Poll

Wie is je favo jurylid?

Bubbles
7 (8.4%)
Go-ahead
10 (12%)
grasisgroen
12 (14.5%)
hillo
9 (10.8%)
lemmyfan396
6 (7.2%)
Miek37
8 (9.6%)
Molière
12 (14.5%)
NextGP
9 (10.8%)
Nieky
10 (12%)

Totaal aantal stemmen: 24

Auteur Topic: Favo jurylid  (gelezen 14976 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Favo jurylid
« Gepost op: 26-04-2013, 22:07:30 »
Omdat iemand het zich luidop af vroeg in de biechthut en om jullie ietwat bezig te houden:
Wie is jullie favoriete jurylid? En waarom?



En nog een vraag om je bezig te houden: welke programma's zou jij zelf in Zap gestoken hebben en hou zou je daar dan opdrachten mee gedaan hebben? Wie weet komen we tot genoeg inspiratie voor een 2e seizoen.... ooit.  ;D

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Favo jurylid
« Reactie #1 Gepost op: 26-04-2013, 22:09:47 »
Komt het meest favoriete jurylid als verrassing als laatste speler erbij in de finale? (is er misschien een schaduwcompetitie gespeeld door de juryleden, met deze stemming als climax?  ;D) :P

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Favo jurylid
« Reactie #2 Gepost op: 26-04-2013, 22:14:19 »
Over de poll moet ik nog wel even nadenken, maar op de tweede vraag heb ik wel een antwoord

Het enige wat ik eigenlijk wel had verwacht was Masterchef. Dat we een gerecht hadden moeten samenstellen aan de hand van een aantal spullen. Maar voor mij was het niet erg, aangezien ik helemaal geen keukenprinses ben. ;D

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Favo jurylid
« Reactie #3 Gepost op: 26-04-2013, 22:17:29 »
O jee, komt hier dan de langverwachte revanche van Go ahead. :(
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Favo jurylid
« Reactie #4 Gepost op: 26-04-2013, 22:36:05 »
Mijn favo jurylid moge duidelijk zijn: Molière! ::bravo::

* Hij vond zijn taart van mij in The Ultimate Cake Off! lekker.
* Hij heeft mij en Vieffan prima op weg geholpen met de tuktuk in Peking Express.
* Hij kon mijn ontwerpen waarderen in Project Runway.

Runner-up: NextGP! ::ok::

Wat betreft de tweede vraag; ik had graag nog Het Blok gezien, waarin we dan in 4 duo's een onderdeel van een woning (woonkamer, keuken, slaapkamer, badkamer) moeten ontwerpen. MasterChef is inderdaad ook een leuk programma, kan voor zowel PT als mp.

Nog andere mogelijke programma's:
- That's the Question (mp, 2 kandidaten)
- Wie ben ik? (mp, 3 kandidaten)
- Met het Mes op Tafel (mp, 3 kandidaten)
- Zo vader zo zoon (mp, 3 kandidaten)
- The Price is Right (mp, 4 kandidaten)
- Ik hou van Holland (PT, 2 teams, 8 kandidaten in totaal)
🜃

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: Favo jurylid
« Reactie #5 Gepost op: 26-04-2013, 22:39:51 »
Mijn favorieten in de jury zijn hillo, Moliere en Go Ahead. Moliere omdat ik hem de komische noot in de jury vond en hij durft voor zijn mening uit te komen. Hillo omdat hij het tactische deel van het spel goed snapt en Go Ahead (degene waar ik op gestemd heb) vanwege zijn enthousiasme en het fanatisme wat niet onder doet voor het fanatisme van de kandidaten.  ::ok::

Ideeën voor Zap 2:

-Wie ben ik?: Simpel uit te voeren in een forumspelletje-vorm
-Dragons Den: Lijkt een beetje op The Apprentice, maar is meer individueel. De kandidaten vertegenwoordigen een bedrijf wat een investering nodig heeft en heeft een pitch van één minuut om de jury te overtuigen van het idee.
-The Voice: Dit is een variant op het Songfestival: De Zap-kandidaten zijn de jury-leden. Robbie plaatst een aantal youtube-filmpjes van artiesten. Vervolgens kunnen de zap-artiesten drukken voor welke artiest ze willen. Daarna kiezen ze een youtube-filmpje van het live-optreden van deze kandidaat of ze maken een pitch waarin ze een nummer, kleding en performance kiezen voor hun artiest. De Zap-jury kiest vervolgens de winnaar.
-Ik weet niet meer hoe de show heet, maar op RTL 4 had je toen een programma waarin rappers naar Amerika gingen om skills bij te leren. Elke week viel er iemand af dmv opdrachten. Als opdracht kan je hier meegeven: Schrijf een rap
-En zo was er ook eens een programma op Comedy Central waarin Stand Up Comedians tegen elkaar strijden. Weet ook niet meer hoe het heet. De opdracht kan dan zijn: Schrijf je eigen stand up performance. De minst grappige gaat naar huis.

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Favo jurylid
« Reactie #6 Gepost op: 26-04-2013, 22:47:50 »
O jee, komt hier dan de langverwachte revanche van Go ahead. :(

 ::tandpastasmiley::  ::hug::, zoals ze zeggen bij de reclame: 't komt wel goed schatje   :)

Omdat iemand het zich luidop af vroeg in de biechthut en om jullie ietwat bezig te houden:
Wie is jullie favoriete jurylid? En waarom?
::)

Robbie toch  ::bravo:: ::hug::
Ananas

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Favo jurylid
« Reactie #7 Gepost op: 26-04-2013, 22:53:29 »
-Ik weet niet meer hoe de show heet, maar op RTL 4 had je toen een programma waarin rappers naar Amerika gingen om skills bij te leren. Elke week viel er iemand af dmv opdrachten. Als opdracht kan je hier meegeven: Schrijf een rap
Holland In Da Hood, jwz.

Dat zou echt gruwelijk slecht geweest zijn, maar daarom niet minder leuk. ;D
🜃

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Favo jurylid
« Reactie #8 Gepost op: 26-04-2013, 23:00:40 »
Bedankt Fabiann en Karen! ::regenboog:: Ik zal aan het einde van het spel nog wel bekendmaken op wie ik heb gestemd in de kijkcijferpoll.

Wat programma's betreft:
- Dit was het nieuws, waarbij de kandidaten in duo's aan de hand van de welbekende rondes moeten raden waar het nieuws over ging en ondertussen over de fragmenten, krantenkoppen, foto's en van alles en nog wat mogen parlevinken. Uiteindelijk zullen de kandidaten, kijkers en de beruchte juryleden in een poll bepalen wie van hen ze de grappigste vonden. De goed geraden opgaven en de stemmen zullen dan bij elkaar opgeteld worden. Of iets dergelijks. ::rofl::
- Wie ben ik vind ik ook een goeie. ::ok::
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Favo jurylid
« Reactie #9 Gepost op: 26-04-2013, 23:10:01 »
Wipe Out, Takeshi's Castle, en ik ben al gelukkig

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Favo jurylid
« Reactie #10 Gepost op: 26-04-2013, 23:27:27 »
Hoe wou je Wipe Out virtueel uitvoeren? :P
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Favo jurylid
« Reactie #11 Gepost op: 26-04-2013, 23:30:54 »
Ja, dat was ook waar ik aan zat te denken ja

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Favo jurylid
« Reactie #12 Gepost op: 26-04-2013, 23:35:01 »
Na het succes van dit seizoen is er volgend jaar vast wel budget om alle deelnemers naar Brazilië te vliegen om daar op het echte Wipe Out-parcours te spelen.  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Favo jurylid
« Reactie #13 Gepost op: 27-04-2013, 01:26:21 »
Moet ik t nu alsnog tegen hillo opnemen ?
You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Favo jurylid
« Reactie #14 Gepost op: 27-04-2013, 08:38:38 »
Ik heb geen favo jurylid kunnen kiezen en jullie allemaal mijn stem gegeven! ::bravo::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Favo jurylid
« Reactie #15 Gepost op: 27-04-2013, 09:16:12 »
Moet ik t nu alsnog tegen hillo opnemen ?
grinnik
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Favo jurylid
« Reactie #16 Gepost op: 27-04-2013, 12:31:25 »
Ow, na die ballon van gisteren weet ik al wie er als laatste gaat eindigen.   ::tandpastasmiley::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Favo jurylid
« Reactie #17 Gepost op: 28-04-2013, 13:14:24 »
Aaah Miek, ik vond t gewoon heel eerlijk van je, omdat ik vrijdagochtend wat voordeel had tov K@ren, dus nee hoor ::hug::


Ik vond het fenomeen jury een fantastische uitvinding van Robbie. Niet alleen omdat het het geheel minder subjectief maakt, ook omdat het een geweldig enthousiaste jury was, die ook de taken van Robbie heel goed kon over te nemen en daardoor de vaart wist en nog steeds weet te houden in de spellen.
Het fanatisme van Go_Ahead, de humor van Moliere, de tactische toelichting van Hillo, het enthousiasme van Nieky, de vriendelijkheid van NextGP, ik heb ze allemaal stuk voor stuk erg gewaardeerd ::bravo::

Mijn favo jurylid is echter GrasIsGroen, waarmee ik na afloop van het spel vast wel eens wat contact mee zal zoeken. Ik heb me tijdens het spel geprobeerd verre te  houden van privé-communicatie met de jury, om het eerlijk te houden, maar gedurende het spel krijg ik steeds meer het idee dat GiG het best gezellig zouden hebben samen. En ze had net als D*N een prima smaak bij Project Catwalk  ::tandpastasmiley::

Ik ga nog even nadenken over programma's, maar Fabiann noemt er al een aantal die ik ook had bedacht, zoals Het Blok, That's the Question (heb ik destijds in TS ook gebruikt volgens mij) en Met Het Mes Op Tafel ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Favo jurylid
« Reactie #18 Gepost op: 28-04-2013, 13:54:17 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Dank voor alle stemmen ::bravo::, zowel op mij ::tandpastasmiley:: als mijn collegae   :-\\... nee grapje  ::tandpastasmiley:: ook voor de stemmen op hen  ::ok:: .. superleuk om dit zo samen te doen, elk met eigen kwaliteiten  ::hug::
« Laatst bewerkt op: 28-04-2013, 14:05:02 door Go_ahead »
Ananas

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Favo jurylid
« Reactie #19 Gepost op: 28-04-2013, 13:59:28 »
 :o  en @ Swifty:  :-*
...maar soms even niet :)