Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 426601 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #120 Gepost op: 1-05-2013, 11:39:32 »
Gelukkig had ik niet zn leuk onderschrift  ;D (er zat weer eens een addertje onder het gras :P)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #121 Gepost op: 1-05-2013, 11:41:55 »
Onderschriften ronde:

Hij heeft al een bovenschrift, nu nog een onderschrift ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #122 Gepost op: 1-05-2013, 11:47:43 »
..het is 'your crush' ipv "you're crush".. ::schaam::



Hooguit you're crushed, wanneer je crush wat aan de zware kant is :D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #123 Gepost op: 1-05-2013, 11:48:31 »
Terwijl onze prins Molière kan nadenken over de antwoorden, gaan we door met de prinses van vandaag,

Welkom Daisy!

- Je kijkt heel erg veel series, maar welke serie vind je nou het aller aááállerleukst?
- We hebben je al een tijdje niet meer gehoord over Lifehouse, maken ze nog muziek? Ben je nog fan?
- Ik vond de vraag die Swifty mij stelde wel erg moeilijk, maar jij bent hier al een hele decade, wat is voor jou hèt forummoment in de 10 jaar dat je hier rondzwerft?

We zijn terug na de commercial break ::joehoe::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #124 Gepost op: 1-05-2013, 11:49:28 »
..het is 'your crush' ipv "you're crush".. ::schaam::



Hooguit you're crushed, wanneer je crush wat aan de zware kant is :D
::rofl:: Ik heb hem niet zelf gemaakt, de memecenters staan er ook om bekend dat ze spelfouten enz. maken ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #125 Gepost op: 1-05-2013, 12:44:58 »
De reclame van vandaag:


I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #126 Gepost op: 1-05-2013, 13:33:11 »
Vandaag gaan we van het koningspaar naar de prins en prinses. Molière is de winnaar van de onderschriften ronde van gisteren. En die gaan we nu ook ondervragen ;D.

Welkom Molière!

Merci, zeer gewaardeerde monsieur D*N! :)

- Ben je single? Zo ja, ben je op zoek? ;D
Ja, ik ben single maar niet op zoek. In de loop der jaren wel geleerd dat het een eeuwigheid kan duren als je op zoek gaat. Doorgaans komt er sneller een leuke jongedame om de hoek kijken als je daar totaal niet mee bezig bent. ::jaja::

- We hebben van je genoten als jurylid bij zap! Dat heb je natuurlijk neutraal gedaan en beoordeeld zonder mensen te benadelen. Wat was het moeilijkste aan de taak?
Merci! :) Ik heb dat inderdaad geheel objectief gedaan. Het moeilijkste aan de taak vond ik echter niet het beoordelen, maar vooral dat je op sommige momenten niet zelf kon meedoen. :( Het spel is/was veel te leuk om vanaf de zijlijn te bekijken.

- Wie is/was je favoriete kandidaat?
Dit wilde ik eigenlijk voor het einde van Zap! bewaren, maar nu je het me vraagt doe ik dat nu wel even. Ik heb/had eigenlijk niet één duidelijke favoriet, maar liefst vier favorieten: Herr Schulz, K@ren, Bjorrn en mollenvanger22. Schulz omdat hij vaak verrassend uit de hoek kan komen (einde Apprentice, presentatie bij Project Runway etc.), Karen omdat ik haar speelwijze leuk en gewaagd vind, Bjorrn omdat ik hem als een soort underdog zag en ik ben vrijwel altijd voor de underdog en mollenvanger omdat hij het onder de radar blijven tot een bepaalde vorm van kunst heeft verheven. ;D

- Je betreed zelf aan het eind van de week de piramides van Gizeh, hoe denk jij daar ver te gaan komen?
Ik ga hier mijn speelwijze natuurlijk niet verklappen, dus deze vraag kan ik verder niet beantwoorden.

- Waar komt je nickname vandaan? ( het is Frans toch? ;D)
Dat is heel simpel. Wie is de mol behoort tot mijn favoriete programma's, dus het werd sowieso iets met mol in m'n naam. En Molière vond ik dan wel een originele naam. (en ja, het is Frans ;D)

- Wat heb jij met Fransozen? ( Val je op Franse dames? ::))
Helemaal niks eigenlijk, behalve dat ik Yann Tiersen en Charles Aznavour geweldig vind. Ik val niet specifiek op Franse dames, hoewel ik toen ik enkele jaren geleden in Parijs was wel wat schoons voorbij heb zien komen. ::love::
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #127 Gepost op: 1-05-2013, 15:29:45 »
ahh bedankt voor de antwoorden ::ok::, Next up

- Als je ooit nog zou gaan trouwen, op welk liedje zou je dan willen dansen met je geliefde?
- Wat vind jij van Go Ahead als jurylid, en als 'tegenstander' met jullie wedstrijdjes tijdens jullie jury taak bij zap! ?
- Wat voor werk doet de Molière eigenlijk?
- Wat wou je vroeger worden toen je klein was?

Note: Molière is dus koppelbaar ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #128 Gepost op: 1-05-2013, 17:01:34 »
Note: Molière is dus koppelbaar ;D.

en ik maar denken dat t geen toeval was dat je Daisy als prinses koos ;)
Keep calm and eat chocolates!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #129 Gepost op: 1-05-2013, 18:51:08 »
en ik maar denken dat t geen toeval was dat je Daisy als prinses koos ;)
::wenkbrauw:: Misschien ::regenboog::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #130 Gepost op: 1-05-2013, 18:53:06 »
Citaat
Welkom Daisy!

Hoi D*n! ::zwaai::

Citaat
- Je kijkt heel erg veel series, maar welke serie vind je nou het aller aááállerleukst?

Ik wist dat deze vraag ooit ging komen, dus ik heb er al even over na kunnen denken. Maar het hangt een beetje van het moment, het ene jaar bevalt de ene serie beter dan de andere. Als ik puur kijk naar welke serie mij dit seizoen (september 2012 t/m nu) het meest bevalt, heb ik een top 5 1. Southland 2. The Good Wife 3. NCIS 4. The Following 5. Flashpoint. Maar stel me de vraag over een jaar weer en er komt vrij zeker een ander antwoord uitrollen.

Citaat
- We hebben je al een tijdje niet meer gehoord over Lifehouse, maken ze nog muziek? Ben je nog fan?

Ze maken nog zeker muziek, ze hebben eind vorig jaar nog een single (met Natasha Bedingield, weet je nog D*n ::)) en een album uitgebracht. Het album was even wennen, maar nu is het wel ok. Ik ben nog zeker fan, maar ik denk wel dat ze een beetje over hun hoogtepunt heen zijn. Het zou me niet verbazen als er na de komende tour (die nog niet gepland is overigens) een lange pauze komt.

Citaat
- Ik vond de vraag die Swifty mij stelde wel erg moeilijk, maar jij bent hier al een hele decade, wat is voor jou hèt forummoment in de 10 jaar dat je hier rondzwerft?

Ik heb wel heel wat meegemaakt denk ik, maar er springt één moment toch wel uit. In het CSC2 spel (voorloper van Survivor) waren Molcrazy en ik betrokken in een complot met 6 personen (naast ons nog Test en 3 anderen). In de 2e fase besloten we een bom onder ons eigen complot te leggen en de in onze ogen sterkste schakel en grootste concurrent (Gerard) ervan te elimineren. Dat heeft een enorme ophef veroorzaakt en is indirect de aanleiding geweest dat er wat mensen zijn vertrokken. Maar spijt er van heb ik absoluut niet, want Molcrazy en ik werden 1 en 2 in het spelletje. Maar ik zal het nooit vergeten, het heeft een grote verandering teweeg gebracht. ::jaja::

Dus wie zegt dat Hillo en Nieky het 'backstabben' hebben uitgevonden zitten er naast, het bestond al ruim voor die tijd. ;D

edit: kromme zin veranderd
« Laatst bewerkt op: 1-05-2013, 20:23:39 door Daisy »

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #131 Gepost op: 1-05-2013, 19:31:14 »
- Als je ooit nog zou gaan trouwen, op welk liedje zou je dan willen dansen met je geliefde?
Ik zou zelf iets moois voor haar schrijven op de piano, waarbij dit in de stijl zal zijn van Chopin/Satie. :)

- Wat vind jij van Go Ahead als jurylid, en als 'tegenstander' met jullie wedstrijdjes tijdens jullie jury taak bij zap! ?
Als jurylid vermakelijk en ik kan z'n enthousiasme en uitgebreide beoordelingen erg waarderen. ::ok:: Tegenstander heb je terecht tussen aanhalingstekens gezet, want hij is natuurlijk geen partij in die spelletjes. Inmiddels heb ik hiervoor wel een waardige tegenstandster gevonden.

- Wat voor werk doet de Molière eigenlijk?
Dat houd ik liever privé, al is het maar om ervoor te zorgen dat Swifty opnieuw nul goede antwoorden aan mij weet te koppelen bij de forumquiz.

- Wat wou je vroeger worden toen je klein was?
Schrijver, bij voorkeur op een ouderwetse typemachine in een afgelegen dorpje in een warm land waar de wegen onverhard zijn, men de boodschappen nog per paard en wagen haalt en de was keurig op een rijtje buiten aan de lijn hangt. Ik ben er tussen m'n andere werk door mee bezig om die droom uit te laten komen. Of althans, ik doe een poging.

Note: Molière is dus koppelbaar ;D.
Scherp! ::ok::
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #132 Gepost op: 1-05-2013, 20:25:59 »
- Wat wou je vroeger worden toen je klein was?
Schrijver, bij voorkeur op een ouderwetse typemachine in een afgelegen dorpje in een warm land waar de wegen onverhard zijn, men de boodschappen nog per paard en wagen haalt en de was keurig op een rijtje buiten aan de lijn hangt.

Achja, wie niet ;D ::love::
't is alleen zo jammer dat zoiets te weinig brood op de plank brengt.  :(
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #133 Gepost op: 1-05-2013, 20:28:45 »

- Wat voor werk doet de Molière eigenlijk?
Dat houd ik liever privé, al is het maar om ervoor te zorgen dat Swifty opnieuw nul goede antwoorden aan mij weet te koppelen bij de forumquiz.

oei dit vind ik nu jammer. Volkomen begrijpelijk hoor en hele duidelijke reden gegeven. Maar wel jammer
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #134 Gepost op: 1-05-2013, 21:01:22 »
Daisy:

Ja die single herinner ik me nog. Sterker nog, ik luister nog er nog steeds naar ::ok::. Erg mooi nummer.

We gaan door:
- Is er heel stiekem een man in het leven van Daisy? ( waarover je ons nog niets hebt verteld? ;D) Zo nee, ben je op zoek? of heb je iemand op het oog? ;D
- Je hebt al meerdere reizen achter de rug en ook alweer één geplant. Waar zou je echt nog eens een keer heen willen? en waarom?
- Je hebt 3 succesvolle seizoenen 'The Virtual Mole' georganiseerd. Is het nu helemaal over? Of heb je simpelweg een jaar pauze genomen om volgend jaar weer terug te komen met een gloednieuwe serie terug te komen?

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #135 Gepost op: 1-05-2013, 21:23:59 »
Citaat
- Is er heel stiekem een man in het leven van Daisy? ( waarover je ons nog niets hebt verteld? ;D) Zo nee, ben je op zoek? of heb je iemand op het oog? ;D

Op dit moment ben ik happy single en niemand op het oog. Ik ben niet actief op zoek, maar wat komt, dat komt. Ik laat alles op me af komen.
Citaat
- Je hebt al meerdere reizen achter de rug en ook alweer één geplant. Waar zou je echt nog eens een keer heen willen? en waarom?

Ik ben groot Amerika fan, dus ik zou het liefst alle staten bezoeken ofzo. Maar in de VS ben ik al geweest, dus kies ik nu voor Australië. Het is een land dat alles heeft. Een week of 6 minimaal. Jammer dat het zo ver weg is.

Citaat
- Je hebt 3 succesvolle seizoenen 'The Virtual Mole' georganiseerd. Is het nu helemaal over? Of heb je simpelweg een jaar pauze genomen om volgend jaar weer terug te komen met een gloednieuwe serie terug te komen?

Ik acht op dit moment de kans groter om eerder iets anders 'virtueels' te doen dan The Virtual Mole, maar ik sluit niks uit. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er nooit meer een Virtual Mole komt, zeker nadat Molcrazy en ik zolang bezig zijn geweest om een echte test te maken.



En dan de vraag van mij aan D*n:
Als het forum van de ene op de andere dag plotseling (zonder vooraankondiging) zou verdwijnen, wat zou je dan gaan doen?
« Laatst bewerkt op: 1-05-2013, 21:31:13 door Daisy »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #136 Gepost op: 1-05-2013, 21:26:22 »
mijn vraag aan Daisy... wat zou het forum worden ??? :P
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #137 Gepost op: 1-05-2013, 21:31:21 »
 ::schaam::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #138 Gepost op: 1-05-2013, 21:32:46 »
Molière:

Laten we het erop houden dat je wel werkt ::ok::.

- Als je in een volgend leven zou mogen terugkomen als een dier, als welk dier zou je dan willen terug komen? en waarom?
- Wat is hèt hoogtepunt of het mooiste moment uit je leven tot nu toe?
- Welke forummer zou je echt nog eens willen ontmoeten?

Dat waren de laatste vragen voor Molière ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #139 Gepost op: 1-05-2013, 21:38:17 »
Op dit moment ben ik happy single en niemand op het oog. Ik ben niet actief op zoek, maar wat komt, dat komt. Ik laat alles op me af komen.
Daisy is dus ook koppelbaar ::tandpastasmiley::.

Citaat
En dan de vraag van mij aan D*n:
Als het forum van de ene op de andere dag plotseling (zonder vooraankondiging) zou verdwijnen, wat zou je dan gaan doen?
Ik zou zeker alles gaan uitzoeken waarom en of het niet terug kan komen ( nieuwsgierige ikke komt dan weer omhoog). Maar als het echt weg zou zijn voorgoed, dan zou ik me denk ik volledig op het widmonline forum storten en dat een soort van het nieuwe RN proberen te maken. Desnoods maak ik een nieuw forum aan ;D.

Bedankt voor je eerlijk antwoorden Daisy ::bravo::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human