Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 426592 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #360 Gepost op: 8-05-2013, 18:40:28 »
Met wie zou jij apsoluut geen complot willen en waarom? (je moet iemand kiezen ;))
Met Reaver, toelichting is te vinden in het trivial survivor board ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #361 Gepost op: 8-05-2013, 18:44:25 »
Kun je dat kort toelichten?
Ik denk dat het beter te vinden is in jullie pm boxen dan op het forum?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #362 Gepost op: 8-05-2013, 18:45:20 »
Het wordt druk vandaag, K@ren en Bjorrn zijn net klaar, Daisy heeft nog wat vragen gekregen en we gaan nu onze 2de gast van vandaag introduceren....

Welkom Nextgp!

- Ben je single?
- Wat wil je later worden?
- En wat wou je worden toen je klein was?
- Ben je een ochtendmens?

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #363 Gepost op: 8-05-2013, 18:47:19 »
Kun je dat kort toelichten?
Ik denk dat het beter te vinden is in jullie pm boxen dan op het forum?
Ik denk dat het forum genoeg zegt http://www.realitynet.org/forum/index.php?topic=40629.160

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #364 Gepost op: 8-05-2013, 19:35:01 »

- Ben je single?
- Wat wil je later worden?
- En wat wou je worden toen je klein was?
- Ben je een ochtendmens?

Oh, nu is het mijn beurt. Als het te privé wordt antwoord ik niet hoor  ::)

- Maar ja, ik ben single.
- Weet ik nog niet zo goed. Het kan twee richtingen op gaan: of de geschiedeniskant. Dan wordt ik eventueel archeoloog of iets anders met geschiedenis. Maar wat ik ook heel interessant vind is media en hoe je daar mee om moet gaan enzo. Dus misschien wordt ik wel iets van een deskundige of een onderzoeker op het gebied van media. Dat zou me in ieder geval wel tof lijken.
- Vroeger wilde ik archeoloog of tv-presentator worden. Dus eigenlijk ongeveer hetzelfde als nu  ;D
- Nee, ik ben absoluut geen ochtendmens. 's Ochtens ben ik moe, chagrijnig, prikkelbaar, heb ik nergens zin in en heb ik geen honger. Maar 's middags en 's avonds wordt het beter  :P

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #365 Gepost op: 8-05-2013, 19:42:54 »
Je hebt het top gespeeld ::ok::.

Bedankt voor het interview ::bravo::, je mag nog een vraag aan mij stellen als je die hebt ;D.

Ik heb gehoord dat jij een enorme snooker-fan bent. Waar vandaan komt die liefde?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #366 Gepost op: 8-05-2013, 19:43:30 »
Ik heb gehoord dat jij een enorme snooker-fan bent. Waar vandaan komt die liefde?
hè echt ?  wow!  je stijgt :)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #367 Gepost op: 8-05-2013, 19:44:51 »
Oh, nu is het mijn beurt. Als het te privé wordt antwoord ik niet hoor  ::)
Ik probeer niet te diep te graven anders waren er wel vragen geweest over het seksleven van bepaalde forummers ;D.

- Welk kunstwerk (boek, schilderij, beeld, lied, cd)zou je gemaakt willen hebben?
- Welk forumspel is tot nu toe je favoriet en waarom?
- Wat is je favoriete film? en je favoriete actrice?
- Hoe zou je jouw muzieksmaak omschrijven?

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #368 Gepost op: 8-05-2013, 19:55:01 »
Ik heb gehoord dat jij een enorme snooker-fan bent. Waar vandaan komt die liefde?


Ik vind het wel een grappig idee, zo'n stick die ballen in gaatjes moet schieten enz ::). Laat ik hier maar niet verder over uitwijken voor ik forum regels ga overtreden ::pinokkio::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #369 Gepost op: 8-05-2013, 20:01:25 »
 ::rofl::

Over mijn seksleven hoef jij niks te weten nee  ;D
You'll never walk alone

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #370 Gepost op: 8-05-2013, 20:05:03 »
- Welk kunstwerk (boek, schilderij, beeld, lied, cd)zou je gemaakt willen hebben?
- Welk forumspel is tot nu toe je favoriet en waarom?
- Wat is je favoriete film? en je favoriete actrice?
- Hoe zou je jouw muzieksmaak omschrijven?

- Poeh, welk kunstwerk... Dan ga ik denk ik voor een detectiveverhaal en dan 'Murder at Madingley Grange' van Caroline Graham. Dat vond ik zo'n tof boek, vond het echt zwaar vervelend toen het uit was. Het is gewoon een typische detective met veel verwijzingen naar andere detectiveverhalen zoals die van Agatha Christie en Arthur Conan Doyle. Dus dat was heel mooi om te lezen.
- Mijn favoriete forumspel is denk ik WIDMOnline op een andere site, al komen Survivor en de Zwakste Schakel dichtbij. Het favoriete seizoen van die WIDM Online is het derde seizoen omdat ik er daar zo naast zat dat ik echt niet geloofde toen de Mol werd ontmaskerd, hè Mollenvanger  ::) Wat ik ook leuk vond is om mijn eigen forumspel te organiseren, maar dat is een beetje arrogant om te zeggen als favoriete forumspel - maar ik vond het organiseren gewoon leuk  :P
- Mijn favoriete film is Rat Race, gewoon ontzettend flauw. Mijn favoriete actrice is lastig. Ik vind Maggie Smith altijd wel leuk in haar rollen. Verder heb ik niet echt een favoriete actrice, maar ik vind actrices die altijd een beetje bitchy-grappig zijn wel leuk. Mijn favoriete acteur is vrij eenvoudig, dat is Leslie Nielsen.
- Mijn muzieksmaak is gewoon pop. Vooral geen dance of met die beats, maar het moet wel een beetje inhoud hebben en leuk klinken. Het moet niet heel cliché-teksten zijn. Mijn favoriete artiest is Emeli Sandé op nummer 1,P!nk op 2 en Blof op 3. Mika, Jessie J en Owl City luister ik op dit moment ook veel. Verder luister ik meestal top40 muziek.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #371 Gepost op: 8-05-2013, 20:05:12 »
Over mijn seksleven hoef jij niks te weten nee  ;D
Nee, meestal zegt je humeur genoeg ::tandpastasmiley::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #372 Gepost op: 8-05-2013, 20:39:33 »
Ik vond t wel jammer dat ik niet mocht zeggen dat Lukie4 mijn favoriete forummer is :(

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #373 Gepost op: 8-05-2013, 20:48:08 »
Ik vond t wel jammer dat ik niet mocht zeggen dat Lukie4 mijn favoriete forummer is :(
Die heb ik expres geschrapt >:D

- Mijn muzieksmaak is gewoon pop. Vooral geen dance of met die beats, maar het moet wel een beetje inhoud hebben en leuk klinken. Het moet niet heel cliché-teksten zijn. Mijn favoriete artiest is Emeli Sandé op nummer 1,P!nk op 2 en Blof op 3. Mika, Jessie J en Owl City luister ik op dit moment ook veel. Verder luister ik meestal top40 muziek.
Oftewel, Nextgp heeft een goeie muzieksmaak ;D.

Laatste serie vragen:
- Welke dag in je leven zou je over willen doen?
- Welke serie's vind je echt top?
- Wie had je heel erg anders voorgesteld op de forum meet een paar weken terug?
- En nu een persoonlijke omdat je die graag wou, wat is je pincode? ;D

Dat waren de vragen :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #374 Gepost op: 8-05-2013, 21:01:11 »
Pincode is 9131  ::)


Laatste serie vragen:
- Welke dag in je leven zou je over willen doen?
- Welke serie's vind je echt top?
- Wie had je heel erg anders voorgesteld op de forum meet een paar weken terug?



- Welke dag zou ik over willen doen? Da's een lastige... Het is niet zo zeer een dag, maar meer een periode die ik dan over zou willen doen denk ik. Dat zouden dan de eerste twee/drie jaar middelbare school zijn, me iets meer open stellen en andere niet laten vertellen hoe ik in mekaar zit  ::) Ze hadden het namelijk allemaal fout ben ik afgelopen twee jaar achtergekomen  :P
- Wie is de Mol? is fantastisch natuurlijk. Verder vind ik de Japanse animeserie Gosick ook echt tof. Politieseries zoals Flikken Maastricht/Gent zijn ook mijn favoriet. En dan natuurlijk detectives zoals Midsumer Murders, Lewis, George Gently, die vind ik stuk voor stuk echt fantastisch. Maar de beste serie ooit gemaakt, in mijn ogen, is Sherlock van de BBC met Benedict Cumberbitch en Martin Freeman. Die serie is zo geniaal: het verhaal zit ijzersterk in elkaar, de acteurs zijn fenomenaal, het muziekje is ontzettend spannend. Als ik iets zou moeten bestempelen als perfect zou 't dat zijn. De verwijzingen naar Sherlcok Holmesverhalen zijn ook echt grappig als je de verhalen hebt gelezen. Kortom, deze serie is mijn favoriet.
- Bijna iedereen eigenlijk  :P Eigenlijk alleen jij en Niek kwamen wel overeen met wat ik ongeveer in gedachte had. De rest kende ik ook niet zo goed en had daar eigenlijk vrij weinig beeld bij, dus dan valt het automatisch anders uit.  :)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #375 Gepost op: 8-05-2013, 21:01:58 »
- Mijn favoriete forumspel is denk ik WIDMOnline op een andere site Het favoriete seizoen van die WIDM Online is het derde seizoen omdat ik er daar zo naast zat dat ik echt niet geloofde toen de Mol werd ontmaskerd, hè Mollenvanger  ::)

::rofl:: ja jij met je plan Kangaroo (serie speelde in Australië) om samen met mij de mol vangen. Ik dacht ga jij lekker een kangaroo vangen, ga ik door met mollen en zorgen dat jij de echte mol niet vangt  ;D

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #376 Gepost op: 8-05-2013, 21:03:01 »
Pincode is 9131  ::)
::rofl::

Bedankt voor het interview ::bravo::, je mag nog een vraag aan mij stellen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #377 Gepost op: 8-05-2013, 21:03:30 »
@NextGP, Benedict Cumberbitch? ::rofl::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #378 Gepost op: 8-05-2013, 21:06:03 »
::rofl:: ja jij met je plan Kangaroo (serie speelde in Australië) om samen met mij de mol vangen. Ik dacht ga jij lekker een kangaroo vangen, ga ik door met mollen en zorgen dat jij de echte mol niet vangt  ;D

 ::rofl:: Als je maar geen opmerking maakt over een Molgrot, dan begin ik echt te huilen  ;D

@D*N: welke vraag moet ik aan jou stellen om iets heel genânts over je te weten te komen?

@Starlight:  ::rofl:: Oepsie, dat moet Cumberbatch zijn  :P

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #379 Gepost op: 8-05-2013, 21:09:02 »
::rofl:: Als je maar geen opmerking maakt over een Molgrot, dan begin ik echt te huilen  ;D

Alles voor mooie televisie  ;D Haha ja de molgrot, ik heb je bij de ontmoeting met de mol zo zwaar in de maling genomen. Ook nog door je te voeren met, kijk naar daa, die doet zich zo dom voor dat kan niet.. en diezelfde aflevering ging je eruit  ::zwaai:: Einde plan kangaroe  ;D