg ik dat de gegevens in mijn paspoort blijven kloppen  :D.

Okee, iedereen een goede mollenjacht toegewenst, ik ben er klaar voor !

Lampje

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:CMC III kandidaten: stel je voor!
« Reactie #16 Gepost op: 20-08-2003, 16:45:51 »
Zo heb ik ook CMCII gevolgd en eigenlijk ook een beetje gewonnen want Ville is mijn kleine zusje. Echt, zonder mij had ze het nooit gered ! :-) Geintje Ville.

Och och och, ga jij ff lekker de eer op strijken.... Zorg er eerst maar eens voor dat je de eer van de familie hoog houdt  ;) :P
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:CMC III kandidaten: stel je voor!
« Reactie #17 Gepost op: 20-08-2003, 16:47:14 »
Tijdens CMCIII (wordt daar eigenlijk nog een apart forum voor aangemaakt ?)

Het lijkt me niet dat daar een heel nieuw forum voor komt. Als een van de moderators de forumnaam wil veranderen in CMC-forum lijkt me dat handiger. Ow ja Leuke verhalen en voor een drankje kan je altijd terecht in de CMC-bar.

maapie

  • Gast
Re:CMC III kandidaten: stel je voor!
« Reactie #18 Gepost op: 20-08-2003, 19:02:53 »
lijkt me eigenlijk wel. CMC II forum naar de map vorige edities (waar ook avro forum 2003 e.d bij staat) en een nieuw forum voor CMC III. dan zitten wij ook niet meer met de verhalen van CMC II.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:CMC III kandidaten: stel je voor!
« Reactie #19 Gepost op: 20-08-2003, 19:04:31 »
Nee, ik hoop eerlijk gezegd dat CMC III gewoon hier blijft. By the way zowel CMC I als CMC II staan hier ook.
« Laatst bewerkt op: 29-08-2003, 20:13:25 door Chriz »