Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 426575 keer)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #140 Gepost op: 1-05-2013, 21:40:29 »
Leuk topic D*N, zo leer je een ieder beter kennen dan bijvoorbeeld door 'Het [ wie reageert er op jou? ] topic'. ::ok::
🜃

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #141 Gepost op: 2-05-2013, 00:03:38 »
Niemand durft meer een onderschrift te doen, die zijn bang dat ze de volgende zijn ;D. Maar geen zorgen, vroeg of laat kom je toch aan de beurt, en degene die morgen gaat is al gewaarschuwd  ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #142 Gepost op: 2-05-2013, 08:46:01 »
Dus die doet vandaag nog een fervente poging om hard weg te rennen ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #143 Gepost op: 2-05-2013, 10:20:20 »
RECLAME
(voor de mensen die snel iets zielig vinden: gewoon afkijken, hij is leuk :) )

I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #144 Gepost op: 2-05-2013, 11:28:40 »
Aflevering 4

Molière mag nog antwoorden op zijn vragen van vorige aflevering. Vandaag hebben we slechts één gast. De man die hele berichten vol zet met 'nuttige' informatie,

Welkom Hulpdakdekker!

- De standaard vraag is nu toch wel weer, ben je single? Ben je op zoek?
- Wat voor werk doet Hulpdakdekker?
- Hoe krijg jij je berichten zo lang en ga je dat nu ook doen?  ;D
- Daar heb ik wel een goeie vraag nog voor hoor, Wat was er eerder de kip of het ei? :-*

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #145 Gepost op: 2-05-2013, 11:31:53 »
Niemand probeerde het, maar we wagen een nieuwe poging:

Onderschriftenronde:
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #146 Gepost op: 2-05-2013, 11:33:15 »
Go-Ahead en Molière maken zich ernstig zorgen over KD die nu wel heel lang in het buitenland verblijft. Gaat iets niet goed met hem..
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #147 Gepost op: 2-05-2013, 13:09:46 »
'Robbie A was aan vakantie toe door ZAP! en vermaakt zich prima'
...maar soms even niet :)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #148 Gepost op: 2-05-2013, 13:18:03 »
 ::rofl::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #149 Gepost op: 2-05-2013, 15:29:29 »

Wie van de 3: Mijn naam is D*N, en ik ben de hunk van Realitynet.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #150 Gepost op: 2-05-2013, 15:32:16 »

Wie van de 3: Mijn naam is D*N, en ik ben de hunk van Realitynet.

 ::rofl:: ;D ::rofl::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #151 Gepost op: 2-05-2013, 16:31:48 »

Wie van de 3: Mijn naam is D*N, en ik ben de hunk van Realitynet.

 ::ok:: ::rofl::

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #152 Gepost op: 2-05-2013, 16:48:58 »
Zeg wat doen al die mensen hier?
En die camera's?

Wordt dit opgenomen?
Wordt dit tegen mij gebruikt?

Voor wie werk je! >:(



Vind ik allemaal veel betere vragen ::hypocriet::

Goedgoed.

- De standaard vraag is nu toch wel weer, ben je single? Ben je op zoek?

Ik ben alleen, dat klopt.
Hetgeen geen vrijbrief is voor je koppelprowess, merci



- Wat voor werk doet Hulpdakdekker?

Wel een hulpdakdekker helpt met het dekken van daken.
Eigenaardig genoeg hebben ze soms als hobby wat gezondheidspsychologie.
De reden hiervan is niet geheel bekend, maar komt vermoedelijk doordat ze door het werk op hoogtes en de bijbehorende frisse lucht zich constant bewust zijn van hun gezondheid.

- Hoe krijg jij je berichten zo lang en ga je dat nu ook doen?  ;D

Aha.

Well then.
Settle down everyone.
Quiet in the back!

Laat ik hier allereerst opmerken dat het altijd handig is om dingen eerst op te merken. Dan heb je alvast wat tekst en kan je ondertussen, al typende, rustig nadenken wat je eigenlijk zometeen wilt gaan schrijven. Deze eigenschap is enigszins verwant aan het herhalen van een vraag van de interviewer door een geïnterviewde om tijd te winnen. Deze vergelijking gaat natuurlijk niet helemaal op, simpelweg doordat we hier - in plaats van in werkelijke interviews - spreken van asymmetrische communicatie. Derhalve zou het voor mij evenzo mogelijk zijn eerst rustig 5 of 10 minuten na te denken om mijn antwoord duidelijk en beknopt te formuleren. Laten we dat houden op stijl.

Daarnaast zal je het ongetwijfeld zijn opgevallen dat het geheel niet moeilijk is om rustig van het ene onderwerp in het andere te verzanden. Sneller kan ook, maar het probleem met snel verplaatsen van zand is dat het kan gaan stuiven, niet ongelijk sneeuw. Hoewel sneeuw natter is dan zand. Vooraanstaande natuurkundigen vermoeden dat dit komt doordat sneeuw van water is gemaakt, en water nat is.
Hierbij is het wel handig als je redelijk associatief kan denken, opdat je zonder veel moeite deze onderwerpswisselingen kunt maken. De snelheid van denken is minder van belang. Hoewel sommigen onder ons, op wie ik niet een weinig jaloers ben, als zodanig kunnen praten ben ik daartoe niet in staat.
Belangrijker is de creativiteit om breed uit te wuiven, om wederom beelden van zanderige stranden met palmbomen op te roepen.

Ik bedacht hier net nog een aangelinkt punt maar dat ben ik inmiddels vergeten.
Ohja.
Wat dus zowel een valkuil als een.. laten we zeggen een bron van mogelijkheden is - is het denken gedurende het schrijven. Ik had werkelijk geen idee waar ik naartoe zou gaan toen ik deze post begon (en inderdaad: ik zit nog immer op mijn stoel, dus mogelijkerwijs moeten we concluderen dat dit nergens naartoe gaat.. maar in vergelijking met wat? De aarde draait om de zon, de zon om de kern van het melkwegstelsel.. nouja, enfin). Ohja, maar dus denken tijdens het schrijven. Dat is werkelijk heel handig wil je associatief schrijven aangezien vooraf bedachte associaties vaak minder werken. Er mist een zekere natuurlijkheid zo ik vermoed, zodat de gelegde links artificieel lijken. Onecht. Overbodig en vreemd.

Ik zou dus vermoedelijk tussendoor willen beconcluderen dat de mogelijkheid om te schrijven wat je aan het bedenken bent, in combinatie met het wisselen van onderwerp een belangrijke eigenschap is om langere posts te schrijven. Daarvoor is het idee
dat je iets om over te schrijven hebt handig. Zonder dat is het zeer simpel om een lange tekst te maken, maar dan werkt deze niet. Zonder overkoepelend thema vallen de beelden en onderwerpen wel over elkaar heen, maar ontstaat er niets.

Dus alhoewel ik inhoudelijk niet wist waar ik over ging schrijven.. misschien moet ik dat licht nuanceren. Voor het schrijven had ik wel een globaal idee waar ik heen wilde. Ik denk werkelijk dat associatief schrijven handig kan zijn. Dus ik was eveneens van plan dat op enig moment te behandelen. Maar toen bedacht ik een ander begin, en dat heeft invloed. Zeker als je enige overloop tussen verschillende alinea's wilt hebben. En doorgaans als ik een alinea begin dan heb ik een heel globaal beeld waar die naartoe moet gaan. Afhankelijk van het onderwerp zal dat beeld vaak dan wel zelden worden bereikt, maar het is genoeg om te beginnen met schrijven.

Dus begin met schrijven is wellicht het devies. Pauzeer gerust wanneer het nodig is. En bedenk in contouren welke kant je op wilt. Niet zozeer om je daar aan te houden, maar omdat het een beginpunt is. Het verhaal vindt zich vanzelf wel.

Zodoende.
« Laatst bewerkt op: 2-05-2013, 16:53:46 door hulpdakdekker »
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #153 Gepost op: 2-05-2013, 16:49:43 »
Deel 2, omdat ik over de 5000 characters heen ging ::hypocriet:: [dus zo voelde Tolstoj zich ;D]

- Daar heb ik wel een goeie vraag nog voor hoor, Wat was er eerder de kip of het ei? :-*

Zoals je je wel bewust bent is dit een enigszins paradoxale vraag. De een kan niet bestaan zonder de ander. Dit komt door een fenomeen genaamd biologische superpositie. Het originele wezen, genaamd een keip, is onbeslist in de keuze kip of ei te zijn. Deze keuze wordt pas gemaakt op het moment dat iemand een observatie maakt, en staat daarna vast.
De reden dat wij dit eigenaardige fenomeen, dat overigens zuiver bij de keip voorkomt, niet waarnemen is doordat de kippen die we zien reeds vele malen eerder zijn geobserveerd. En vaak ergens in dat proces vermoord, ontbeend, ontveerd, en in hapklare blokken gesneden. In die zin hebben eieren het minder zwaar te stellen. De voorkeur van de gemiddelde keip is daarom ook om ei te worden, met een frequentie van exact 2:1 tegenover kip.

Bij grote Keipbedrijven is het fenomeen daarentegen sinds vele eeuwen al bekend. Het mag geen wonder heten dat de vaders van alle vooraanstaande Quantum Mechanici uit de 20ste eeuw Keipboer waren.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #154 Gepost op: 2-05-2013, 17:06:29 »
Zeg wat doen al die mensen hier?
Dat is het publiek ;D
Citaat
En die camera's?
Filmen
Citaat
Wordt dit opgenomen?
Nee de camera's staan er voor de sier ::)
Citaat
Wordt dit tegen mij gebruikt?
Wanneer dat nodig is

Citaat
Voor wie werk je! >:(
Ik ben eigen baas ::trots::.

Dit is dus de reden dat ik vandaag alleen Hulpdakdekker interview, die krijgt het programma wel vol ;D. Moving on:

- Herinner je onze appelmoes conversatie nog in de chat? Heb je ondertussen al een keer appelmoes gemaakt? En stel iedereen zou zelfgemaakt appelmoes meenemen naar een meeting, van wie zou je dan het liefst de appelmoes proeven?
- Ga je ooit nog eens meedoen aan een spelletje op RN?
- We hebben je ook al een paar keer gehoord over lekkere gerechten die je hebt gemaakt, wat wil je echt nog een keer (goed ;D) klaarmaken?
- Heb je nog hulp nodig met het dakdekken? open sollicitatie

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #155 Gepost op: 2-05-2013, 19:15:07 »
- Als je in een volgend leven zou mogen terugkomen als een dier, als welk dier zou je dan willen terug komen? en waarom?
Een mol. Voor de aardigheid even gekeken wat hier uitkwam en dat was een mol. Dus in die hoedanigheid zou ik me dan vermoedelijk het meest comfortabel voelen. :)

- Wat is hèt hoogtepunt of het mooiste moment uit je leven tot nu toe?
Mijn rondreis door Marokko een aantal jaren geleden. Heerlijk vertoeven in een prachtig land bij temperaturen van boven de 50 graden, met als hoogtepunt de onvergetelijke tocht door de Sahara. :)

- Welke forummer zou je echt nog eens willen ontmoeten?
Of ik dat nu echt nog wil weet ik na die foto van hem hierboven niet meer, maar Robbieazerty vind ik verder een prettige gast. ::ok::
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #156 Gepost op: 2-05-2013, 19:17:16 »
Bedankt voor het interview Molière ::bravo:: je mag nog een vraag aan mij stellen

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #157 Gepost op: 2-05-2013, 19:35:14 »
Bedankt voor het interview Molière ::bravo:: je mag nog een vraag aan mij stellen
Prima! Die vraag komt later misschien nog wel. Heb nu even weinig inspiratie.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Wie van de 3: Mijn naam is D*N, en ik ben de hunk van Realitynet.
Ik gok die linkse. D*N gebruikt immers zelfbruiningsspul. ::vergroot::
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #158 Gepost op: 2-05-2013, 20:00:12 »
Ga het nu wat korter houden  :P

- Herinner je onze appelmoes conversatie nog in de chat? Heb je ondertussen al een keer appelmoes gemaakt? En stel iedereen zou zelfgemaakt appelmoes meenemen naar een meeting, van wie zou je dan het liefst de appelmoes proeven?

 ::rofl:: Had laatst nog een keer wat appelmoes gemaakt - was prima hoor ;) Beetje Calvados erdoor.. ;D

- Ga je ooit nog eens meedoen aan een spelletje op RN?

Och, als ik nog eens team captain bij IHVH zou kunnen zijn.. ::hypocriet::

Heh, nee ik weet het niet.
Ik doe eigenlijk per definitie niet aan spellen waarbij complotten en.. kartelvorming (;D) een normaal geaccepteerd spelcomponent zijn.
Verbod erop bij de Zwakste Schakel vind ik prima ::ok:: Maar kwam me niet zo uit.

Sowieso zijn omslachtiger spellen tricky, aangezien ik soms heel druk ben.
Ze zijn daarentegen wel leuk om te kijken ;) Hoewel ik ook daar merk dat ik na een tijdje uit-tune omdat ik er gewoon even geen tijd voor heb.

- We hebben je ook al een paar keer gehoord over lekkere gerechten die je hebt gemaakt, wat wil je echt nog een keer (goed ;D) klaarmaken?

Een broodje aap met garnering van wat mooie grassprietjes ::ok::

Ach, ik had in Budapest toch een goede chocolademousse.. ::love:: Als ik die zou kunnen reproduceren.. ;)
Maar er zijn zoveel mooie recepten.. Een keer gewoon echt geweldig goed stoofvlees dat uit elkaar valt als je ernaar kijkt..

Maar iets inhoudelijk simpels zoals een geurend versgebakken brood kan ook heel fijn zijn :)

- Heb je nog hulp nodig met het dakdekken? open sollicitatie

Jij bent vast voor wat beters uitgesneden ::ok:: ::hug::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #159 Gepost op: 2-05-2013, 20:09:15 »
Sowieso zijn omslachtiger spellen tricky, aangezien ik soms heel druk ben.
Ze zijn daarentegen wel leuk om te kijken ;) Hoewel ik ook daar merk dat ik na een tijdje uit-tune omdat ik er gewoon even geen tijd voor heb.
Gelukkig was kapitein Hulpdakdekker wel vermakelijk ::ok::. Waar ik dan gelijk een vraag over ga stellen,
- Wil je kapitein Hulpdakdekker terug zien komen voor Survivor 2?

Citaat
Een broodje aap met garnering van wat mooie grassprietjes ::ok::
een groot applaus voor onze volgende gasten, aapje en grasisgroen
Kidding

Citaat
Jij bent vast voor wat beters uitgesneden ::ok:: ::hug::
::hug::

- Wat is je strategie bij het invullen van de toto?
- Welke sport is je favoriet om te kijken/volgen?
- Je bent vergeten te vertellen wiens appelmoes je het liefst zou willen proberen  ;D.

Dit waren wel weer de vragen voor vandaag ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human