Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 426603 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #400 Gepost op: 9-05-2013, 20:11:59 »
Welkom Robbieazerty!
Hoi D*N, dankje! Wat zie je er sjiek uit in je smoking. Zelf gehuurd?

Citaat
De zap! finale is op het moment bezig, neem je tijd om de vragen te beantwoorden, als je je verveeld tussendoor ;D.
Bedankt dat je me achter de coulissen even kwam roepen, want ik had nog niet door dat ik op moest! :)

Citaat
- Wat is je favoriete alcoholische drank?
Hmm, ik hou niet van bier, meer van zoete dingen. Maar van die zoete dingen heb ik niet echt een speciale voorkeur, ik drink het allemaal: Passoa, Pisang Ambon, Bailey's, maar ook zoete witte wijn. Of wacht als ik er dan toch echt eentje moet kiezen: Eiswein! Maar dat drink ik amper, enkel bij mijn vader, de wijnfreak, als hij een flesje heeft en het niet te zonde vindt om hem met mij te delen, want ze kosten wel wat, blijkbaar. Het is gemaakt van druiven die ze zo lang mogelijk aan de wijnranken blijven hangen en pas in de winterperiode geplukt worden als ze 's nachts door de nachtvorst bevroren zijn. Het mag dan niet warmer zijn dan -7°C. Maar dat brengt een risico met zich mee, want als het pas laat in de winter gaat vriezen, rotten de druiven weg. Vandaar dat ie dus kostelijk is. Maar oh zo lekker zoet!

Citaat
- Ik ga de single vraag niet stellen want dat weten we al dus we gaan gewoon kijken hoe we je kunnen koppelen ;D. Op wat voor type man val jij?
Volgens mij vrienden op het foute type. Meestal de donkerharige macho zuiderse types. Een vriendin van me zegt dat je van mijlen ver al kan zien dat de mannen waar ik op val, helemaal fout zijn voor mij. In films lijk ik meestal ook wel op de bad guy te vallen.
Maar ja, donker haar en zuiders type strookt totáál niet met Canadees Ryan Gosling, dus ga ik maar zeggen dat mijn type het volgende is: Donkerharige zuiderse types... én Ryan Gosling.  ::tandpastasmiley::

Citaat
- Wat wil je zeker nog een keer doen?
Behalve mijn soulmate vinden? Een maandje naar Australië op vakantie!


Komen er nog follow-up vragen of is het en one-way gesprek?  ;D

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #401 Gepost op: 9-05-2013, 20:29:21 »
RECLAME TIJD :D

I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #402 Gepost op: 9-05-2013, 20:39:13 »
 ::rofl::


..dat is ook een verkooptechniek.. ::rofl::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #403 Gepost op: 9-05-2013, 20:45:03 »
O, nu kan ik nooit meer een knuffelpandabeertje aaien bij de Hema  :(
...maar soms even niet :)

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #404 Gepost op: 9-05-2013, 21:08:13 »
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #405 Gepost op: 9-05-2013, 21:41:42 »
Nu ook die niet meer  :o
...maar soms even niet :)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #406 Gepost op: 9-05-2013, 23:00:35 »
Aapje is eng aan het worden ;D.

Hoi D*N, dankje! Wat zie je er sjiek uit in je smoking. Zelf gehuurd?
Nee, het budget was op dus ik heb er eentje moeten jatten bij zo'n sjieke winkel waar ze niet zoveel bewaking hadden. Het is niemand opgevallen dat ik opeens borsten had toen ik de winkel uit liep, waar ik hem had verstopt ;D.

Citaat
Bedankt dat je me achter de coulissen even kwam roepen, want ik had nog niet door dat ik op moest! :)
Als ik iemand wil interviewen die ik hier nog niet heb zien posten dan doe ik dat voor de zekerheid ;D.

Citaat
Volgens mij vrienden op het foute type. Meestal de donkerharige macho zuiderse types. Een vriendin van me zegt dat je van mijlen ver al kan zien dat de mannen waar ik op val, helemaal fout zijn voor mij. In films lijk ik meestal ook wel op de bad guy te vallen.
Maar ja, donker haar en zuiders type strookt totáál niet met Canadees Ryan Gosling, dus ga ik maar zeggen dat mijn type het volgende is: Donkerharige zuiderse types... én Ryan Gosling.  ::tandpastasmiley::
Ik ken een liedje dat hierbij past, ::zingen:: Cuz the bad boys, are always catching my eye, duuwee duuwaa, I said the bad boys are always spining my mind, duuwee duuwaa ::zingen::.

Citaat
Komen er nog follow-up vragen of is het en one-way gesprek?  ;D
Je denkt toch niet dat je zo makkelijk van me af bent? >:D Iedere gast krijgt 3 series aan vragen ;).

- We gaan het nu over Zap! hebben. Hoe ben je op het idee gekomen van Zap!?
- Elke spelleider heeft stiekem in zijn achterhoofd een favoriete kandidaat, hij is onpartijdig, maar toch, wie zou jouw favoriete kandidaat ( of kandidaten) zijn als je niet onpartijdig zou zijn? :)
- Zou je Zap! nog een keer willen organiseren of niet? Zou je liever weer iets nieuws doen ( Of misschien een tweede BBUS?) of gewoon even rust?
- Welk Zap! programma vond jij het minst geslaagd?
- Welk Zap! programma vond jij het meest geslaagd?

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #407 Gepost op: 9-05-2013, 23:02:27 »
Volgens mij wil D*N heeeeel graag een BBUS  ::rofl::
You'll never walk alone

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #408 Gepost op: 9-05-2013, 23:08:54 »
Volgens mij wil D*N heeeeel graag een BBUS  ::rofl::
Ik wil me weer voelen als dit:

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #409 Gepost op: 9-05-2013, 23:11:54 »
Oja dat a mijn survivorgevoel
You'll never walk alone

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #410 Gepost op: 9-05-2013, 23:39:31 »
Nee, het budget was op dus ik heb er eentje moeten jatten bij zo'n sjieke winkel waar ze niet zoveel bewaking hadden. Het is niemand opgevallen dat ik opeens borsten had toen ik de winkel uit liep, waar ik hem had verstopt ;D.
Oh... wat heb je er nu dan achter zitten, want je hebt nog steeds borsten?

Citaat
Ik ken een liedje dat hierbij past, ::zingen:: Cuz the bad boys, are always catching my eye, duuwee duuwaa, I said the bad boys are always spining my mind, duuwee duuwaa ::zingen::.
Prachtig gezongen, doe je mee aan Holland's Got Talent?

Citaat
Je denkt toch niet dat je zo makkelijk van me af bent? >:D Iedere gast krijgt 3 series aan vragen ;).
Oh jee! Even tussendoor kijken of m'n video nu wél werkt, hoor, voor ik verder ga.
*loopt achter de schermen*

Oh ja, K@ren heeft toch gereageerd op haar aantal lootjes, dus die kan het in ieder geval zien. Zeg het eens, wat wil je nog van me weten? :)

Citaat
- We gaan het nu over Zap! hebben. Hoe ben je op het idee gekomen van Zap!?
Ik had het al 2 of 3 jaar in mijn hoofd zitten. Die tijd waren er veel online spellen waar aan het begin al meteen verbonden werden gemaakt en je zo al maanden kon zien aankomen wie de winnaar zou worden, of toch wie de laatste vier zouden zijn. Ik wou een spel verzinnen dat het moeilijker zou maken om met een verbond van begin tot eind te geraken zonder slachtoffers binnen dat verbond. Kijk, verbonden hoort bij zo'n spellen en vind ik leuk. Maar door het de verbonden moeilijker te maken, blijft het, naar mijn mening, spannender.

Citaat
- Elke spelleider heeft stiekem in zijn achterhoofd een favoriete kandidaat, hij is onpartijdig, maar toch, wie zou jouw favoriete kandidaat ( of kandidaten) zijn als je niet onpartijdig zou zijn? :)
Mag ik daar over terugkomen als de finale gespeeld is, zodat afvallers en juryleden niet beïnvloed worden? Of zal ik gewoon stiekem D*N antwoorden?

Citaat
- Zou je Zap! nog een keer willen organiseren of niet? Zou je liever weer iets nieuws doen ( Of misschien een tweede BBUS?) of gewoon even rust?
Momenteel even rust! Ik doe het nog wel graag hoor, maar zal toch ook weer heel blij zijn als het weer gedaan is. Om een of andere reden lopen deze spellen bij mij altijd zo lang uit. BBUS duurde ook meer dan drie maanden en Zap nu ook. En als host moet je gewoon bijna elke dag online. Ik heb dagen gehad dat ik 's avonds van plan was om een film (alleen thuis dan) te gaan kijken, of uitgebreid in bad te gaan. Maar dan ging ik eerst nog snel online, bleek ik 30 pm's te hebben, die ik allemaal moest beantwoorden en overzichten bijhouden van wie nou hoeveel punten heeft en dan is het plots middernacht en moet ik eigenlijk naar bed omdat ik de volgende dag weer moet werken. Ook op het werk heb ik vaak stiekem ingelogd, als niemand mijn scherm kon zien. Eén keer heb ik voor een lancering 's avonds moeten werken. Net toen ik op voorhand beloofd had de opdracht voor Peking Express te posten. En dat was die met dat iedereen een reispartner bij een tempel moest vinden. Veertien ofzo screenshots van tempels versturen, 4 of 5 overzichtskaarten naar degenen met voordelen... veel werk kwam er niet meer van.  :-[ Gelukkig was de lancering niet door gegaan. En hopelijk kijkt mijn baas niet naar jouw talkshow!

Citaat
- Welk Zap! programma vond jij het minst geslaagd?
Deal or no deal. Ik had er vantevoren niet bij stilgestaan dat kandidaten gewoon alle koffers constant open gaan doen totdat ze de koffer met het miljoen erin zouden hebben. Die opdracht was dus in no time gespeeld, waardoor ik aanvankelijk dacht dat er fout gespeeld was. Zo snel kon K@ren toch geen miljoen hebben? Maar tien minuten later stuurde Lukie4 ook een screenshot met een miljoen op en toen begreep ik het pas.

Citaat
- Welk Zap! programma vond jij het meest geslaagd?
Hmmm, moeilijke, want (zonder zelfvoldaan te willen klinken) ik vond er meerdere wel geslaagd. The Amazing Race bvb was even chaotisch en spannend als op tv, vond ik. The Hunger Games vond ik ook erg leuk. en van Peking Express ben ik ook erg tevreden met de opdrachten dat elke kandidaat aan een tempel stond en later ook dat duo's namen kregen en die plaatsen met elkaar moesten verbinden om zo letters te vormen. Was ik best trots op.  ::trots::
Maar dat waren ook meteen de meest arbeidsintensieve opdrachten voor mij ook. Wat dat bereft was Deal or no deal toch handiger.  ;D

Wat vond jij?  ::hypocriet::

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #411 Gepost op: 10-05-2013, 00:21:16 »
Leuk om te lezen  ::vergroot::


en de Panda-reclame is echt goed  ::rofl::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #412 Gepost op: 10-05-2013, 00:23:01 »
Oh... wat heb je er nu dan achter zitten, want je hebt nog steeds borsten?
Ik heb besloten ze te houden, ik krijg opeens allemaal lekkere mannen achter me aan ::).
Citaat
Prachtig gezongen, doe je mee aan Holland's Got Talent?
HGT is me wat te amateuristisch, daar kan je van een goochelaar of een hond verliezen :P. Doe dan the voice ;D.
Citaat
Oh jee! Even tussendoor kijken of m'n video nu wél werkt, hoor, voor ik verder ga.
*loopt achter de schermen*

Oh ja, K@ren heeft toch gereageerd op haar aantal lootjes, dus die kan het in ieder geval zien. Zeg het eens, wat wil je nog van me weten? :)
Fijn :), ik moet eerlijk zeggen dat hoewel ik niet meer in het spel zit, ik er in mijn hoofd nog steeds inzit en nog steeds mee zenuwpees.

Citaat
Mag ik daar over terugkomen als de finale gespeeld is, zodat afvallers en juryleden niet beïnvloed worden? Of zal ik gewoon stiekem D*N antwoorden?


Citaat
Momenteel even rust! Ik doe het nog wel graag hoor, maar zal toch ook weer heel blij zijn als het weer gedaan is. Om een of andere reden lopen deze spellen bij mij altijd zo lang uit. BBUS duurde ook meer dan drie maanden en Zap nu ook. En als host moet je gewoon bijna elke dag online.
haha klopt, het loopt altijd een beetje uit. Daarom heb ik altijd een strakke planning ;D.

Citaat
En hopelijk kijkt mijn baas niet naar jouw talkshow!
De kans dat hij één van onze 6 miljoen kijkers is, is natuurlijk niet heel groot :-X.

Citaat
Deal or no deal. Ik had er vantevoren niet bij stilgestaan dat kandidaten gewoon alle koffers constant open gaan doen totdat ze de koffer met het miljoen erin zouden hebben. Die opdracht was dus in no time gespeeld, waardoor ik aanvankelijk dacht dat er fout gespeeld was. Zo snel kon K@ren toch geen miljoen hebben? Maar tien minuten later stuurde Lukie4 ook een screenshot met een miljoen op en toen begreep ik het pas.
Ohja, ik had dat hele spel al verdrongen ;).
H
Citaat
mmm, moeilijke, want (zonder zelfvoldaan te willen klinken) ik vond er meerdere wel geslaagd. The Amazing Race bvb was even chaotisch en spannend als op tv, vond ik. The Hunger Games vond ik ook erg leuk. en van Peking Express ben ik ook erg tevreden met de opdrachten dat elke kandidaat aan een tempel stond en later ook dat duo's namen kregen en die plaatsen met elkaar moesten verbinden om zo letters te vormen. Was ik best trots op.  ::trots::
Maar dat waren ook meteen de meest arbeidsintensieve opdrachten voor mij ook. Wat dat bereft was Deal or no deal toch handiger.  ;D

Wat vond jij?  ::hypocriet::
Ik heb ook heel veel favorieten ertussen zitten. Ik denk dat The Hunger Games er voor mij bovenuit steekt. Vooral die opdrachten toen waren super. Het loten was juist een beetje scary, omdat je met heel veel pech er gewoon uit kon liggen zonder iets fout te doen. The Amazing Race was ook geweldig. Oh en the biggest loser had ik ook iets mee, oh en the apprentice. Het hele facebook gedoe was geweldig en dan die boardroom natuurlijk nog. De mode programma's waren heel leuk geweest als ik die gehaald had ;D.

Ik vond van de PT programma's alleen the farm een beetje saai :-[. Maar dat was omdat ik niets hoefde te doen. Maar de rest was top ::bravo::.

Door met de laatste serie vragen:
- Heb je weleens gerookt? Geblowd? of andere drugs gebruikt?
- Welke schoenen draag je het liefst? Wat is je schoenmaat?
- Wat is je favoriete dag van de week?
- Wat is je meest indrukwekkende reis geweest tot nu toe?

Dat waren de vragen ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #413 Gepost op: 10-05-2013, 00:28:34 »
Ik zal ze beantwoorden als ik weer aan m'n pc zit. Ik lig nu in bed met m'n iPad en da's wat lastig typen. Maar wel leuk, zo'n interview in bed.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #414 Gepost op: 10-05-2013, 00:37:11 »
Ik zal ze beantwoorden als ik weer aan m'n pc zit. Ik lig nu in bed met m'n iPad en da's wat lastig typen. Maar wel leuk, zo'n interview in bed.
Is goed ;). Ik lig ook in bed lig ik altijd, vaste spot
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #415 Gepost op: 10-05-2013, 14:06:22 »
De kans dat hij één van onze 6 miljoen kijkers is, is natuurlijk niet heel groot :-X.
Volgens mij kijkt hij niet naar Nederlandse tv, dus dat zit wel goed. Oh, tenzij het de baas van mijn baas is... die is Nederlander.  :o

Citaat
Ik heb ook heel veel favorieten ertussen zitten. Ik denk dat The Hunger Games er voor mij bovenuit steekt. Vooral die opdrachten toen waren super.
Ik had die rollenspel opdracht al eens een paar keer eerder gedaan, maar dan in een molspel en in een Murder on the Orient Express setting, waarbij iedereen een geheime identiteit heeft. Iemand is de moordenaar, iemand de detective, er zijn 2 miljonairs, een handelaar, etc. De moordenaar moest de miljonairs achterhalen en ze vermoorden. De handelaar moest een juweel van één van de miljonairs kopen, de detective moest de moordenaar vinden en nog allemaal van die dingen. Er zat telkens één grote regel aan: als de detective vermoord werd, was het meteen game over voor iedereen. En jammer genoeg gebeurde dat bijna iedere keer al bij het begin. Dus dat was nooit echt een succes. Ik ben blij dat het met Hunger games nu wel gelukt is.

Citaat
Ik vond van de PT programma's alleen the farm een beetje saai :-[. Maar dat was omdat ik niets hoefde te doen.
Ja was eigenlijk ook saai, maar dat was het programma ook.  :-X Toch wou i kdat er ook bij hebben, omdat het een nieuwe manier van elimineren was.

Citaat
Door met de laatste serie vragen:
Ok.

Citaat
- Heb je weleens gerookt? Geblowd? of andere drugs gebruikt?
Nee, ik ben een hele brave saaie jongen. In België is het volgens mij al minder makkelijk om er aan te geraken als in Nederland. Aan de wiet bedoel ik dan, omdat in België alle drugs verboden zijn. Maar ik heb er ook geen behoefte naar eigenlijk. Misschien kortzichtig van mij, omdat ik het nooit geprobeerd heb, maar ik vind het ergens een beetje... jammer of zelfs zielig dat je verdovende middelen nodig hebt om plezier te maken.

Citaat
- Welke schoenen draag je het liefst? Wat is je schoenmaat?
Daar zit niet echt een bepaald type schoenen bij, ik koop wat ik mooi vind, hoewel het momenteel veel sportievere schoenen lijken te zijn. Op dit moment zijn mijn favorieten m'n blauwe Converse All Stars. Je hebt ze misschien wel gezien op de molfandag? Misschien ook niet, zelf kijk ik nooit naar iemand's schoenen en ben ik dan ook helemaal verbaasd als iemand zegt "Oh je hebt leuke schoenen aan." want dan denk ik, ik kijk daar nooit naar. Behalve bij mezelf dus. :)


Citaat
- Wat is je favoriete dag van de week?
Saai misschien, maar dat is vrijdag, want dan heb je een heel weekend voor de deur staan!

Citaat
- Wat is je meest indrukwekkende reis geweest tot nu toe?
Dat is toch wel mijn reis in Amerika 2 jaar geleden. Ik was er een paar maanden voor mijn werk, maar in het weekend had ik vrij spel én een huurwagen ter beschikking. Zo heb ik de Niagara watervallen, Boston, New York, Philadelphia, Atlantic City, Washington DC en Maryland in de weekends kunnen bezoeken en aansluitend heb ik nog drie weken vakantie aan de westkust doorgebracht in San Francisco, Yosemite National Park, de Big Sur, Los Angeles met Beverly Hills en Hollywood, Palm Springs en Las Vegas. Erg veel indrukken in één zomer. Het was geweldig!

Is het nou al gedaan? Jammer :( Had nog wel een tijdje door kunnen kletsen op je gezellige sofa.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #416 Gepost op: 10-05-2013, 16:49:52 »
Ja was eigenlijk ook saai, maar dat was het programma ook.  :-X Toch wou i kdat er ook bij hebben, omdat het een nieuwe manier van elimineren was.
Daarom is dat programma dus niet meer ;D.

Citaat
Daar zit niet echt een bepaald type schoenen bij, ik koop wat ik mooi vind, hoewel het momenteel veel sportievere schoenen lijken te zijn. Op dit moment zijn mijn favorieten m'n blauwe Converse All Stars. Je hebt ze misschien wel gezien op de molfandag? Misschien ook niet, zelf kijk ik nooit naar iemand's schoenen en ben ik dan ook helemaal verbaasd als iemand zegt "Oh je hebt leuke schoenen aan." want dan denk ik, ik kijk daar nooit naar. Behalve bij mezelf dus. :)
Jaa ik herken ze  ;D.
Citaat
Is het nou al gedaan? Jammer :( Had nog wel een tijdje door kunnen kletsen op je gezellige sofa.
Helaas wel, maar misschien zien we je volgend seizoen weer terug voor meer vragen ;).

Bedankt voor het interview ::bravo::, je mag nog een pittige vraag aan mij stellen als je dat wilt.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #417 Gepost op: 10-05-2013, 17:46:32 »
Aflevering 11:

Vandaag weer twee nieuwe gasten, twee aantrekkelijke dames ::jaja::. goed voor de kijkcijfers ;D

Welkom Vieffan!

- Hoe zou je jouw muzieksmaak omschrijven?
- Wie vind jij de meest sexy persoon op het moment?
- Welk eten vind je echt niet lekker?
- Als je elke willekeurige fictieve persoon zou kunnen zijn, wie zou je dan kiezen?

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #418 Gepost op: 10-05-2013, 17:52:40 »
Onze tweede dame, ook aantrekkelijk, is helaas voor de heren ondertussen al bezet.

Welkom Elise!

Je bent al een tijdje aapjes aan het bestuderen,
- Wat is het gekste wat je een aapje hebt zien doen? ;D
- Wat was één van de beste feestjes waar je ooit geweest bent?
- Wat zou jouw ultieme droombaan zijn?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #419 Gepost op: 10-05-2013, 17:55:14 »
[kijkersvraag] hoe zit het nu met Dieffan? [/kijkersvraag]