Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 427045 keer)

Offline Bassteijns

  • Forumlid
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #440 Gepost op: 11-05-2013, 13:46:47 »
- Welke muziek luister je de laatste tijd veel?
Ik heb eigenlijk niet een soort muziek wat ik luister, maar ik luister de laatste tijd vooral popmuziek.
Passenger, The Script, Coldplay, Anouk zijn mijn favorieten..

- Wat is je favoriete film?
Mijn favoriete film.. moeilijk. Ik twijfel tussen Sherlock Holmes 2 en Skyfall.
-Sherlock Holmes 2 vond ik een super film want het bevat humor, mysterie en actie!
-Skyfall was de eerste James Bond film wat ik zag, en ik vond het fantastisch!

- Ben je een dierenvriend of vermijd je die liever?
Ik ben niet echt een dierenvriend nee  ::rofl::
Ik vind honden en katten niks.. ik heb gewoon niks met dieren..
Goudvissen zijn mijn lievelingsdieren  ;D

- Wat is een standaard ontbijt voor jouw 's ochtends?
Door de week eet ik s'ochtends meestal een eitje of soms Special K  en in het weekend eet ik meestal broodjes.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #441 Gepost op: 11-05-2013, 14:01:14 »
Onderschriften ronde:

De winnaar van vorige ronde is...... Grasisgroen!

Vandaag gaan we naar een momentopname ;D van een feestje:


Tussenstand:
Molière 2
Ldhmolletje 2
Daisy 1
Ibung 1
Mollenvanger22 1
Nieky 1
Grasisgroen 1
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #442 Gepost op: 11-05-2013, 14:06:27 »
Hoi D*N, wat een eer dat ik vandaag te gast ben in jouw talkshow.

- Ben je single?
Die vraag had ik natuurlijk kunnen verwachten. Ik ben inderdaad single. Heb jij nog ergens een leuke Roemeen in de aanbieding?  ;) 
- Wie is jouw idool?
Ik geloof niet dat ik op het moment echt een idool heb.
- Hoe zou je jouw muzieksmaak omschrijven?
Mijn muzieksmaak is vrij breed. Ik vind echt bijna alles leuk. Behalve rap misschien en die Russische boyband uit het songfestival van zap.  :o Meestal heb ik op de radio 3fm aanstaan.
- Wat wou je vroeger toen je klein was worden?
Ik wilde vroeger graag schrijfster worden. Mijn eerste verhaal schreef ik, zodra ik een beetje kon schrijven. We moesten ons eerste opstel maken voor school en thuis heb ik dat opstel meteen uitgebreid tot een heel verhaal. Daarna ben ik blijven schrijven. Eerst korte verhalen, later vooral toneelstukken en film/tv-scripts. Ik doe dit nog steeds, al heb ik er nu niet zoveel tijd meer voor. Nadeel is dat ik nooit iets afmaak. Dus ik heb zo'n 50 onafgemaakte toneelstukken en scripts op mijn computer staan. Oh, dat is niet waar, want mijn computer is laatst gecrashed, dus ik heb ze allemaal niet meer. :o Gelukkig had ik een tijd geleden een schrijfmaatje, die alles nog wel heeft.


Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #443 Gepost op: 11-05-2013, 14:08:06 »
Onderschriften ronde:


Vandaag gaan we naar een momentopname ;D van een feestje:




Deelnemers 'Geheim van Gizeh' vieren dat ze de incheck gehaald hebben.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #444 Gepost op: 11-05-2013, 14:09:27 »
-Skyfall was de eerste James Bond film wat ik zag, en ik vond het fantastisch!

Dan heb je nog heel wat in te halen! ::jaja:: Beginnen bij Dr. No en aan één stuk doorkijken.  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #445 Gepost op: 11-05-2013, 14:14:30 »
Hoi D*N, wat een eer dat ik vandaag te gast ben in jouw talkshow.
Leuk dat je er bent  ::bravo::.
Citaat
- Ben je single?
Die vraag had ik natuurlijk kunnen verwachten. Ik ben inderdaad single. Heb jij nog ergens een leuke Roemeen in de aanbieding?  ;) 

 ;D Volgens mij heeft Pac-mol wel connecties daar ;D.

Citaat
- Wat wou je vroeger toen je klein was worden?
Ik wilde vroeger graag schrijfster worden. Mijn eerste verhaal schreef ik, zodra ik een beetje kon schrijven. We moesten ons eerste opstel maken voor school en thuis heb ik dat opstel meteen uitgebreid tot een heel verhaal. Daarna ben ik blijven schrijven. Eerst korte verhalen, later vooral toneelstukken en film/tv-scripts. Ik doe dit nog steeds, al heb ik er nu niet zoveel tijd meer voor. Nadeel is dat ik nooit iets afmaak. Dus ik heb zo'n 50 onafgemaakte toneelstukken en scripts op mijn computer staan. Oh, dat is niet waar, want mijn computer is laatst gecrashed, dus ik heb ze allemaal niet meer. :o Gelukkig had ik een tijd geleden een schrijfmaatje, die alles nog wel heeft.

Dat is leuk ::bravo::. Weet je nog waar die toneelstukken over gingen? Was er een bepaald onderwerp dat vaak terug kwam?

- Wat was het moeilijkste wat je ooit gedaan hebt?
- Welke tv serie is jouw favoriet?
- Welke opleiding(en) heb je tot nu toe gedaan?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #446 Gepost op: 11-05-2013, 14:15:09 »


Steklovata viert succes Novi God op Songfestival

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #447 Gepost op: 11-05-2013, 14:16:24 »


Steklovata viert succes Novi God op Songfestival

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #448 Gepost op: 11-05-2013, 14:18:49 »
- Welke muziek luister je de laatste tijd veel?
Ik heb eigenlijk niet een soort muziek wat ik luister, maar ik luister de laatste tijd vooral popmuziek.
Passenger, The Script, Coldplay, Anouk zijn mijn favorieten..
- Denk je dat Anouk de finale haalt van het songfestival?

Citaat
- Ben je een dierenvriend of vermijd je die liever?
Ik ben niet echt een dierenvriend nee  ::rofl::
Ik vind honden en katten niks.. ik heb gewoon niks met dieren..
Goudvissen zijn mijn lievelingsdieren  ;D
Blub blub ::regenboog::

- Ken jij Aapje16 ook? Aangezien ze jouw wel schijnt te kennen ;D.
- Welk klusje vind je echt vreselijk om te doen?
- Welk forumspel was voor jouw het meest succesvol tot nu toe? Waarom?
- Heb je al een idee wat je later wilt worden?

Dat waren de vragen alweer ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #449 Gepost op: 11-05-2013, 14:21:10 »
Bedankt, Jann  ::bravo::
...maar soms even niet :)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #450 Gepost op: 11-05-2013, 14:37:48 »
Leuk dat je er bent  ::bravo::.
 ;D Volgens mij heeft Pac-mol wel connecties daar ;D.

Ik weet niet of die connectie zo betrouwbaar zijn.  :P

Citaat
Dat is leuk ::bravo::. Weet je nog waar die toneelstukken over gingen? Was er een bepaald onderwerp dat vaak terug kwam?

Ik schrijf nu nog. Momenteel ben ik bezig met scripts voor twee verschillende tv series. Een is een familiedrama/crimeserie, waarin een familie erachter komt, dat een reeks moorden verband houden met de achtergrond van hun vader. Een andere is een politieserie. Verder ben ik ooit begonnen aan een toneelstuk waar ik heel trots op was. Dat stuk speelt in de toekomst. Nederland is dan helemaal uit elkaar gevallen en de provincies die niet zijn ingepikt door Duitsland en België, die zijn weer zelfstandige staten geworden. Alleen elke staat heeft een groot probleem, zo is Limburg onbewoonbaar geworden door alle overstromingen en aardbevingen en dreigt de domtoren in te storten in Utrecht. Er zijn slechts twee staten zonder problemen Flevoland en Noord-zuid-Holland, maar die staan op het punt om in oorlog met elkaar te komen. In die tijd was Bush nog president van Amerika en de bedoeling was om er een anti-Bush satire van te maken. Ik moet dat stuk nog steeds een keer afmaken.  ;)

Citaat
- Wat was het moeilijkste wat je ooit gedaan hebt?

Lastige vraag. Ik ontloop moeilijke dingen altijd het liefst, dus ik zou het zo even niet weten.

Citaat
- Welke tv serie is jouw favoriet?

Ik ben tegenwoordig weer vrij verslaafd aan Grey's anatomy  ::schaam:: en verder hou ik heel erg van de verschillende Law en Order series. Behalve Special Victims unit dan, daar kijk ik echt nooit naar.

Citaat
- Welke opleiding(en) heb je tot nu toe gedaan?

Hoeveel zendtijd hebben we nog?  ;)

Ik ben ooit begonnen met Film en Tv-wetenschappen, maar dat was niks voor mij, omdat het allemaal te fylosofisch was enzo. Toen ben ik Rechten gaan doen, maar aangezien ik de spanningsboog had (en nog steeds heb) van een 6-jarige, ging dat ook niet helemaal goed. Ik besloot dan maar over te stappen naar het HBO, waar het allemaal wat schoolser was. Dat leek mij beter. Ik koos vanwege mijn liefde voor toneel voor Culturele en Maatschappelijke Vorming. Dat ging allemaal vrij gemakkelijk. In mijn 3e jaar werd het tijd voor een minor en ik wilde toch graag proberen om weer universiteit te doen. Ik wilde het liefst Oost-Europese studies, maar dat kon niet. Dus koos ik voor verschillende vakken van Europese Studies.. Nadat ik mijn minor vervolgens had afgerond, had ik zoveel vakken van europese studies gehaald, dat ik besloot dat ik dan wel net zo goed ook mijn propedeuse van Europese Studies kon halen. Dat was geen probleem, dan moest ik alleen even een variant kiezen. Dat werd, hoe kan het ook anders, Roemeens. Aangezien ik alle algemene vakken van Europese Studies al had gehaald, kwam het er in feite op neer, dat ik gewoon een jaartje Roemeens heb gestudeerd. Toen heb ik dat jaar mijn opleiding CMV afgerond en mijn propedeuse Europese Studies gehaald. Mijn studiefinanciering was inmiddels uiteraard al helemaal op, dus daarnaast moest er ook hard gewerkt worden om alles te kunnen betalen. Nog voordat ik was afgestudeerd kreeg ik echter mijn huidige baan al. Langzamerhand ging ik ook kijken naar functies binnen mijn studie, maar daar heb je allemaal minstens drie jaar ervaring voor nodig. Daarbij wordt kunsteducatie overal wegbezuinigd. Dus besloot ik naast mijn studie maar weer te studeren. Vol goede moed begon ik aan Algemene Cultuurwetenschappen.Fantastische studie, maar daar is nog minder een baan mee te vinden dan met CMV, dus dat schoot niet op. Dus toen besloot ik maar weer Rechten gaan studeren en nu is het cirkeltje weer rond.

Zo, nu eerst even een glaasje water  :D

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #451 Gepost op: 11-05-2013, 14:59:35 »
Ik weet niet of die connectie zo betrouwbaar zijn.  :P
Ik ook niet ;D

Citaat
Ik schrijf nu nog. Momenteel ben ik bezig met scripts voor twee verschillende tv series. Een is een familiedrama/crimeserie, waarin een familie erachter komt, dat een reeks moorden verband houden met de achtergrond van hun vader. Een andere is een politieserie. Verder ben ik ooit begonnen aan een toneelstuk waar ik heel trots op was. Dat stuk speelt in de toekomst. Nederland is dan helemaal uit elkaar gevallen en de provincies die niet zijn ingepikt door Duitsland en België, die zijn weer zelfstandige staten geworden. Alleen elke staat heeft een groot probleem, zo is Limburg onbewoonbaar geworden door alle overstromingen en aardbevingen en dreigt de domtoren in te storten in Utrecht. Er zijn slechts twee staten zonder problemen Flevoland en Noord-zuid-Holland, maar die staan op het punt om in oorlog met elkaar te komen. In die tijd was Bush nog president van Amerika en de bedoeling was om er een anti-Bush satire van te maken. Ik moet dat stuk nog steeds een keer afmaken.  ;)
Klinkt leuk, ga je ze ooit delen denk je?  ::regenboog::

Citaat
Hoeveel zendtijd hebben we nog?  ;)
Dit is een 24/7 show, alles wat niet wordt volgepraat is reclame van Aapje  ;D. Genoeg dus.

Citaat
Ik ben ooit begonnen met Film en Tv-wetenschappen, maar dat was niks voor mij, omdat het allemaal te fylosofisch was enzo. Toen ben ik Rechten gaan doen, maar aangezien ik de spanningsboog had (en nog steeds heb) van een 6-jarige, ging dat ook niet helemaal goed. Ik besloot dan maar over te stappen naar het HBO, waar het allemaal wat schoolser was. Dat leek mij beter. Ik koos vanwege mijn liefde voor toneel voor Culturele en Maatschappelijke Vorming. Dat ging allemaal vrij gemakkelijk. In mijn 3e jaar werd het tijd voor een minor en ik wilde toch graag proberen om weer universiteit te doen. Ik wilde het liefst Oost-Europese studies, maar dat kon niet. Dus koos ik voor verschillende vakken van Europese Studies.. Nadat ik mijn minor vervolgens had afgerond, had ik zoveel vakken van europese studies gehaald, dat ik besloot dat ik dan wel net zo goed ook mijn propedeuse van Europese Studies kon halen. Dat was geen probleem, dan moest ik alleen even een variant kiezen. Dat werd, hoe kan het ook anders, Roemeens. Aangezien ik alle algemene vakken van Europese Studies al had gehaald, kwam het er in feite op neer, dat ik gewoon een jaartje Roemeens heb gestudeerd. Toen heb ik dat jaar mijn opleiding CMV afgerond en mijn propedeuse Europese Studies gehaald. Mijn studiefinanciering was inmiddels uiteraard al helemaal op, dus daarnaast moest er ook hard gewerkt worden om alles te kunnen betalen. Nog voordat ik was afgestudeerd kreeg ik echter mijn huidige baan al. Langzamerhand ging ik ook kijken naar functies binnen mijn studie, maar daar heb je allemaal minstens drie jaar ervaring voor nodig. Daarbij wordt kunsteducatie overal wegbezuinigd. Dus besloot ik naast mijn studie maar weer te studeren. Vol goede moed begon ik aan Algemene Cultuurwetenschappen.Fantastische studie, maar daar is nog minder een baan mee te vinden dan met CMV, dus dat schoot niet op. Dus toen besloot ik maar weer Rechten gaan studeren en nu is het cirkeltje weer rond.
Je hebt wel veel gedaan ja  ::vergroot::.

Citaat
Zo, nu eerst even een glaasje water  :D
Water, whiskey, fristi, het staat allemaal voor je klaar ;).

Als we het dan toch over drinken hebben,
- Wat is jouw favoriete drankje?
- Met welk dier zou jij jezelf vergelijken?
- Welke plek in Roemenië zou je echt nog eens willen bezoeken?

Dat waren de vragen alweer ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #452 Gepost op: 11-05-2013, 15:21:48 »

 Klinkt leuk, ga je ze ooit delen denk je?  ::regenboog::

 :D Het is natuurlijk mijn droom dat er ooit iets van mij op tv komt. Maar ik heb gigantische faalangst, dus ik weet niet of ik zoiets ooit zou durven opsturen. Het lijkt me afschuwelijk dat er dan allemaal vernietigende recensies in de kranten komen. Wat natuurlijk niet gebeurt, want mijn tv-series zijn natuurlijk hartstikke leuk en spannend.  ;D

Citaat
Water, whiskey, fristi, het staat allemaal voor je klaar ;).
Water is goed hoor.

Citaat
Als we het dan toch over drinken hebben,
- Wat is jouw favoriete drankje?
Meestal drink ik vooral water en thee, soms cola light. Maar als ik op vakantie ben vind ik een Baileys of een cocktail ook wel lekker.

Citaat
- Met welk dier zou jij jezelf vergelijken?
Wat een lastige vraag. Ik denk dat ik wel een goede kameleon zou zijn. Ik hou ervan om me een beetje onopvallend op de achtergrond te houden en alles een beetje te observeren. Maar een van mijn sterke punten is wel dat ik me aan elke omstandigheid, of verandering aan kan passen. Ik ben gek op veranderingen en nieuwe uitdagingen.

Citaat
- Welke plek in Roemenië zou je echt nog eens willen bezoeken?

Ik zou heel graag nog een keer naar de Donaudelta willen.



Dit is een van de bijzonderste natuurgebieden in Europa, met allemaal zeldzame vissen en vogels. En ik wil ooit nog naar Bicaz



Probleem met vooral de delta is, dat die nauwelijks met openbaar vervoer te bereiken is.

Citaat
Dat waren de vragen alweer ;).

Nu alweer... Dat ging snel. Bedankt dat ik in je programma mocht komen. het was heel gezellig.


Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #453 Gepost op: 11-05-2013, 15:24:14 »
:D Het is natuurlijk mijn droom dat er ooit iets van mij op tv komt. Maar ik heb gigantische faalangst, dus ik weet niet of ik zoiets ooit zou durven opsturen. Het lijkt me afschuwelijk dat er dan allemaal vernietigende recensies in de kranten komen. Wat natuurlijk niet gebeurt, want mijn tv-series zijn natuurlijk hartstikke leuk en spannend.  ;D
  ::ok::

Citaat
Nu alweer... Dat ging snel. Bedankt dat ik in je programma mocht komen. het was heel gezellig.
Ja drie series met vragen is het. Bedankt voor het interview ::bravo::, je mag nog een pittige vraag aan mij stellen als je die hebt ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #454 Gepost op: 11-05-2013, 15:26:34 »
Ow en ik wilde nog zo graag weten waar haar connectie met Roemenië vandaan komt ::schaam::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #455 Gepost op: 11-05-2013, 15:34:41 »
Ja daar zat ik ook op te wachten  ::jaja:: ;D

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #456 Gepost op: 11-05-2013, 15:39:33 »
Nog een kijkersvraag voor Mloesje ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bassteijns

  • Forumlid
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #457 Gepost op: 11-05-2013, 16:50:04 »
- Ken jij Aapje16 ook? Aangezien ze jouw wel schijnt te kennen.
We zijn er vandaag achter gekomen! Aapje16 las dit topic en zag dat ik op het SMC in Maastricht zit.
Aapje16 heeft ook op het SMC in Maastricht gezeten, en ze herkende mijn achternaam, want ze kent mijn broer.
Het blijkt dat we in hetzelfde dorp wonen en haar zus en mijn broer op de basisschool bij elkaar in de klas zaten.

- Welk klusje vind je echt vreselijk om te doen?
Stofzuigen, het maakt zo een lawaai en het is saai.

- Welk forumspel was voor jouw het meest succesvol tot nu toe? Waarom?
Big Brother USA (op het andere forum) denk ik dan, daar ben ik 3e geworden en ik zat bij het juiste complot (bij jou, rofl en bubbles), want jij er Rofl wonnen bijna alle proeven en dat heeft me eigenlijk ver in het spel gebracht..

- Heb je al een idee wat je later wilt worden?
Ik wil eerst Hbo rechten doen en daarna universiteit rechten, en ik wil later als beroep advocaat worden!
« Laatst bewerkt op: 11-05-2013, 21:32:59 door Bassteijns »

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #458 Gepost op: 11-05-2013, 16:57:25 »
Welk andere forum hebben jullie het eigenlijk steeds over?
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #459 Gepost op: 11-05-2013, 16:57:35 »
Wow, keileuke antwoorden Mloesje  ::bravo::
En ook Bassteijns leuk geantwoord  ::bravo::
Wel grappig dat jij en AaPje elkaar kennen!