Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 427000 keer)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #220 Gepost op: 4-05-2013, 10:42:36 »


En ook voor jouw alweer de laatste serie vragen ;D.
- Als je een avondje weggaat ( waar dan ook heen) en je besteld een drankje, welk drankje bestel je? Als ik een intensief dansavondje heb, neem ik weleens cola, want dat drink ik anders nooit, maar meestal Spa rood.Enik begin als het even kan met een cappuccino. Alcohol hoef ik niet,en nee dat is niet saai, want ik ben van mezelf al zo lollig
- Ga je ooit als kandidaat meedoen in een spel?Soms zou ik dat heel graag willen. Bij ZAP! heb ik ook al verschillende keren gedacht 'O, zo zou ik het doen' En nu, omdat ik jury ben, kon ik ook nog eens niemand een tip geven ;D Eerst een nieuwe (snellere) pc en dan denk ik er weer over
- Hoeveel pindakaas houdt Grasisgroen draaiende?  ;D Pindakaas mag alleen in het weekend is DE TIP


Bedankt voor het interview ::bravo::

Graag gedaan!Jij ook bedankt voor je eerlijke antwoord! En ik zal die liedjes eens beluisteren. Mijn voorkeur gaat nu naar 'Next to me' uit, maar dat komt omdat Next naast me zat, of eigenlijk omdat ik naast hem wilde zitten :)

 ::zwaai:: en succes met het programma  :-*  ::hug::


...maar soms even niet :)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #221 Gepost op: 4-05-2013, 10:46:57 »


Ik zag dat antwoord en dacht al 'jaaaaa daar gaan we weer' ::rofl::

 ;D  ;D  ;D  ;D  ;D





Weet niet of dat komt door te kort aan sport, of een overschot aan chocoladetaarten.. :-\\


 ::rofl::   ::hug::



[/quote]

Die blijft leuk! ::ok::
...maar soms even niet :)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #222 Gepost op: 4-05-2013, 12:01:47 »
Wat een grappig topic: leuk om meer over medeforummers te weten te komen! ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #223 Gepost op: 4-05-2013, 12:41:48 »
Wat een grappig topic: leuk om meer over medeforummers te weten te komen! ::ok::

En de volgende gast is...
...maar soms even niet :)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #224 Gepost op: 4-05-2013, 12:42:53 »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #225 Gepost op: 4-05-2013, 12:58:18 »
 ::rofl::
You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #226 Gepost op: 4-05-2013, 13:02:54 »
Ik bedacht me dat mijn eigenlijke gast weg is, dus goed idee GIG ;D.

Welkom KD.!

- Ben je single? Ik ship Kieffan nog steeds ;D
- Vertel ons het geheim, hoe kom je aan een baan helemaal in Florence :).
- Hoe ben je ooit op het forum gekomen? en hoe ben je blijven hangen?
- Als je een beschuitje zou mogen eten met een beroemde dame, wie zou dat dan zijn en waarom?

 ::trots::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #227 Gepost op: 4-05-2013, 14:33:18 »
Vooruit dan maar...

- Ben je single? Ik ship Kieffan nog steeds ;D

Ja, nog steeds, Vieffan is helaas niet erg toeschietelijk.  ::)

Citaat
- Vertel ons het geheim, hoe kom je aan een baan helemaal in Florence :).

Gewoon, solliciteren. :P Ik was al een tijdje op zoek naar een promotieplaats en werd nu ineens op 3 plaatsen tegelijk aangenomen. En ach, het geheim? Altijd de beste (willen) zijn.  ;D ;)

Citaat
- Hoe ben je ooit op het forum gekomen? en hoe ben je blijven hangen?

In 2004 en 2005 las ik al af en toe mee op het forum bij ER 2004, PE 2005 en De Farm. Toen ik in de zomer van 2005 terugkwam van een zomervakantie in Laos en Cambodja, ontdekte ik op het forum dat het derde seizoen van Peking Express daar ook heen zou gaan. Daarom heb ik direct een account aangemaakt, om vervolgens bovendien ook mee te kunnen posten bij ER 2005, Terra Incognita en Oberon, die dat najaar allemaal van start gingen. Ik ben eigenlijk lange tijd nauwelijks in de Relaxhoek gekomen (en post daar nog steeds niet zo héél veel), maar ben blijven hangen omdat ik dit een erg leuk en gezellig forum vind! ::ok::

Citaat
- Als je een beschuitje zou mogen eten met een beroemde dame, wie zou dat dan zijn en waarom?

Pff, lastig. Liefst een beroemde dame die niet smakt, dan.  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #228 Gepost op: 4-05-2013, 14:44:05 »
Vooruit dan maar...
Vroeg of laat zou je toch wel aan de beurt komen ::hypocriet::.

Citaat
Ja, nog steeds, Vieffan is helaas niet erg toeschietelijk.  ::)
Eens kijken wanneer ik Vieffan ga interviewen ;D.

Moving on:
- Welke studie(s) heb je gedaan?
- Welke artiest kan je 24 uur lang naar luisteren zonder een Vincent van Goghje te doen?
- Welke rare gerechten heb je geproefd tijdens je tijd in Parijs/Frankrijk? Slakken? En hoe smaakte het?
- Wie is je favoriete forummer? ( Je moet iemand noemen :D)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #229 Gepost op: 4-05-2013, 14:59:54 »
- Welke studie(s) heb je gedaan?

Frans en sociale geografie, allebei bachelor en master (complete titel: BA BSc MA MSc). :)

Citaat
- Welke artiest kan je 24 uur lang naar luisteren zonder een Vincent van Goghje te doen?

 ;D
Ik luister eigenlijk heel weinig naar muziek. Ik vind dat Katie Melua erg mooi kan zingen, maar ik heb haar muziek in het verleden wel eens gebruikt om goed bij in slaap te vallen. Dus dan zal ik die 24 uur niet wakker blijven. :P

Citaat
- Welke rare gerechten heb je geproefd tijdens je tijd in Parijs/Frankrijk? Slakken? En hoe smaakte het?
Ja, slakken heb ik wel gegeten. Dat smaakt naar waar het in klaargemaakt is, dus meestal iets van kruidenboter. Verder heb ik hier niet echt heel rare dingen gegeten, volgens mij. In Florence verkopen ze overal broodjes met koeienmaag. Dus misschien moet ik dat daar maar eens proberen.

Citaat
- Wie is je favoriete forummer? ( Je moet iemand noemen :D)
Dat hangt af van Vieffans antwoorden.  ::) ::) ;D

Verder ben jij natuurlijk een heel gezellige forummer.  ::ok:: (koppelpogingen overbodig ;D )
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #230 Gepost op: 4-05-2013, 15:21:26 »
Dankje ;D.

Dan de derde en laatste serie met vragen,

- Kan je een muziekinstrument bespelen? Zo ja, welke?
- Welk moment uit een forumspel is je beste bij gebleven? en waarom?
- Heb je nog rare hobby's waar wij niets van weten? ;D
- Wil je nog iets tegen Vieffan zeggen?
 
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #231 Gepost op: 4-05-2013, 15:22:16 »
T worden wel steeds meer vragen  ;D
You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #232 Gepost op: 4-05-2013, 15:24:01 »
T worden wel steeds meer vragen  ;D
Verschilt tussen de 9 en 15 vragen tot nu toe volgens mij ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #233 Gepost op: 4-05-2013, 15:31:19 »
T worden wel steeds meer vragen  ;D
T programma ontwikkelt zich he, D*N heeft inmiddels een redactioneel team achter zich  ;D

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #234 Gepost op: 4-05-2013, 15:31:35 »
Dankje ;D.

Dan de derde en laatste serie met vragen,

 ::zweet::

Citaat
- Kan je een muziekinstrument bespelen? Zo ja, welke?
Ja, klarinet. Ik heb ook nog een paar jaar pianoles gehad.

Citaat
- Welk moment uit een forumspel is je beste bij gebleven? en waarom?
De woedende reacties na mijn overwinning bij Trivial Survivor, toen de omvang van ons complot duidelijk werd en alle verliezers ons wilden lynchen. ;D Daarna ben ik een tijdje van het forum weggebleven.  :P

Citaat
- Heb je nog rare hobby's waar wij niets van weten? ;D
Rare hobby's niet, maar ik weet niet precies welke hobby's jullie van mij kennen. ;)

Citaat
- Wil je nog iets tegen Vieffan zeggen?
Eh, staan de camera's nog aan?  ::hypocriet:: ;) ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #235 Gepost op: 4-05-2013, 16:03:33 »
Aflevering 5:
Welkom Ldhmolletje!
Dank je, D*N, jij ook welkom! Wat een eer dat je mij voor dit gesprek hebt uitgenodigd...

- Je bent de Hagenees in Twente ::zingen:: Ik ben de gangmaker op hút verkeerde feest ::zingen::, heb je er nooit over gedacht om terug te gaan? Waarom wel/niet?

Ik zou er zeker geen bezwaar tegen hebben om weer naar 'mijn stad' terug te gaan... Als ik eerlijk zou mogen zeggen: graag... Echter, ik zou (zoals het er nu voor staat) alleen terug kunnen gaan als ik een goede baan zou vinden... Zonder baan is het daar helaas nogal duur leven. Dus, als iemand nog een goede baan weet in Den Haag?

Overigens, ik zou het ook niet erg vinden om richting Berlijn, het Ruhrgebied of richting Zuidoost Engeland te gaan...

- Wat is je favoriete topic om in te spammen? Zijn er bepaalde topics die je overslaat of gewoon niet boeiend vind?

Op zich zijn de meeste topics (vooral die in de Relaxhoek) leuk om te 'spammen' maar ook bij de sporthoek is het leuk toeven. Tuurlijk, het ene topic is leuker dan het andere, maar er zijn er maar een paar waar ik echt helemaal niks mee heb.

Overigens, het leukste topic om te 'spammen' vind ik nog steeds het 'Ik stel hier de antwoorden'-topic, maar er zijn er meer dan genoeg die er niet veel voor onderdoen. Topics waar je me dan weer niet gauw zal aantreffen zijn natuurlijk de topics van tv-programma's als 'Glee', 'X-Factor', 'Voice of Holland' enz...

- We weten dat je cola fan bent. Hoeveel flessen cola gaat er door per maand?

Hoeveel flessen per maand? Poeh, dat ligt mede aan de temperatuur buiten, maar ik schat dat er gemiddeld wel een stuk of 6 flessen plus meerdere blikjes e.d. doorheen gaan. En dat is al een heel stuk minder dan een paar jaar geleden.

- Ldhmolletje was een tijd single, had iemand op het oog en daar hebben we niets meer van gehoord. Wat is er gebeurd met de dame? ( Als ik het me goed herinner ging ze naar dezelfde kerk ::jaja::). En is Ldh op dit moment single?

Helaas, helaas, ze gaat in augustus trouwen met een Deen... (gelukkig absoluut een goede keus van haar) En ja, LdH is net als bijna alle voorgangers bij jouw gesprekken single...
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #236 Gepost op: 4-05-2013, 16:11:45 »
Bedankt voor het interview KD.! Je mag nog een vraag aan mij stellen als je die hebt ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #237 Gepost op: 4-05-2013, 16:19:34 »
TIP: doe iets over pindakaas, de kijkers smullen ervan!
...maar soms even niet :)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #238 Gepost op: 4-05-2013, 16:21:54 »
TIP: doe iets over pindakaas, de kijkers smullen ervan!

Bijvoorbeeld hagelslag? ::vergroot::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #239 Gepost op: 4-05-2013, 16:24:18 »
Helaas, helaas, ze gaat in augustus trouwen met een Deen... (gelukkig absoluut een goede keus van haar) En ja, LdH is net als bijna alle voorgangers bij jouw gesprekken single...
aww  :(.

Moving on:
- Je doet aan bijna elk spel mee dat er gespeeld wordt op zowel dit forum als een ander forum. Welk spel was nou echt het allerleukste spel?
- Hoe groot is je verzameling autofolders op dit moment?
- Voor welk voorwerp zou jij op de widmfandag geld neerleggen? ( en als je zegt geen, dan als je het geld over zou hebben ;D).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human