Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 426507 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #180 Gepost op: 3-05-2013, 21:15:03 »
Aangezien onze gasten niet zeer spraakzaam zijn vandaag, tijd voor commercial break: AAPJE! ::megafoon::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #181 Gepost op: 3-05-2013, 21:23:28 »
Reclame!

Kijk nu, naar de aller beste talkshow ter wereld! Nergens vind je zo'n goede vragen, krijg je zo'n diepe gesprekken en krijg je meer te weten over de gasten!
De aller beste talkshow-host ter wereld presenteert het (en we hebben geruchten gehoord dat hij zelf de vragen bedenkt!!)! We hebben het natuurlijk overrrr.... D*N!!!

Kijk nu, naar 'D*N's Talkshow!' de hele dag live op jouw eigen vertrouwde RN!



Zit op gsm, moest even improviseren ;D
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #182 Gepost op: 3-05-2013, 21:27:32 »
 ::rofl:: Goeie improvisatie ::ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #183 Gepost op: 3-05-2013, 21:30:29 »
D*N gaat Oprah straks achterna in aantal afleveringen :P

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #184 Gepost op: 3-05-2013, 21:34:09 »
D*N gaat Oprah straks achterna in aantal afleveringen :P
haha dat zou best kunnen. Ik ga in ieder geval denk ik eerst door tot ik naar Portugal vertrek. Daarna even een pauze, dan hebben we waarschijnlijk ook al heel wat forummers gehad, dus dan moeten we ook wel even pauze houden ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #185 Gepost op: 3-05-2013, 21:41:15 »
(even kijken of ie t doet zo)

RECLAAME

I won't worry my life away. I choose to be happy!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #186 Gepost op: 3-05-2013, 21:45:47 »
 ::rofl:: Geweldige reclame, heerlijk liedje

Top Top Top verkeerde topic ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #187 Gepost op: 3-05-2013, 22:06:01 »
Dat vond ik dus ook al  ;D
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #188 Gepost op: 3-05-2013, 22:11:54 »
Onze tweede gast is co-Chazia, grappenmaker en toekomstig vriendje van Aapje kon het niet laten :-X....

Welkom Jann!

- Hoe bevalt het werk als Chazia? Is Niek niet heel vervelend om mee samen te werken?
Je slaat de spijker op zijn kop. Soms is hij echt een pain in the ass. Zo is hij continu op vakantie naar Frankrijk en weet ik waar allemaal heen. Nee, dat is natuurlijk gekkigheid. Niek is te gek om mee te werken. Zeer behulpzaam, als ervaren Chazia en een toegewijde spelleider. Verder is het natuurlijk fantastisch om af en toe de bitch uit te kunnen hangen.
Citaat
- Als je in de dierentuin bent, kijk je dan het meest naar de aapjes?
Om eerlijk te zijn vind ik de apen inderdaad een van de meest interessante dieren om naar te kijken (ja, hier stook ik het vuur waarschijnlijk alleen maar verder mee aan). Maar ik smelt weg van de prairiehondjes.
Citaat
- Als talen-man kan je volgens mij best goed Spaans. Spaans is wel een hele mooie taal voor de liefde, zeg eens iets romantisch in het Spaans ;D.
Iets wat ik waarschijnlijk dagelijks tegen mijn vrouw zou zeggen als ze Spaans was: 'Dáme el mando de distancia por favor' en '¿Qué comemos hoy?'
Citaat
- In de medeforummersquiz kwam naar voren dat je veel 'gezellige bieravondjes' hebt. Drink je naast bier ook andere drankjes? Is bier je favoriete alcoholische consumptie?
Bier is niet mijn favoriete drankje. Sterker nog, ik geniet vaker meer van een colaatje dan van een pilsje. Tenzij het speciaalbier is, dat bestel ik wel graag, zoals de welbekende Kwak. Bieravond is eigenlijk gewoon de benaming van avondjes waar we bij iemand van onze vriendengroep samenkomen om te ouwehoeren en de desbetreffende kamer onveilig maken.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #189 Gepost op: 3-05-2013, 22:21:36 »
Iets wat ik waarschijnlijk dagelijks tegen mijn vrouw zou zeggen als ze Spaans was: 'Dáme el mando de distancia por favor' en '¿Qué comemos hoy?'
Muy romántico ::).

- Onze andere gast is een fanatiek verzamelaar, heb jij ook iets dat je verzamelt?
- Wat zou je als een 'standaard ontbijtje' verstaan in Jann termen?
- Je hebt ook al veel spelletjes meegedaan op RN. Welke opdracht uit welk spel is je het best bijgebleven? En waarom?
- Hoe kan jij leven met maar 1 paar schoenen?
- Hoe heb jij Realitynet gevonden, of waarom heb je er naar gezocht. voordat meneertje bijdehand gaat zeggen: met mijn pc ::pinokkio::.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #190 Gepost op: 3-05-2013, 22:51:55 »
- Onze andere gast is een fanatiek verzamelaar, heb jij ook iets dat je verzamelt?
Vroeger was ik een fervent Donald Duck-verzamelaar. Ik heb er nog een paar kasten mee vol staan, en sta er soms voor te twijfelen of ik ze weg gooi, verkoop of toch gewoon hou voor de nostalgische waarde. Ik had ook een map waarin ik alle verschillende euro's in stopte, tot ik in ernstige geldnood was en het ding dus weer leeggooide en op mijn rekening stortte. Tegenwoordig verzamel ik niet echt meer wat, hoewel ik, niet echt origineel, al mijn bioscoopkaartjes in mijn portemonnee hou.
Citaat
- Wat zou je als een 'standaard ontbijtje' verstaan in Jann termen?
Bijna elke dag begint bij mij met een bak muesli met melk of met aardbeienkwark. Af en toe doe ik eens gek en probeer ik een ander soort ontbijtgranen zoals loops, maar meestal lepel ik toch een kom chocolademuesli naar binnen om wakker te worden.
Citaat
- Je hebt ook al veel spelletjes meegedaan op RN. Welke opdracht uit welk spel is je het best bijgebleven? En waarom?
Survivor 2 is me het meest bijgebleven, die van jou en Schulz. Omdat ik daar best ver kwam en het heerlijk vond om tactisch te spelen op sociaal gebied. Ik hield contacten met meerdere mensen en verwachtte er daardoor nooit uit gestemd te worden. De opdracht die me het eerst te binnenschiet is het beruchte Jeopardy, omdat ik er zo van baalde dat ik niet mee kon doen omdat ik op mijn telefoon zat en het tegelijk hilarisch was om de vrolijke chaos te volgen.
Citaat
- Hoe kan jij leven met maar 1 paar schoenen?
Daarvoor raad ik je mijn boek 'Leven met maar 1 paar schoenen' aan. Daarin vertel ik hoe basic een mens eigenlijk kan leven en hoe een gebrek aan bezit vrede kan geven in je hoofd. Nee, dat ligt gewoon aan mijn afkeer voor kleren kopen, vrees ik, gemixt met luiheid en Hollandse zuinigheid. Hoe ik ermee kan leven? Nouja, ik heb maar 2 paar voeten, dus er kunnen maar 2 paar schoenen aan.
Citaat
- Hoe heb jij Realitynet gevonden, of waarom heb je er naar gezocht. voordat meneertje bijdehand gaat zeggen: met mijn pc ::pinokkio::.
Ik bijdehand? :o Ik was in 2005 een enorme fan van Expeditie Robinson geworden, toen ik het voor het eerst ook keek. Ik was in die tijd best wel gek van fora (zo zat ik ook jaren op een Donald Duck-forum), dus eens kijken of er ook een voor ER bestond. En ja hoor, daar vond ik Realitynet via onze grote zoekvriend Google. Het zou nog ruim een jaar duren voor ik me daadwerkelijk registreerde om er, in het begin nog sporadisch, mijn zegje te doen. Nu ben ik verknocht aan het bonte gezelschap dat hier rondhangt :)
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #191 Gepost op: 3-05-2013, 23:18:05 »
Ik had ook een map waarin ik alle verschillende euro's in stopte, tot ik in ernstige geldnood was en het ding dus weer leeggooide en op mijn rekening stortte.
Dat heb ik ook gedaan, alleen ik heb de euro's er nog inzitten ;D. Had je niet verwacht hè

- Wie is jouw favoriete forummer? je mag geen lukie4 zeggen, straks wordt zijn ego te groot ::pinokkio::
- Wat zijn jouw 'guilty pleasures' qua muziek, films, series of tv programma's?
- Noem eens één liedje die voor jouw een hele speciale betekenis heeft. en leg uit waarom heeft dit liedje een speciale betekenis?

Dat waren de vragen ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #192 Gepost op: 3-05-2013, 23:18:36 »
 ::oink:: Jann heeft 2 paar voeten!
...maar soms even niet :)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #193 Gepost op: 3-05-2013, 23:21:06 »
::oink:: Jann heeft 2 paar voeten!
Wat een onthullingen weer vandaag hè ;D.

Jij bent trouwens de volgende
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #194 Gepost op: 3-05-2013, 23:25:03 »
Nu pas?  ::)  ( ik ben een echte Amsterdammer)
...maar soms even niet :)

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #195 Gepost op: 3-05-2013, 23:27:53 »

Jij bent trouwens de volgende
[/quote]

Nu pas?  ::)  ( ik ben een echte Amsterdammer)

 ::rofl::
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #196 Gepost op: 3-05-2013, 23:33:56 »
Nu pas?  ::)  ( ik ben een echte Amsterdammer)
Aflevering 5 van de 1000 afleveringen die er gaan komen, valt best mee toch ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #197 Gepost op: 3-05-2013, 23:35:43 »
1000 afleveringen en ik zat in de eerste ::tandpastasmiley::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #198 Gepost op: 3-05-2013, 23:39:47 »
::oink:: Jann heeft 2 paar voeten!
Net als Mieks 6 tenen  ::jaja::
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #199 Gepost op: 3-05-2013, 23:43:37 »
 ::rofl:: wat een vreemd forum!
...maar soms even niet :)